Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - MegaProize

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 15
91
Obsługa techniczna / Odp: Dziwna fizyka w B9
« dnia: Śro, 09 Kwi 2014, 17:49:53 »
Po raz kolejny przypominam: dajcie podstawowe dane! Wersję gry, szczególne przypadki, czy próbowałeś na innych samolotach, czy zbudowane w VAB pojazdy też odwalają maniane...
Załaduj jakiegoś stocka. Jak będzie latał normalnie to wytłumaczenie jest proste, ale podam Ci je dopiero po tym jak podasz wyniki eksperymentu.
Spróbuj też latać na Caps locku. Powinno to pomóc bardziej gładko "prowadzić" samolot

92
Samoloty / Odp: Fire Wave 8 - Bijemy rekordy
« dnia: Sob, 05 Kwi 2014, 19:29:32 »
Ten tekst był moją inspiracją w 100% jeżeli chodzi o opowiadanie! :) Sam samolot był już dawno temu zaplanowany, ale był znacznie słabszy od tej wersji.

93
Samoloty / Fire Wave 8 - Bijemy rekordy
« dnia: Sob, 05 Kwi 2014, 18:47:26 »

Światło razi. Nie wiem kto wymyślił takie ustawienie hangaru. Zawsze wychodząc głównymi grodziami, receptory są nakłuwane milionami szpilek porannego światła. Ale już niedługo. Podchodzę do samolotu. Czując chłód ciekłego paliwa przelewanego do zbiorników sprawdzam zabezpieczenie zaworów. Niby wszystko OK, lecz wpada w moje oko czerwony i jaskrawy kolor taśmy informuje mnie o tragicznym niedopatrzeniu. Wyciągam szatański pasek materiału zabezpieczający wysokościomierz. Rozglądam się w poszukiwaniu winowajcy. Jestem pedantem. Jako pilot oblatywacz musiałem nim zostać. Jestem Nebman Kerman.
Samolot szarpie. Ważący 45 tonowy samolot nie lubi niskich wysokości. Z wielki powątpiewaniem ciągnę wolant do siebie. Uśmiecham się. Inżynierowie Battle Claw to wirtuozi. Nie kłamali mówiąc o nowej wersji.
10 kilometrów. Wibracje zmalały. Nagłe pojawianie się uderzenia sonicznego wokół kabiny informuje mnie o przekroczeniu prędkości dźwięku. 18 kilometr zmusza mnie do wyrównania do poziomu. Przerzut przed grzbiet gładko pozwolił by sztuczny horyzont był wypełniony do połowy oboma żywiołami.
19 kilometr był ograniczeniem poprzedniej wersji. Mimo to "ósemka" leci dalej i metodycznie przyspiesza.
Informuje o pobiciu bariery rekordu. 1790 m/s był krytycznym punktem miażdżącym wszystkie poprzednie samoloty.
1900 m/s nagle uwalnia samolot od wibracji, i pozwala bezpiecznie się wspiąć wyżej. 29 kilometr jest granicą na której pozostaje tylko czekanie.
2170 m/s. Taki komunikat podaję do centrum wiedząc że to jeszcze nie koniec. Co raz wolniej przyspieszyłem do 2180 czując, że to ostateczność.
Najbardziej zaskakująca był spokój. Obok mnie mogła by siedzieć spokojnie staruszka popijająca lemoniadę.
Najlepsze było jednak coś całkiem innego. Słońce znikło mi za plecami, a ja dalej leciałem. Drugim celem po pobiciu rekordu, było oblecenie Kerbinu w równie rekordowym czasie. Przełączyłem się na kanał 16. Nasłuch kanału oficjalnego bardzo mnie uspokajał. Nagle zaszumiał pilot myśliwca "Nibelung".
-Ziemia tu Nibelnug. Jesteśmy na 10 kilometrze. Podacie nam prędkość?-
-Oczywiście Nibelung. Macie 2460 kilometrów na godzinę względem ziemi-
-Hahaha! Nieźle co? Dzięki wielkie!-
Nie mogłem się powstrzymać od tego co teraz zrobiłem. A rzadko przejawiałem jakiekolwiek poczucie humoru.
-Nibelnug. Możecie nam podać moją prędkość względem ziemi?-
-Pewnie że tak wolniejszy kolego! Macie... Eee.. Yyyy... 7848 km na godzinę? Jak? Podaj swoją wysokość!-
-29 kilometrów nad poziomem morza. Dzięki wielkie!-
Uśmiechem się sam do siebie. Fajnie było być najszybszym kolesiem w okolicy.


