Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Moskit

Strony: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 15
151
Problemy z modyfikacjami / Odp: RemoteTech- jak obsługiwać?
« dnia: Sob, 29 Lis 2014, 05:42:46 »
Ten tego... Dawanie moich filmów jako przykład tego jak cokolwiek robić, to nie jest najlepszy pomysł. :D
Aczkolwiek zasięg KAŻDEJ anteny masz w jej opisie i właściwościach gdy konstruujesz swój pojazd.

Btw. sam aktualnie mam problem z RT, ponieważ próbuję wysłać coś poza Kerbin i nie specjalnie jestem w stanie nawiązać połączenie. Mam talerze na 60 Gm bodajże zamontowane zarówna na satelicie krążącej wokół Kerbinu i na tej wylatującej poza zakres oddziaływania planety. Nawet pokazuje zieloną linię z docelowej satelity, ale... nie mam kontroli nad pojazdem. Zastanawiam się czy nie założyć do tego osobnego wątku, choć mój problem chyba ładnie wpisuje się w ten temat. ;)

152
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Problem z modem HotRockets 0.23.5
« dnia: Pią, 29 Sie 2014, 02:00:32 »
Linkują moje materiały... Czuję się taki dumny.  :o

A te HotRockets instalujesz na pewno dobra wersję? Tzn. przeznaczoną na 0.23.5? I dlaczego ta wersja a nie najnowsze 0.24.2? :P

153
Szukam modyfikacji / Odp: Drugi układ słoneczny
« dnia: Czw, 14 Sie 2014, 14:51:23 »
Angorek jakbyś zrobił dokładny tutorial do tego (albo jakąś paczkę do pobrania z sejwem czy coś), to byłoby mega. ;]
Bo ja niestety nie bawiłem się nigdy zbytnio HyperEdit. :/

154
Poproś o pomoc / Odp: Problem z dokowaniem
« dnia: Pon, 28 Lip 2014, 14:21:54 »


Wybaczcie, ale naprawdę nie mogłem się powstrzymać.

155
Wyrzuć mody. Są niekompatybilne.

156
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Pią, 25 Lip 2014, 14:56:38 »
Pociąg Duna, czyli coś składanego na szybko i bez większego przemyślenia na strimach, aby tylko dotarło na dunę i wróciło. ;)







Póki co dotarłem całością na orbitę Duny; wylądowałem lądownikiem i wróciłem nim do modułu orbitalnego; aby starczyło mi paliwa na powrót, to pozbyłem się dwóch modułów (paliwowego i laboratoryjnego); teraz czeka mnie transfer z powrotem na Kerbin. ;)

157
Poproś o pomoc / Odp: Kupno KSP
« dnia: Śro, 23 Lip 2014, 17:43:47 »
Nie żeby coś, ale jeśli Kerbale kupimy na Steamie, to po ich ściągnięciu możemy wywalić usługę Valve do kosza, ponieważ Kerbale są bez żadnych zabezpieczeń nawet na Steamie, więc jeżeli ktoś lęka się inwigilacji na Steamie gdy gra w KSP, to nie powinien.

158
Obsługa techniczna / Odp: Stabilność 64bit a właściwie jej brak.
« dnia: Pon, 21 Lip 2014, 00:58:55 »
W sumie również nie mam żadnych większych problemów z 64bitową wersją poza tym przeklętym PPM, który nie chce działać po jakimś czasie. :P
Powrót do KSC i ponownie do rakiety pomaga.

159
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Wto, 15 Lip 2014, 12:10:53 »
Mnie i tak najbardziej rozwala, że deweloperzy konsekwentnie olewają osoby non-english nagrywające filmiki z Kerbali na Tubie. :)
Uwielbiam Kerbale i lubię publikować z nich czasami lepsze a czasami głupsze filmiki, ale jak widzę że wczesny dostęp do nowej łatki dostają nie tylko Ci duzi zachodni JuTuberzy, ale również mało znane ludki, to prawie nóż mi się w kieszeni otwiera. :P

I już nie mówię tutaj tylko o naszej sytuacji (czyli polskiej tuby), ale także innych języków, które są olewane ciepłym moczem równie mocno co my.
Ach Ci nasi meksykańce.  ::)

Przyznam szczerze, że 0.24 zarówno jaram się niemożebnie, jak i mam pewne obawy co do systemu ekonomicznego. Szczególnie po doświadczeniach z Mission Controllerem. :P

160
Samoloty / Odp: Fire Wave 8 - Bijemy rekordy
« dnia: Wto, 15 Lip 2014, 04:03:52 »
Szaleńcy...  :o

161
Obsługa techniczna / Odp: Pozorna optymalizacja
« dnia: Sob, 12 Lip 2014, 13:07:20 »
Forest na moim i7-4770k i GTX780 też jakoś obłędnie nie działa. Uroki pre-alphy/alphy/bety. ;)

162
Wyzwania / Odp: Samolot bazujący na locie ptaka.
« dnia: Czw, 03 Lip 2014, 12:30:39 »
Fajnie jakbyś to zaprezentował w formie filmiku, bo zdjęcia zbyt dużo w takim wypadku nie pokazują. ;)

163
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: CactEyeTelescope na 0.23.5
« dnia: Śro, 02 Lip 2014, 18:43:55 »
Problemem może być nowa wersja Hullcama, która jest niekompatybilna z Cacteyem, który z kolei nie jest już od dawna aktualziowany. Pobierz starego Hullcama i nie zapomnij o Module Managerze.

164
Obsługa techniczna / Odp: Piractwo
« dnia: Wto, 01 Lip 2014, 18:20:34 »
KSP jest bez żadnych zabezpieczeń DRM, co chwali sobie cała masa ludzi posiadających legalnie grę. Chociażby z tego powodu, że można bez problemu mieć kilka instalacji KSP na dysku i używać zależnie od tego jakie znajdują się tam mody. :)

165
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Jak to kiedyś Wielki Mistrz mówił: ,,jak już raz się poprawnie zadokuje, to później już idzie z zamkiętymi oczami"
No chyba że się jest Wonziem. :D

Strony: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 15