Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Reeposter

Strony: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 15
136
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Mars One - kolonia na Marsie
« dnia: Nie, 28 Kwi 2013, 14:04:32 »
Pojawiło się w Waszych postach kilka pytań, na które już dawno twórcy projektu odpowiedzieli, postaram się więc sprostować te wątpliwości.
- Co z żywnością, przecież jak będą im wysyłać co rok, to większość się zepsuje/nie starczy. - W bazie znajdzie się specjalny moduł z zieleniną (podobny jak ten z modyfikacji do KSP - H.O.M.E.S.), z którego będą mogli robić różne potrawy (niestety tylko wegetariańskie, no chyba, że naukowcy zaczną hodować mięso na drzewach).
- Co z narzędziami, przyrządami ETC. - Mars One zawiązał współpracę z jednym z największych producentów drukarek 3D, kilka z nich zostanie wysłane wraz z załogą na Marsa, zostaną one tak skonstruowane, aby dało się produkować narzędzia ze znajdujących się materiałów na powierzchni czerwonej planety. Do czasu znalezienia odpowiedniego materiału, specjalne tonery z plastikiem będą przesyłane z Ziemi.
-  Co z odpadkami (odchody etc) na powierzchni? Gdzie zapasy na lot będą się znajdowały? - Na powierzchni zapewne będzie wykopany dół, do którego spływać będą ścieki, w kosmosie utylizacja wygląda tak, że przepełniony zbiornik jest wyrzucany w próżnię i potem sobie lata w kosmosie jako śmieć, albo spada na ziemię i się spala w atmosferze.
- Brak lotu powrotnego to nie jest wcale wielka oszczędność. Kto gra Kerbale wie, że paliwo na powrót, w porównaniu z paliwem na start z powierzchni Ziemi to pikuś. - No niestety prawdziwe życie to nie Kerbale - gdyby tak było, już dawno człowiek wylądowałby na wszystkich planetach układu słonecznego.

137
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Mars One - kolonia na Marsie
« dnia: Sob, 27 Kwi 2013, 23:05:21 »
10 lat treningu będą mieli, ale chodzi mi o wykształcenie dotyczące właściwości marsjańskiej chemii, fizyki itp

138
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Mars One - kolonia na Marsie
« dnia: Sob, 27 Kwi 2013, 22:16:20 »
Łazik przynajmniej daje jakieś cenne informacje, a ci przecież bez wykształcenia odpowiedniego, nic nie sprawdzą ;)

139
Dyskusje na dowolne tematy / Mars One - kolonia na Marsie
« dnia: Sob, 27 Kwi 2013, 21:10:10 »
Cześć, pragnę Wam przedstawić pewien szalony projekt holenderskiego miliardera, który chyba znalazł sposób jak pomnożyć swój kapitał.
Planuje on wraz z dostawcą części SpaceX polecieć załogowo na Marsa i założyć tam... kolonię! Żeby było mało - nie polecą tam spece z NASA, a zwykli ludzie - TAK TY TEŻ MOŻESZ wysyłając swoje podanie na tej stronie: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Kiedy startuje misja? Uwaga, zdziwicie się - za 10 lat - TO SZYBCIEJ NIŻELI PLANOWANY POWRÓT NASA NA KSIĘŻYC! Zadaniem załogi jest utworzenie kolonii, w przyszłości również przetwarzanie materiałów znajdujących się na marsie w przedmioty codziennego użytku. Marsjańska wioska ma liczyć aż 20 osób - co 2 lata przylatywać będą 4 osoby. W obozie znajdować się będą między innymi moduły żywnościowe, rozrywkowe itd.
Na tym kończą się miłe sprawy:
Po pierwsze - musicie być świadomi, że takie osoby, które wylecą na Marsa, NIGDY z niego nie wrócą - ze względu na upośledzoną w tych czasach technologię oraz przystosowanie organizmu do niskiej grawitacji (powrót na Ziemię zabiłby wszystkich).
Po drugie - będziecie totalnie inwigilowani, bowiem Mars One to nic innego jak... Big Brother w kosmosie - do ekipy twórców M1 dołączył jeden z pierwszych producentów tego znanego na całym świecie programu.