Fire Wave 8

Battle Claw ma wielki zaszczyt zaprezentować nowość na rynku samolotowym. Celem wyprodukowania tego unikatowego pojazdu nie było dokonanie badań czy wynalezienia nowych rozwiązań. Miał on pokazać, że mimo osiągnięcia kosmosu i jego podboju, granice tu na dole, dalej istnieją i są przesuwalne.
Dla właśnie pobicia tej granicy powstała seria Fire Wave, lecz dopiero wersja ósma dopiero zadowoliła zarząd.
Cytuj
Dane podstawowe:
-45,3 tony
-184 części
- Prędkość maksymalna: 2280 m/s (oficjalnie)














94
Kampanie / Odp: [PMB] Okolicznościówki i prace graficzne
« dnia: Sob, 05 Kwi 2014, 14:31:20 »
3. Seria








95
Poproś o pomoc / Re: Bailed out-Problem
« dnia: Pią, 04 Kwi 2014, 18:38:04 »
Podałbyś chociaż podstawowe informacje? W jakich dokładnie sytuacjach się to pojawia, czy próbowałeś robić to gdzie indziej, jaką masz wersję KSP i czy stosujesz jakieś mody. Bez tego nic nie można zdziałać więc proszę uzupełnij te dane, a może coś zaradzimy! :)

96
Szukam modyfikacji / Odp: Mod z oświetleniem
« dnia: Czw, 03 Kwi 2014, 19:45:50 »
Nie ma za co! To było łatwe i polecam się na przyszłość! :)

Zarazem krzyczę do moderatora: problem rozwiązany więc można zamknąć wątek! :)

97
Szukam modyfikacji / Odp: Mod z oświetleniem
« dnia: Czw, 03 Kwi 2014, 19:28:29 »
B9 Areospace Mod  dodawał takie "szeregowe" halogeny razem z kabinami i nowymi skrzydłami. Było tam tego sporo więc sprawdź na spaceporcie i daj znać czy to to. Jak nie to poszukamy czegoś innego! :)

LINK
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

98
--- OFICJALNY RAPORT ---
Dane potwierdzone przez niezależne agencje

***
Na stronie DoLoveNotSpace.kerb pojawił się nowy wpis.
Cytuj

38% respodentów uważa, że przyczyną katastrofy był zewnętrzny atak informatyczny. Nie wiem, czy tak było. Wiem za to, że tej tragedii można było uniknąć. Możemy szukać przyczyn, czy byli to terroryści, hakerzy, wroga rakieta bojowa, ale krew na rękach mają wszyscy ci, którzy uczestniczą w tym chorym wyścigu zbrojeń.

Każdy z nich oficjalnie twierdzi, że to wszystko dla najlepszych wartości: szafują nauką, bezpieczeństwem, myśleniem o przyszłości cywilizacji, podczas gdy to kolejna działalność w której tracimy my, zwykli zieloni obywatele. Na wyrzutniach Eye of the Dragon, Dawster Space Labolatories, Kadaf Industries, Capsule Co oraz kilkunastu innych firm regularnie dochodzi do eksplozji prototypów rakiet pełnych toksycznego paliwa! Jeśli uważacie że oni się tym przejmują, że neutralizują negatywne działania chemikaliów to jesteście w dużym błędzie. Odpady wnikają do gleby, atmosfery i wód, więc nie zatruwają tylko centrów kosmicznych, ale całe środowisko. Na dłuższą metę, to właśnie programy kosmiczne generują wysoki procent zanieczyszczeń na Kerbinie!    



