Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Moskit

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 15
91
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pon, 16 Lut 2015, 17:41:05 »
Jakby ktoś szukał zbioru najważniejszych informacji jakie aktualnie znamy odnośnie KSP 1.0, to wrzuciłem dzisiaj na Tubę filmik poświęcony pełnej wersji Kerbali. ;)


92
Wariaci.  :o

Podziwiam Waszą dokładność.

93
Obsługa techniczna / Odp: ulepszanie budynków w wersji 90.0
« dnia: Śro, 11 Lut 2015, 20:52:02 »
Niezbyt. A przynajmniej nie poprzez steama. Albo sobie sam zapisujesz wersje ksp albo szukasz po zatokach

Wysłane gołębiem pocztowym firmy Tapatalk


94
Obsługa techniczna / Odp: ulepszanie budynków w wersji 90.0
« dnia: Śro, 11 Lut 2015, 20:37:00 »
A jak normalnie odpalasz gre?

Wysłane gołębiem pocztowym firmy Tapatalk


95
Ja mam inne objekcje do autora - radzę zainteresować się bardziej obróbką audio bo słychać straszne szumy. A także nie zaszkodziłoby nie rozciągać obrazu bo wygląda to dosłownie tragicznie. :/

No i merytoryka oraz lepsza znajomość gry by nie zaszkodziły. ;)

96
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Start rakiety Falcon 9
« dnia: Wto, 10 Lut 2015, 18:11:12 »
Na nasze to która będzie to godzina?

97
Poproś o pomoc / Odp: Szybkie proste pytanie
« dnia: Nie, 08 Lut 2015, 18:43:01 »
Grasz na karierze? Jeżeli tak, to po prostu nie masz jeszcze dostępu do bardziej zaawansowanych informacji orbitalnych i musisz rozbudować centrum radarowe, aby uzyskać dostęp do tych rzeczy.

98
Problemy z modyfikacjami / Odp: Kerbal Foundries- Problem
« dnia: Nie, 08 Lut 2015, 18:40:49 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Cpu- Intel Core 2CPU 4400 2x2.00GHz
Ram- 4GB

BDArmory
TextureReplacer
MagicSmokeIndustries
KAS
Procedural Dynamics i Fairings
ZZZ_Flags
EnvironmentalVisualEnhancments
Prawdopodobnie brakuje Ci po prostu RAMu. Zrób tak jak Drangir doradził. Jeżeli nadal nie podziała, to spróbuj od nowa przygotować instalkę z modami. A jeżeli grasz na 64bitowej wersji to się nawet nie przyznawaj. :P

99
Szukam modyfikacji / Odp: Mod na podwozie?
« dnia: Nie, 08 Lut 2015, 18:37:38 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Znam moda firespitter, lecz jak sam widzisz napisałem rzytelnie, wersja 0,90   ::)
Ależ Firespitter działa na 0.90. Części są dokładnie te same co zawsze, trzeba tylko pobrać zaktualizowaną wersję plugina.

100
Modyfikacje / Odp: Real Solar System + Realism Overhaul - instalacja
« dnia: Pią, 06 Lut 2015, 16:34:14 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Chyba wiem w czym problem z Remote Techem...
KSC zostało przesunięte na północ, a kontrola lotów Remote Tech znajduje się na równiku, a sygnał nie przechodzi przez planetę...
Potrzebny byłby jakiś fix do tego.
Nie wspomniałem o tym ale do RT potrzeba pobrać osobne .cfg na RSS. Inaczej dziwne rzeczy sie dzieja i nie dziala przelaczanie miedzy ladowiskami.

101
W RO są domyslnie jakies pliki z systemami podtrzymywania życia, ale domyslnie one chyba nie działają, póki nie wrzucisz TAC LS.

102
Modyfikacje / Odp: Real Solar System + Realism Overhaul - instalacja
« dnia: Śro, 04 Lut 2015, 12:31:02 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Serdecznie dziękuję :) dziś lecę na prawdziwy księżyc :)
Życzę powodzenia. Z autopsji wiem, że jest to trochę trudniejsze do zrobienia niż powiedzenia. Na razie mam jednak ustanowioną sieć satelitarną wokół Księżyca (w karierze). Zobaczymy co dalej. :D

103
Modyfikacje / Odp: Real Solar System + Realism Overhaul - instalacja
« dnia: Wto, 03 Lut 2015, 23:58:08 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
A jak odpalić KSP w DX11?
Tu znajdziesz odpowiedź na wszystkie swoje pytania - Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
PS. Kiedy zagrasz w Factorio?
Ku***, weź się ogarnij człowieku.

