Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Reeposter

Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 15
121
Aktualności / Odp: KSP Weekly Polska
« dnia: Wto, 21 Maj 2013, 00:40:47 »
Mi się francuski kojarzy z takim loczkiem, ale OK, poprawię mu wąsa ;)
P.S. pierwsze info dostałem nt. KSP Weekly z 21 maja - będzie trochę o wywodach nt. bycia developerem.

122
Aktualności / Odp: KSP Weekly Polska
« dnia: Pon, 20 Maj 2013, 23:10:12 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Gratuluje dzieła jednak do czegoś co mogło by się znaleźć na pierwszej stronie temu brakowało (krzywe oczy cieniowanie wyskakujące za krawędzie itd.), starałem zachować jak najwięcej z oryginału i po przerysowaniu tego na grafikę wektorową ,a następnie potraktowanie tego dawką Photoshopa wydaje mi się że efekt jest zadowalający  :D :


Jeśli wymagać będzie jakiś poprawek daj znać i mam nadzieję że się podoba :)
Hej!
Doceniam, to, że chciałeś poprawić, to co mi nie wyszło, ale średnio widzę grafikę wektorową w tym stylu - IMO (znaczy się, tak jak ja uważam, czy, raczej jak ja bym to zrobił - bo cudzych dzieł się nie powinno oceniać w stylu "tutaj bym wolał, aby była inna kreska" itd.) jak wektor, to i grafika oparta na prostocie (tzn mały wachlarz barw, który obfituje w pastelowe kolory). Wrzuciłem w sumie rysunek w formie "relase preview" (nie wiem jak to inaczej określić ;) ), czyli po prostu do poglądu, z drobnymi błędami, a, że nasze forum ma białe tło, tego cienia i odblasku na nim nie widać, to już w sumie wyciąłem w photoshopie i jest OK. Co do kontrowersyjnego wąsa - musi zostać :D Tak nas kojarzą za granicą, jako grubego sarmatę, ze schabowym w ręce (albo kiełbasą) :>

123
Aktualności / Odp: KSP Weekly Polska
« dnia: Pon, 20 Maj 2013, 18:23:12 »
Dużo głosów, a czasu mało - dzisiaj powinienem dostać ksp weekly int

124
Własna twórczość / Teczuszka z rysunkami :>
« dnia: Nie, 19 Maj 2013, 21:00:21 »
Cześć!
Pragnę Wam zaprezentować moją skromną teczuszkę z pracami. Zajmuję się głównie tworzeniem grafik do sieci (logotypy, bannery, avatary itd), ale nie tym chciałem się podzielić (mam to tak porozrzucane po komputerze, że nawet nie dałbym rady znaleźć). Od kilku tygodni (w końcu) stałem się właścicielem tabletu, dzięki któremu mogę dowolnie rysować "digital art", jako, że minęło mało czasu odkąd go mam, ilość prac też nie jest za wielka:
W sumie zacznę od obrazu narysowanego kilka lat temu, który nadal mi się podoba (co dość dziwne, bo często patrząc na obrazy sprzed kilku miesięcy, zastanawiam się jak ja mogłem tak beznadziejnie malować). Jedyne, do czego się czepię to ta kratka - ciężko było ją wykonać równo. Wykonany on został techniką klasyczną - użyłem zwykłych, szkolnych, dwustronnych flamastrów, Format A4:

