Metallum Space IndustryMa zaszczyt przedstawić:
K1b2 VTOL "Volta"
Nasza firma postanowiła dołączyć do projektu PMB, pragnęliśmy stworzyć lekki pojazd zdolny do szybkiego transportu energii, xenonu i części w teren operacyjny bazy niezależnie od warunków.
Dane techniczne:
masa: 13,04 t
części: 75
90 ze zbiornikiem paliwa, bez zaworów i słupków
Załoga: 2
EC: 10100
MP: 115
OX: 660
XE: 800
Napęd: 4x Rockomax 48-7S
dv(przy powierzchni Minmusa, na jednym tankowaniu): ~1800 m/s
Wszystkie wymagania spełnione
VTOL został wyposażony dodatkowo w 2 zawory KAS, 2 duże pojemniki na części, ogniwo RTG, zasilanie słoneczne, oświetlenie.
Ciekawym pomysłem naszych konstruktorów jest symetria 2 osiowa, dzięki czemu pojazd nie musi zawracać w locie, a jedynie przełączyć się na drugą kabinę.
-Tu kontorla lotów. Kelbo, Barmal, wiatr 0 m/s, zachmurzenie brak, warunki do lotu jak zwykle idealne, rozpocząć procedury startowe.

-Transfer przebiegł pomyślnie, wbrew zapewnieniom naszych inżynierów wszystkie części na miejscu, paliwa starczy nawet na Dune. Wszystkie systemy sprawne lądujemy.

-Wysokość 500, prędkość 10 m/s podchodzimy do lądowania. Zgodnie z planem lotu zostawiamy tu zasobnik z paliwem i lecimy do bazy.

-Tu EFoM-2, macie zgodę na lądowanie.

Budowa rurociągu, na szczęście odbyła się bez ofiar. Zbiorniki zostały postawione z daleka od paneli stacji.
-Kontrola lotów? Przyślijcie następnym razem więcej zaworów, słupów i drabinek


-Tu LUMI Tower, powtarzam tu LUMI Tower, mamy awarię akumulatorów, potrzebujemy natychmiastowej pomocy, inaczej w nocy tu zamarzniemy.
-Tu K1b2, już tam lecimy.

-Świetna robota chłopaki. Co powiecie na sorbet limonkowy?


VTOL świetnie spisuje się w warunkach Minmusa, liczę na wasze głosy