104
Modyfikacje / Real Solar System + Realism Overhaul - instalacja
« dnia: Wto, 03 Lut 2015, 20:36:54 »
Kilka słów wstępu nt. dwóch modów, którymi dzisiaj się zajmiemy:

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ to modyfikacja zmieniająca i skalująca układ Kerbalski do Układu Słonecznego. Zarówno rozmiarem, jak i nazwami i wyglądem planet. (dalej będziemy używać skrótu RSS)

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ to paczka modów przygotowana specjalnie pod RSS, aby zmodyfikować działanie silników i innych części, aby odpowiadały swoimi właściwościami urządzeniom z naszej 'prawdziwości'. ;) (dalej będziemy używać skrótu RO)

Czysty RSS jest o wieeele trudniejszy od gołych Kerbali, ponieważ DeltaV potrzebne do osiągnięcia orbity wynosi ponad 9 km/s, co w przypadku korzystania ze niezmodyfikowanych części KSP stanowi nie lada wyzwanie dla gracza, jak i jego maszyny (duuuża ilość części = słabemu działaniu gry). Dlatego też powstało Realism Overhaul, dzięki któremu silniki są zazwyczaj wydajniejsze, a my nie korzystamy ze zwykłych zbiorników a z proceduralnie generowanych. I przy okazji uczymy się praktycznie na nowo tworzyć rakiety, ponieważ te z prawdziwego świata działają odrobinę inaczej niż te z KSP.

A. Opcja mega-prosta - instalacja przy pomocy programu CKAN:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ to proste narzędzie do instalowania modyfikacji przez niezwykle prosty w obsłudze program.
1. Pobieramy Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ i wrzucamy plik z nim do głównego folderu z KSP.
2. Odświeżamy listę modów i wyszukujemy 'Realism Overhaul'
3. Klikamy na zakładkę 'Changeset' znajdującą się u góry okna i klikamy 'Apply'
4. Teraz albo pobieramy wszystkie rekomendowane mody, albo 'odfajkujemy' te których nie chcemy (ja np. nie chcę Mechjeba, więc go odznaczam) i klikamy 'Continue'
5. Wybieramy mody sugerowane do RO. Może, acz nie musimy z nich korzystać. Ponownie 'continue'
6. Teraz wybieramy rozdzielczość tekstur RSS. Polecam wybrać jak najniższe. Chyba że korzystamy z wersji 64bitowej (normalnie bym tego nie polecał, chyba że korzystacie z Linuxa), wtedy możemy dowalić do KSP tekstury 8K. W innym wypadku sugeruję wybrać 2048x1024. Klikamy 'continue' i...
7. Pobierają nam się teraz wszystkie zaznaczone modyfikacje i gdy download się skończy, to RSS+RO jest już gotowe do działania.

B. Opcja trudniejsza - instalacja ręczna:
1. Pobieramy wszystkie modyfikacje wymagane przez Realism Overhaul.
2. Wrzucamy wypakowane pliki do Gamedata do czystej instalki KSP
3. ....?
4. Profit. Tzn. gramy. :P

Tak naprawdę druga metoda to standardowy i sprawdzony sposób wgrywania modyfikacji, który znaliśmy do tej pory. Opcja A oszczędza nam mase czasu na wyszukiwaniu najnowszych wersji modów i ręcznego pobierania ich oraz wrzucania do folderu z KSP. Jednakże należy pamiętać o wgraniu kompresora tekstur do swojej instalki z RSS+RO, ponieważ w innym wypadku mogą przydarzać nam się dość często crashe związane z osiąganiem limitu pamięci ram w aplikacji 32bitowej. Na to pomaga tylko Active Texture Management, mniejsza ilość części/modów i odpalanie gry w trybie OpenGL/DX11. Albo granie na 64bitach na Linuxie. :P



PS Na koniec szczerze polecam pozbyć się wszystkich dotychczasowych zbiorników paliwowych. W ten sposób zmniejszamy zużycie ram gry, ponieważ i tak będziemy korzystać z tych proceduralnych zbiorników. Jeżeli ktoś boi się, że usunie za dużo, to polecam skorzystać ze skryptu Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
PPS Dajcie znać czy o czymś nie zapomniałem, bądź czegoś nie pominąłem w tej instrukcji.

105
Widzę że wiele osób ma i będzie miało problemy z instalacją RSS+RO. Zaraz przygotuję jakąś prostą instrukcję.

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 15