Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Moskit

Strony: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 15
136
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
KSP - 0,094 ze zniżką 0,045 (nooooo lifeeeee!)
To ile Ty masz w KSP nabitych godzin? O_o

137
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: POLSA 2015
« dnia: Sob, 20 Gru 2014, 13:58:52 »
30 milionów, z czego pewno pewno 50% jak nie więcej zostanie przejedzonych. ;)

138
Inne gry / Odp: Elite : Dangerous
« dnia: Sob, 20 Gru 2014, 08:23:21 »
Zgodzę się w całej rozciągłości - poza tym nieszczęsnym zwiastunem. Może i jest on efektowny, ale ma się praktycznie nijak do samej gry i jest mocno przekłamany. :P

139
A dołączę do zabawy, co mi szkodzi. Od razu zaznaczę, że w przypadku KSP podaję dwie wartości. Pierwsza dotyczy czasu naliczonego w czasie grania na Steamie (178h), jednakże nie jest to właściwy wynik, ponieważ większość czasu spędziłem grając bez programu Valve i tym samym bez jakiegokolwiek naliczania godzin. Realnie wydaje mi się że spędziłem w KSP grubo ponad 500h. Tak mi się wydaje, w sumie cholera wie... O_o Przyjmijmy te 500h jako wynik prawdopodobny.

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Wydaje mi się, że jednak trzeba by było przyjąć może inna formę liczenia Ep, ponieważ te domyślne ceny na Steamie to jednak są chore i częstokroć uda nam się dostać dany tytuł w o wiele interesującej cenie. Ewentualnie podawać dwa wyniki - dla ceny steamowej i dla tej w jakiej grę uzyskaliśmy. :)

140
Statki kosmiczne / Odp: Lądowanie na Trytonie
« dnia: Sob, 20 Gru 2014, 08:08:04 »
Fajne, szczególnie video. :)

Ale jednego nie rozumiem - po co był Ci ten silnik na paliwo stałe pośrodku? O_o

141
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pią, 19 Gru 2014, 18:57:07 »
Tylko że gdy ja pisałem swojego posta, to Twojego jeszcze nie było. :P

142
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pią, 19 Gru 2014, 18:26:46 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Squad nie jest studiem niezależnym. Sekcja KSP którą znamy, jest częścią większej firmy i zarówno Harvester jak i Maxmaps są tam normalnie zatrudnieni.
Ktoś tu chyba niespecjalnie jest za pan brat z definicją 'studia niezależnego'.
I w razie jakichkolwiek wątpliwości - Squad jest w 110% indykiem. ;)

143
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Śro, 17 Gru 2014, 08:43:15 »
Osobiście chciałbym, aby dalej popracowali nad systemem rozbudowy budynków, ponieważ 3 poziomy to zdecydowanie za mało dla wielu z tych przybytków. Chciałbym po prostu, aby nie było takiego skoku, że rozbudujemy do drugiego poziomu VAB i nagle zamiast z 30 części możemy korzystać z 220 czy jakoś tak. A następnym poziom oferuje już nieograniczoną ich liczbę. Niekoniecznie do tego potrzeba dodawać nowe wersje budowli. Mi by wystarczyły nawet 'półpoziomy', czyli bydunek zostaje ten sam, a zmienia się tylko sprzęt na nowocześniejszy.  8)

No i przydałoby się, aby także dopracowali sekcję lotniczą Mk3 oraz dodali brakujące kokpity.  >:(

Nie pogardziłbym również poprawioną aerodynamiką i systemem wydobywania surowców.

144
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Wto, 16 Gru 2014, 14:51:20 »
I nie zapominajmy o:
- biomach
- kerbale w końcu są coś warte (zdobywają doświadczenie)
- podział kerbali na specjalizacje

;)

145
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Pon, 15 Gru 2014, 02:37:59 »
Meksykańce w nocy mieli mały wyciek wersji 64bitowej.  8)



Ale nie podniecajcie się ponieważ:
- już nie ma możliwości pobrania tego buildu
- jest on niekompletny (nie ma nowych części)
- jest mocno zbugowany :P

146
Problemy z modyfikacjami / Odp: RemoteTech- jak obsługiwać?
« dnia: Nie, 14 Gru 2014, 08:30:42 »
Okej, mam teraz konkretny problem z RemoteTechem, więc zwracam się z pytaniem do mądrzejszych ode mnie (mam nadzieję ;) ).



Powyżej możecie zobaczyć jak mam aktualnie usytuowane satelity krążące wokół Duny.
1 to główna satelita z talerzem 60Gm (ta satelita działa zazwyczaj poprawnie), jednak nie mogę nawiązać łączności z 2 i 3.
Znajdują się tam jedynie dwa panele słoneczne (generują wystarczająco prądu) i dwa talerze 50Mm (z czego odpalony jest tylko jeden, bo za mało prądu generują panele :P ).

Mimo iż jak widać na fotce teoretycznie powinienem móc nawiązać łączność z 2 i 3, to gdy się na nie przełączam to mam 'No connection'.
I strasznie mnie to wkurza, bo to powinno działać. Nie ma bata.

Na 1 mam odpalone trzy talerze 50 Mm - jeden na 'active vessel' i po jednym ustawionym bezpośrednio na każdą satelitę.
Ten duży talerz na 1 mam ustawiony po prostu w kierunku Kerbinu i ogólnie działa, jednak gdy przełączam się na 2 lub 3, to wygląda to trochę tak, jakby miał problem z połączeniem.


147
Szukam modyfikacji / Odp: Mod na podążanie kerbala za kerbalem.
« dnia: Nie, 14 Gru 2014, 01:48:39 »
Ale pytasz, stwierdzasz czy szukasz tego moda?

Ja znam coś takiego EVA Follower, ale w sumie to nie wiem o czym jest ten wątek...
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

148
Poproś o pomoc / Odp: Kontrakty
« dnia: Czw, 11 Gru 2014, 17:17:26 »
Spróbuj po prostu normalnie uruchomić spadochron (czy jakąkolwiek inną część), gdy spełnione zostaną warunki w kontrakcie.

149
Problemy z modyfikacjami / Odp: ksp ram saver master
« dnia: Śro, 10 Gru 2014, 23:29:22 »
Lepiej pokaż screena gdzie masz tego moda wypakowanego.

150
Problemy z modyfikacjami / Odp: Problem z ksp ram saver
« dnia: Nie, 30 Lis 2014, 14:44:22 »
Nie rozumiem ludzi, którzy sugerują się w 100% moją instalką z Kerbali. Szczególnie, że sam w niej ciągle dłubię i kombinuję, aby wszystko działało mega efektywnie. Już nie wspominając o tym, że każdy z nas ma inny sprzęt i inne preferencje co do modów. Ale co ja tam mogę wiedzieć...

Dobrze że sobie poradziłeś, ale fajnie jakbyś przy swoich następnych problemach podał dokładnie co masz wrzucone za mody do KSP. Inaczej ciężko Ci będzie pomóc.

Strony: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 15