Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Moskit

Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 15
122
Problemy z modyfikacjami / Odp: Po wczytaniu save'a "crash"
« dnia: Sob, 17 Sty 2015, 15:48:15 »
Ja mam podobny problem z mocną zmodowaną instalką, gdy w czasie ładowania mam odpalone inne aktywne okno niż KSP (tzn. gdy gram w KSP w oknie. ;)

123
Problemy z modyfikacjami / Odp: Pomoglby kto wgrac mod BTMS
« dnia: Czw, 15 Sty 2015, 15:49:26 »
Nie rozumiem w czym masz problem. Tak jak wszystkie inne modyfikacje, wrzucasz zawartość paczki z BTSM do folderu 'Gamedata' w głównym folderze z grą. I to tyle.
Tutaj masz mały poradnik ode mnie jak wgrywać modyfikacje, może coś Ci to dodatkowo pomoże.


124
Poproś o pomoc / Odp: Multi-dokowanie pomoc
« dnia: Czw, 08 Sty 2015, 11:06:16 »
Nigdzie nie jest powiedziane, że twórca nie próbował dokować kilka razy, bo coś poszło mu za łatwo to dokowanie IMHO.

Inna sprawa, że sam chyba raz próbowałem dokować do dwóch i trzech doków na raz. Nie było łatwo i musiałem kilka razy powtarzać takie dokowanie, ponieważ nie zawsze wszystkie doki chciały załapać. Tyle że ja korzystałem ze standardowych doków, w sumie nie mam pojęcia jak to wygląda w przypadku tych dużych doków.

125
Obsługa techniczna / Odp: KSP a wydajność i wpływ innych programów.
« dnia: Wto, 06 Sty 2015, 19:03:36 »
@Drangir - podpucha to mało powiedziane. Ja chyba pierwsza raz widzę zintegrowanego Radeona 6850. :]

126
Obsługa techniczna / Odp: crash przy próbie uruchomienia
« dnia: Wto, 06 Sty 2015, 18:59:22 »
Czemu masz grę zainstalowaną na pulpicie? O_o

127
Kamilos radzę wyluzować poślady i przyjąć najnormalniejszą w świecie krytykę. Nie zachowuj się jak rozpieszczone dziecko, któremu ktoś po raz pierwszy w życiu zwrócił uwagę. Przecież nikt Ciebie tutaj nie pojechał, tylko co bardziej doświadczony gracz KSP zauważył, że dobrze byłoby pomyśleć o powrocie dzielnych kerbonautów. ;)

128
W 110% zgadzam się z ShookTea.

Przez ograniczenia KSP w przeliczaniu odłączanych członów w atmosferze (a raczej ich braku ;) ), to StageRecovery to mod wręcz obowiązkowy w mojej opinii. Szczególnie gdy gra się na wyższych poziomach trudności.

129
@Element4ry:
To co Ty masz za bestie do tankowania, że jedno złoże nie starcza? O_o

130
Dla mnie właśnie Karbonite jest trochę bez sensu przez to, że można go wydobywać wszędzie...

No i nie wiem czy coś się aktualnie w tej materii zmieniło, ale kiedyś nie było żadnej mapy czy coś w tym stylu, jeżeli chodzi o intensywność występowania surowca. W przypadku Kethanu mamy bardzo ładny interfejs pokazujący nam co, gdzie i ile. :)

131
Poproś o pomoc / Odp: "Sztywność" sieci komunikacyjnej w Remote Tech
« dnia: Śro, 24 Gru 2014, 00:51:28 »
Zamiast MechJeba, to może zacznij to ręcznie robić i używać do wyrównania orbit rcsów? ;)

132
Poproś o pomoc / Odp: "Sztywność" sieci komunikacyjnej w Remote Tech
« dnia: Śro, 24 Gru 2014, 00:37:24 »
Chciałem napisać dokładnie to samo co Maciuś. Nieważna jest tutaj tak bardzo wysokość, jak okres orbitalny Twoich satelit, aby był dokładnie taki sam. Inaczej będzie pojawiała się desynchronizacja. :)

133
Statki kosmiczne / Odp: Wahadłowiec "Ułomność"
« dnia: Śro, 24 Gru 2014, 00:34:36 »
Na promie zamontowano Skippery czy Mainsaile? :)
Może warto byłoby spróbować tego typu konstrukcje bez silnika na zbiorniku głównym? Wiem, że to niesamowicie ciężkie do zrealizowania (sam się z tym zmagam), ale jak najbardziej wykonalne. ;]

134
Wideo / Re: [antyTutorial] Na dunę po najmniejszej linii oporu
« dnia: Pon, 22 Gru 2014, 14:24:40 »
O chłopie, czeka Cię jeszcze trochę nauki, jeżeli chcesz aby Twoje loty byłyby co najmniej poprawie wykonywane.
Ale jesteś na dobrej drodze! ;)

135
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Pon, 22 Gru 2014, 04:16:09 »
Musisz czekać, ponieważ mod nie jest jeszcze kompatybilny z 0.90. :)

Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 15