Przejdźmy jednak do grafiki cyfrowej
Zaczęło się od tego, że chciałem przetestować szkic długopisem - nigdy wcześniej tego nie robiłem (nie licząc bazgrołów na marginesach w zeszycie), a zastanawiałem się nad kupnem Wacom InkLing - urządzeniem, które montuje się na górze kartki papieru, które skanuje to co piszemy/rysujemy specjalnym długopisem, który jest dołączany do zestawu.
Wyszło nawet nawet - był to rysunek związany z tematyką Battlefielda:
Nadal mi brakowało jednej rzeczy - kolorów, postanowiłem więc na próbę pobrać SketchBooka ze strony Autodesk, gdyż dla uczniów jest to darmowe oprogramowanie. Było ciężko, zwłaszcza taką beznadziejną myszką, no ale jakoś tam wyszło:
Po tym zadecydowałem o zmianie produktu, który chcę kupić - przygarnąłem do siebie tablet wielkości kartki A6 - Wacom Bamboo Pen&Touch. Pierwsze co chciałem przetestować to siła nacisku zależna od rodzajów pędzla/ołówka, wyszło takie dziwne coś, z czego ani trochę nie jestem dumny, ale nie wstydzę się, bo nie był to z zamiaru obraz dla publiczności, a po prostu zwykły test (bodajże pierwsze co zrobiłem po otrzymaniu paczki od kuriera, to był ten rysunek). Nazwałem go dla jaj "Człowiek z Węgla":
Następnie zabrałem się za obrazek, który miał być dla znajomego, administratora dość dużej grupy na Facebooku, który miał podkreślić jego wadę (rządzi się), oczywiście z przymrużeniem oka :) No i wyszło takie dziwo, które nazwałem "Tamida Facebooka"
Później miałem wymyślić jakiś obrazek dla firmy sprzedającej sprzęt komputerowy w internecie. Miałem przekazać ludziom, że w majówkę sklep będzie zamknięty, powstał więc taki "doodle":
W sumie nic nie robiłem, aż do dzisiaj - stworzyłem postać Kerbala, w czerwonym stroju, z godłem na piersi do nagłówka KSP Weekly Polska:
A następnie chciałem stworzyć jakieś tło dla niego - pierwotnie miał to być Księżyc, ale stwierdziłem, że Mars teraz jest bardziej "na czasie". Wyszło mi to dość dziwnie - taki efekt nie był zamierzony, po tym jak skończyłem malować niebo, stwierdziłem, że fajnie by to skończyć w stylu "pastelowym" i dodać jakiś kontrast - Kerbal nie pasował, bo był czerwony, ale za to łazik z panelami słonecznymi, już tak. Tak oto wyszedł ten dziwaczny obraz:

Informuję też, że pełne rozdzielczości możecie znaleźć na moim profilu Deviantart Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

125
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Mars One - kolonia na Marsie
« dnia: Nie, 19 Maj 2013, 15:23:29 »
Obama może odkopać już mowę Nixona, tą co zostawił na wypadek braku możliwości powrotu załogi Apollo 11 z Księżyca :D
Cytuj
Zrządzeniem losu ludzie, którzy wyruszyli na Księżyc, by w pokoju go badać, pozostaną na nim, by spocząć w pokoju. Ci dzielni ludzie, Neil Armstrong i Edwin Aldrin, wiedzą, że nie ma już dla nich nadziei na ratunek. Ale wiedzą też, że z ich ofiary płynie nadzieja dla całej ludzkości. Ta dwójka składa swoje życie na drodze do osiągnięcia najszczytniejszego celu ludzkości: poszukiwania prawdy i wiedzy. Będą opłakiwani przez rodziny i przyjaciół; będą opłakiwani przez swój naród; będą opłakiwani przez wszystkich ludzi ich świata; będą opłakiwani przez Matkę Ziemię, która odważyła się wysłać dwóch swoich synów w podróż w nieznane.
Ich misja sprawiła, że wszyscy ludzie tego świata poczuli się jednością; ich ofiara umocni braterstwo ludzkości. Starożytni spoglądali w gwiazdy i widzieli w ich konstelacjach swoich bohaterów. Dziś czynimy to samo, lecz nasi bohaterowie to dzielni ludzie z krwi i kości.
Inni pójdą w ich ślady i odnajdą drogę do domu. Poszukiwania ludzkości nie zostaną przerwane. Ale ci ludzie byli pierwszymi, i pozostaną pierwszymi w naszych sercach.
Bo każdy człowiek, który w przyszłości zwróci nocą wzrok na Księżyc, będzie wiedzieć, że jest zakątek innego świata, który na zawsze pozostanie świadectwem ludzkości
Ofc wszystko pozmieniać z Księżyca na Mars i git :D
Chociaż w sumie... TO ONI I TAK NIE WRÓCĄ xD
Ciekawe co oni z nimi zrobią - przecież przez 50 lat nie będą ciągnąć jednego reality show (nic nie może trwać dłużej niż moda na sukces) - może tak samo postanowią, żeby zrobić im ceremonię z kapłanem, poczym zerwą raz na zawsze z nimi łączność XD

126
Aktualności / Odp: Polskie KSP Weekly
« dnia: Nie, 19 Maj 2013, 13:36:25 »
Pam param - oto obrazek do nagłówka, trochę było rysowania, ale myślę, że efekt ciekawy :)
W ankiecie wygrał tytuł KSP Weekly Polska - taka więc będzie oficjalna nazwa tego czasopisma!

