Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Reeposter

Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 15
106
Aktualności / Odp: KSP Weekly Polska
« dnia: Śro, 05 Cze 2013, 23:24:39 »
Zastanawiam się, czy to nie robić w formie filmiku, dzięki czemu przekaz byłby trochę lepszy.

107
Aktualności / KSP .21
« dnia: Śro, 05 Cze 2013, 23:20:22 »
Deweloperzy ujawnili pierwsze szczegóły dotyczące KSP .21
Lista zmian:
* Revised Flight-End scene flow.
In preparation for Career gameplay, we are rethinking the way flights are ended. Gone is the 'End Flight' button in the Pause Menu, cause of many a tale of accidental space station deletion. Now, you'll either get to return to the Space Center (as before), or when applicable, Revert to an earlier state (to launch or to the editors). More information on this soon.

* Player Progress Tracking System
Another step forward into Career Mode, this is an internal game system that will be used to track players as they progress towards advancing Kerbalkind to being a proper space-faring civilization. This is a core system, so don't expect much in terms of new content from this... It will pave the way towards some very cool new features down the road though.

* Overhauled Space Center Scenery
Time to go over the most underdeveloped part of the game. Gone will be the placeholder terrain, and in comes proper scenery for the space center. And because it's the same terrain as in flight, we don't need to reload it when going for a launch. This should cut down transition times from KSC to flight quite a lot.

* The Astronaut Complex Facility
Another huge feature in the making, the Astronaut Complex is a new building at the Space Center, that gives you an overview of all your available victims brave explorers, and lets you recruit new ones from a list of applicants.

* Crew Management
Along with the Astronaut Complex, this adds the ability to select the crew for a vessel before launch (from the launch sites or from the editors). Pick from the list of available crewmembers, and assign them to any (yes, any) part on the vessel.

* Overhauled Space Center Facilities.
We're also re-doing the VAB and SPH models, to bring them up to par with the facilites we already did on the previous updates.

* More Upgrades to Parts and Part Modules.
Continuing our work with moving all our parts to the new Modules system we implemented in 0.18, this update will feature yet more parts completely re-coded to the new system, allowing for many new possibilities from both stock and mod parts.

Podsumowując - .21 to patch poświęcony przede wszystkim naszej załodze ;)

108
Aktualności / Odp: KSP Weekly Polska
« dnia: Wto, 04 Cze 2013, 23:07:49 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ Tym razem samo tłumaczenie, od przyszłego numeru najprawdopodobniej sam będę robił własny materiał (łącznie z wywiadami itp.). Jeżeli chcecie o coś zapytać deweloperów piszcie!

109
Aktualności / Re: KSP 0.20.x
« dnia: Pią, 31 Maj 2013, 00:16:19 »
@UP: Devsi twierdzą, że 9 na 10 przypadków z problemami, jeżeli chodzi o optymalizację to niekompatybilne modyfikacje. U mnie się to sprawdziło.

Wyszła wersja .20.2:
  • Fixed the mouse wheel input issue on Linux. (should work like it did on 0.19)
  • Fixed the excessive memory usage loading png and jpeg textures.

110
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: dokowanie w realu :)
« dnia: Śro, 29 Maj 2013, 18:20:09 »
Zajęło im to mniej niż Wonziowi XD

111
Aktualności / Odp: KSP Weekly Polska
« dnia: Wto, 28 Maj 2013, 23:16:20 »
Nie, źle przeczytałeś, on stwierdził, że poszedłem za daleko, że to co robię nie można nazwać tłumaczeniem, bo zmieniam oryginalny sens...

112
Aktualności / Odp: KSP Weekly Polska
« dnia: Wto, 28 Maj 2013, 22:20:04 »
Przepraszam za wyrażenie, ale jestem Wk******y
zobaczcie co dostałem za wiadomość od xPDxTV:
Cytuj
Reeposter,

You edited out a complete section of my news article.
You added additional information to my project without asking or having my or developer approval.
You also claimed credit for being the author which you are not, you are the translator.

I did not ask you to be brought to the KSP media group so you could step on my work and claim credit.
What do you have to say for yourself?

