Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Mithrill

Strony: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 19
166
Poproś o pomoc / Odp: Jak połączyć projekty
« dnia: Sob, 05 Gru 2015, 19:02:20 »
Tyle że od 0.90, gdzie zmodyfikowano interfejs VABa, dostęp do menu subassembly jest na dodatkowej liście. Trzeba kliknąć strzałkę nad listą części i wybrać ikonę pociachanej rakiety. Mam nadzieję, że instrukcja używania niepotrzebna.

167
Inne / Odp: Spis opowiadań z forum
« dnia: Sob, 05 Gru 2015, 12:33:44 »
Niestety, słowo-klucz brzmi tu ,,dokończyć'', co niestety wcale nie jest takie łatwe, bo za duże konstrukcje/brak weny/brak czasu/sam autor zarzucił dzieło/jakieś inne powody. Sam coś o tym wiem.

BTW:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Właścicieli marki, nie twórcy gry - to czasem nie są te same osoby.
W tym przypadku chyba tak. Co nie zmienia faktu, że powinniśmy skontaktować się ze Squadem, jeśli chcemy to zrobić.


168
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Program "Red Odyssey"
« dnia: Pią, 04 Gru 2015, 09:00:49 »
Dobre to, dobre....
Kontynuuj.

169
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Pią, 04 Gru 2015, 08:56:48 »
Chyba muszę pobrać ten near future, jeśli chcę zbudować coś naprawdę dalekiego zasięgu bez używania gdybaliona silników atomowych.

170
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Silnik Atomowy w rzeczywistości.
« dnia: Pią, 04 Gru 2015, 08:54:20 »
Świetna metafora. I w pełni się z tym zgadzam. Smutne, ale prawdziwe jest to, że w zasadzie start nie zmienił się wiele od pierwszych rakiet Goddarda. Poprawiliśmy moc, udoskonaliliśmy paliwo, dodaliśmy boostery, i tyle. A same rakiety na paliwo stałe to już wynalazek starożytnych Chińczyków. Niestety, na razie innego sposobu na pokonanie tych 160 kilometrów atmosfery nie ma.

171
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Pią, 04 Gru 2015, 08:45:45 »
Ja nie wierzę, czy to dalej ta sama gra?

172
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Silnik Atomowy w rzeczywistości.
« dnia: Pon, 30 Lis 2015, 21:02:27 »
@Madrian
Typ silnika ma też spory wpływ na koszty całego przedsięwzięcia. Wprawdzie nie ma to dużo wspólnego z czasem, ale łatwiej przekonać ludzi na wyłożenie setek tysięcy niż dziesiątek milionów. Różnica wcale nie musi być taka duża-wielu ludziom różnica między 9,99zł a 10,00zł wydaje się większa niż w rzeczywistości

Do rzeczy-nowych napędów szuka się głównie po to, żeby do minimum obniżyć koszty podróży. Dlatego też wciąż szuka się metod na wynoszenie sprzętu w kosmos bez rakiet. Bo zgodzę się z tobą, że nie ma co marzyć o dalekich lotach kosmicznych bez budowania na orbicie. Na ranie wysyła się możliwie dużo jednym lotem, w tym też możliwie dużo delta-v. Konieczny jest jednak kompromis między ekonomicznością a czasem. To nie tylko kwestia podtrzymywania życia-po długim czasie w nieważkości powrót na Ziemię może zabić, bo kości tracą odporność, a mięśnie ulegają zanikowi. No i promieniowanie-im dłuższy lot, tym więcej osłony przeciwpromiennej, no i więcej kilogramów do wyniesienia. Oszczędza się więc głównie na paliwie, bo w tej materii można jeszcze całkiem dużo wykombinować. A stąd już krok do nowych i ekonomiczniejszych form napędu. Jak NERVA, Orion mój ukochany termojądrowy silnik strumieniowy czy EMdrive.

BTW: czy nasza Kerbalowa atomówka to coś w stylu NERVA, czy inna zasada. Bo Isp w Kerbalach i w realu wydaje się podobne.

173
Primo: dział dobry
Secundo: o ile wiem multi w KSP wymaga moda
Trito: witam :)

174
Inne gry / Odp: Space Engineers
« dnia: Czw, 19 Lis 2015, 19:24:48 »
Dlatego Inżynierowie wymuszają kombinowanie. Zresztą, rozsądny pesymizm (wspominane przez Ciebie ,,każdy system bez wyjątku jest skonfigurowany źle") bywa przydatny. Zakładając od razu najgorszą opcję nie możesz zostać zaskoczony czymś złym. A jak ktoś nie lubi się w wielkie czytelnictwa zagłębiać, może zacisnąć zęby i szukać, może próbować metodą ''a nuż widelec się uda", może sobie odpuścić; jego wybór. Ja ze swojej strony dwa razy sprawdzam, czy aby na pewno to produkcja dla mnie i nie pochwalam krótkowzrocznego huzia na Józia.

175
Inne / Odp: Spis opowiadań z forum
« dnia: Wto, 17 Lis 2015, 08:40:37 »
Swoją drogą, jakby te opowiadania dokończyć, zebrać w całość i opatrzyć wstępem, wyszłaby całkiem niezła książka. Gdyby coś takiego wydać, mogłoby to rozpropagować naszą ukochaną grę.

176
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Nie, 15 Lis 2015, 20:50:07 »
@up
To bodajże trzecie ,,Transformers'', ale głowy nie dam.
Co do filmu: 56 m. opadu szczęki. :o Klasyka sci-fi plus muzyka i wiersz z ,,Interstellar'' poraża. Właśnie zorientowałem się, jakie mam zaległości w filmoznawstwie. Ech...

177
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Nie, 15 Lis 2015, 14:38:14 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Jest może jakiś sposób na wylądowanie na wodzie? Może jakaś część jest wypełniona powietrzem? (pytam bo na eve jest mnóstwo wody)
Teorytycznie tak. Na wodzie ląduje się podobnie jak na lądzie, musisz tylko zadbać o szeroką podstawę żeby się nie przewrócić. Nie polecam jednak robić tego na Eve, chyba że to ma być stała baza, bo start z poziomu lokalnego morza wymaga kolosalnych rakiet. Znacznie większych niż te, których potrzeba na orbitę wokół Kerbinu.

178
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Śro, 11 Lis 2015, 19:47:58 »
@up
Dokładnie było to chyba 50 postów. Także Tomasz niech nabija, bo wyzwanie ciekawe.

179
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Program "Red Odyssey"
« dnia: Śro, 11 Lis 2015, 08:15:15 »
Wcale udana prezentacja, aprobuję. Sam trudziłem się nad wyniesieniem podobnego kolosa i jestem pod wrażeniem nośnej. Tylko mała sugestia: forumowi czepialscy nie tolerują za dobrze zdjęć pod słońce.
Niemniej, zrobiłeś sporo dobrej roboty. 23 m. opadu kopary (taka moja skala)

180
Problemy z modyfikacjami / Odp: Szybkie pytanie ogólne.
« dnia: Wto, 10 Lis 2015, 18:21:59 »
W sumie przydałby się jakiś temat zbiorczy na tego typu pytania, żeby nie mnożyć wątków.

Strony: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 19