Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Gratuluję, świetna maszyna i ogólnie cała wyprawa Mam tylko dwie drobne uwagi: po pierwsze następnym razem mógłbyś zrobić trochę dłuższe opisy, a po drugie gdzie jest flaga?!
Podoba mi się pomysł na 3 zwykłe doki zamiast dużego. Łatwiej ustawić dany element pod odpowiednim kątem. Genialne! Pozwolisz, że to wykorzystam w przyszłych stacjach
@up Wloty powietrza służą do łapania powietrza dla silników odrzutowych. Im wyżej tym powietrze rzadsze, więc aby utrzymać pracę aż 4 silników na dużej wysokości potrzeba od groma wlotów. Przypatrz się "Air Intake" na obrazku z 30 km.
Oczywiście, że się da. Takie cudo nazywa się SSTO - single stage to orbit. Tutaj masz temat z oficjalnego forum, są tam głównie na bazie samolotów, ale znajdą się i ze dwie-trzy rakiety: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘlubZALOGUJ SIĘ
. ale grać umiemy chyba najlepiej olewanie naszej społeczności to zły pomysł
Patrząc na zachowanie Polaków w wielu grach, to wydaje im się, że grają najlepiej, inni czitują i należy im się wszystko. Dlatego polscy gracze nie są często zbyt lubiani.
Zapomniałeś dodać, że często piszą tylko po polsku, nawet jeżeli w zasadach serwera jest uwzględnione, że na czacie trzeba pisać po angielsku. A potem są pretensje "Oni mnie skikowali/zbanowali."
A tak wogle to mam nieodparte wrażenie, że za bardzo odchodzimy od tematu tego wątku.
Na grę trafiłem przypadkowo przeglądając Steam Greenlight . Cała zabawa polega na przetrwaniu na, uwaga, uwaga, Marsie! Jesteśmy jedynym ocalałym rozbitkiem z misji mającej sprawdzić, czemu poprzednia ekspedycja zniknęła. Moim wrażeniem jest to lekko naciągane, ponieważ zaginięci astronauci byli pierwszymi ludźmi na Marsie, więc tak szybka ekspedycja ratunkowo-detektywistyczna jest mało prawdopodobna. nie mniej pomysł jest jednak ciekawy. Ważną częścią rozgrywki będzie odpowiednie gospodarowanie ograniczonymi zasobami (tlen ,woda, jedzenie). Celem oczywiście jest odkrycie co stało się z zaginionymi. Ciekawym aspektem produkcji jest teren. 25 mil kwadratowych i to nie byle jakich. Teren został stworzony na podstawie zdjęć satelitarnych Czerwonej Planety - łazimy więc po mnie więcej rzeczywistych lokacjach. Kolejną interesującą rzeczą jest robienie zdjęć. Z racji, że prowadzimy "śledztwo" za pomocą naszego podręcznego tabletu/pada/cokolwiek-to-jest możemy robić zdjęcia. Każde z nich zapisywane jest w oryginalnej rozdzielczości na naszym dysku, więc uchwyconych widoczków można użyć jako np. tapety.
Gra została umieszczona na Kickstarterze - Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘlubZALOGUJ SIĘ. Niestety nie sądzę, że zostanie ufundowana, ponieważ zostało tylko 9 dni i 10tyś dolarów .
Platformy: PC, MAC, Linux Studio: Random Seed Games Planowana premiera: 4 kwartał 2014
Oryginalny opis z Steam Greenlight:
Cytuj
Lacuna Passage is a story-driven exploration and survival game set on Mars, drawing inspiration from titles like Dear Esther, 2001: A Space Odyssey, and even Pokemon Snap. You play as Jessica Rainer, the only survivor of the crashed Heracles mission, investigating the disappearance of the first ever manned mission to Mars. You have several tools at your disposal, but most important are your skills of observation. You will need to uncover mission logs, recorded audio files, and other physical clues left behind at critical mission locations in order to discover the truth.
There are 25 square miles of open terrain around the crash site for you to explore, and in order to find the missing crew of the Hermes you won’t want to explore blindly. You must carefully manage your vital resources or you will find yourself stranded in the great red wasteland with no food, water, or oxygen. Time and nature are your enemies in Lacuna Passage.
Features -Terrain generated from actual Mars satellite data. -Survival mechanics based on real metrics like blood glucose, heart rate, caloric intake, and more. -In-game photography that allows you to capture any moment and document your discoveries. -An immersive HUD that is accurate to potential future space exploration physical display technologies. -A hauntingly beautiful dynamic soundtrack that responds to your actions. -A mysterious single-player story that encourages non-linear play.
Bla, bla, bla... dawaj zdjęcia!
Zdjęcia/rendery terenu.
Monitorowanie stanu zdrowia również będzie ważne.
A teraz trochę materiału filmowego:
Oficjalny trailer.
Cykanie zdjęć.
Losowy materiał z jutuby.
I na koniec kawałek z bardzo dobrego, moim zdaniem, soundtrack'u.