Następnie Cpt. Spunky:
Cytuj
Hey there,

We need to talk about the changes you are making to KSP Weekly for the "translation".

You are changing too much and editing it into something other than a translation. While changing the video spotlight to feature someone from the Polish community is fine, the rest of the edits are unacceptable. You asked for permission to do a translation and you're going to far with the editing.

Now, we can either have you continue and stick with translation, or you can start your own weekly feature and write the content yourself.

Don't take this the wrong way, I am neither angry nor upset. I'm am just concerned that your changes aren't approved by SQUAD. The KSP Weekly gets reviewed and given approval before publishing to ensure we are not revealing anything that should be kept under wraps. This is a fine line because we also use KSP Weekly to announce things that were previously under NDA. We must tread very carefully with this information.

If you have any questions, let me know. Hopefully we can get this worked out.

Cheers!
JAJAJAJAJAJAJA
Obczajcie oryginał, dla porównania:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

113
Znajomy (kiedyś pracował dla EA PL) chciał zrobić oficjalne tłumaczenie KSP za darmo, ale squad stwierdził, że dopiero za to się zabiorą przy jakimś znacznym relase'u, jak w przejściu z alphy na betę :P

114
Aktualności / Odp: KSP Weekly Polska
« dnia: Wto, 28 Maj 2013, 00:24:47 »
GODZINA 19:00 NOWY NUMER KSP WEEKLY POLSKA!
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

115
Aktualności / Re: KSP 0.20.x
« dnia: Pon, 27 Maj 2013, 23:37:11 »
Dzisiaj w końcu ogarnąłem problemy z netem i zalogowałem się do Steama, by pobrać KSP... Niestety tragedia u mnie - zacina już w menu, w hangarze i VAB nie ładuje mi części, KSP jest po prostu niegrywalne :/

116
Aktualności / Odp: KSP SPRINTEM
« dnia: Pią, 24 Maj 2013, 20:54:10 »
FIGURKIIIIIIIIIII KERBALI JUŻ DO KUPIENIA!!!
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

117
Aktualności / Re: KSP 0.20.x
« dnia: Pią, 24 Maj 2013, 19:49:22 »
Też zaczyna mi się to nie podobać. Zapowiadają coś, że będzie w 0.18, przekładają na 0.19, później na 0.20, teraz 0.21, przy okazji wypuszczając aktualizacje raz na dwa miesiące, które dużo nie zmieniają. To co oni dodają, modderzy robią w ciągu max tygodnia (gdzie często są to ekipy jedno osobowe, a KSP team jest spory - ponad 15 osób). Jeżeli w tym tempie będzie się rozwijać KSP, to finalna wersja wyjdzie za 3 lata.
Mam nadzieję, że przyczynimy się z całym Media Group do nakręcenia ludzi na KSP, przez co jeszcze bardziej zmotywujemy Squad do pracy ;)

118
Aktualności / KSP SPRINTEM
« dnia: Czw, 23 Maj 2013, 21:43:17 »
Nowy cykl szybkich newsów, aby jak najszybciej dotrzeć z informacją do polskiej społeczności graczy KSP. Na razie nie robiłem tła w postaci kodu HTML, ale za jakiś czas się coś wykombinuje - tutaj spontanicznie (bo takie zamierzenie jest tej serii):
#1: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
#2: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

119
Aktualności / Odp: KSP 0.19 Już jest
« dnia: Wto, 21 Maj 2013, 20:15:39 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ łapać świeżutkie :D

120
Aktualności / Odp: KSP Weekly Polska
« dnia: Wto, 21 Maj 2013, 16:28:08 »
Wiem, o co Ci chodzi ;)
Będę za zmianą stylu całej gazetki - na razie jest to zwykła strona HTML oparta na tabelach - jak coś wykombinuję, to dam propozycję zmiany wszystkiego, na styl retro (czarno biała gazeta :D).
Tymczasem zabrałem się do tłumaczenia numeru, a w nim kilka bardzo ciekawych rzeczy! STAY TUNED

Post scalony: Wto, 21 Maj 2013, 19:19:18
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ ŁAPAĆ

Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 15