127
Dyskusje ogólne / Wasze wyobrażenie pełnej wersji KSP
« dnia: Sob, 18 Maj 2013, 23:41:34 »
Cześć!
Zabieram się za wizualny projekt na oficjalne forum KSP, w którym ukazana byłaby wizja graczy, jak wyobrażamy sobie ukończone już KSP. Ze względu na to, że nie chcę nikomu dawać inspiracji do odpowiedzi (chcę, aby każdy napisał, jak on widzi KSP, a nie oparte na moich wizjach), chcę Wasze czyste, kreatywne posty.
Mają one dotyczyć m.in. wyglądu interfejsu, trybów gry, części itd.
Wytężcie umysły - każdy, kto da ciekawy pomysł będzie zapisany w creditsach na forum ksp :)

128
Aktualności / Odp: Polskie KSP Weekly
« dnia: Sob, 18 Maj 2013, 20:59:49 »
Zapomniałem dodać - Są dwie możliwości publikacji:
- Strona główna forum kerbale.pl
- Wpis na blogu forum.kerbalspaceprogram.com + informacja i link na naszym forum

IMO lepszym rozwiązaniem jest te drugie, trzeba pamiętać, że jest wiele Polaków, którzy są poza społecznością naszego forum, a chcieliby dowiedzieć się co dzieje się wśród nas :)

129
Aktualności / KSP Weekly Polska
« dnia: Sob, 18 Maj 2013, 19:58:49 »
KSP Weekly Polska to tygodnik, w którym przeczytacie o najświeższych wieściach ze świata Kerbali oraz prezentujemy Wasze prace! Aktualna forma naszej edycji przybiera formę wolnego tłumaczenia oryginalnego KSP Weekly, jednakże z Waszą pomocą może się to wkrótce zmienić!

NUMER BIEŻĄCY:

2 października
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Co w numerze?:
  • Twoje tygodniowe wieści od twórców.
  • Kolory sprawiają, że świat wygląda o wiele ciekawiej.
  • Zmodernizuj "sztuczny horyzont" (navball)!
  • Pleborian odkłada na chwilę swoje pióro do kałamarza, studia wzywają!
  • Nadlatuje Kethane Travelling Circus z jego nową opowieścią!

NUMERY ARCHIWALNE:
27 sierpniaAby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
20 sierpniaAby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
14 sierpnia Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
7 sierpnia Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
31 lipca Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
23 lipca Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
4 czerwca Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
28 maja Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
21 maja Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


Redakcja:

Redaktor Naczelny: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ ; Redaktor polskiej edycji/tłumacz:Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


130
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Ciekawostki
« dnia: Sob, 18 Maj 2013, 19:39:47 »
To jest pierwszy raz kiedy ktoś zainteresował ludzi kosmosem prawie tak jak misja Apollo 11 (nie licząc wszystkich wypadków, bo one zawsze robią sensację). Przyznam się, że oglądnąłem większość filmów (nie miałem siły oglądać streamów z kosmosu, które trwały kilka godzin), dzięki nim zobaczyłem na kosmos, ale z zupełnie innej płaszczyzny niż zwykle - jako wyzwanie dla zwykłego człowieka, który chce funkcjonować podobnie jak na Ziemi. Po tym stwierdzam, że ta cała misja Mars One, nie ma prawa się udać - po prostu brak doświadczenia (10 lat treningu - pheh, wszystko będzie reality show, a nie treningiem) spowoduje, że oni tam dostaną ataku nerwicy po miesiącu... Zastanawiam się co będzie następnym projektem badawczym na orbicie - ISS ma funkcjonować bowiem do 2020 roku (gdyby nie Obama, to już w 2015 roku stacja spłonęłaby w atmosferze ziemskiej) lub do 2028 - nie wiadomo jak budżet. Dla amerykanów "w końcu coś się działo" - dla nich już ostatnia misja Apollo była nudna "eee znowu lądują na tym księżycuu?", a co dopiero kolejne starty na ISS, zwłaszcza, że w większości nie rozumieli celu wyprawy.