Strona projektu: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Wyobraźcie sobię, że lecicie z kobietami np. jak ta Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ i wszyscy na Ziemii obserwują Wasz romans... dla mnie tragedia, dla holendra - miliardy (uwzględniając ile osób na żywo widziało lądowanie na księżycu - 0,5 mld, kiedy nie każdy miał telewizor, to lot na Marsa zobaczyłoby conajmniej 4 miliardy osób).

Co ciekawe w Top 5 jest Polak :D Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

140
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: dokowanie w realu :)
« dnia: Pon, 04 Mar 2013, 22:43:07 »
Do statków SpaceX pasują bardziej części, które są w KW Rocketry

141
Aktualności / Odp: KSP 0.19 planowane nowości
« dnia: Pon, 04 Mar 2013, 22:36:16 »
Ah mała głupota z mojej strony - ten "render" to zwykłe wchodzenie w atmosferę stacji kosmicznej, jednak to co tak super wygląda to zniszczone panele słoneczne na skutek oporu powietrza.

142
Aktualności / Odp: KSP 0.19 planowane nowości
« dnia: Pon, 04 Mar 2013, 22:10:08 »
Stream w skrócie:

Pokazany efekt tarcia z powietrzem (wchodzenie w atmosferę) - tutaj Bill, który "wypadł przez przypadek" ze statku:

Pokazano palącą się stację kosmiczną wchodzącą w atmosferę (na razie tylko render):

Pokazano efekt przy przekraczaniu bariery prędkości dźwięku (bez screena):
Pokazano kółka (dwa rodzaje - jedne gumowe, drugie ciężkie metalowe, np do przenoszenia części bazy)
Pokazano nowe animacje Kerbali (każdy jak zwykle ma swój charakter - np. gdy przyspieszamy Jeb ma większego "banana" na twarzy + przed startem śpiewają sobie piosenkę :D):

Kerbale lubią skakać, a jeszcze bardziej latać na plecaku rakietowym:

No i taki bonus ode mnie, który jak na razie się nie spełni (wchodzenie w atmosferę da jak na razie efekt, który nie będzie oddziaływał na działanie statku):

143
Wideo / Odp: Schematy spalania paliwa
« dnia: Pon, 04 Mar 2013, 15:33:22 »
No właśnie jak to wygląda z kontrolą mocy?
Ja od dłuższego czasu używam takiego ciągu, który wystarczy na to, aby mieć lekki wzrost prędkości. Czy jest to paliwooszczędny sposób (tzn. czy dzięki temu będę miał więcej paliwa na dalsze wysokości, czy wyjdzie na to samo)?

144
Inne gry / Odp: Spore
« dnia: Nie, 03 Mar 2013, 21:29:13 »
Uwielbiałem SPORE (miałem edycję kosmiczną i wszystkie dodatki + z internetu części robotyczne z jakiejś promocji dr Peppera w USA), jednak jak każda gra znudziła mi się po roku intensywnego grania ;/
Marzy mi się system podobny do Sporepedii w KSP, dzięki któremu można by dzielić się statkami i modyfikacjami - był on bardzo intuicyjny.
Bardzo podobały mi się również fabryki (zwłaszcza przygód), których pomysł został ewidentnie podchwycony przez Squad (i dobrze, dzięki temu budowa jest banalna).
Tutaj jeszcze macie mój mini-artykuł na temat SPORE:

Grą nad którą spędziłem najwięcej godzin swojego życia była SPORE znana jako "kreator wszystkiego", czy "Sims Everything" studia Maxis. Studio prowadzone niegdyś przez niesamowitego wizjonera gier Willa Wrighta, od początku istnienia potrafi nadać każdej swojej grze tej magicznej otoczki, dzięki której ludzie chcą grać w ich produkty - nie ważne ile wydadzą na nie pieniędzy (przykład - fani the sims kupujący wszystkie pojawiające się dodatki). Kolejną niesamowitą rzeczą w tej grupie osób jest to, że tworzą gry skierowane i zrozumiałe dla wszystkich (prosty przykład - dałem ostatnio zagrać mojej 10 letniej siostrze w najnowsze SimCity i po pierwszej sesji z grą miała lepsze miasto od mojego) - dlaczego inni tego nie potrafią?

