an advertisement

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Youtub

Strony: 1 ... 8 9 [10] 11
136
Poproś o pomoc / Odp: Problem z wychodzeniem z kapsuły
« dnia: Pon, 06 Sty 2014, 17:53:30 »
Mi się puszczał jak miałem włączone silniki ale jak wyłączałem to było normalnie.

137
Dyskusje ogólne / Odp: Pełna wersja kerbali.
« dnia: Pon, 06 Sty 2014, 15:06:45 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Jak ukończą kampanię i ekonomię to wyjdzie wersja beta a po dopieszczeniu wszystkiego wyjdzie wersja 1.0 i będzie oficjalna premiera
Co rozumiesz przez ekonomia ?

138
Dyskusje ogólne / Pełna wersja kerbali.
« dnia: Pon, 06 Sty 2014, 14:56:55 »
Siema mam takie pytanie (może ktoś ma informacje co do tego) Czy SQUAD ma zamiar z wersjami iść do 0.100 :D Czy może wcześniej zrobi bete lub pełną wersje gry ? Co myślicie ? Bo jeśli mamy czekać tak długo na pełną wersje to trochę nie ciekawie.

139
Poproś o pomoc / Odp: Katastrofa na Mun.
« dnia: Nie, 05 Sty 2014, 18:43:20 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
idź na launchpad i wciśnij TRZYMAJĄC jakiś czas F9
No dobra a jeszcze jedno pytanie na jakiej wysokości polecasz hamować bo ciągle albo mi brakuje paliwa albo się rozbijam bo nie zdążę wyhamować

140
Poproś o pomoc / Odp: Orbitowanie
« dnia: Pią, 03 Sty 2014, 21:09:38 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Chyba pojęcia mi się pomyliły, najniższy punkt orbity musi znajdować się nad 70km, nie pamiętam czy to pereapsa czy apoapsa :D
Wiesz o co mi chodzi, prawda ?
Tak wiem.

141
Poproś o pomoc / Katastrofa na Mun.
« dnia: Pią, 03 Sty 2014, 21:08:28 »
Siema mam problem a mianowicie przeprowadzałem misje na muna ale niestety rozbiłem się o powierzchnie (muna) i chciałem cofnąć czas do zapisu który zrobiłem będąc na orbicie nad munem ale przypadkowo wróciłem do pomieszczenia gdzie się buduje rakiety i moje pytanie jest takie czy da się jeszcze cofnąć grę  do tego zapisu ?

142
Poproś o pomoc / Odp: Orbitowanie
« dnia: Pią, 03 Sty 2014, 21:01:52 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Pereapsa będzie spadać jeżeli będzie poniżej 70 km

Była na 120 KM

143
Poproś o pomoc / Odp: Orbitowanie
« dnia: Pią, 03 Sty 2014, 17:22:28 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
witamy  :) :) :)w świecie kerbanautów   :) :) :) :) :)

teraz lot na muna :)
Ta właśnie leciałem na muna i byłem w trakcie robienia orbity nad kerbinem a tu nagle bez ostrzeżenia peryapsa spadła do zera bez powodu

144
Poproś o pomoc / Odp: Orbitowanie
« dnia: Pią, 03 Sty 2014, 16:38:05 »
Dzięki po waszych odpowiedziach w końcu orbita mi wychodzi

145
Dyskusje o modyfikacjach / Re: Modyfikacje godne polecenia
« dnia: Czw, 02 Sty 2014, 20:01:31 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Definitywnie RemoteTech 2. Oczywiście jak wyjdzie dla 0.23.
Nie wiem jak z modami na tlen, bo te są albo nieaktualne, albo słabe.
Proceduralne owieki. Są opisane na forum, ale warto je wspomnieć.
Dla hardcorowców: Deadly re-entry. Dodaje możliwość sfajczenia się w atmosferze :)
jest już pod wersje 0.23

deadly reentry   

Kethane

Mech jeb

Procedural Fairings

ISA MapSat

Lazor Docking Cam

RemoteTech 2

CP Airbag System

dobry zestawik  (używam go)tylko mi brakuje jeszcze w nim  jakiegoś life suport na razie nic dobrego nie znalazłem

A możesz opisać każdy mod ? Do czego służy ?

146
Dyskusje o modyfikacjach / Re: Modyfikacje godne polecenia
« dnia: Czw, 02 Sty 2014, 16:20:34 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
To słabo szukasz. Dawster zrobił poradnik w starej wersji, który latwo znaleźć.  Do starej wersji, ale reguły są takie same.
Dobra cofam już link nie potrzebny :D

147
Dyskusje o modyfikacjach / Re: Modyfikacje godne polecenia
« dnia: Czw, 02 Sty 2014, 16:14:59 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Definitywnie RemoteTech 2. Oczywiście jak wyjdzie dla 0.23.
Nie wiem jak z modami na tlen, bo te są albo nieaktualne, albo słabe.
Proceduralne owieki. Są opisane na forum, ale warto je wspomnieć.
Dla hardcorowców: Deadly re-entry. Dodaje możliwość sfajczenia się w atmosferze :)
Wiem tyle że RemoteTech 2 to mod dodający łączność przez satelity ale mógłbyś jakoś dokładniej go opisać bo nigdzie nie mogę znaleźć poradnika.

148
Dyskusje o modyfikacjach / Modyfikacje godne polecenia
« dnia: Czw, 02 Sty 2014, 15:04:09 »
Jakie modyfikacje do KSP 0.23 możecie polecić ? (oprócz tych co są w dziale "Modyfikacje") Chodzi mi o takie mody które by urealniły rozgrywkę lub takie które dodają coś fajnego.   

149
Poproś o pomoc / Odp: Orbitowanie
« dnia: Śro, 01 Sty 2014, 19:14:41 »
@UP
Coś o tym słyszałem ale jakoś mi umkło dzięki :D

150
Poproś o pomoc / Odp: Orbitowanie
« dnia: Śro, 01 Sty 2014, 19:09:39 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
oj to zalecam więcej treningu na rakiecie "kerbal x"

Post scalony: Śro, 01 Sty 2014, 19:07:30
i taka rada:
gravity turn(to przechylanie o którym było wspomniane wyżej) zacznij na wysokości 10km czyli 10000m.

Ja to wiem tyle że w praktyce żadne rakiety mi nie dolatują do orbity.

Strony: 1 ... 8 9 [10] 11

 

   
Loading...