Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Robson

Strony: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 40
211
Stacje kosmiczne / Odp: Laboratorium obserwacyjne GREEN PLANET
« dnia: Pon, 11 Maj 2015, 14:21:43 »
Każda satelita, to o ile pamiętam, około 25 części, co razem daje nam 400 części w samych satelitach. Jak zacznie klatkować, to po prostu wyślę kilka sztuk w stronę któregoś księżyca, coby sobie trochę poskanowały. Stacja oczywiście straci trochę na wyglądzie (lubię takie, a najbardziej pojazdy w stylu Romulańskiego Tal Shiar), ale dzięki temu zabiegowi, będę mógł ją rozwijać, a mam ciekawy pomysł. Bez pomysłu, nigdy bym się nie odważył tego zaprezentować.

212
Stacje kosmiczne / Odp: Laboratorium obserwacyjne GREEN PLANET
« dnia: Pon, 11 Maj 2015, 07:25:05 »
- Co my tu robimy? Mamy dowodzić stacją pełną szaleńców? Kerbonautów z przypadku, bo akurat dyrektor miał takie widzimisię? - powiedział kapitan Kerman do pierwszego pilota wypijając ostatni łyk łiski, jaki został na pokładzie.
- Ależ panie kapitanie, my też tu jesteśmy przypadkowo i gdyby nie wspaniałomyślność dyrektora, mieli byśmy spore kłopoty. Albo nawet poszli byśmy do więzienia, a nie podobają mi się te przymusowe roboty na budowie stacji munarnej.




- Zbliżamy się do celu. - przerwał im konwersację drugi pilot.



- Żeby jeszcze przysłali jakiś plan, założenia co mamy tu robić, co badać. Przecież mieli sporo czasu żeby coś wymyślić. A oni nic, nawet się nie odzywają.
- Panie kapitanie Kerman, nie mamy modułu łączności, a anteny próbników nie otwierają się, gdy te są do nas zadokowane. Dopiero po montażu całej stacji będziemy mogli się z nimi skontaktować, a oni prześlą nam grafik prac.


- No tak, pamiętam.



- Dokowanie zakończone sukcesem.
- No to zaraz zwiedzimy sobie tą puszkę.

Kapitan otworzył śluzę doku.


213
Inne / Odp: Armagedon
« dnia: Nie, 10 Maj 2015, 20:51:14 »
Dodać nieco logiki?
W opowiadaniu?
Poszukiwałem prawdziwych wypraw w tutejszych AAR'ach i się dowiedziałem, że niektóre są robione z wykorzystaniem Hyper Edit, ale wszyscy zgodnie stwierdzili, że nic się nie stało, że tak ma być.
Ja w większości filmów SF, nawet takich bardziej science niż fiction, widzę przesyt nielogicznych scen. (Na przykład w Grawitacji, na jet packu zmieniają orbitę i lecą sobie z Hubble'a na ISS, a potem z ISS na Tiangong Soyuzem. Policzcie sobie dV.) A jednak ogląda się to z otwartymi ustami. Może dla tego, że nie o brak logiki w tym chodzi, ale kawałek dobrego kina, lub literatury w tym przypadku.
No, ale faktycznie, ta nośna brzydka jak sto nieszczęść.

214
Inne / Odp: [DSO-E4] Operacja wydobywcza Munar2
« dnia: Nie, 10 Maj 2015, 20:25:47 »
Wielki szacun za to dokowanie.
A maszyny? Niezłe cacka, naprawdę dobry kawał roboty.

215
Inne / Odp: Armagedon
« dnia: Sob, 09 Maj 2015, 23:33:45 »
Brakuje mi tu wątku miłosnego.
No bo, domyślam się, że ewidentnie będą trupy i poleje się krew, a to bardziej ściska za gardło, jak na Kerbinie zostanie jakaś wdowa bohatera, albo kilka wdów.
No ale poza tym typowo hollywoodzkim niuansem, muszę przyznać, że powoli forum znowu się rozkręca i dzięki takim użytkownikom jak Bill2462, chce się tu wracać i z ciekawością smarkacza zaczytywać się w tak wspaniałych opowieściach.

216
Modyfikacje / Odp: Endurance Space Exploration System (1.0.2)
« dnia: Sob, 09 Maj 2015, 00:02:48 »
Może kogoś urażę, ale uważam to za kicz wiejący tandetą i wiejskim jarmarkiem. I film i ten mod.
Jak ktoś ma chrapkę na ten pojazd, to powinien go zbudować ze stocka + ewentualnie jakiś KAS i IR. Na pewno wyszło by lepiej i ciekawiej.
Jednym słowem: NUUUUUUDA.

217
Modyfikacje / Odp: Better Than Starting Manned [v0]
« dnia: Czw, 07 Maj 2015, 22:27:52 »
No fakt. Powinno być przymusowe odesłanie na chat w celu, nazwijmy to szkolenia, albo mail z instrukcjami, na czym polega redaktorka.

218
Modyfikacje / Odp: Better Than Starting Manned [v0]
« dnia: Czw, 07 Maj 2015, 21:22:20 »
Weźcie chłopaki dajcie mu spokój. Człek myślał, że został ważną osobistością, a wy go sprowadziliście do poziomu podłogi.
Ja też się zdziwiłem, że mamy nowego redaktora, ale czekałem na jakieś artykuły, opracowania. No fakt, pierwsza wtopa z HE, się nie odzywałem, czekałem na ten wymarzony artykuł.
Druga wtopa z BTSM, się nie odzywam. Wam też radzę się uspokoić. Poczekajmy ze dwa dni, chłopak się rozkręca, może coś z tego będzie. Dajmy szansę na rozwinięcie skrzydeł.