Dobrze - przejdę jednak do samego SPORE - grą zacząłem się ekscytować na kilka lat przed premierą, kiedy to pokazano na jednym z EA Showcase (albo E3 - nie pamiętam, dość dawno to było) zarys SPORE - na czym będzie polegać, co nas czeka na drodze ewolucji itd. Przeczytałem kilka artykułów w gazetach takich jak CD-Action czy Click, bo spodobał mi się pomysł i jako młodszy gracz chciałem dowiedzieć się więcej o tej grze - chwilę później pojawił się u mnie internet (miałem pewne problemy z kablowym, więc musiałem wziąć alternatywne rozwiązanie) no i tak się zaczął szał na SPORE. 4 lata później w końcu nastał dzień premiery - kilka dni po nim zdobyłem edycję kosmiczną (taka w grubszym kartonowym opakowaniu) i od razu zabrałem się za zwiedzanie mojego nowo powstałego wszechświata...

Każda z faz gry raczyła mnie czymś ciekawym - nawiązaniem do starszych, legendarnych już tytułów gier - prostym przykładem jest porównanie fazy komórki, w której pływamy w "pierwotnej zupie" do Pac Mana. W obydwu grach naszym zadaniem jest zbieranie i uniknięcie naszych głodnych przeciwników (w sumie źle napisałem, bo duchy w Pac Manie nie jadły bohatera, ale chyba wiadomo o co mi chodzi). Moją ulubioną była faza cywilizacji (szkoda, że nie zrobiona na wzór SimCity, a Cywilizacji Sida Meiera) oraz rozbudowana pod względem eksploracji faza kosmosu. Dodatkowego smaczku dodawały wszelkie historie, spekulacje na (nadal żywym!!!) forum spore, gdzie najczęstszym tematem było powstanie życia we wszechświecie SPORE oraz tajemnicza, negatywnie nastawiona cywilizacja Groxów.

Długi czas w tej grze spędziłem na budowaniu wszelkiej maści stworów (niektóre były na prawdę tak dziwne, że nie wiem jakim cudem mogły żyć w świecie SPORE), budynków, pojazdów - w tej grze to właśnie gracz budował swój wszechświat. Do tego doszła Sporpedia, czyli miejsce, w którym publikowane są dzieła graczy z całego świata, dzięki czemu nigdy nie zdarzyło mi się podczas podróży po wielkiej galaktyce znaleźć jeden gatunek w dwóch innych miejscach (nie licząc dużych cywilizacji kosmicznych, które pozakładały kolonie poza swoją macierzystą planetą). Deweloperzy ze studia Maxis dość często raczyli nas aktualizacjami, które za darmo dodawały nowe części do budowy kreatur, np. kończyny z egzoszkieletu, czy mechaniczne części. Do tego wyszedł jeszcze ciekawy dodatek "Śmieszne i Straszne", dzięki któremu mogliśmy nadać więcej uroku i charakteru tworzonym przez nas stworzeniom.

