Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Moskit

Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 15
106
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Wto, 03 Lut 2015, 09:12:03 »
@Wingled:
Cytuj
Moskit zainstaluj jeszcze Realism Overhaul. Zmienia on parametry silników i zbiorników do ich odpowiedników z świata rzeczywistego. Będzie łatwiej.

Cytuj
Nie ma wzbraniania się i szukania wymówek przed RSS+RO. ;]

Jak myślisz, co oznacza skrót RO w "RSS+RO"? :D

Ja ogólnie nie jestem jakimś mega pasjonatem prawdziwego wyścigu kosmicznego, więc piąte przez dziesiąte coś tam wiem (trochę pomaga w tym Project Alexandria autorstwa Boba Fitcha na Tubie :P ), ale naprawdę sporo frajdy aktualnie sprawia mi granie w RSS z RO, w karierze RP-0. Czuję ogólnie wyzwanie i jakiś tam nowych rzeczy uczę się. ;)

Btw. jaki masz profil startowy na LEO? Mi zazwyczaj wychodzi mniej-więcej tak, że przy ~100m/s zaczynam powoli powalać rakietę. Jeżeli mam właściwy stosunek mocy do masy, to rakieta praktycznie samoistnie wykonuje zwrot grawitacyjny. Ogólnie na 30-40km mam ~1000m/s i później AP wychodzi jakoś 150-200km. Wydaje mi się to całkiem prawidłowy wynik, ale nie jestem pewien. ;)

I chyba zaczynamy robić offtop z RSS'em. :/ Nie jestem pewien, ale jest na tym forum temat poświęcony wyłącznie RSS'owi?

107
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pon, 02 Lut 2015, 15:37:55 »
Popieram Maciusia. Nie ma wzbraniania się i szukania wymówek przed RSS+RO. ;]

Sam trochę ostatnio to męczę i muszę przyznać, że może nie jest to kompletnie inna gra, ale naprawdę sporo w KSP zmienia. Szczególnie jak zacznie się korzystać z Rear Fuels i proceduralnych części. Człowiek automatycznie zaczyna tworzyć proste konstrukcje, które przypominają te z prawdziwego świata. ;)

108
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Nie, 01 Lut 2015, 17:36:45 »
Uwaga od Moderatora Globalnego Unikajmy offtopicu, szczególnie gdy może on kogoś mniej lub bardziej urazić. // Raynus

109
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Nie, 01 Lut 2015, 17:28:08 »
@Kadał&Kamil:

Uważajcie bo wam żyłka pierdząca pęknie. :P Naprawdę spinacie się jak nie wiem co na twórców gry, której poświeciliście setki, jak nie tysiące, godzin i macie czelność uważać, że gra jest zbyt prosta? Jasne, KSP nie jest jakoś szczególnie trudną grą, ale dla nowicjuszy i osób kompletnie nie interesujących się astronautyką dotarcie na głupią orbitę albo Muna to wyzwanie na co najmniej kilkadziesiąt godzin. Wy tymczasem macie za sobą o wiele większą ilość czasu w grze i zjedliście już na niej zęby. To tak à propos waszego stękania o poziom trudności KSP. Chcecie mieć trudniej? Suwacie paseczki z poziomami trudności na maksimum ból i gracie na RSS, a do tego wiadomo mody na utrudnienie (które pewno dla Was też są za proste...).

Po prostu niesamowicie wkurza mnie takie narzekanie, które niestety nie ma większego sensu. Chcecie aby było tak jak Wy chcecie? No to kto wam broni nauczyć się modowania i stworzyć własnego hiper-realistycznego moda do KSP?

Nie wspominając już o tym, że tak naprawdę niewiele szczegółów znamy o nadchodzącej aktualizacji, aczkolwiek sam jednak spodziewałbym się raczej jednego surowca aniżeli kilku. Zobaczcie na popularność modów na Kerbonite i Kethane, tak jakoś nie słyszę aby ludzie narzekali na tylko jeden surowiec. Na pewno jacyś spinacze by się znaleźli, ale i na to sa mody, a jak coś nie pasuje to się tworzy własne modyfikacje tych modów.

