Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - PanKurczak

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11
46
Kampanie / Odp: [PMB] Wątek organizacyjny oraz archiwum.
« dnia: Pon, 28 Lip 2014, 16:49:12 »
bo przenieśli dyskusje na temat powrotu pmb do tego wątku

47
Szukam modyfikacji / Odp: Remote Tech
« dnia: Sob, 26 Lip 2014, 20:05:33 »
Rozumiem że jesteś z przeszłości? Mamy już wersje 0.24 i od 0.18 zdążyli dodać nawet karierę z funduszami!
a tak na serio to piratów nie wspieramy, rozumiem że komuś mogą się fundusze nie podobać i będzie grał na 0.23.5 ale 0.18???

48
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Fizyka niezwykle wysokiej wieży
« dnia: Czw, 24 Lip 2014, 12:06:25 »
stan nieważkości nie jest wynikiem spadania? a loty paraboliczne? nawet jakaś piłka zamknięta w kartonie i zrzucona z wysokości przez chwilę będzie sobie latała.

49
Poproś o pomoc / Odp: Kupno KSP
« dnia: Śro, 23 Lip 2014, 16:19:13 »
ale pudełka nam nie zabiorą, a konto steam zabaować mogą

50
Obsługa techniczna / Odp: Kerbal przeżył skok...z 3000m?
« dnia: Śro, 23 Lip 2014, 15:39:16 »
ten bug zdarza się od niepamiętnych czasów, mi kiedyś zdarzyło się że kerbal przeżył spadek z orbity i wiele więcej...

51
Poproś o pomoc / Odp: Kupno KSP
« dnia: Śro, 23 Lip 2014, 13:32:18 »
masz, ale gra na steamie nie jest towarem tak jak płyta, gra na steam jest usługą którą w każdej chwili mogą przestać ci świadczyć i gra (albo całe konto) zostanie ci zablokowane.

52
Szukam modyfikacji / Odp: Mechjeb do 0.24 oraz kas
« dnia: Wto, 22 Lip 2014, 19:30:24 »
mech zje... jeb ma do dokowania tyle że zrobi to za ciebie a ty w tym czasie będziesz mógł nie wiem, podłubać w uchu

53
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Wto, 22 Lip 2014, 12:40:56 »
Myślę że jak budżet jest już w grze to poczekamy max pół roku na taki mod. Jeszcze gdyby dodać do tego BTSM to był by niezły hardcore.

54
Poproś o pomoc / Odp: problem z silnikami
« dnia: Pon, 21 Lip 2014, 01:42:35 »
z posta wynika że problemem jest to że gacek nie wciska shiftu tylko x, a x jak wiemy służy do wyłączana silników a nie do włączania

55
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Nie, 20 Lip 2014, 21:24:38 »
@up może to być wina modów, a jeśli nie to masz może projekty niedaleko KSC? jeśli tak to możliwe że wylatujesz/wlatujesz z ich strefy w której oddziałuje fizyka, wtedy są przycinki. Jeśli Nie to nie mam pojęcia.

56
Obsługa techniczna / Odp: Stabilność 64bit a właściwie jej brak.
« dnia: Nie, 20 Lip 2014, 18:58:42 »
potwierdzam, mi też co chwila crash'uje

57
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Pią, 18 Lip 2014, 19:42:24 »
squad powiedział że te zakładki są modowalne i można dodać do nich własną zakładkę, więc to taki właściwie toolbar

58
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Pią, 18 Lip 2014, 18:49:17 »
ukochany toolbar został zabity, bo jest w grze

59
sama idea jest fajna, tylko wykonanie może być problemem

60
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Pią, 18 Lip 2014, 01:33:43 »
zauważyłem dużą poprawę w płynności, Ale niestety kontrakty zwalili, są straaaaaszznieeee nudne.

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11