Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Reeposter

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 15
91
Dyskusje ogólne / Odp: Polska bez osoby w Media Group
« dnia: Czw, 18 Lip 2013, 21:26:03 »
Był dym o zmianę treści której nie było.
Zdziwieni byli tym, że moje KSP Weekly jest dłuższe od oryginału, co wynikało z czegoś co zwie się wolne tłumaczenie, dzięki któremu mogę wytłumaczyć idiomy angielskie itp.
"Wyszli z założenia, że jak coś robić to robić dobrze"
Czyli 2 tygodnie wakacji to już jest wielka tragedia?
Dodam jeszcze coś - ja bardzo chciałem współpracować na lepszym poziomie z nimi, niestety często nie dało się dogadać - kiedyś poprosiłem do gazetki o jakieś informacje odnośnie dewelopingu - powiedziano mi, że nie mają nic, z czym mogliby się podzielić. Dzień później w wydaniu głównym widzę, że jest cała rubryka poświęcona update'owi...

92
Dyskusje ogólne / Odp: Polska bez osoby w Media Group
« dnia: Czw, 18 Lip 2013, 21:05:19 »
Ravnarr napisałem, że dostali informacje o moim problemie jakim jest najwyraźniej posiadanie prywatnego życia i prywatnych problemów, że nie będzie mnie kilka tygodni (nie określiłem dokładnie, więc mógł być to tydzień, dwa lub nawet 10). Miesiąc to jest nic, zwłaszcza dla nich, kiedy często również przez miesiąc nie ma żadnych ciekawych informacji do przekazania Wam, tylko "community spotlights". Mimo wszystko ich KSP Weekly Polska nie interesowało, podczas tego czasu nie dostałem ani jednego upomnienia odnośnie tej gazetki, wygląda na to, że wiedzieli, że mnie nie ma w domu. Z tym, za darmo chodzi mi o to, że nie powodowałem żadnych strat, a mogłem tylko przynieść korzyści ekipie Squad, ponieważ tworzenie hype'u zawsze pomaga przy społeczności. Gdyby im zależało na nas, już szukany by był kolejny koleś, który może zająć się społecznością polską, a tak nie jest.

93
Dyskusje ogólne / Odp: Polska bez osoby w Media Group
« dnia: Czw, 18 Lip 2013, 20:50:48 »
Squad jest teraz porozrzucany :)
Główni deweloperzy są z Meksyku, większość osób z forum w tym CM i Media Group Menager (czyli teraz Media Director) są z USA

94
Dyskusje ogólne / Odp: Polska bez osoby w Media Group
« dnia: Czw, 18 Lip 2013, 20:40:26 »
Ah, o to Ci chodzi - powiedziałem o tym Community Managerowi, że przez kilka tygodni nie będzie KSP Weekly, bo mam testy. Później przyszedł niespodziewany wyjazd i zapomniałem poinformować.

Zerdzio - nie mam pomysłu, wygląda mi to jak nienawiść na tle narodowym i tyle. Mówię (a raczej piszę) - pierwszą wiadomością jaką od niego dostałem było to, że nie był za tym, abym dołączył do Media Group, przy czym nigdy nie widział mojego materiału, a tym bardziej go zrozumiał w naszym języku. Jest wielu amerykanów, którzy przejawiają taką niemiłą postawę względem innych krajów (bo oni są najlepsi, my rozpętaliśmy wojnę, którą oni wygrali itd.). Szkoda gadać...

95
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Hitler w kosmosie [artykuł]
« dnia: Czw, 18 Lip 2013, 20:23:26 »
Wkurza mnie tylko jedno - dlaczego w podręcznikach do historii czytamy, że sputnik to pierwszy krok w kosmosie, a tak na prawdę to V-2 należy się ten tytuł, bo przekroczył granicę 100 km (czyli granicy kosmosu).