Po odkryciu wielu ciekawych tajemnic skrywanych w galaktyce SPORE jak np. układu słonecznego, czy dotarcie do wnętrza galaktyki, zacząłem się powoli nudzić (troszeeeeczkę godzin już miałem w tej grze), ale Maxis dość szybko temu zaradził wypuszczając jedyny duży dodatek - "Kosmiczne Przygody", dzięki któremu można uczestniczyć w questach na powierzchni planet oraz je tworzyć i dzielić się z nimi z innymi za pomocą Sporpedii. Ten dodatek był najlepszą rzeczą, jaka przytrafiła się tej grze - gracze dostali kompletne narzędzie do zrealizowania swoich wymarzonych gier, których z powodu braku doświadczenia w programowaniu nie mogliby zrealizować. Wszystko co chciałeś było w SPORE - modele postaci, NPC, budynki, obiekty, zadania itd. Kiedy pierwszy raz przysiadłem do stworzenia misji pożarło to dość sporo mojego czasu - mimo tego byłem bardzo usatysfakcjonowany z końcowego efektu. Z czasem zacząłem przeglądać najciekawsze pracę w Sporpedii - często opadała mi szczęka z wrażenia jakie ludzie mają niesamowite pomysły - od misji wzorowanych znanymi grami (ot przykład - frogger w wersji TPS), do innowacyjnych, pokręconych i wciągających pomysłów jak "ostateczna wojna z Groxami".

To co najbardziej mi się podobało w tej grze, to to, że była aktywnie budowana przez graczy - deweloperzy wręcz delikatnie ingerowali w ich działalność dodając jakieś poprawki, części itp. Niestety jak każda gra - niezależnie jak dobra nudzi mi się po około roku regularnego grania, przez co SPORE poszło w odstawkę... Ostatnio jednak zainstalowałem z powrotem na swój dysk, aby sprawdzić jak ma się społeczność - o dziwo bez jakiegokolwiek wsparcia twórców gracze nadal są i działają tworząc własny wszechświat! Szkoda tylko, że nic nie zapowiada się na kolejną część tej wspaniałej symulacji.

Podsumowując krótko: Kocham SPORE za to, że jest to jedna wielka galeria twórczości gigantycznej społeczności i to, że to właśnie ona tworzy tą grę.

145
Dyskusje ogólne / Odp: Przyjęto mnie do media group
« dnia: Pią, 08 Lut 2013, 17:30:24 »
Nawet dwóch xd

146
Dyskusje ogólne / Odp: Przyjęto mnie do media group
« dnia: Pią, 08 Lut 2013, 15:25:53 »
Albo Superkerb wkradł się na komputer Community Managera xD

147
Dyskusje ogólne / Odp: Przyjęto mnie do media group
« dnia: Czw, 07 Lut 2013, 23:34:17 »
Rozmowa z osobą zajmującą się społecznością na temat tego, co robię w internecie. O ile kanał YT jest jeszcze mały, o tyle mogłem pochwalić się 200 artykułami na temat gier.

148
Dyskusje ogólne / Przyjęto mnie do media group
« dnia: Czw, 07 Lut 2013, 23:22:02 »
Witajcie!
Jest mi niezmiernie miło ogłosić, że Squad - developer Kerbal Space Program przyjął mnie jako 3 osobę w Polsce (po Wonziu i Moskicie) do media group! Jestem niesamowicie miło zaskoczony tą decyzją, która oznacza wcześniejszy dostęp oraz możliwość tworzenia materiałów z nowych wersji KSP oraz promocję moich materiałów.
Możecie na mnie liczyć :)

149
Aktualności / KSP 0.19 planowane nowości
« dnia: Śro, 06 Lut 2013, 03:20:32 »
Zmiany w KSP 0.19

Systemowe:

Potwierdzone:
- Zmiana silnika gry na Unity 4 (również w wersji 0.18.3) - wsparcie systemu Linux, lepsza optymalizacja
- Nowe demo - będzie to zubożała wersja 0.18.3, mniej części, ograniczona ilość ciał niebieskich
- Lepszy przepływ zawartości gry (obecnie wszystko pakowane jest do RAM'u)
- Lepsze dźwięki, tekstury, efekty cząsteczkowe, przestrzenie
- Więcej wygładzonych animacji (przede wszystkim twarzy)
- Łatwiejszy modding
Niepotwierdzone:
- Użycie wielu rdzeni procesora (w przyszłości również GPU)

Kluczowe cechy:

- Ciepło wytwarzane przy ponownym wejściu w atmosferę
- Poprawienie modelu fizycznego oporu powietrza (w 0.20 większe zmiany)
- Nowy system zasobów (paliwa)
- Wydobywanie surowców - skanowanie, wydobywanie paliwa, pobieranie próbek gleby (brak ingerencji w kształt terenu)
- Dockowanie Kerbali - mogą one siadać na łaziki oraz SRB, oraz będą strącane z siedzeń po uderzeniu
- Wbijanie flag (dostępne będą flagi możliwe do modyfikacji)
- Koła łazików
- Więcej części
- bugfixy

Planowane w przyszłych updateach:
- Tryb kariery - dodany zostanie pod koniec bety
- Miasta - dojdą za dłuższy czas
- Chmury - lepsza atmosfera, aktualnie problemy z cieniami
- Nowe planety - ograniczona liczba przez przepływ zawartości gry do RAM'u
- Komunikacja satelitów - znacznie później
- Resuscytacja Kerbali (hehe pierwsza pomoc dla połamanego Jeba xD) - najpierw potrzeba stworzyć kilka zależnych funkcji
- Konstrukcje orbitalne
- Kokpity, czyli wnętrze IVA (nie będą dokończone w 0.19)
- Widok pierwszoosobowy w EVA
- Nowy Patcher napisany w Pythonie, który będzie działał dobrze na wszystkich systemach

Społeczność:
- Strona KSP, forum, wiki, Spaceport zostaną przerobiony w jednolitym stylu
- Jednakowe dane do kont na wszystkich stronach KSP (forum, SpacePort, sklep)
- Publikowanie na KSPWiki nie będzie więcej możliwe dla każdego
- Nowy komercyjny serwer dla Wiki
- Nowa ekipa testująca - 100 członków, co najmniej 18 lat (zgłoszenia Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ)
- Nowa ekipa Quality Assurance (gwarancja jakości) - 15 członków (5 Windows, 5 MAC, 5 Linuks), dostęp do  każdego buildu, twoje imię w creditsach, musisz przedstawić się za pomocą materiału wideo, być pełnoletni oraz szukać bugów i pamiętać o klauzuli.
- Większa grupa medialna, osoby, których zadaniem jest promocja Kerbal Space Program publicznie, sugerowane osoby należy przesłać do Damiona Rayne (ZACHĘCAM WPISYWAĆ POLSKICH YOUTUBERÓW!), aktualnie w grupie z polskiego YouTube są tylko dwie osoby: Wonziu i Moskit

No i najważniejsze - większa ilość nowych gadżetów z Kerbalami - podkładki pod myszkę, podkładki pod kubki, t-shirty i... PLUSZAKOWE KERBALE :D (ja chcę Jeba na biurku TERARARAZ xD)

To tyle - wszystko oczywiście ze streama, nie będzie to rewolucyjny update jak 0.18, jednak wprowadzi on w końcu kilka technicznych spraw (prawdopodobna wielordzeniowość mnie cieszy - w końcu będą mniejsze ściny) no i będzie można coś robić na planetach :)
Również po raz kolejny proszę o polecanie polskich YouTuberów (ale nie tych od minecrafta, co nigdy o KSP nie słyszeli) Damionowi Rayne, który przydziela grupę medialną. Jak na razie mamy tylko dwóch polaków, a mogłoby być ich więcej (mnie możecie zasugerować XD - nie no joke... nie no joke, że joke, emmm... róbcie jak chcecie XD) :)

150
Dyskusje na dowolne tematy / Prośba o pomoc!
« dnia: Pią, 11 Sty 2013, 21:36:23 »
Cześć!
Potrzebuję Waszej pomocy! (Zaraz będzie pewnie, że spaaaam reeeklama i tak dalej...)
Prosiłbym Was o zagłosowanie na moje zdjęcie w konkursie organizowanym przez Gram.pl, w którym do wygrania jest SimCity oraz tshirt. Specjalnie dla tego konkursu poświęciłem się i wrzuciłem publicznie zdjęcie, na którym miałem 4 latka i grałem na gitarze w białym garniturze - bardzo prosiłbym o głosy od Was, jeżeli wygram (jest duża szansa!) to podaruję jednemu z głosujących tshirt!
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Strony: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 15