 Teraz, po katastrofie statku kosmicznego Konsul  niezdatny do użycia jest jeden z największych rezerwuarów słodkiej wody na kontynencie – pojezierze zostało skażone radioaktywnie, złomem i elektroniką (któż wie, jakie groźne substancje mogą się w nich kryć!?) oraz paliwem rakietowym. Życie w zbiorniku do którego wpadł statek prawdopodobnie przestało istnieć – istoty w pozostałych czeka choroba popromienna, ciężkie mutacje i w dłuższej perspektywie tragiczny koniec.
To nie jest odległe od początkowych idei nauki o rakietach. Myślicie że do czego służyły pierwsze tego typu napędy? Myślicie że skąd oni wszyscy mają wiedzę i finanse z których korzystają? ED, pod zmienioną nazwą, funkcjonowała jako jedna z komórek projektowych dla wojska, skąd zresztą do tej pory czerpią, wykorzystując stare projekty. Battle Claw to wręcz organizacja paramilitarna i z tym się nie kryje – A TERAZ PRZEJĘLI DOWODZENIE NAD ORGANIZACJĄ PROJEKTU PANSTWOWEGO PMB!!!!


Myślicie że to koniec katastrof? Że oni się czegoś nauczyli? Pierwszy Konsul, kontrolowany przez zarząd PMB to jak bomba atomowa na orbicie! Skoro tak łatwo udało się komuś zrzucić taki statek, to uda się to drugi raz, to tylko kwestia czasu – w kolejce czekają jeszcze wielkie stacje i inne sztuczne konstrukty.  Niedługo zostaną zapewne uzbrojone – na wypadek ataku „tajemniczych sił MechBob”. Czy ktokolwiek z IQ powyżej 50 wierzy w tę bajkę?



Nie wystarczyło im zatruć Kerbinu – już teraz po, nieniepokojonym przez miliardy lat, Mun jeżdżą wielkie pojazdy wydobywcze. Nawet jedynej planecie prawdopodobnie zdatnej do życia, Laythe, nie dają spokoju, wysyłając tam sondy zasilane lekkimi reaktorami atomowymi  (RTG). Pozostały w nich materiał promieniotwórczy trwale wpłynie na to dziewicze środowisko.



Mówią, że to konieczność, że to ostatnia nadzieja – to oni jej NAS pozbawiają! Pozbawiają nas nadziei na przyszłość niszcząc Kerbin, nieodpowiedzialnie wkraczając z butami do miejsc, do których trzeba dorosnąć. Cywilizacja kerbalska musi dojrzeć do tego, by podróżować po kosmosie nie szkodząc ani sobie, ani miejscom które odwiedza. W innym wypadku jesteśmy skazani na zagładę, z powodu ich chciwości.


Poparcie dla organizacji sprzeciwiających się lotom w kosmos ciągle rośnie - największe organizacje jak Kerbin Fund for Nature czy znany z odważnych akcji KerbPeace wyraziły swoją akceptację dla agresywnych działań młodych kerbali niszczących sprzęt - np. uszkadzających koła ciężarówek KI i ED stojących na parkingach w różnych częściach kontynentu. Ta zwodniczo niegroźna działalność może być zapowiedzią o wiele groźniejszych występków.
***
Opóźnia się misja Kadaf Industries w rejonie katastrofy. Ponoć odpowiada za to uszkodzenie układu napędowego pojazdu bezzałogowego.
Kadaf Industries pozostawia te doniesienia bez komentarza.
***
Placówki badawcze na wybrzeżu odnotowały niewielkie wstrząsy sejsmiczne na kontynencie zachodnim. Profesor Says Kerman uspokaja:
To nic takiego - planeta o takiej gęstości musi się czasem rozluźnić.
***
ED wysyła lądownik na zlecenie niewielkiej spółki rozpoczynającej swoją przygodę z podbojem kosmosu "Beyond". Jest to pierwszy nowy projekt korporacji po katastrofie, którego skala mocno pokazuje kondycję finansową Oka:

Lądownik Tales II

Ta sama firma aktualnie intensywnie remontuje swoje napromieniowane VTOL Isha.
 
