Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Mithrill

Strony: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 19
151
Modyfikacje / Odp: KSPRC - Czyli Kerbale w HD
« dnia: Wto, 29 Gru 2015, 17:27:42 »
100m. opadu szczęki. Największy jak dotąd wynik.

152
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Nie, 27 Gru 2015, 10:11:04 »



Dla fanów klimatów steampunkowych-obowiązkowe.

153
Własna twórczość / Odp: Boeing
« dnia: Nie, 27 Gru 2015, 10:07:39 »
Nie znam się zbytnio na geografii Kerbinu, ale w pobliżu Beijing chyba nie ma żadnego większego zbiornika wodnego. A przynajmniej nie dość blisko by posadzić tam Boeinga lecącego na oparach.

154
Własna twórczość / Odp: Boeing
« dnia: Sob, 26 Gru 2015, 11:02:04 »
Hmm, trzeba zrobić wykopaliska w sieci i w Pekinie, bo a nuż Moritz zmieni się w Nostradamusa czy jak mu tam było.

155
Humor / Odp: Dobry kawał, nie jest zły.
« dnia: Pią, 25 Gru 2015, 21:48:19 »
Selekcja humoru ze szkolnych zeszytów:

-Absolutyzm jest wtedy, kiedy król rządzi, a sytuacja go nie interesuje
-Aleksander Głowacki to panieńskie imię Bolesława Prusa
-Ania uśmiechnęła się pod wąsem
-Antygona czuła miłość do brata i dlatego go zakopała mimo zakazu króla
-Apokryfy polskie to: ,,Psał też floriański'' i ,,Psał też puławski''
-Autorem ,,Potopu'' był Noe

156
Własna twórczość / Odp: [Opowiadanie] ,,Filar''
« dnia: Pią, 25 Gru 2015, 21:17:02 »
@up
Szczerze dziękuję za rady. Wprawdzie ,,Filara'' będę ciągnął obecną metodą, bo nie zmienia się metody pisania w trakcie. Fabuła jest kompletna, bo piszę na bazie istniejącego dzieła. Szczegóły dostosowuję w trakcie, ale większość najważniejszych motywów jest wypunktowana i spisana. Screenów w tym opowiadaniu nie ma i nie będzie-mój świadomy wybór. Możliwe, że na koniec dorzucę ,,suplement'' ze zdjęciami pojazdów, ale to zależy od publiki i moich możliwości.

157
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 23 Gru 2015, 10:48:51 »
Znowu czegoś zabronili czy to test na znajomość ,,inglisza'' wśród forumowiczów?

158
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Czw, 17 Gru 2015, 13:14:15 »
Ja miałem podobnie, ale na trzeźwo i... odwrotnie. Poszło o tytuł skądinąd niezłej produkcji:,,Anomaly: WARZONE Earth". Ja się głowię, co tu warzyć, aż orientuję się że to jest WAR ZONE pisane razem.

159
Własna twórczość / Odp: [Opowiadanie] ,,Filar''
« dnia: Czw, 17 Gru 2015, 08:38:47 »
Raczej będzie, jak znajdę czas i chęci.

160
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 16 Gru 2015, 22:15:20 »
Mnie to bardziej przypomina owiewkę.

161
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Co można na Unity 5?
« dnia: Pią, 11 Gru 2015, 21:32:10 »
Trzeba mieć nadzieję, że lenistwo w końcu przejdzie.
A co do tematu-silnik Unity jest popularny wśród twórców niezależnych, ponieważ jest względnie nieskomplikowany w obsłudze, a zapewnia niezgorszą jakość grafiki. Większość ,,dużych'' tytułów korzysta z bardziej zaawansowanych silników, często specjalnie konfigurowanych lub tworzonych od zera na potrzeby danej produkcji; a to zupełnie inna para kaloszy. Gdyby Squad robił KSP na własnym silniku, zapewne gra byłaby jeszcze bardziej realistyczna i o wiele bardziej szczegółowa graficznie. Ale na pewno byłoby to okupione wzrostem wymagań sprzętowych i czasu produkcji.

Off-top: Ponoć w sieci ma zostać udostępniona-lub już została udostępniona-darmowa wersja Unreal Engine'a.

162
Dyskusje ogólne / Odp: [Oficjalny] POWITANIA!
« dnia: Czw, 10 Gru 2015, 11:27:56 »
Ale wiesz, że będziesz musiał czekać 50 lat z górą?

163
Inne gry / Odp: Endless Space
« dnia: Śro, 09 Gru 2015, 22:47:34 »
Znalazłem dobre źródło konkretów: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Jest to oficjalne forum poświęcone Endless Space 2. Można się sporo wywiedzieć, a po zarejestrowaniu się również samemu dyskutować. Wymagana znajomość angielskiego na poziomie B2(moim zdaniem, nigdzie tak nie podano. Po prostu sam jestem na B2 i jestem w stanie się zorientować, o czym piszą, więc to chyba wystarczy)

164
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Program "Red Odyssey"
« dnia: Sob, 05 Gru 2015, 19:14:21 »
@up
Dziwne, nie widać

Poza tym, dwa pytania, oba z czystej ciekawości.
a) Dlaczego robisz aerobreaking przodem?
b) Niezbyt rozumiem dlaczego musieli przenieść bazę. No i co w tej sytuacji będzie z Ariesem?

165
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Sob, 05 Gru 2015, 19:07:26 »
@up
Ktoś już ją pokazał, ale tylko jako part,a nie na statku.

Strony: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 19