Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - MrRzepa

Strony: 1 2 3 [4] 5
46
Rakiety / Odp: Kosmos. Ostateczna granica. Misja "Orion"
« dnia: Czw, 04 Lip 2013, 13:18:51 »
W sumie nie wiem nawet jak to skomentować...


ps: Gratulacje!

47
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Agenci mocno pomocni
« dnia: Śro, 03 Lip 2013, 17:31:29 »
Niezłe toto jest. Z godzinę się bawiłem :)
Mi zgadł Johna Geary'ego i kapitan Desjani (Zaginiona Flota), PewDiePie' ja (taki jutuber), Wonzia, Bunga21 (też jutuber) i Saphirę (cykl Dziedzictwo). Ogólnie ciekawy pomysł na reklamę.

48
Własna twórczość / Odp: Mój art work...
« dnia: Pią, 28 Cze 2013, 09:33:55 »
Ofiara przyjęta, witaj w naszym bractwie  :)
ps : Graficzka fajna.

49
Własna twórczość / Odp: Zagrajmy w Kerbal Space Program [YouTube]
« dnia: Czw, 27 Cze 2013, 22:49:15 »
Twój filmik był dla mnie impulsem do wysłania mojej pierwszej sondy nad Mun. Dzięki :D

50
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Czw, 27 Cze 2013, 13:40:21 »
Squad ogłosił tu: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ, że wersja 0.21 przeszła z fazy tworzenia w "Quality Assurance Phase" - czyli szlifowanie jakości, poprawę bugów, itd.
Można wnioskować z tego, że 0.21 stosunkowo niedługo ujrzy światło dzienne. Miejmy nadzieję, że bez bugów :)

51
Propozycje & Uwagi / Odp: AJAX Chat umarł
« dnia: Czw, 27 Cze 2013, 01:35:06 »
Mi też jakoś smutno bez czatu. Jakbyśmy zamiast rozmawiać musieli sobie listy wysyłać.
Metafora na dziś zaliczona.

52
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Czw, 27 Cze 2013, 00:36:00 »
Ogólnie się cieszę, żeby nie było Rzeczywiście powinno zmniejszyć monopropelantożerność - bardziej prawdopodobne, że nauczę się dokować :).
Poza tym najnowszy samolot, projektowany ramach "Reach Stars" Project będzie możliwy do okiełznania (relacja z testów wkrótce :) )

53
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Śro, 26 Cze 2013, 19:59:38 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Fajne i praktyczne, ale nie ułatwia to zbytnio lotów samolotami?
Pozwala na całkowitą stabilizację lotu oraz płynne manewrowanie z utrzymaniem wszystkich parametrów po zakończeniu manewrów.
Właśnie o to mi chodzi - czy stabilizowany lot nie będzie zbyt prosty.

54
Poproś o pomoc / Odp: Siubek nie ogarnia dokowania i rcs
« dnia: Śro, 26 Cze 2013, 17:16:19 »
A przełączyłeś się na tryb dokowania w lewym dolnym rogu? Czat nie działa, bo strzelił focha :)
PS: Nie martw się też nie ogarniam dokowania :/

55
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Śro, 26 Cze 2013, 16:18:37 »
Fajne i praktyczne, ale nie ułatwia to zbytnio lotów samolotami?

56
Statki kosmiczne / Odp: Moho Conquest
« dnia: Śro, 26 Cze 2013, 11:57:42 »
Odcinek (jak zawsze) bardzo dobry. Szkoda, że dość krótki :)

57
Łaziki / Odp: Prototyp łazika badawczego - Mr. Handy
« dnia: Wto, 25 Cze 2013, 15:02:37 »
Projekcik fajny, aczkolwiek wyczuwam niedobór prundu. Polecam generatory termoelektryczne. Kupując je wspierasz "Reach Stars" Project :D

