Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Metall69

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
46
Poproś o pomoc / Odp: baza lotnicza
« dnia: Śro, 06 Sie 2014, 12:36:29 »
Rada na przyszłość, pakuj na pokład spadochron, zawsze.

47
Inne gry / Odp: Problem z Zoo Tycoon 2
« dnia: Śro, 06 Sie 2014, 11:15:09 »
Też tak pomyślałem, że to system, ale chciałem się upewnić jaki posiadasz. W XP jak naciśniesz na skrót właściwości>zgodność możesz go dostosować do starych aplikacji, zmieniasz zgodność np. na win 95. Ze starymi grami z reguły działa. W 7 też chyba jest taki panel. W 8 pewnie będą problemy, ale może znajdziesz takie narzędzie.

48
Modyfikacje / Odp: [PART]Battery Pack Z-175. Kanciasta energia.
« dnia: Wto, 05 Sie 2014, 21:44:56 »
Jonówka pasuje jak ulał ;) Gratuluje wytrwałości, blender mnie wymęczył, ale AutoCAD to już zupełnie inna bajka ;)

49
Inne gry / Odp: Problem z Zoo Tycoon 2
« dnia: Wto, 05 Sie 2014, 21:39:43 »
Trafiłeś z tematem idealnie w naszą specjalizację  :D
Grałem w to lata temu i wszystko działało ok. Masz oryginalne płyty? Nie tolerujemy tutaj piractwa. Opisz jaki masz sprzęt i system.

50
Z tego co wiem to Unity obsługuje tylko jeden rdzeń (chyba, że coś się zmieniło).
U mnie Core 2 Quad 2,4 GHz *4 , 4 GB Ramu, GF 620 1GB, win7 x32.
Przy 300 częściach tracę płynność. Ile masz fps przy  tylu częściach? 0,8 GHz robi jednak różnicę, przesiadka na 64 też pewnie sporo dała.

51
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Śro, 23 Lip 2014, 16:20:52 »
Całe szczęście, że w końcu się zabiorą za zbiorniki mk. Brakuje zbiorników mk 2 i 3 z utleniaczem, baterii, łączenia z dużymi zbiornikami. Budowa SSTO bez modów na pewno będzie przyjemniejsza.

Nie musisz tłumaczyć wszystkich newsów, ale dzięki za skróty ;)

52
 :o Jak wygląda Twój komputer?!
Modułowa konstrukcja całkiem niezła. Masz tam jakiś moduł dowódczy? Dodałbym jeszcze jakiś moduł z portami dla wahadłowców.
Podziwiam, że chciało Ci się to składać, ja staram się wynosić stację w max 3 misjach.

53
Stacje kosmiczne / Odp: Międzyplanetarna stacja kosmiczna
« dnia: Śro, 23 Lip 2014, 13:35:25 »
Widzę, że przekonałeś się do KASa ;) To akurat jeden z tych modów, które trzeba mieć i który naprawdę przydają się w grze. Oficjalnie zatwierdzony przez nasze forum ;)

54
Poproś o pomoc / Odp: Kupno KSP
« dnia: Śro, 23 Lip 2014, 13:24:44 »
Czyli kupując grę na Steam nie mam na nią licencji? Bo jeśli masz licencję na grę, to nie ważne, czy masz ją z płyty, z pendrive czy z TPB, jest Twoja i możesz w nią grać.

55
Stacje kosmiczne / Odp: Międzyplanetarna stacja kosmiczna
« dnia: Śro, 23 Lip 2014, 00:05:00 »
Ja wolę użyć dużego doku, a konstrukcję usztywnić linkami z KASa. Problem polega na tym, że to dodaje sporo nowych części i gra muli jeszcze bardziej. No i trzeba te linki jeszcze zamontować w trybie EVA, nie każdemu się chce latać tam i nazad z częściami :)

56
Rakiety / Odp: Nowa (?) generacja - JRocket
« dnia: Wto, 22 Lip 2014, 23:05:35 »
Adapter 1->4 i taśma powinny załatwić sprawę, a aerospike są we wszystkim lepsze ( z wyjątkiem masy :/ )

57
Poproś o pomoc / Odp: Kupno KSP
« dnia: Wto, 22 Lip 2014, 22:52:25 »
Polecam automat na allegro. 30 zł i KSP jest Twoje  :P dostajesz kod na Steam jako prezent.
To nie jest reklama. Tak tylko mówię, opłaca się kupować kody na allegro. Dostajesz je prawie natychmiast po przelewie.
A ja lubię Steam :) Promocje na Humble Bundle, kumple na czacie i forum z pomocą do każdej gry. Fakt, czasem jest wkurzający, ale zawsze można grać offline.

58
Rakiety / Odp: Nowa (?) generacja - JRocket
« dnia: Pon, 21 Lip 2014, 21:58:55 »
Ładny projekt, tylko nie rozumiem po co użyłeś tych śmiesznych silników podłączanych radialnie, użyj aerospikeów.
Co do lądowania na Dunie, po prostu użyj więcej spadochronów i zamontuj choćby rcs do postawienia go bezpiecznie na powierzchni.
Leć i uratuj Jebediaha przed Krakenem, nigdy nie zostawiamy swoich.

59
Inne / Odp: Kerbal Space Program - wersja pudełkowa
« dnia: Pon, 21 Lip 2014, 11:47:19 »
Nawet ładna, ale chyba jestem zbyt leniwy, żeby ją druknąć :)
BTW Był już podobny temat Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

60
Rakiety / Odp: Grasshopper i Grasshopper Heavy- rodzina rakiet SSTO
« dnia: Pon, 21 Lip 2014, 11:42:04 »
Wspaniały :) Ostatnio testowałem lądownik z TWR: ~25 i lądował idealnie, ale nie myślałem o rakiecie nośnej.
Małe rakiety są piękne. To jest świetne, gdy przechył idzie leciutko, bez żadnego gibania, a garstka paliwa starczy na lądowanie i powrót na Munie.
Czekam na falcona heavy :)

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10