Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Ravnarr

Strony: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 30
136
Inne / Odp: [SF] Projekt "Golem"
« dnia: Pon, 22 Kwi 2013, 19:13:47 »
Cóż, cały projekt to hołd dla wielkich, japońskich robotów z mojego dzieciństwa, ale w stylu kerbalskim, więc nikt nie powiedział, że wszystko będzie bezpieczne i działające zgodnie z planem :D

137
Inne / [SF] Projekt "Golem"
« dnia: Pon, 22 Kwi 2013, 16:48:31 »
Kerbin to niebezpieczne miejsce. Dzikie zwierzęta, paramilitarne organizacje, spadające co chwilę z nieba szczątki szalonych projektów kosmicznych zagrażają zwykłym Kerbalom. Dlatego też rząd Zjednoczonych Republik Kerbalskich uruchomił tajny program działający przy głównej sekcji KSP.

Oficjalnie nie istnieje.

Projekt "Golem" - Grupa Operacyjna Latająca Ekstraordynaryjnymi Maszynami.

Projekt zakładał stworzenie kilku maszyn - na początku samochodu szybkiego reagowania, mogącego w mgnieniu oka przywieźć agenta na miejsce wypadku. Według tego założenia powstał KerbMobil, torpedoidalny samochód rakietowy.




Nie do końca spełnił on pokładane w nim nadzieje, jednak pilotujący go pułkownik Jebediah Kerman w raporcie wielce chwalił łatwość prowadzenia wehikułu.

KerbMobil jest jednak tylko pojazdem wsparcia. Głównym trzonem projektu jest zaś coś zupełnie innego, coś nowego i nieoczekiwanego...

Oto "Golem". Potężny mech bojowy, budzący we wrogach przerażenie a w sojusznikach nadzieję. Jego tytaniczna sylwetka góruje nad całym centrum kosmicznym. Siła ognia mogłaby obrócić w perzynę całe państwa.

Oto pułkownik Jebediah wspinający się do kabiny sterującej


Serce kolosa - reaktor łukowy, zapewniający nieskończone pokłady energii.

Umieszczone na ramionach miotacze antymaterii anihilują wszystko na swojej drodze.


Skrzydła i silnik fuzyjny zapewniają długi i stabilny lot.


Wszystkie systemy aktywne.

W razie nagłego niebezpieczeństwa kabina sterująca "Golema" może odłączyć się od reszty pojazdu i zmienić się w samowystarczalny samolot.
Test systemu awaryjnego...
Szlag, szlag, aaa...

Ten element konstrukcji wymaga jeszcze dopracowania.

Mimo niespodziewanej destabilizacji lotu pilot samodzielnie wyszedł z kabiny.

To dopiero prototypy. Projekt "Golem" będzie trwał, póki mieszkańcy planety nie poczują się znów bezpiecznie.

138
Propozycje & Uwagi / Odp: FAQ dotyczące forum
« dnia: Nie, 21 Kwi 2013, 17:41:02 »
Odpowiedzi na wszystkie te pytania są już na forum, wcale nie tak trudno je znaleźć. Na większość z nich nie da sie odpowiedzieć jednym zdaniem, takie dokowanie to dosyć złożony proces. A pytanie "Skąd mieć Kerbale" jest wręcz cokolwiek nie na miejscu.

139
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: łatwa stacja kosmiczna
« dnia: Czw, 18 Kwi 2013, 19:36:43 »
Widzę, że zrobił nam się tu temat rzeka, całkowicie niepotrzebnie. Na forum jest już mnóstwo tematów z poradami. Wielokrotnie już tu ludzie pisali, że wystarczy po prostu ćwiczyć i się nie zniechęcać. KSP to nie Minecraft, to dość trudna gra i wymaga trochę czasu, zanim się wszystko opanuje. Na tym kończę dyskusję i zamykam wątek.

140
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: łatwa stacja kosmiczna
« dnia: Czw, 18 Kwi 2013, 17:15:08 »
No to tak to się nie da ;)

141
Poproś o pomoc / Odp: Stacje kosmiczne - pytania
« dnia: Pon, 15 Kwi 2013, 14:34:23 »
Ćwiczenie czyni mistrza, trochę polatasz i będziesz wynosił 200 ton na raz.

Problem rozwiązany, więc zamykam, gdybyś miał jeszcze jakieś pytania, przeglądnij najpierw forum.

142
Poproś o pomoc / Odp: Stacje kosmiczne - pytania
« dnia: Pon, 15 Kwi 2013, 05:08:59 »
Niestety nie, po wyniesieniu pojazdu można już tylko do niego dokować .

143
Poproś o pomoc / Odp: Problem z panelami słonecznymi
« dnia: Nie, 14 Kwi 2013, 20:08:24 »
Nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi. Zamykam.

144
Poproś o pomoc / Odp: Problem z panelami słonecznymi
« dnia: Nie, 14 Kwi 2013, 18:28:11 »
Na pewno o tym pomyślałeś, ale... czy aby panele działały, nie trzeba mieć zamontowanych akumulatorów?

145
Poproś o pomoc / Odp: Problem z space portem
« dnia: Sob, 13 Kwi 2013, 20:09:34 »
Proszę przed założeniem nowego tematu przeszukać forum. Zamykam.

146
Własna twórczość / Odp: Komiksy 3D? Fotoszopowe prace Arka
« dnia: Sob, 13 Kwi 2013, 14:49:05 »
"Ker-Boom" sprawiło, że poplułem monitor :D

147
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Wczytywanie statków
« dnia: Sob, 13 Kwi 2013, 11:48:01 »
Nie potrzebujesz do tego modów. Wystarczy przerzucić plik ze statkiem z folderu VAB (rakiety) do SPH (samoloty) lub odwrotnie.

148
Obsługa techniczna / Odp: KSP SpacePort nie działa
« dnia: Sob, 13 Kwi 2013, 11:03:47 »
Dobra, offtop się robi. Problem zasadniczo rozwiązany, a przynajmniej wyjaśniony, więc zamykam.

149
Własna twórczość / Odp: Nasze filmiki
« dnia: Pią, 12 Kwi 2013, 16:50:05 »
Dobry pomysł. Może też wrócę do filmów, choć musiałbym kupę programów znów zainstalować :P

150
Własna twórczość / Odp: Komiksy 3D? Fotoszopowe prace Arka
« dnia: Czw, 11 Kwi 2013, 19:29:41 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ogólnie, to widzę przyszłość takiego projektu (KSP+ Photoshop etc.) jako tworzenie w przyszłości rozbudowanych fabularnie komiksów. A takie efekty z pewnością się przydadzą. Co myślicie o takim pomyśle?
Ja myślę, że to świetny pomysł.

Strony: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 30