***
Doszło do spotkania przedstawicieli  Kadaf Industries, Rosomak909 Space Labolatories, Eye of the Dragon, Battle Claw Corp. i Intependent Rocketry. Tajemnicze zebranie odbyło się, niestandardowo, poza siedzibą którejś z firm.
 
***

--- KONIEC RAPORTU ---
Autoryzowano przez:

99
Wyzwania / Odp: Wyzwanie:największa ilość śmieci na orbicie kerbina
« dnia: Pon, 31 Mar 2014, 18:43:49 »
W ogóle jakieś krótkie i bez sensowne te wyzwanie. Co mi po śmieciuchach? Nie wziąłeś pod uwagę również nie uczciwości tego wyzwania, bo wygraną ma w kieszeni ten kto ma lepszy komputer. A o taki co dobrze Kerbale ciągnie jest trudno. Sam wiem bo takowy posiadam. Następną rzeczą - jak definiował byś śmieci? Wszystkie odpadki nie sterowalne? Też bez sensu bo gra ma limit do 250. Komputery mam wysyłać z RTG? Pffff... szkoda zachodu by tyle rakiet z setką komputerów wysyłać. Wymyśl coś ciekawszego to może się zainteresuje...

100

Zarząd Battle Claw po głębokiej analizie planu działania wytyczonego przez Kadaf Inc. daje wszelką zgodę i poparcie dla ich misji. Przedtem jednak oczekuje pełnej prezentacji pojazdu badawczego oraz przekazania dokumentacji z testów łazika. Chcemy być pewni bezpieczeństwa przewiędnięcia tym bardziej że tak długotrwały pobyt, nawet z dala od centrum promieniowania, dalej naraża nie tylko personel korporacji prowadzącej, ale i również naukowców i osoby trzecie mające jakikolwiek związek ze sprawą. By poprzeć nasze słowa, informujemy że jedna z jednostek "Hydr" musiała zostać zezłomowana, gdyż mimo równego rozdzielenia przelotów skanujących, pojazd został napromieniowany tak bardzo, że musiał zostać poddany utylizacji. Jednocześnie zapewniamy że pilot ma się dobrze, lecz dalej cała trójka jest pod specjalistyczną opieką i obserwacją lekarską.
Mimo pełnego poparcia misji Kadaf Inc. dalej wspieramy finansowo agencje SoftBody, która w ramach tej pożyczki (w tym wsparcia inżynieryjnego) prawdopodobnie sama przedstawi swój pojazd. Owszem kombinezony zamówione przez ta firmę były pomysłem wręcz absurdalnym, lecz dalej poręczymy za rzetelność tej spółki.

101


W związku z naleganiami opinii publicznej, postanowiono udostępnić (dość szczątkowe) fotografie, dotyczące wysłanych w geście pomocy, trzech samolotów typu "Hydra". Choć wszystkie zdjęcia dokumentują tylko egzemplarz 2 i 3, zapewniamy że wszystkie wzięły udział w akcji.
Akcja owa polegała na przeskanowaniu całego obszaru katastrofy najnowszym, przygotowanym specjalnie na tą chwilę, sprzętem radarowym "Holon". Precyzyjne czujniki każdego typu mogły zbierać dane bez żadnych zakłóceń dzięki usytuowaniu na linie. Szczególny atrybut jakim się cechuje seria samolotów "Hydra", czyli możliwość bezstratnego poruszania się na powierzchni wody, pozwoliła przeskanować dokładnie głębiny leżącego nieopodal jeziora. Dotychczasowe badania dowiodły również że wody tego zbiornika wodnego, zostały w znacznym stopniu zanieczyszczone paliwem rakietowym oraz radioaktywnymi izotopami.
Większość ocalałych części Konsula została zlokalizowana z najwyższą dokładnością. Została zmierzona siła radiacji która znacznie przekroczyła spodziewane maksimum. Wyznaczono 3 obszary będące centrami największej aktywności promieniotwórczej. Minimalna dawka w odległości 50 metrów od każdego z nich, wynosi 98 Gy. Dawka jest śmiertelna w 100%, a maksymalny czas przebywania bez konsekwencji dla zdrowia praktycznie nie istnieje: śmierć powinna nastąpić 1,7 sekundy po wystawieniu na działanie promieniowania.

