Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Robson

Strony: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 40
196
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Pią, 15 Maj 2015, 13:33:13 »
No nie chodzi mi i to, czym jest, tylko o kunszt, dopracowanie elementów, jakość, złożoność, funkcjonalność.

 :) :) :) :) :) :) :) :)

197
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Pią, 15 Maj 2015, 12:20:01 »
@UP
Padłem ze śmiechu  :) :) :)

@DOWN

Najlepsza inspirująca stacja kosmiczna jaką widziałem ostatnimi czasy.
Sorry Kadaf.


198
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Czw, 14 Maj 2015, 16:26:42 »
@up
A mają także dwuprocesorowe Xeony Hexaquady.

Popieram wstrzymanie się od domyśleń, poczekajmy co powiedzą w Squadzie.
Zresztą, nie ma co czekać na ich zapowiedzi, skoro i tak nie dotrzymują słowa.

199
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Czw, 14 Maj 2015, 14:55:50 »
Ludziowie kochani. No przecież mówię, że mam U5 już od jakiegoś czasu i opisuję to, co widzę.
Silnikiem fizyki w U5 jest PhysX 3.3 i nie ma tam innych silników fizycznych, basta.
PhysX, do symulacji fizyki, wykorzystuje rdzenie GPU (hehe, a dużo ich, dużo w takim procku  :) ) i nie ma innych alternatyw.
KSP nie jest jedyną grą opartą na Unity i nie jest jedyną, która będzie w najbliższym czasie przesiadała się na U5. Wystarczy poszukać i sprawdzić jaki jest skok w jakości.
Kończę tą bezsensowną dyskusję.

P.S. Kadaf, jeśli Twój radek obsługuje PhysX, a obsługuje na pewno, to nie masz się o co martwić.
Szkopuł jest jedynie w tym, że ten silnik jest pisany pod technologię NVidia i to te karty będą o niebo bardziej wydajne. Z resztą, tą informację też można łatwo zweryfikować. Są testy w necie.

200
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Modernizacja sprzętu
« dnia: Czw, 14 Maj 2015, 14:29:14 »
Angorek --> chodzi o technologię produkcji. I jedne i drugie pochodzą z tego samego wafla krzemu, ale nie wiem czy wiesz jak jest ten kryształ hodowany.
Otóż struktura kryształu odkształca się w pobliżu jego krawędzi i te procesory są wyrzucane. Następnie mamy te z mniejszym mnożnikiem, bo producent nie zagwarantuje Ci stabilnej pracy na wyższym taktowaniu. Dopiero w środku wafla wycinane są najbardziej wartościowe procesory.
No ale ja też szukam zwykle procka z tłumionym mnożnikiem, potem porównuję numery serii z tymi procesorami odblokowanymi i spokojnie kręcę bez bólu.

201
Własna twórczość / Odp: [Opowiadanie] ,,Filar''
« dnia: Czw, 14 Maj 2015, 11:51:50 »
Jakie to typowe. :(

202
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Czw, 14 Maj 2015, 09:39:30 »
Silnik PhysX działa na rdzeniach GPU, tu nie ma żadnych wątpliwości i nie będzie możliwe liczenie tego inaczej. Nie bądź więc taki sceptyczny Drangir.
A co się tyczy wcześniej opisanych efektów, to oczywiście masz rację, wszystko zależy od twórców gry.

