Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Reeposter

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 15
61
Cytując z wiki: Kerbol prawdopodobnie zalicza się do Pomarańczowych karłów w oparciu o jego temperaturę, ale może również być czerwonym karłem jeśli oprzeć się na jego promieniu, lub żółtym karłem w oparciu o poziom jasności.
Niestety nie podano temperatury.

62
Aktualności / Odp: KSP Weekly Polska
« dnia: Śro, 31 Lip 2013, 15:49:24 »
31 Lipca
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Co w numerze?:
  • Międzynarodowe subfora już otwarte (w tym subforum społeczności polskiej)
  • Tygodniowe wieści od deweloperów.
  • Jak wygląda Kerbin po wizycie w programie AfterEffects?
  • Mega paczka modów pod wersję .21
  • Czemu przyglądniemy się dzisiaj, jeżeli chodzi o społeczność?

63
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Pon, 29 Lip 2013, 12:43:09 »
Może syfu nie masz, który zżera dodatkowe GB :P Ja mam 6GB, ale dużo małych programów w tle i pewnie stąd ten problem :>

64
Aktualności / Polskie subforum na oficjalnym forum
« dnia: Pon, 29 Lip 2013, 12:35:51 »
Cześć!
Jako, że jestem na razie jedynym Polakiem w Media Group, zostałem delegowany do tego, aby przedstawić Wam coś, co zbliży nas do międzynarodowej społeczności oraz Polaków, którzy nie znają naszego forum. Chodzi o zapowiadane od kilku tygodni międzynarodowe subfora na oficjalnym forum kerbali (forum.kerbalspaceprogram.com).

Przez ten okres, kiedy pojawiały się plotki oraz Wasze opinie na ten temat dopracowaliśmy jego strukturę w taki sposób, aby nie zabierać ludzi z tej społeczności do tej oficjalnej, a po prostu stać się naszym łącznikiem z twórcami Kerbali oraz ich międzynarodową społecznością. Squad nie chce rywalizować ze swoimi fanami, a pomóc w celu rozwoju community, które nie koniecznie zna lub umie posługiwać się w języku angielskim. Subforum nie zastąpi naszego forum, ponieważ jego struktura na to nie pozwala (jest ono w postaci tak jakby jednego działu), a rozszerzy jego działalność.

Kolejną sprawą jest to, że będzie to oficjalne miejsce, gdzie zobaczycie jako pierwsi najnowsze informacje. Kontakt z deweloperami nabiera coraz większego rozmachu, coraz częściej uchylają nam rąbka tajemnicy, którą możemy się z Wami podzielić. Informacja pojawi się tylko na subforum, ponieważ chcemy zjednoczyć polską społeczność z międzynarodowego forum, ze społecznością kerbale.pl.

Często zdarza się, że osoby, które mają jakiś problem z Kerbalami nie potrafią go wytłumaczyć w języku angielskim, więc polegają na rozwiązaniach polskiej społeczności, zamiast pisać z zapytaniem do deweloperów na forum oficjalnym. Tym razem trochę się to zmieni, ponieważ na naszym subforum będzie możliwość pisania tematów związanych z pomocą techniczną, a odpowiedzi dostaniecie oficjalne, od zespołu deweloperów (na zasadzie - osoba zarządzająca subforum wyśle zapytanie przez np. PW do zespołu devów, a następnie odpowiedź zostanie przetłumaczona i wysłana jako odpowiedź do tematu z problemem).

Podsumowując - subforum nie zastąpi naszego forum, jest tylko po to, aby rozszerzyć horyzonty naszej polskiej społeczności. Jeżeli chcecie, to zapraszam w najbliższym czasie na tą stronę: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ aktualnie jeszcze tłumaczymy na polski kilka tematów, które są potrzebne do oficjalnego otwarcia :)

65
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Pon, 29 Lip 2013, 11:44:11 »
Rozmawiałem z zespołem Squad na ten temat i nie doszukujcie się w lagach winy grafiki (możecie mieć GeForce Titan i posiadać lagi) - to wszystko jest zależne od fizyki - to dlatego zmniejszając ustawienia grafiki nic się nie zmieniało. Ona się rozrosła ostatnio i dlatego przy wielu częściach w jednym miejscu, gra na niektórych komputerach może chodzić wolniej. Czyli, tak na prawdę jedyne od czego zależy działanie gry to nasza pamięć RAM oraz to, czy nie mamy syfu na komputerze.

Co do tego, że youtuberom się nie zacina - to proste, oni muszą mieć więcej pamięci RAM, która pomaga w m.in szybszym renderowaniu materiałów, dlatego też Kerbale, które zabierają 2gb nic nie robią np przy 16 lub 32 gb pod obudową ;)

66
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Pią, 26 Lip 2013, 22:25:45 »
Zastanawiam się, co mogło wpłynąć na takie drastyczne pogorszenie się optymalizacji pomiędzy .21, a .21.1 - przed wyjściem łatki normalnie dockowałem do stacji kosmicznej, kilka godzin później, kiedy wyszła łatka .21.1   cięło jak cholera...