Najważniejszym zadaniem Hydr było jednak zlokalizowanie czarnej skrzynki Konsula. Niestety, ze względu na ogromne skażenie radioaktywne i liczne zakłócenia nie pozwoliły na całkowicie pewne określenie jej położenia. Zamierający sygnał nadajnika urządzenia daje wskazówki na położenie nieznacznie oddalone od reszty wraku, prawdopodobnie kilka metrów pod wodą. Nie można jednak potwierdzić tych informacji w rzetelny i bezpieczny dla personelu oraz sprzętu sposób.

Teraz jednak podaje obiecane załączniki pokazujące część akcji samolotów "Hydra" 1, 2 i 3


Aparatura badawcza "Holon"



Test wszystkich systemów



Rozpoczęcie zbierania danych na całej długości lotu konsula, aż do miejsca kolizji z ziemią


Powrót z misji (sprzęt badawczy odpadł bezpiecznie na spadochronie przed podejściem do lądowania)



Oczekiwanie na ekipę ratowniczą mającą na celu zabezpieczenie i odkażenie samolotu


102

Wypożyczone na czas pomocy Hydry wróciły niecałe 3 godziny temu. Oryginalne dane są w tej chwili poddawane analizie w naszych laboratoriach. Ich kopia trafiła również do agencji:
-Eye of Dragon corp.
-Kadaf Industries
-Dawster Space Lab.
- SoftBody Incorporated
Oczekujemy na ich odpowiedź.
Analiza zostanie również ponowiona w ścisłym gronie naukowym przewodniczących PMB. Wyniki z "Wishperera" nie są jeszcze znane.

Jednocześnie informujemy że z powodów znacznych strat finansowych, Battle Claw niedługo ogłosi otworzenie pierwszego w historii agencji "pododdziału" produkcyjnego. Będzie miał on za zadanie przywrócić warunki rynkowe firmy, do stanu z przed katastrofy. Więcej informacji wkrótce.
Dodatkowo zarząd Battle Claw chciał złożyć kolejne wątpliwości co do prawdziwości wersji wydarzeń przedstawionej przez Swordmap corp.
Choć nie insynuowaliśmy że włamania na teren katastrofy przez  Thompmona Kermana, dalej stwierdzamy że taka akcja była wyjątkowo spontaniczna i lekkomyślna. Fakt że ktoś jawnie w BIAŁY DZIEŃ ukradł rakietę tej firmy, zabierając im ważny i potencjalnie niebezpieczny dla całych miast pojazd, sprzed nosa, poddaje kolejnym wątpliwościom bezpieczeństwo i rzetelność tej firmy. Raczę przypomnieć że tylko dwa razy w całej historii lotów kosmicznych zdarzył się taki przypadek i często była to zakrawająca na szeroką skalę akcja, która nie umywa się w żadnym stopniu do "podprowadzenia" jednej rakiety Swordmap.
Również jakakolwiek próba przebicia się przez ochronę firewallową konsula zwykłą anteną średniego zasięgu, powinna być zbywana śmiechem. Próby przeprowadzone przez PMB na prototypach Konsula jawnie pokazywały że nawet tak rozwinięty system jak PolarCom produkcji Kadaf Industries potrzebowały by kilku dni na dokonanie takiego czynu. Owszem, tylko Battle Claw posiada anteny klasy "Whisperer" które mogą dokonać tego troszkę szybciej, lecz przypominamy że są one na orbicie i trzy z nich są skalibrowane na komunikacje typu "Deep Space". Ostatnia czwarta, zajęta jest przeczesywaniem terenu w poszukiwaniu za czarną skrzynka Konsula.

