Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Metall69

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10
76
Stacje kosmiczne / Trinity
« dnia: Pią, 04 Lip 2014, 00:02:48 »
Metallum Space Industry
ma zaszczyt przedstawić stację kosmiczną
Trinity


Po udanym lądowaniu na Dunie i próbnym odwiercie na Munie nasza firma postanowiła zainteresować się górnictwem i podbojem pobliskich planet. W tym celu przyda się centrum, które pozwoli na sprawny transport między bazami. Nasza firma zrezygnowała w końcu z doktryny "jeśli coś jest głupie i działa, to nie jest głupie". Nasi projektanci w końcu zadali sobie tyle trudu, aby zbudować coś, co nie przypomina kupy złomu. Jednak za designem naszych inżynierów kryje się funkcjonalność i wygoda.


Dane techniczne:
Masa: 180 t
Części: 183
Miejsca: 15
Porty dokujące: 4 małe, 2 duże
Zasobniki KAS: 10
Fuel: 9720
Oxidizer: 11880
MonoPropelant : 2300
Food: 4495
Water: 2575
Oxygen: 2575

Stacja jest łatwa w montażu, została wyniesiona jedynie w trzech kawałkach


Dla sztywności konstrukcji zastosowano specjalny system łączeń. System podtrzymywania życia zapewnia bezpieczne warunki kerbonautom.


Moduł dowodzenia jest samowystarczalny, wyposażony we własne zasilanie, akumulatory, sprzęt komunikacyjny, porty dokujące, zasobniki KAS, zbiorniki paliwa i RCS, jest rdzeniem stacji. Na zdjęciu dzielny Kerman wyładowuje zapasy.


Moduł serwisowy zawiera zbiorniki paliwa, wielkie panele słoneczne i port dla dużych, składanych statków.

Moduł mieszkalno-naukowy został wysłany jako jeden i zamontowany na miejscu dzięki zastosowaniu MSD (mobilny system dokujący). Jeden składa się z 2 zbiorników RCS i 8 dysz. Może być zamontowany i złożony na orbicie, mieści się jedynie w dwóch skrzyniach KAS.


Stacja zawiera wszystkie instrumenty potrzebne do badań orbitalnych, a także skanery Kethane.
Duże zapasy żywności oraz filtry pozwalają przetrwać załodze miesiącami bez dostaw.

Dodatkowo wszystkie moduły załogowe są połączone siecią drabin ułatwiającą komunikację.




Zamówienia na kolejne egzemplarze przyjmujemy do końca lipca. Moduły, rakiety nośne i serwisowe sprzedawane osobno :P

Wykorzystane mody:
-KAS
-TAC Life Support
-Kethane

77
Drobiazg. Jeśli nie chcesz zakładać nowego tematu z jakimś pytaniem zawsze możesz zapytać na czacie :)

78
Czyli już wleciałeś w SOI planety.
Ustawiasz manewr:

Ciągniesz za niebieskie, orbita przyjmie kształt hiperboli, im niżej zejdziesz (im niższe perygeum) tym mniej paliwa zużyjesz potem na hamowanie.
Jeśli lecisz na planetę z atmosferą polecam zrobić aerobreaking Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

79
Dodaj manewr w 3/4 trasy z jednej planety do drugiej i pokręć trochę suwakami, aż trafisz :) Latanie na oko nie jest takie złe

80
Propozycje & Uwagi / Odp: propozycja dotycząca wyzwań
« dnia: Czw, 03 Lip 2014, 13:05:55 »
Sam limit to kiepski pomysł, ale z 25 wiadomości by nie zaszkodziło.
Lepszym rozwiązaniem byłby regulamin  tego działu. Co ma się znaleźć w pierwszym poście?
1. Co należy zbudować lub zrobić?
2. Jakie są zasady?
3. Ograniczenia co do części i modów.
4. Czas wysyłania zgłoszeń.
5. Pierwszy projekt, który ma zostać pobity

Wyzwania ilościowe(najwięcej, najdalej, najcięższe itd.) są oczywiste do rozstrzygnięcia. Jakościowe(najładniejsze, najlepiej odwzorowane) można rozstrzygnąć sondażem.

Wyzwanie musi być logiczne, a nie: "najwięcej śmieci na orbicie", "najniższy lot nad munem".

Zero offtopów, jeśli pierwszy post nie spełnia zasad, do kosza.

Macie jakieś pomysły, albo zastrzeżenia?

81
Inne / Odp: [PRZETARG][SKYLAB IND.]
« dnia: Śro, 02 Lip 2014, 22:56:00 »
-Witam! Niesamowita sprawa. Dziękuję za zaproszenie panie Panie prezesie, nie pozostanę dłużny.  Przy okazji to będzie świetna okazja do podpisania jakiegoś lukratywnego kontraktu.