Paczajcie jakie subforum ujrzało światło dzienne (albo raczej jest w budowie): Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Hmm, czy będzie się coś na nim działo, i kto zostanie jego moderatorem, to za chwil (albo dni) kilka.

67
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Pią, 26 Lip 2013, 22:20:44 »
To pierwsze to chyba znam przyczynę, bo sam popełniłem kiedyś ten błąd. Czy aby na pewno dobrze połączyłeś przewody paliwowe (tzn od pierwszego silnika, który ma odpaść do głównej znajdującej się w środku), czy może na odwrót (od środkowej do zewnętrznej)?


68
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Pią, 26 Lip 2013, 21:37:27 »
Kilka chwil temu zadockowałem kolejny moduł do mojej małej stacji. Graniczyło to z cudem, bo tak przycinało - próbowałem zmniejszać ustawienia grafiki, ale nic nie pomogło...

69
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Pią, 26 Lip 2013, 14:56:16 »
@Drangir, jakież było moje zdziwienie, kiedy ustawiając na pasie startowym samolot.... Wsiadł do niego Jeb :D
To chyba przez to, że buduję stację kosmiczną nazwaną jego imieniem!

70
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Pią, 26 Lip 2013, 13:26:38 »
Tragiczna optymalizacja - przydockowałem 3 rakiety do siebie i tnie jak cholera...

71
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Pią, 26 Lip 2013, 00:17:39 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Dnia 25 lipca o godzinie 19:10 odszedł NA ZAWSZE nasz wielki przyjaciel - Jebadiah Kerman
Mój program kosmiczny nigdy nie będzie taki sam jak kiedyś...


Wystarczyło zresetować lot i zaraz go zakończyć.

To jeden z ciekawszych aspektów nowej wersji. Mamy ograniczone zasoby rekrutów i nie możemy sobie "ot tak" kończyć lotów. Trzeba dbać o załogę i chronić ją przed skutkami naszych działań.

W wersji kariery, widziałbym jeszcze ustalanie roli rekrutów między kerbonautów, naukowców, budowniczych, czy pracowników stacji kontrolnej.

"Nie możesz dodać więcej części - masz za mało pracowników".
"Nie możesz kontrolować większej ilości misji - masz za mało pracowników".
"Za mało naukowców, by efektywnie opracowywać nowe odkrycia".

IMHO nie głupi pomysł.
To nie jest możliwe, kiedy wracasz z kosmosu - wypadek wydarzył się przed lądowaniem ;(

WYSZŁA WERSJA .21.1

Bug Fixy
* Removed some unused assets from KSP/Parts.
* Fixed an issue with some scenery meshes that could cause bits of the UI to become unresponsive in some cases (mainly in the VAB and SPH).
* Tweaked some object scales slightly.
* Tweaked the ocean color at sea level on Kerbin (was way too dark).
* Fixed an issue that would cause lag while moving parts around the editor scenes if too many crews were hired at the same time.
* Fixed an issue with the new SAS not properly maintaining attitude. Should be much better now.
* Tweaked some parameters on the SAS to make it more responsive.

Potwierdzam SAS działa, ale coś się spieprzyło z optymalizacją i tnie przy wielu elementach znajdujących się obok siebie (KSP zużywa wtedy nawet do 3gb ramu!)

72
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Czw, 25 Lip 2013, 19:13:30 »
Dnia 25 lipca o godzinie 19:10 odszedł NA ZAWSZE nasz wielki przyjaciel - Jebadiah Kerman
Mój program kosmiczny nigdy nie będzie taki sam jak kiedyś...

73
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Czw, 25 Lip 2013, 15:17:03 »
Próbowałem wysłać w kosmos pomarańczowego asparagusa - w przypadku starego ASAS  leciał w pożądanym kierunku, mimo, że kręcił się jak szalony, teraz kręcąc się zmienia kierunek, a IAS zamiast utrzymywać pozycję... stabilizuje lot :/

ZAMKNĄŁEM STARĄ ANKIETĘ

"Czy podobają Ci się zapowiedziane nowości?"

  • Nie jest źle, ale brakuje tu czegoś. - 47.5% (29 głosów)
  • Tak, czekałem na to. - 37.7% (23 głosy)
  • Nie! Oczekiwałem zupełnie czego innego. - 14.8% (9 głosów)

74
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Czw, 25 Lip 2013, 14:55:52 »
Działa większość modyfikacji, sprawdzę jeszcze roboticsa

75
O matko, nie mogę się doczekać!!!11!
Słyszałem z wiarygodnego źródła, że ma być już w tym tygodniu! :D

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 15