Unity 5
Nie będę używał fachowych nazw, tylko wytłumaczę co widać na ekranie, a nie było tego w wersji 4.6, co by każdy mógł zrozumieć o czym piszę.
Tak na szybko, to powiem, że przede wszystkim mamy potężny wzrost wydajności grafiki. (He he

)
Wraz z wydajnością poprawione zostały bardzo istotne elementy.
Z tego, co zdążyłem zauważyć, to obiekty zostają dodatkowo oświetlone rozmytym światłem odbitym od innych obiektów lub od elementów ich samych. Oprócz tego, daje to jeszcze bardzo przyjemny efekt wizualny, nie wiem jak to nazwać, chodzi o takie zmiękczenie.
Refleksy świetlne, to nie istotne, ale ładne. Cienie nie będą już takie ziarniste, ale ładnie rozmyte.
Dodano proceduralne chmury

i ogólnie proceduralne efekty atmosferyczne, takie jak daje na przykład ten mod:
Aby zobaczyć link -
ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘNajważniejsze na koniec.
UWAGA, UWAGA !!!
Został zaimplementowany silnik fizyki o nazwie PhysX 3 produkcji NVIDIA.
Wyniesie to nasze Kerbale na całkowicie nowy poziom rozgrywki. (montujcie dżiforsy, bo radeony są bee)
Co dla nas istotne, przeniesione zostały obliczenia złożonych obiektów do GPU, i na przykład stacja na orbicie składająca się z 800~1000 części, to dla takiego procesora bułka z masłem.
Amen.