82
Koniecznie naucz się dokować i to porządnie, w KSP jest to podstawowy manewr, dzięki temu wprowadzisz załogę i surowce na stację.
Mamy kilka poradników, najprościej obejrzeć jakiś filmik na YT z komentarzem.
Co do budowy:
koniecznie zamontuj porty dokujące (dobrą stroną :) ), trochę paliwa, rcs, moduły mieszkalne i zasilanie.
Polecam mod KAS, pozwala na dołączanie małych elementów podczas spaceru kosmicznego, więc znacząco pomaga w ekspoatacji stacji.
Co do satelitów:
ScanSat mod dodaje czujniki terenu i anomalii i pozwala na robienie szczegółowych map i nawigację. Zabawa w szukanie anomalii jest całkiem ciekawa i daje więcej sensu eksploracji pustych planet.

83
Inne / Odp: [PRZETARG][SKYLAB IND.]
« dnia: Wto, 01 Lip 2014, 21:01:29 »
Nasz prezes jest bardzo zaskoczony takim wyróżnieniem.  8) Dziękuję za uznanie.
Gratulujemy także drugiemu zwycięscy.
Czekamy na film i chętnie nawiążemy współpracę z Skylab Industries w przyszłych projektach.

84
Inne / Odp: [PRZETARG][SKYLAB IND.]
« dnia: Śro, 25 Cze 2014, 20:48:23 »
Wybacz skyline mam zabiegany tydzień, za parę(naście :) minut wrzucę .craft razem z rakietą nośną ;)

85
Inne / Odp: [PRZETARG][SKYLAB IND.]
« dnia: Nie, 22 Cze 2014, 23:11:47 »
W porządku, dodam parę poprawek i będzie gotowy do środy.

86
Inne / Odp: [PRZETARG][SKYLAB IND.]
« dnia: Nie, 22 Cze 2014, 21:30:21 »
"Feynman" świetnie się nada:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Jakby go odchudzić z instrumentów badawczych, silników lądujących i zbiorników paliwa to wstrzeli się w 90 części


87
Wyzwania / Odp: Mun or bust
« dnia: Sob, 21 Cze 2014, 11:38:06 »
Sorry za odkopywanie, ale zapomniałem o tym temacie i muszę go zamknąć.
Wygrywa  luko11 z wynikiem 57,71 tony.
Gratulujemy! ;)

Temat do zamknięcia

88
Rakiety / Odp: Rakieta CRN v3 XL i lot na Dunę
« dnia: Nie, 15 Cze 2014, 16:51:57 »
Bardzo ładnie ;) Sam ostatnio pierwszy raz lądowałem na Dunie.
Jedna uwaga, spaliłeś całe paliwo na hamowanie, następnym razem spróbuj hamowania aerodynamicznego.
Tu masz link:Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Wbijasz tam parametry orbity i orbitę docelową, kalkulator pokazuje gdzie musisz ustawić perygeum, żeby odpowiednio wyhamować.
Ogromna oszczędność paliwa, tylko nie zapomnij schować paneli słonecznych :)
Osobiście preferuje misje w stylu Apollo: lądownik i pojazd serwisowy na orbicie, łatwiej wylądować i wrócić lżejszym lądownikiem.
Powodzenia z misją ratunkową ;)

89
Propozycje & Uwagi / Odp: Problem z idiotami.
« dnia: Sob, 14 Cze 2014, 13:37:55 »
Wyciąg z regulaminu:
Cytuj
3. Zanim zadasz pytanie, poszukaj rozwiązania Twojego problemu korzystając z opcji Szukaj.
4. Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie w w/w miejscu, podczas formułowania swojego posta zastosuj się do następujących zasad:
a.) zastanów się, do jakiej kategorii pasuje Twoje zapytanie,
b.) unikaj wszelkiego rodzaju błędów językowych,
c.) postaraj się w jak najbardziej precyzyjny sposób opisać swój problem,
Cytuj
4. Przypadki naruszenia Regulaminu prosimy zgłaszać za pomocą przycisku "Zgłoś do moderatora" umieszczonego pod treścią posta,
Cytuj
6. W przypadku złamania któregokolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu, zastrzegamy sobie prawo do zablokowania, bądź też trwałego usunięcia konta użytkownika.

Wysłać każdemu nowemu automatycznie wiadomość z regulaminem, którego i tak prawie nikt nie czyta i egzekwować naruszenia, nie ma innej rady na debili.

90
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Problemy nooba z modyfikacjami
« dnia: Sob, 14 Cze 2014, 12:07:51 »
Nie twierdzę, że mody są złe, bo sam kilku używam, ta gra rzeczywiście ma nieograniczony potencjał moderski. Dotychczas korzystałem tylko z Alarmu i KASa, teraz dodałem Kethane i TAC. Na prawdę tyle w zupełności wystarczy do urozmaicenia rozgrywki. ScanSat wywaliłem, bo zjadał dużo pamięci, mimo, że jest przydatnym modem. PanKurczak masz rację, za dużo modów robi sieczkę w kodzie. Gra jest we wczesnej fazie rozwoju, jest niestabilna, z 10 modami nie ma mowy, żeby coś się nie psuło. Niestety trzeba iść na kompromis i używać tylko tych absolutnie koniecznych.

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10