Narzekać i wymagać to łatwo, ale żeby samemu to przemyśleć to nie ma komu. :P

110
Statki kosmiczne / Odp: Odp: Wahadłowiec "Kangur"
« dnia: Nie, 01 Lut 2015, 15:57:47 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Buran technicznie był nawet lepszy od STS - miał większy udźwig i wydajniejsze silniki manewrowe no i od początku mógł samodzielnie latać, co w promach STS wprowadzono dopiero od którejś misji.

Czekaj, czekaj. Czyli rozumiem że STS nie potrafił od razu 'latać'? Więc jak wracał na ziemię?  8)

111
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Czw, 29 Sty 2015, 18:41:02 »
Taki tam helikopterek zrobiony przy użyciu Infernal Robotics i NEARa. ;)
Mam ich jeszcze ze dwa modele, ale jeszcze nie zarejestrowałem ich lotu.


112
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Śro, 28 Sty 2015, 16:45:34 »
Tymku - Twórcy nie raz zapewniali, że pracę nad grą nie zostaną ukończone po wydaniu pełnej wersji i mam nadzieję, że słowa dotrzymają.

113
Własna twórczość / Odp: [FILM]KerbalRover
« dnia: Wto, 27 Sty 2015, 21:18:15 »
WTF?!? Was ist das?  ???

114
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Zresztą gdzieś czytałem, że youtube płaci 3 dolary za 1000 wyświetleń, potem doczytałem, że 3 dolary to mega-optymistyczne założenie (tutaj trzeba Moskita zapytać jak to z tym jest ;))
Dokładnie, to bardzo optymistyczny wariant. Szczególnie w polskich warunkach, gdzie reklamy wyświetlane u widzów są o wiele mniej warte. ;)

115
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 24 Sty 2015, 10:54:14 »
Też mi się wydaje, że przejście od razu z bety do pełniaka wydaje się odrobinę trafionym pomysłem. No i pytanie kiedy ten pełniak wyjdzie? Mi to w sumie pasi, bo przynajmniej będę jeszcze miał sporo czasu na ponagrywanie sobie 0.90 spokojnie. :P

116
Poproś o pomoc / Odp: Problem z Obritowaniem
« dnia: Czw, 22 Sty 2015, 17:04:13 »
Nie słuchaj się wbielaka. Głupoty pisze. Na 10km to powinno się 'obalić' rakietę o 10-15 stopni, zaś 45 stopni to w okolicach 20km. Dalej już powoli konsekwentnie obniżasz nachylenie rakiety do horyzontu i starasz się nabrać jak najwięcej prędkość orbitalnej, a nie pionowej. :)

117
Panie, bo mi mózg już paruje od tych głupot. :D

118
Problemy z modyfikacjami / Odp: Karbonite / scanSat lub kethane
« dnia: Śro, 21 Sty 2015, 23:30:28 »
To jest chyba dll, aby Kethane działał na 0.90. Znalazłem ten pliczek w oficjalnym topicu Kethane'u. Nie jest to oficjalna wersja 0.90, a coś na wzór szybkiej poprawki.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

119
Polecam seans pozostałych 'tworów' tego autora (albo autorki, bo że zwraca się do siebie czasami w formie żeńskiej)

Mi się wydaje, że ten kanał nie jest robiony na poważnie. Nie może być. Nie wierzę, że ktoś może być tak ograniczony. :D

Szczególnie, że czasami potrafi się posłużyć nawet jakąś wiedzą.


120
Inne gry / Odp: Crusader Kings II - !NOWA! Forumowa Megakampania
« dnia: Pon, 19 Sty 2015, 10:46:35 »
Ekhem, w CK2 wystarczy że dodatki ma host. Reszta nie musi.

Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 15