58
Samoloty / AP IV "Fuge" (TM)
« dnia: Pią, 21 Cze 2013, 01:02:24 »



AP IV "Fuge"
W ramach wypoczynku po misjach kosmicznych szefostwo ''Reach Stars" Project wydało dyrektywę stworzenia niewielkiego bezzałogowego samolotu atmosferycznego. Tak narodził się AP IV, przez inżynierów zwany "Fuge" (łac. mucha). Pojazd okazał się bardzo udany, ze względu na dobre wyważenie i świetną, w porównaniu z poprzednimi projektami, manewrowość. Został wyposażony w system stabilizujący ASAS oraz standardowy zestaw czujników atmosferycznych (termometr, barometr i akcelerometr). Energi dostarczają ogniwa fotowoltaiczne oraz generatory termoelektryczne. Pod skrzydłami dodano też zestaw dopalaczy  startowych (Instant StartTM), skracających potrzebny pas startowy (po zużyciu są one odrzucane). Najwyższa osiągnięta prędkość to 340 m/s.




Zestaw dopalaczy startowych (Instant StartTM).

Czujniki oraz ogniwa słoneczne.

Generatory umieszczone pod skrzydłami.



AP IV "Fuge" K
Po sukcesie modelu "Fuge" wydano dyrektywę przyczepienia do samolotu Jebediaha modyfikacji samolotu do wersji załogowej. Wersja zmodernizowana została wykonana bardzo szybko. Zachowano jednak moduł komputera pozwalającego maszynie na lot bezzałogowy w przypadku zasłabnięcia pilota. Po testach próbnych Jebediah pochwalił konstrukcję, a w szczególności bardzo wygodną, wykończoną skórą, kabinę, ergonomiczny fotel oraz zmieniarkę na 6 płyt CD. Zapytany o właściwości lotne pilot odparł, że ostatnio nie latał niczym tak łatwym w sterowaniu.



Kabina pilota



Wersja militarna AP IV "Fuge" (AP IV " Fuge" + Lil' Spy)
Z racji na niewielkie rozmiary i dobrą zwrotność pojazdem zainteresowało się SPK (Siły Powietrzne Kerbinu), w celu wykorzystaniu go jako drona szpiegowskiego. Po pierwszym spotkaniu z [OCENZUROWANO], głównym dowódcą SPK, ustalono listę niezbędnych modyfikacji. Najważniejszą z nich było dodanie Lekkiego Kołowego Pojazdu Zwiadowczego Lil' Spy, zrzucanego na spadochronach. Tutaj kilka słów należy się samemu łazikowi. Został on zaprojektowany przez [OCENZUROWANO], wybitnego inżyniera pracującego w Wydziale nr [OCENZUROWANO] Instytutu Rozwoju Armii Kerbinu. Jest on w pełni samowystarczalny, dzięki 6 generatorom termoelektrycznym. Ponadto jest stosunkowo szeroki, co przy niskim profilu czyni go bardzo stabilnym na zakrętach. Bezpieczne dotarcie na powierzchnię gruntu gwarantują 2 kulo- i ognioodporne spadochrony. Wracając da samolotu. Aby zrobić miejsce na Lil' Spy'a zmieniono układ ogniw słonecznych. Usunięto też zestaw dopalaczy startowych (Instant StartTM) w celu zapobiegnięcia kładzeniu się samolotu na plecach podczas startu (środek ciężkości podniósł się).


Lil' Spy ''na plecach'' AP IV "Fuge".

Moment odczepienia pojazdu zwiadowczego.


Lil' Spy otwierający spadochrony.

Lekki Kołowy Pojazd Zwiadowczy Lil' Spy

Lekki Kołowy Pojazd Zwiadowczy Lil' Spy





Ps: Dajcie znać czy podoba wam się samolocik i forma przekazu.

59
Poproś o pomoc / Odp: Problem przy dokowaniu
« dnia: Śro, 19 Cze 2013, 17:40:22 »
O ile mi wiadomo to jeden z licznych bugów wersji 0.20.

60
Dyskusje na dowolne tematy / Czego słuchasz grając w KSP?
« dnia: Pon, 17 Cze 2013, 23:28:44 »
Możecie pisać krótkie lub długie uzasadnienie. Nie musi być poważne. :)

Strony: 1 2 3 [4] 5