Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Raynus

Strony: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 39
286
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Pią, 09 Sie 2013, 16:47:10 »
Temat podpięty.
Na razie nie ma szczególnych faktów na temat aktualizacji. Takie dopiero przyjdą z czasem.

287
Propozycję odrzucam.
Powyżej Ravnarr wyjaśnił dlaczego. Poza tym jestem zdania, że zabawy typu skojarzenia i inne polegające na dodaniu dosłownie jednego wyrazu, są bez sensu (lecz nie zabraniam ich). Są lepsze i bardziej twórcze zabawy.

288
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Nie, 04 Sie 2013, 14:29:25 »
Oli, coś jest nie tak z Twoją konfiguracją - zrób sobie wątek w obsłudze technicznej. Zarazem przypominam, iż nie jest to wątek służący do zgłaszania problemów technicznych (nie wliczając to bugów gry).

289
Propozycje & Uwagi / Odp: Usunięcie licznika postów.
« dnia: Czw, 01 Sie 2013, 18:43:54 »
Tak czy inaczej, pomysł odrzucamy.
W przypadku zauważenia trolla/spamera prosimy o powiadomienie nas raportem.

290
Propozycje & Uwagi / Odp: Usunięcie licznika postów.
« dnia: Czw, 01 Sie 2013, 17:07:03 »
Ja natomiast jestem przeciwny. Jeżeli ktoś łamie regulamin w taki sposób można to zgłosić jednym przyciskiem.

Wysłane z HTC EVO 3D.


291
Modyfikacje / Odp: Kerbal LiveFeed [v0.6.7][0.21]
« dnia: Śro, 31 Lip 2013, 23:03:39 »
Taka operacja wymagałaby serwera dedykowanego, a to jest na prawdę ogromny wydatek, no chyba, że ktoś obeznany ma jakiś na prawdę dobry pomysł, to jesteśmy otwarci na to. :)

292
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Wto, 30 Lip 2013, 14:20:36 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Cytuj
4GB markowego, SZYBKIEGO ... może być o wiele lepszy od 12GB

Chyba masz na myśli porównanie RAM: 4GB-DDR3 z 12GB-DDR1 albo przesadziłeś z porównaniem

Nie. Ta liczba to tylko pojemność, czyli przestrzeń jaką może wykorzystać komputer na tymczasowe informacje. DDR3 czy też DDR2, DDR1 albo i nawet DRAM czy SRAM to po prostu rodzaj struktury. Nie przesadziłem. Komputery dla graczów nie potrzebują  zazwyczaj więcej niż 4GB RAM DDR3 o dużej szybkości i pamięci cache. Natomiast wystarczy wejść na allegro, bądź przejść się do marketów, by zobaczyć, że w miarę ceny sprzedawcy będą uporczywie wciskać większe ilości. Jest tak dlatego, że laik zobaczy "Jeeeeny... mój kolega to miał 4GB i mu dobrze chodzi, to jak będę miał 16GB to będę miał komputer lepszy niż w NASA."
Aby składać sprzęt, czy się jakoś szerzej o nim wypowiadać lub doradzać, trzeba mieć o nim pojęcie, znać się na nim.

Nie odbiegajmy jednak dłużej od tematu.

293
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Wto, 30 Lip 2013, 12:37:26 »
Ja pragnę dodać, że to nie jest jedynie sprawa RAMu. Owszem, RAM przechowuje aktualnie bardzo dużo elementów gry, ale nie wiem w którym miejscu ktoś stwierdził, że za fizykę odpowiada RAM. Bzdura. To procesor dokonuje wszystkich obliczeń, może to być procesor typu CPU jak i GPU. PhysX zaś to nie jest sama zdolność do obliczeń fizycznych, tylko środowisko programistyczne, engine fizyczny. Jednakże poza już samymi obliczeniami fizyki, zrzucaniu elementów do pamięci RAM, pamiętajmy też o tym, że ogromna ilość (często niewielkich) części obciąża mocno kartę graficzną oraz jej pamięć graficzną.

Poza tym patrzenie na puste liczby jest naiwnością, która prowadzi do kupna kiepskich komputerów przez laików. 4GB markowego, SZYBKIEGO (tak! RAM może być szybki lub wolny) może być o wiele lepszy od 12GB innego, kupionego w "profesjonalnym sklepie za rogiem". Te cyferki, jakim zwykliśmy opisywać RAM, jest jedynie jego pojemnością. Podobna sytuacja ma się przy procesorach i szczególnie kartach graficznych. Wiele osób myśli , że przykładowo karta GTX450 koniecznie musi być lepsza od karty GTX260, a tak nie jest. Najlepiej zanim coś się wymieni/kupi, lepiej się skonsultować z kimś, kto się na tym zna, a nie tym, kto chce z Was wyciągnąć jak najwięcej grosza i opchnąć coś, co leży od dawna, bo jest kiepskie.

294
Poproś o pomoc / Odp: Jak polecieć na Ksieżyc za pomocą MechJeba
« dnia: Wto, 30 Lip 2013, 12:19:48 »
W takim razie problem rozwiązany - zamykam temat.

295
Propozycje & Uwagi / Odp: Tagi w Galerii
« dnia: Pon, 29 Lip 2013, 16:07:34 »
Ja uważam pomysł za bezużyteczny, ale decyzję pozostawię ingwdenowi.

296
Poproś o pomoc / Odp: Utrata kontaktu z rakietą.
« dnia: Pon, 29 Lip 2013, 01:27:39 »
Bezzałogowe misje wymagają energii elektrycznej. Bez baterii i paneli słonecznych po prostu utracisz nad nią kontrolę.



297
Propozycje & Uwagi / Odp: Tagi w Galerii
« dnia: Sob, 27 Lip 2013, 20:51:06 »
Niby tak, ale tak na prawdę sam tytuł i tak nie zawiera ile kerbali zostało posłanych więc po co, skoro można to wszystko zawrzeć wewnątrz?

298
Propozycje & Uwagi / Odp: pokoje AJAX chat'u zniknęły
« dnia: Sob, 27 Lip 2013, 16:58:57 »
Tak więc propozycję uważam za odrzuconą.
Zamykam temat.

299
Propozycje & Uwagi / Odp: pokoje AJAX chat'u zniknęły
« dnia: Sob, 27 Lip 2013, 16:42:00 »
Faktem jest, że taki pokój byłby przydatny, jednakże wczorajszy dzień pokazał, że niestety taka możliwość staje się otwartymi drzwiami dla osób, które wolą psuć, zamiast korzystać.
Ostateczną decyzję jednak pozostawiam ingwdenowi, ponieważ ja jestem w tej sprawie neutralny.

300
Propozycje & Uwagi / Odp: Tagi w Galerii
« dnia: Sob, 27 Lip 2013, 14:26:24 »
Nie wiem czy jest jakikolwiek sens takich PREFIX'ow (bo nie tagów).
Aktualnie jest obowiązek wypisywania modów pod wpisami w galerii, a myślę, że prefixy o użytych modach są całkowicie bezużyteczne. W jaki sposób miałoby to pomóc?

Strony: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 39