Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - PiranNinja

Strony: 1 [2] 3
16
Poproś o pomoc / Odp: Dwa zapewne ultra nobskie pytania.
« dnia: Czw, 26 Wrz 2013, 13:09:58 »
Ja zawsze miałem naciągane 3 :)

17
Poproś o pomoc / Odp: Dwa zapewne ultra nobskie pytania.
« dnia: Czw, 26 Wrz 2013, 12:49:19 »
Nie pamiętam interfejsu MJ więc nie pomogę z tym pytaniem. Co do Navballa to jeśli dobrze pamiętam, 0* i 180* to północ i południe, 90* to wschód, a 270* to zachód.

18
Aby baza funkcjonowała dobrze, Kerbale muszą mieć miejsce do odpoczynku i odespania długiej libacji, jaka odbywa się w kapsułach podczas długiego lotu na Muna. Podjąłem wyzwanie i stworzyłem Habitat - moduł załogowy zdolny pomieścić ośmiu Kerbonautów.


Habitat w fazie testów systemu Anty Jelly-Like Movement (AJ-LM)

59-cio częściowy moduł składa się z kratownicy nośnej na której osadzono platformę obserwacyjną i dwa moduły mieszkalne. Na szczycie jednego z nich znajdują się anteny komunikacyjne, na drugim natomiast system chłodzenia freonem i panele słoneczne (Jeb właśnie wyrzucał starą lodówkę, Bill automatyczne lampki ogrodowe)


Habitat po lądowaniu na powierzchni muna

Mimo, że niezależni konsultanci byli zgodni, że kratownica nie wytrzyma obciążenia i sugerowali dodanie rozkładanych nóżek, postanowiłem zignorować ich i dodać system AJ-LM składający się z 4 małych kratowniczek na których stoi cały Habitat - działa bez zarzutu, tłumiąc wszystkie wibracje powstałe w wyniku glitchowania gry :D



W środku Habitatu miał polecieć Bob Kerman, jednak podczas startu znajdował się w bufecie - Wszyscy w centrum kontroli lotów twierdzą, że absolutnie nic się nie stało a fakt, że Bob nie znajdował się w rakiecie w chwili startu został przeoczony z powodów innych niż syto zakrapiane urodziny jednego z pracowników...

Nowi mieszkańcy mogą bez problemu wchodzić i schodzić po specjalnie zaprojektowanej pochylni. Zarówno z przodu jak i z tyłu znajduje się oświetlone miejsce do zostawienia pojazdu (Podobno na Munie nie kradną samochodów, ale lepiej dmuchać na zimne) Oświetlenie i warunki wewnątrz mogą być kontrolowane zdalnie za pomocą komputera sterującego (Dziękujemy Billowi Kermanowi za użyczenie swojego starego laptopa - zepsuta matryca okazała się nie być tak wielkim problemem - wyświetlacz na czas ogrywania softem zastąpiono telewizorem Rubin)

Na miejsce Habitat został postawiony za pomocą bocznych silników które po odłączeniu stanowiły niezależne statki kosmiczne. Po wykonaniu zadania zostały odczepione od Habitatu a ich silniki wprowadziły je na tor balistyczny - liczba śmieci wyprodukowanych w tej misji = 0, totalny sukces! Niestety nikt nie robił zdjęć, w tym momencie wszyscy w centrum kontroli lotów jedli tort. Z kremem, więc nie byle jaki! Też nie robił bym zdjęć... aż zgłodniałem!

19
Stacje kosmiczne / Odp: FSS - Forum Space Station!
« dnia: Pon, 23 Wrz 2013, 11:41:52 »
Start z włączonymi RCS - bezcenne!

Piórek w ogóle żyje? :P

20
Stacje kosmiczne / Odp: FSS - Forum Space Station!
« dnia: Nie, 22 Wrz 2013, 20:25:55 »
Podobno filmy na YT wyrażają więcej niż tysiąc zdjęć ;) Poniżej zapis mojej misji wysłania ATV + ględzenie o ISS i Ruskich :)



Jakieś 900 jednostek mono i 4 nowe panele słoneczne powinny zapewnić stacji jakąś tam manewrowość :) Prośba do kolejnych graczy - jeśli wasze moduły będą miały wolne standardowe clamp-o-trony, przedokujcie ATV żeby nie blokować tych bocznych, podwójnych portów :) Dzięks!

21
Stacje kosmiczne / Odp: FSS - Forum Space Station!
« dnia: Nie, 22 Wrz 2013, 12:59:12 »
Wysyłam małego ATV z zapasem paliwa do RCS-ów więc możecie myśleć nad dalszymi modułami :)

22
Stacje kosmiczne / Odp: FSS - Forum Space Station!
« dnia: Sob, 21 Wrz 2013, 16:07:46 »
Podesłałem na pw :) Teraz myślę co wysłać... ;)

23
Stacje kosmiczne / Odp: FSS - Forum Space Station!
« dnia: Pią, 20 Wrz 2013, 20:51:26 »
Count me in! Z chęcią zrobię filmik ;)

24
Poproś o pomoc / Odp: Łazik...jak?
« dnia: Pią, 20 Wrz 2013, 19:10:51 »
Mun to nadal ~1/6g więc bez przesady ;)

25
Poproś o pomoc / Odp: Łazik...jak?
« dnia: Pią, 20 Wrz 2013, 18:11:15 »
Można dodać Awaryjny System Tłumienia Uderzenia O Glebę - inaczej ASTUOG, albo kawałek kratownicy z decouplerem... :P

26
Poproś o pomoc / Odp: Łazik...jak?
« dnia: Pią, 20 Wrz 2013, 13:59:50 »
Całkiem fajny pomysł :) Na podobnej zasadzie można stworzyć moduł odpowiedzialny za lądowanie, a potem "spaść" z niego na bok ;)

27
Poproś o pomoc / Odp: Łazik...jak?
« dnia: Pią, 20 Wrz 2013, 13:43:55 »
Takie konstrukcje zazwyczaj mają wysoko położony środek ciężkości, więc ani nie są fajnym lądownikiem ani też jakoś super nie jeżdżą - zwłaszcza w niższej grawitacji :)

Jak ktoś ma strasznie kombinować to można wysłać pół łazika po jednej stronie lądownika a drugie pół po drugiej i połączyć clamp-o-tronem już po wylądowaniu... :)

28
Wideo / Odp: [Poradnik] Dokowanie
« dnia: Pią, 20 Wrz 2013, 13:38:03 »
Podsunąłeś mi pomysł na nowy tutorial - o stabilizowaniu rakiet - nowi gracze najczęściej wlatują w glebę :P

29
Wideo / Odp: [Poradnik] Dokowanie
« dnia: Pią, 20 Wrz 2013, 08:57:35 »
Oh, na inną planetę tym bardziej bez RCS-ów bym nie wydolił, bo jak tu ustalić periapse po transferze... Toż to za dużo pracy się obracać co chwilę! :P

30
Wideo / Odp: [Poradnik] Dokowanie
« dnia: Pią, 20 Wrz 2013, 01:45:38 »
Ryzykujemy popchnięcie celu gazami wylotowymi ;) RCS nie ważą znowu tyle... ;p

Strony: 1 [2] 3