103
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Co z tym Chatem
« dnia: Śro, 26 Mar 2014, 16:06:31 »
Mam dokładnie tak samo jak Shinzo. Im mniej siedzi ”elyty ” tym mniej mam chęci na wchodzenie. Lubię pogadać ze starymi wygami, a ostatnio nie łatwo o nich. Poczekam na lepsze czasy. Może wakacje dadzą kopa całemu forum. Teraz okres jest nijaki, i  wiem że cała masa ludzi siedzi na samym forum, lecz jak wspomniał kolega wyżej: im mniej znanych nicków pod paskiem chatu, tym gorzej...

104

Zarząd Battle Claw poddaje szczególniej wątpliwości wersje przedstawioną przez Swordmap. Samo to, że jeden z ich pracowników nielegalnie dostał się na teren katastrofy i pobrał próbkę dość ważnych dowodów jest niepokojące. Jako organizacja cywilna żadna z korporacji nie ma prawa posiadać wyspecjalizowanych służb wywiadowczych. Jako jeden z ławników PMB wysuwam więc wniosek o natychmiastowe zlustrowanie struktur spółki Swordmap, w celu odnalezienia i zlikwidowania zabronionych organów działalności.
Dodatkowo raczymy zwrócić uwagę na pewne błędy rzeczowe w raporcie tej firmy. Pole siłowe Konsula chroniło go nawet przed większymi obiektami skalnymi, więc malutka rakieta tej raczkującej firmy nie miała żadnych szans na przebicie się, zadokowanie, a co za tym idzie, uprowadzenie statku.
Jednak by wszystko to potwierdzić (z wkroczeniem na miejsce wypadku łącznie) musimy poczekać na odzew korporacji, która poniosła dzisiaj największą stratę: Eye of Dragon corp.

105

Cytuj
Tylko piloci Eye of the Dragon Corp zauważyli że stacja kosmiczna do której dokował Liktor nie jest właściwą konstrukcją. Zarówno pracownicy Capsule Co. do której należy jeden z największych pojazdów w projekcie, Destiny, jak i Battle Claw - aktualnie jedna z firm PRZEWODZĄCYCH całym projektem - nie zauważyli różnicy w stacji kosmicznej do której zadokowali. Wszystkie korporacje w przetargu dostosowały się do informacji o zafałszowanej lokalizacji stacji ArchAngel, ale tylko ED nagłośniła sprawę i rozpoczęła jakiekolwiek działania w celu zabezpieczenia PMB, co prawdopodobnie zaważyło o sukcesie wahadłowca Liktor.

Zarząd pragnie przypomnieć iż podczas tego przetargu trwały dopiero głosowania nad przyjęciem Battle Claw do części nadzorującej PMB.
Dodatkowo tylko i wyłącznie załoga Liktora zgłosiła problemy i podejrzenia co do podstawowej stacji. Poprzednie z załóg (w tym załoga BC) nie poinformowała o żadnych komplikacjach, gdyż takowych nie było.

Jednak geście solidarności oraz tego, iż czarne skrzynki zatwierdzone przez PMB posiadają części zaprojektowane i wyprodukowane przez Battle Claw (dyski szybkiego zapisu rozmów KKD), postanowiono wysłać 3 samoloty klasy Hydra wraz z radarami na uwięzi, oraz okazjonalnie na tą chwilę uruchomiono jeden z ultra czułych nadajników "Whisperer 1" umieszczonych na stacji orbitalnej "Goliath 2"


Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 15