96
Dyskusje ogólne / Odp: Polska bez osoby w Media Group
« dnia: Czw, 18 Lip 2013, 19:43:08 »
Nie uwzięli się na mnie teraz. Sprawa wyglądała nieciekawie od początku współpracy.
Zgłosiłem swoją kandydaturę jako osoba, która chce być w MG, dostałem odpowiedź od kolesia, który jest Community Managerem, że wita mnie, fajnie, że w końcu ktoś z tak licznej społeczności. Po czym dostałem na PW wiadomość od xPDxTV czyli zarządzającego MG wprost, że od początku był za tym, aby mnie nie przyjmować (mimo, że mnie kompletnie nie znał!).
Teraz co do tych 4 tygodni - tutaj nie ma wymogu posiadania zastępcy, bo ja tam NIE PRACOWAŁEM, a po prostu z własnej woli informowałem Was o nadchodzących rzeczach itp. Więc również nie narażałem Squad na jakiekolwiek straty z mojego powodu, a mogłem tylko tworzyć im zysk w postaci lepszej komunikacji z zagranicznymi społecznościami.
Nie oznacza to zaprzestania KSP Weekly Polska (teraz pod inną nazwą, bo możemy, w końcu nie jesteśmy już przywiązani do media group) - gadam z dwoma ciekawymi osobami na temat współpracy w przyszłym numerze, więc możecie czekać do określonego terminu :)

97
Dyskusje ogólne / Polska bez osoby w Media Group
« dnia: Czw, 18 Lip 2013, 19:31:35 »
Hej :)
Podziękujcie xPDxTV, który najwyraźniej nie cierpi polaków. Nie mamy już oficjalnie głównego informatora ds. KSP tak zwanego członka Media Group.
Najpierw był Moskit z Wonziem, którzy zostali wywaleni za jakieś niedozwolone rzeczy związane z pre-relase wersji .17, teraz ja, za to, że... nie było mnie 4 tygodnie - 2 tygodnie nauki na ważne sprawdziany i 2 tygodnie wypoczynku na wakacjach.
No cóż - jesteśmy jedną z największych społeczności KSP, a jesteśmy tak ciekawie traktowani przez JEDNĄ osobę, której ufają deweloperzy :)
No cóż, miło było być Waszym dostawcą informacji, ale się skończyło.

98
Aktualności / Odp: KSP Weekly Polska
« dnia: Pon, 15 Lip 2013, 10:19:57 »
Mam małą przerwę techniczną, jutro wracamy ;)

99
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Śro, 10 Lip 2013, 02:09:26 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
hooray prace nad .21 są właśnie na wykończeniu :>
Cytuj
Squad is proud to announce the Q&A Process for Update 0.21 has officially been completed and we've moved to the experimental phase!

100
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Wto, 09 Lip 2013, 02:37:45 »
Tymczasem HarvesteR robi kratery... WOW

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

101
Aktualności / Odp: KSP Weekly Polska
« dnia: Sob, 15 Cze 2013, 20:54:14 »
A więc tak - w tym tygodniu nie było KSP Weekly z powodu wieeeeelu obowiązków (koniec semestru), za to w ten wtorek szykuje się pierwsze wydanie tworzone w 100% przeze mnie. Padł pomysł przeprowadzenia wywiadu z VonZayem i Moskitem, jest to możliwe do wykonania, ponieważ jako tako mam kontakt do nich.
Odpowiedzi na jakie pytania chcielibyście przeczytać?

102
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: KSP na OUYA?
« dnia: Pią, 07 Cze 2013, 19:21:56 »
Nie będzie na Ouya, bo ma ona androida.

103
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Pią, 07 Cze 2013, 17:47:38 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Najgorsze jest to, że zrobienie sensownego trybu kariery to naprawdę masa pracy. Jeśli prawie trzy miesiące zajęło zrobienie 0.20, to na 0.21 przyjdzie nam poczekać ohoho.
 Czy surowce w ogóle pojawią się w tym roku? Nie zakładał bym się o to.
Po raz kolejny powtórzę - oni tworzą ten tryb już od dłuższego czasu (praktycznie od początku istnienia KSP), a nie zaczną np. po premierze .21.

104
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Czw, 06 Cze 2013, 23:47:46 »
Zauważ jednak, że kariera i surowce są bardzo ze sobą powiązane, za wydobycie jakiegoś kosmicznego paliwa, możliwe, że będziesz dostawał pieniądze na kolejne badania itd.

105
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Czw, 06 Cze 2013, 20:25:01 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Widać,że twórcy powoli zmierzają w kierunku fabularyzowania gry. Też dobrze, nareszcie nie będziemy latać dla samego latania, ale będzie to miało jakiś fabularny cel.


