Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Moskit

Strony: 1 ... 10 11 [12] 13 14 15
166
Do kokpitów MK3 była modyfikacja, ale autor aktualnie chyba jest nieobecny i posiadał pliki na Space Port. Nie wiem czy aktualnie gdzieś są hostowane te pliki (sam je posiadam, ale nie wiem czy mogę udostępniać), więc możesz mieć problem z ich dostaniem. :<

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

167
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Nie, 29 Cze 2014, 11:39:30 »
Na Linuxa już od dawna KSP działa w 64bitach, choć to zbyt wielu osobom dobrze nie robi. ;)

Sam posiadam 16GB pamięci do dyspozycji i już nie mogę się doczekać, aż będę mógł w końcu je w Kerbalach jakoś wykorzystać. :D
I od wersji 0.24 naszym największym problem będzie poprawna współpraca modów, a także stabilność i płynność działania, niż nerwowe zmniejszanie jakości tekstur, aby tylko zmieścić się poniżej 3,5GB.

Ale będę modował.  8)

168
Ale właśnie wysyłanie rzeczy w kosmos i 'własnoręczne' ich składanie daje cały fun. ;)

169
Obsługa techniczna / Odp: Prędkość sondy kosmicznej
« dnia: Sob, 21 Cze 2014, 17:47:52 »
Wolę nie wiedzieć co ty planujesz wynieść na orbitę, jeżeli potrzebujesz aż takiej konstrukcji. Ogólnie poza zaaplikowaniem moda Joint Reinforcement i taśmą, to raczej nie widzę innego rozwiązania. Zresztą Twoja konstrukcja jest w moim mniemaniu po prostu zła.

170
Szukam modyfikacji / Odp: odmulenie ksp wiecej fps
« dnia: Nie, 08 Cze 2014, 17:23:38 »
Potwierdzę słowa Drangira. Pamiętajcie, że te 4GB ramu nie idzie tylko na KSP, ale także na sam system i wszystko co jest na nim odpalone, więc na samą grę w optymistycznym wariancie zostaje 3GB, więc troszkę więcej pomięcie w kompie nie zaszkodzi.

171
Poproś o pomoc / Odp: Badania technologiczne
« dnia: Nie, 08 Cze 2014, 08:01:49 »
Po prostu brak umiejętności, a nie źle rozwinięte drzewko.  :D

172
Szukam modyfikacji / Odp: odmulenie ksp wiecej fps
« dnia: Nie, 08 Cze 2014, 08:01:03 »
Jedyny mod, który w jakimś tam stopniu wpływa na płynniejsze działanie gry to kompresor tekstur. Innego nie ma.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ!

173
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Problem z modyfikacjami Near Future
« dnia: Nie, 08 Cze 2014, 07:58:40 »
A kompresor tekstur i module manager zainstalowałeś?

174
Poproś o pomoc / Odp: Cacteye Telescop - Nie działa
« dnia: Nie, 08 Cze 2014, 07:57:53 »
Najnowszego Module Managera ma?

175
Poproś o pomoc / Odp: Badania technologiczne
« dnia: Sob, 07 Cze 2014, 21:15:16 »
A to można się w złym kierunku rozwijać? :P

176
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Problem z TAC Life Support
« dnia: Pią, 06 Cze 2014, 00:17:01 »
Polecam zainstalować dodatkowo Toolbar i Module Managera. Jak wtedy nie będzie działało, to nie wiem. :P

177
Obsługa techniczna / Odp: POMOCY!!! SZYBKO!
« dnia: Wto, 03 Cze 2014, 18:50:13 »
To nie mam pojęcia co popsułeś. Wywal folder z grą i zainstaluj od nowa.

178
Obsługa techniczna / Odp: POMOCY!!! SZYBKO!
« dnia: Wto, 03 Cze 2014, 18:29:17 »
Widzę, że sprawa wagi państwowej.

W folderze z grą znajdź i zedytuj plik 'settings.cfg'. Znajdziesz tam dwie linijki:

SCREEN_RESOLUTION_WIDTH = XXXX
SCREEN_RESOLUTION_HEIGHT = YYY

Pole XXXX to szerokość, zaś YYY to wysokość Twojego ekranu (w pikselach). Wpisz co tylko zechcesz. ;)

179
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: CactEyeTelescope_v0-1
« dnia: Pon, 02 Cze 2014, 20:29:52 »
Mam aktualnie pokaźną liczbę modów zainstalowanych i wydaje mi się, że prawidłowo skonfigurowanych i nie zdarzyło mi się, aby na tej instalacji cokolwiek scrashowało.

Choć muszę przyznać, że gdy używam teleskopu z Cacteye to planety potrafią czasami się bugować. :P

180
Widzę, że ktoś wzoruje się na mojej liście modów. Nie szkoda, aczkolwiek polecam zainstalować agresywną wersję kompresora tekstur i powywalać niepotrzebne mody. Ja kilka z tych modów 'oczyściłem' z niepotrzebnych mi części.
Np. z Firespittera usunąłem kompletnie dział ze skrzydłami, które kompletnie mi nie pasiły. :)

Strony: 1 ... 10 11 [12] 13 14 15