Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Moskit

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 15
61
Aktualności / Odp: Prerelease 1.2.9 - lokalizacje
« dnia: Pon, 15 Maj 2017, 20:52:36 »
@Sobol - Spoko, dzięki wielkie. Ja Unity nie ogarniam, więc się za to na razie nie zamierzam zabierać, ale może ktoś chętny się znajdzie. ;)

62
Aktualności / Odp: Prerelease 1.2.9 - lokalizacje
« dnia: Sob, 13 Maj 2017, 11:10:09 »
Powiem Ci, że aktualnie problemem nie są nazwy paliw czy części, a bardziej głęboko zakodowane wartości, do których nie da się dobrać.

Np. do słów oznaczających ilość w komunikatach typu:

"Zachowaj kontrolę przez ten sekund"

Niestety nigdzie nie ma w plikach możliwości własnego przetłumaczenia tego.

Na szczęście to nieliczne wyjątki, ale chyba nie da się tego przeskoczyć. :/

63
Aktualności / Odp: Prerelease 1.2.9 - lokalizacje
« dnia: Śro, 10 Maj 2017, 15:56:10 »
No mi osobiście też nie jest to potrzebne, ale lubię takie tłumaczonka i zawsze człowiek się czegoś nowego uczy. :)

Mam tylko nadzieję że jak wyjdzie 1.3 to nie zmienią nagle połowy kwestii i nie dodadzą do gry drugie tyle stringów.

Jak coś to spolszczone mamy aktualnie jakoś połowę gry. Przed nami najgorsza część czyli kontrakty, scenariusze i części. Będzie ciekawie.

Szczególnie że potem będzie niezła zabawa z wyłapywaniem błędów i złych tłumaczeń.

Sent from my Redmi 3S using Tapatalk


64
Aktualności / Prerelease 1.2.9 - lokalizacje
« dnia: Śro, 10 Maj 2017, 14:12:59 »
Nie wiem czy o tym gdzieś pisaliście, ale wyszła przedpremierowo na steamie wersja 1.2.9 (która później przeistoczy się w 1.3.).

Wersja ta bardzo ładnie wspiera lokalizacje innych języków. W zeszły weekend sobie siadłem i z czystej ochoty zacząłem tłumaczyć stringi. Znalazłem nawet paru chętnych do pomocy.

Trochę już mamy przetłumaczone i staramy się o w miarę dobra jakość tłumaczenia. I tak mnie ciekawi czy ktoś już przypadkiem nie tworzy może polonizacji? Tak pytam dla pewności, bo nigdzie nie widziałem o tym wzmianki. :)



Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

65
Poproś o pomoc / Odp: Problem z misjami w trybie kariery
« dnia: Śro, 10 Maj 2017, 12:00:39 »
Polecam też porobić trochę tutoriali w grze. Powinno ci to trochę pomóc.

Sent from my Redmi 3S using Tapatalk


66
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Sob, 30 Kwi 2016, 20:37:18 »
Mają rozmach skurczysyny, wydać dwa hotfixy w przeciągu kilkudziesięciu godzin. :P

67
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Czw, 21 Kwi 2016, 23:15:14 »
No ta czcionka i wygląd części w VAB to jakieś nieporozumienie. Fajny update, ale takie drobne, acz ważne rzeczy olać? WTF?

68
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 20 Kwi 2016, 20:10:34 »
@Pizmak
Steam > Bibliotek > PPM na KSP > Właściwości > Beta > Z rozwijanej listy wybierasz "Previous - Previous Stable Release" > Pobierasz ponownie KSP

69
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Sob, 09 Kwi 2016, 11:19:57 »
Lądowanie pierwsza klasa.  8)

70
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Nie, 27 Mar 2016, 11:44:27 »
Kolejny filmik, tym razem od niejakiego Billy'ego. ;)


71
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Sob, 26 Mar 2016, 01:09:46 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Na Twitchu pokazano nieco rozgrywki z 1.1. Z testów przeprowadzanych na laptopie o nieznanej mi specyfikacji gra pociągnęła ponad 300 części w  bardzo eleganckich 25~ FPSach. Jest to obiecujący wynik, ale ze względu na brak danych niemiarodajny.
Jak dla mnie najbardziej niemarodajny z powodu dodatkowego obciążenia procesora przetwarzeniem streamu. Laptopowe i7 to raczej rzadko kiedy choćby w połowie tak wydajny sprzet jak desktopowy odpowiednik. ;)

72
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Winged Industries: Kerb-Flyer I
« dnia: Nie, 20 Mar 2016, 14:26:14 »
Polecam odpalić sobie ten lot X-1 z muzyką Nadzieja - Iry. Mega! :D

73
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 09 Mar 2016, 10:30:55 »
Z werdyktem o Xboksowej wersji radzę poczekać do oficjalnej premiery. Deweloperskie wersje mają to do siebie, że częstokroć działają o wiele gorzej niż to co mamy na premierze (gorzej gdy jest na odwrót :D ). Mam aktualnie do czynienia z testowaniem gier na konsolach i uwierzcie mi, to wygląda aktualnie na względnie dobrze wyglądającą grę w wersji testowej. :D


BTW. gościu na filmiku powiedział, że około 4mln ludzi kupiło grę na Steamie i ok. 2mln ciągle w nią gra... Ciężko brać na 100% prawdziwe informacje podane przez Polygon, ale coś jest na rzeczy. Squad się obłowiło i chyba nie chce teraz zrobić fuck up'a. ;)

74
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Nie, 26 Kwi 2015, 11:10:10 »
Owiewki nie są stałe, tzn. znikają ze świata gry gdy tylko się od Ciebie dostatecznie oddalą. Dokładnie tak samo jak stare owiewki silników. ;)

75
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Nie, 26 Kwi 2015, 10:53:45 »
Kolejny jutubowy świeżak nagrał filmik z 1.0. ;)


Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 15