 A mi się wydaje, że to krok w tył. Dotychczas latamy wyznaczając sobie cele samemu, ograniczeniem jest tylko wyobraźnia. Natomiast cel narzucony związany z fabułą zamyka inne drogi, bo to właśnie krok chodzenia na łatwiznę, na który 80% graczy się zdecyduje. Nieco podobnie było z minecraftem. Gdy dodano smoka kresu, ostateczny cel gry, to ogromny procent graczy poszło, pokonało go i odstawiło mc na półkę. Grają teraz w coś innego. Jakie takie podejście ma reperkusje? Ano takie, że zmniejsza się ilość graczy z doświadczeniem, którzy potrafią zrobić coś spektakularnego. Przejdzie się karierę, która - założę się - będzie kierowana do graczy w wieku lat dwunastu, a więc niezbyt trudna, po czym odłoży się KSP na rzecz innych tytułów. Oczywiście, zostanie nieco takich, którzy pójdą dalej, ale póki mamy sandboxa, to właśnie budując samemu i samemu wymyślając cele kujemy doświadczenie. A póki co gra natychmiast odsiewa ludzi miernych bez wyobraźni, oni w to po prostu nie grają, bo nie wiedzą co też mogli by zrobić. I to sito uważam za cenne. Żałuję, że twórcy idą w kierunku przeciwnym. Obawiam się, że za rok, dwa, średnia wieku na forum nie będzie przekraczała 14 lat, a jakość tegoż raczej nie wzrośnie.
Kadaf, nie żebym coś do Ciebie miał, ale teraz właśnie zachowujesz się jak taki 14 latek, który woli zjechać, zamiast najpierw sprawdzić. Tryb kariery (ekonomiczny) był planowany od samego początku - KSP od założeń miał być takim Space Center Tycoonem (zwróć uwagę na to, że od początku Kebali każda część ma wyznaczoną cenę) z rozległą możliwością kierowania pojazdami, 0.21 to krok w tym kierunku. Surowce będą - prędzej czy później będziesz mógł zagrać, bo nie wypadły one z planów SQUAD, a po prostu są ulepszane (nie dziwię się, musiałby pewnie powodować dużą ilość niespodziewanych błędów).

Post scalony: Czw, 06 Cze 2013, 20:37:21
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
I poczytajcie sobie co to jest Alpha, jeśli idzie o wersję programu. Rzadko kto w ogóle wypuszcza alfę, jeśli już, to jest to niemalże finalna beta dla betatesterów, żeby wyłapali ostatnie bugi. A tu możemy grać od samego początku, śledzić rozwój gry na bieżąco i co? I źle i niedobrze.

Masz całkowita rację, więc pozwolę sobie się nie zgodzić - Rzadko kto wypuszcza alfę, ale żeby za nią płacić, to chyba pierwszy przypadek w historii gamingu.
Było to już wielokrotnie. System nazywa się od gry, przy której został on rozpowszechniony - system minecraftowy. Sprawdza się jako idealna alternatywa dla dofinansowywania na kickstarterze itp. Z innych ciekawych form płacenia za nieskończoną grę, chyba najbardziej korzystnym dla gracza i dewelopera wprowadzono przy okazji testów gry Project CARS - jeżeli wpłacisz bodajże powyżej 25$, w przyszłości jeśli CARS sprzeda się w jakiejś tam ilości kopii, mogą Ci się te pieniądze zwrócić, a nawet możesz zarobić (jesteś jakby inwestorem tej gry)!
Co do zarzutów, że już alpha i karzą płacić - KSP przez cholernie długi czas był darmowy. Pamiętam ten moment jak dziś, kiedy pojawiło się info o tym, że jeżeli chcę przejść na najnowszą wersję, będę musiał zapłacić. Bez wahania, kiedy pojawiła się taka możliwość (miałem problemy z PayPal) od razu zakupiłem (premierowo było to chyba 15$, ja kupiłem za 17$).
I teraz krótkie pytanie:
Czy jakbyście poświęcili się całkowicie jednemu projektowi w życiu, spędzając godziny dziennie, aby usatysfakcjonować społeczność, nie potrzebne by były dla was pieniądze na utrzymanie lokalu, w którym pracują, utrzymanie rodzin itd? KSP to już dawno nie jest projekt gierki tworzony przez kilku znajomych, a inwestycja kilku ludzi w swoją przyszłość.

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 15