203
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Czw, 14 Maj 2015, 08:11:50 »
Unity 5
Nie będę używał fachowych nazw, tylko wytłumaczę co widać na ekranie, a nie było tego w wersji 4.6, co by każdy mógł zrozumieć o czym piszę.
Tak na szybko, to powiem, że przede wszystkim mamy potężny wzrost wydajności grafiki. (He he  :) )
Wraz z wydajnością poprawione zostały bardzo istotne elementy.
Z tego, co zdążyłem zauważyć, to obiekty zostają dodatkowo oświetlone rozmytym światłem odbitym od innych obiektów lub od elementów ich samych. Oprócz tego, daje to jeszcze bardzo przyjemny efekt wizualny, nie wiem jak to nazwać, chodzi o takie zmiękczenie.
Refleksy świetlne, to nie istotne, ale ładne. Cienie nie będą już takie ziarniste, ale ładnie rozmyte.
Dodano proceduralne chmury :) i ogólnie proceduralne efekty atmosferyczne, takie jak daje na przykład ten mod: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Najważniejsze na koniec.

UWAGA, UWAGA !!!

Został zaimplementowany silnik fizyki o nazwie PhysX 3 produkcji NVIDIA.
Wyniesie to nasze Kerbale na całkowicie nowy poziom rozgrywki. (montujcie dżiforsy, bo radeony są bee)
Co dla nas istotne, przeniesione zostały obliczenia złożonych obiektów do GPU, i na przykład stacja na orbicie składająca się z 800~1000 części, to dla takiego procesora bułka z masłem.
Amen.

204
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Modernizacja sprzętu
« dnia: Czw, 14 Maj 2015, 06:40:05 »
Zgadza się. Przy takiej ilości wentylatorów, zamknięta obudowa daje lepszą cyrkulację powietrza.
Ja mam rury z wyciągami na procesorach i spory wentylator na grafice. Jeśli dał bym wentylator na obudowę z przodu do wtłaczania powietrza, to nie musiał bym jej otwierać. Otworzyłem i zrezygnowałem z dodatkowych wiatraków.
Co i tak nie zmienia faktu, że pasywne dostarczanie powietrza do obudowy daje znakomite efekty, ale pod warunkiem usunięcia przeszkadzajek. Czyli zmniejszenie oporów i utrzymywanie radiatorów w czystości.

205
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Modernizacja sprzętu
« dnia: Czw, 14 Maj 2015, 00:00:26 »
Ja mam obudowę bez bocznych "przykrywek". Jak wskazują badania, jest to najbardziej wydajny system chłodzenia.

206
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 13 Maj 2015, 21:26:13 »
Pracuję trochę w Unity 5.0.1 64 bit. Dopiero od półtora miesiąca, ale powiem, że jest sporo poprawek, które nas zainteresują.
Mogę opisać co ważniejsze z nich, ale trochę później, jak wrócę z pracy.

207
Gratuluję awansu! (Ja się pochwalę, że dostałem plutonowego właśnie.)
Co się tyczy najnowszej dostawy, to muszę powiedzieć, że Twoja inżynieryjna pomysłowość sięga chyba zenitu.
Przyznam się, że na samym początku wątpiłem, czy uda się coś sklecić na tych owalnych elementach, a nawet wyglądały trochę śmiesznie. Teraz z pełną odpowiedzialnością muszę powiedzieć, że jest to jedna z najlepiej skonstruowanych i najlepiej wyposażonych stacji jakie widziałem. (A widziałem sporo)

208
Stacje kosmiczne / Odp: Stacje Kosmiczne Sobkos Company
« dnia: Wto, 12 Maj 2015, 20:32:36 »
Ja bym raczej zapytał, co oznacza takie zachowanie,
że najpierw autor pisze "Duna za wszelką cenę",
a potem odpuszcza i zaczyna majstrować coś na orbicie w ogóle nie związanego z tematem.
Czy redaktor śledczy wyśledził już, że to kolejna ściema służąca do topienia publicznych pieniędzy przez Sobkos i nigdy nie zostanie ukończona?

209
Ah glut!  :o
W życiu bym nie pomyślał, że to tak wygląda po otwarciu, bo nigdy tego nie zabierałem na pokład.
No widzisz, człowiek całe życie się uczy. Bardzo ładna część. :D

210
Takie śmieszne pytanie:
Do czego służy ten element i z jakiego moda on jest?


Strony: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 40