131
Humor / Odp: Akceleracja fizyczna
« dnia: Sob, 18 Maj 2013, 19:31:02 »
BTW. jak ten pierścień włącza silniki, które go obracają, konstrukcja wygląda jak swastyka :D Przypadek? NIE SONDZEM XD

132
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Mars One - kolonia na Marsie
« dnia: Śro, 15 Maj 2013, 18:54:04 »
Info:
Już ponad 75 tysięcy samobójców się zgłosiło do programu.
75 000*25*3.50= 6 562 500 złotych na koncie holendra... GG

133
Inne / Odp: K-SHOOTER - przenośne wyrzutnie rakiet
« dnia: Nie, 28 Kwi 2013, 21:39:38 »
Ground distance - 2.919.496m, ale może być więcej, bo miałem małe problemy przy starcie. IMO, aby polepszyć statystyki kruszyny musisz ograniczyć się do jednego baku z paliwem na rakietę, bo to niepotrzebny ciężar jak na tak słaby silnik :)

134
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Mars One - kolonia na Marsie
« dnia: Nie, 28 Kwi 2013, 15:11:08 »
Ja tylko odpisałem to co oficjalnie zaprezentowano w FAQ na ich stronie i nie kwestionowałem, czy to ma jakiś sens, czy nie :D
Też uważam to, za bezsens :P
Co do lotu powrotnego - zdaje mi się, że czynnikiem mogą być pieniądze i czas zanim dotarłaby rakieta powrotna - przez rok czasu ludzie przystosowaliby się do warunków grawitacji na Marsie (ok. 30% ziemskiego przyciągania), przez co mięśnie nie pracowałyby z taką siłą ja na błękitnej planecie, co w skutkach mogłoby się skończyć kalectwem lub śmiercią nawet przy wchodzeniu w atmosferę.
Co do sprawy kup xd - nie pisałem dosłownie, chodzi o wybudowanie zbiornika, raczej nie będzie to niedozwolone, może znajdą sposób na przetwarzanie zamarzniętych odchodów na pożyteczne rzeczy.
Promieniowanie - tutaj zdaje mi się logicznym rozwiązaniem zastosowanie specjalnych kombinezonów na wyjścia na zewnątrz oraz zbudowanie specjalnych modułów życiowych (spanko, jedzonko itd) z tworzywa, przez które nie przechodzi promieniowanie. Na FAQ powiedziano w tej kwestii mniej więcej tak:
Mimo, że Mars nie ma takiej atmosfery odbijającej promieniowanie kosmiczne jak Ziemia, należy pamiętać o tym, jak daleko znajduje się Czerwona Planeta od Słońca w porównaniu z naszą macierzystą. Promieniowanie +/- wynosi tyle samo.

135
Inne / K-SHOOTER - przenośne wyrzutnie rakiet
« dnia: Nie, 28 Kwi 2013, 14:56:56 »
Cześć
Zacząłem niedawno budować pojazdy o zastosowaniu militaryjnym - ot tak z nudy. W taki sposób oto powstały dwa projekty - K-SHOOTER Mobile oraz K-SHOOTER Tower. Pierwszy jest ciężarówką, a drugi stacjonarną wieżą, na której czubku osadzona jest rakieta dalekiego zasięgu.

Oba projekty mimo pierwotnej myśli zostaną przekształcone w wyrzutnie rakiet załogowych, których celem będzie lot na dalsze planety Układu Kerbolskiego. Najważniejszym zadaniem będzie osadzenie tych pojazdów na powierzchnię Muna lub Minimusa (będzie lepszy ze względu na mniejszą grawitację).

Oba projekty mają zamontowaną tą samą rakietę - K2i, która wyposażona jest w system zaawansowanego SAS, dwie anteny łącznościowe, baterie oraz 4 lotki.

Zanim zobaczycie oba projekty, pragnę wtrącić, że nie jest to wygląd końcowy (najprawdopodobniej w celu transportu na Minimus będą musiały ulec zmniejszeniu).

K-SHOOTER Mobile



K-SHOOTER Tower


K2i (oraz jego prototyp K1i)



Statystyki pierwszej udanej próby wystrzelenia K2i:

Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 15