219
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Czw, 07 Maj 2015, 11:36:38 »
Siła nośna zależy od współczynnika siły nośnej, powierzchni skrzydła, gęstości ośrodka i prędkości.
Jak łatwo się zorientować, mamy bezpośredni wpływ na prędkość, którą to nadaje naszemu pojazdowi silnik. Nie pisz więc, że silnik nie musi wypracowywać tego unoszenia, bo wprowadzasz czytelników w błąd.

220
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Czw, 07 Maj 2015, 10:42:36 »
Jeśli zapotrzebowanie silników na tlen jest większe od możliwości wlotów, to należy zmniejszyć zapotrzebowanie. Możesz wyłączyć część silników, albo zmniejszyć ciąg.

221
Własna twórczość / Odp: [Opowiadanie] ,,Filar''
« dnia: Czw, 07 Maj 2015, 08:25:19 »
Zapowiada się świetnie!
Napięcie zbudowałeś odpowiednie, a i powstało wiele pytań, na które mam nadzieję rychło nie zobaczymy odpowiedzi.

222
Stacje kosmiczne / Odp: Laboratorium obserwacyjne GREEN PLANET
« dnia: Czw, 07 Maj 2015, 07:24:17 »
Orbita przyszłego laboratorium została ustanowiona, a pilot Kerman, widząc że jest dobra, rzekł:

- Orbita wygląda dobrze. Nie ma co się opierdzielać, trzeba wziąć się wreszcie do roboty.
 
 Oddokował amfibię zwaną Sczękniakiem.



I podszedł od strony dziobu.



Po odstrzeleniu członu napędowego, należało na rufie podłączyć główny komputer i filtry powietrza niezbędne do prawidłowej pracy modułu naukowego.



Przez fakt, że te szczury z działu projektowego nie przewidziały silniczków RCS na tym elemencie, nasz dzielny pilot nieźle się napocił, zanim umieścił ciężki element na swoim miejscu. Szczególnie, że oświetlenia też nie zainstalowali i trzeba było wspomagać się lampkami wbudowanymi w hełm.



Czas na przyjęcie pierwszych gości.
Manewry na tak wysokiej orbicie wymagają nie lada precyzji aby doprowadzić do rańdewu, a wśród kerbali na pokładzie modułu mieszkalnego nie było przeszkolonych pilotów.
Dodatkowo, próba wyjęcia modułu z ramy skończyła się uszkodzeniem połowy sond satelitarnych.
(Z tego też względu, była straszna nerwówka. Przepraszam że zapomniałem zrobić zdjęcia, a działo się wiele.)
Zadokowano więc zdalnie z modułu laboratoryjnego.




c.d.n.

223
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Śro, 06 Maj 2015, 18:30:09 »
Proszę Madrian czytać ze zrozumieniem, bo się pogrążasz.

1) Nie chodzi o to, że Tobie się też gibają rakiety, ale o to, że miały się nie gibać, ale panowie ze SQUADu nie mieli czasu napisać (dosłownie) jednej linijki kodu.
2) Nie chodzi o to, że rakiety się przegrzewają podczas wchodzenia w atmosferę, ale o to, że wybuchają z powodu niespełna sekundowego działania mikrosilniczka Sepratronem zwanego.
3) Nie chodzi o to, że wahadłowiec się przewrócił, ale o to, że lekko dotykając płyty lotniska rozleciał się w drobny mak.
4) Nie chodzi o to, że nie chcemy płacić za ich ciężką pracę, chodzi o to, że oni nie pracują, mając nadzieję że całą robotę odwalą za nich moderzy.

Cytuj
Jak bierze kasę za pracę, to mu się należy i kropka.

Serio?
Ja nie płacę za pracę, bo za to płaci pracodawca, ja płacę za produkt. I w myśl przepisów mam prawo żądać, aby ten produkt był pozbawiony wad ukrytych, a te bugi są ewidentnie ukrytymi wadami.

Cytuj
Chcesz grać - to ... nie czepiaj się (powinno być inne słowo, ale za wysoki mam poziom autocenzury), tylko graj.

?.?.?.?.?

Ale ja kupiłem grę, w którą nie da się grać.

224
Poproś o pomoc / Odp: cargo bay
« dnia: Śro, 06 Maj 2015, 15:44:13 »
Nie wiem, jak ze ściankami, ale na dno i "sufit" normalnie powinny się przyklejać baterie, ogniwa i inne duperele. We wcześniejszych wersjach, gdy takie problemy były na porządku dziennym, ja robiłem sobie takie przybliżenie, żeby mieć na ekranie tylko powierzchnię, do której chciałem mocować element. To bardzo pomaga.

225
Obsługa techniczna / Odp: Brak tekstur na Moho
« dnia: Śro, 06 Maj 2015, 14:29:17 »
Kto, jak kto, ale po tobie bym się nie spodziewał takiego pytania.
Stary wyjadaczu.
Przecież wiesz jakie są procedury. Wywalasz mody i instalujesz po kolei, sprawdzając w którym miejscu wystąpi bug.

Strony: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 40