xDar3k: łap:http://wiki.kerbalspaceprogram.com/wiki/Campaigns
Już gdzieś się o tym rozpisywałem. Kampania jest ułożona chronologicznie tak jak to szło w wyścigu kosmicznym na Ziemi i zawiera nawet pewne elementy fabularne. Mamy jakieś konkretne ograniczenia części, misje do wykonania. Graj w sandboxie, albo zmodyfikowanej kampanii (z satelitami na początku). Niektóre możesz ominąć, chociaż dla mnie na początku ustawienie 3 satelit geostacjonarnych było ogromnym wyzwaniem. Mniej więcej od "Kerbals in Space" zacząłem tworzyć własne programy. Teraz doszło sporo nowych, wybór należy do Ciebie. Koniecznie zainstaluj ScanSat i Kerbal Alarm Clock
Wracając do tematu: Mam mieszane uczucia co do kontraktów. Uratuj Kerbala jest fajne raz. Już wolę sobie zaimprowizować Kermana, któremu zepsuły się silniki w drodze na Muna i ucieka z SOI Kerbinu. Testowanie części jest nudne i powtarzalne. Wolę sobie samemu poszukać jakiś anomalii. Jedyną rzeczą, która mnie trzyma przy kampanii, są raporty naukowe, czasem zabawne i dające jakieś pojęcie o odkrytych planetach.