Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - MegaProize

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15
46
Samoloty / Odp: Samolot orbitalny "Tunguska IV"
« dnia: Pon, 28 Kwi 2014, 23:49:19 »
Skrzydła w układzie delta są u mnie zawsze na piedestale. I widzę że i tutaj się sprawdza. Nie można przyczepić się do niczego, prócz tego garba transportowego który strasznie psuje efekt. Znacznie lepszym pomysłem by było zmodyfikowanie samolotu tak, by miał on ładownię w obrysie :)

47
Kampanie / Odp: [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko!
« dnia: Nie, 27 Kwi 2014, 21:59:08 »
Zarząd PMB potwierdza niebezpieczeństwo wynikające z niskiego umiejscowienia elementów konstrukcji! Gratuluje również Independent Rocketry że słusznie zareagowało na ostrzeżenie badaczy Kadaf ind.

Od teraz wysokie umiejscowienie wszelakiego sprzętu będzie wymogiem wszystkich przetargów na Minmusie!

48

Norland przygryzł wargę. Zastanowił się krótko, przerzucił kilka kartek i odpowiedział:

Cytuj
Oficjalna komisja śledcza nie została podjęta, gdyż skoordynowane działania i analizy wszystkich korporacji były na tyle dobre, że nie zmuszały nas do takiego kroku. Choć wydawało by się że nie robimy nic w sprawie wyjaśnienia katastrofy, to pamiętajmy że spora część środków pieniężnych i analiza laboratoryjna z ramienia PMB przyczyniła się do znacznych postępów w tej sprawie. PMB jest również organizacją państwową, i w tym przypadku właściwa część pracy powinna być zrzucona na barki Państwowej Komisji do Badań Wypadków i Katastrof Kosmicznych. Mimo wszystko dalej pozostajemy jak zaplecze analityczne, gdyż ingerencja tak dużej jednostki jaką jest PMB mogła by być zrozumiana jako próba zasłonięcia pewnych faktów i w rezultacie monopolizacje działań wydarzeń rangi światowej.
Co do drugiego pytania... Oczywiście naprawienie skutków katastrofy jest teraz najważniejsze, jednak przypominamy że mamy teraz wpływ tylko i wyłącznie na sprawy dotyczące Konsula. Znaleziony podczas ostatniej misji reaktor jest ogromnym zagrożeniem, lecz teren na którym się on znajduje, należy do państw zachodnich z którymi stosunki nie należą do najlepszych. Już samo odkrycie że bez zezwoleń i przepustek została przeprowadzona tam akcja MILITARNA, wysoce nadszarpnęło owe relacje. Na chwilę obecną jesteśmy skazani na oczekiwanie do rozpoczęcia rozmów. W tej sytuacji, by nie pozostać bezczynnym, większość naszych środków przeznaczymy na zabezpieczanie terenów i wraku samego Konsula. Trzecie pytanie jest proste w odpowiedzi. Unifikacja systemów pozwoli kontrolować wszelkie problemy związane z jakimikolwiek błędami. Nie mamy pewności że systemy którymi posługuje się Eye of Dragon, są dobre w równym stopniu co pozostałe. Czy jakiś błąd w podstawie programowej nie jest wielką dziurą dla potencjalnych ataków? Musimy to wszystko wiedzieć. Takie rozwiązanie ma również inne plusy. Jednym z nich jest pewność pełnej kompatybilności z pozostałymi projektami i częściowe odciążenie przy projektowaniu oprogramowania przez dane agencje. Sama unifikacja ma być tylko i wyłącznie w obrębie PMB. Misje prywatne i ich konsekwencje są zrzucone w pełni na wykonawce projektu. A zawieszenie koncesji ED? W tej kwestii nie ma tu nic do rzeczy. Chodzi o długo-falowe zalety wprowadzenia takiego rozwiązania. Naiwne jest myślenie że tylko ED może mieć takie problemy...

49

Wyłożona hebanowymi deskami podłoga, prowadziła lśniącą ścieżką do sali konferencyjnej zarządu PMB.  Rzędy krzeseł i kamer tworzyły niesamowity chaos na środku,
jak wydawało by się, ogromnej sali. Zapijając ostatni łyk wody, Norland Kerman poprawił krawat i wkroczył na podest mównicy. Szum rozmów pozostałych członków zarządu oraz dziennikarzy, natychmiast ustąpił charakterystycznym klikom aparatów. Błyski były oślepiające, ale Norland był do tego przyzwyczajony. Odwrócił zmęczony brakiem snu wzrok w stronę pustych miejsc po lewej stronie sali. Tabliczki jasno informowały o rezerwacji dla członków Dawster Space Lab. Nie przyszli.
Norland nie miał wyboru. Otowrzył notatnik skrupulatnie zasłany drobnym pismem, oblizał wargi i przemówił, do cichego już tłumu.

Cytuj
Zarząd PMB został zobligowany przez znaczną część społeczeństwa, do podzielenia się informacjami oraz uwagami dotyczącymi teraźniejszej sytuacji. Określenie jej z punktu Battle Claw jest o tyle łatwiejsze, że wszelkie sprawy nieznacznie wykraczają poza ramy firmy. Tutaj sytuacja jest zgoła odwrotna. Niewiele decyzji podejmowanych w tych murach ma wpływ tylko i wyłącznie na naszą instytucję. Wręcz zaryzykował bym stwierdzenie że żadna.
Dlatego wyjątkowo ważne jest, by ocenić sytuację uczciwie i co najważniejsze, obiektywnie. Wykonanie takiej pracy, która wymaga wielopoziomowych analiz, jest wręcz tytaniczna i mam nadzieję że wszyscy ją docenią.
Ostatnie wysunięte stanowisko zarządu PMB wymaga pewnego naprostowania. W wyniku rozwoju sytuacji, jesteśmy zmuszeni zaostrzyć przepisy wobec wszelkich agencji biorących aktywny udział w przetargach oraz tych które owe przetargi wygrały. Podstawowe czynności jak kontrola systemów przed startem, zostaje dodatkowo obciążona buforem czasowym, oraz pełnej autoryzacji naszych techników. Systemy instalowane na skomputeryzowanych częściach danych podmiotów, również zostaną zestandaryzowane. Konsekwencją tej zasady, są globalne wymiany software'ów we wszystkich projektach biorących udział w PMB. Również sam etap konstrukcyjny będzie poddawany znacznie ściślejszej kontroli od wcześniejszych. Nie jest to brak zaufania, a logiczne działanie dyktowane potrzebą zwiększenia bezpieczeństwa.
Kolejną kwestią którą chciałbym poruszyć jest sytuacja Eye of Dragon corp. Korporacja ta jest dość dużym udziałowcem, ale nie możemy pozostać głusi na działania szczebla wyższego od nas. Zamrożenie międzynarodowej koncesji na odbywanie lotów kosmicznych to nie przelewki, lecz główny problem który jest następstwem owej straty ED jest natury czysto logistycznej. Jak wiemy, poszczególne moduły są utrzymywane i serwisowane z ramienia korporacji macierzystej dla modułu. PMB ma w tym udział czysto organizacyjny i funduszowy. Teraz jednak, gdy nawet nie mogą odbyć się nawet podstawowe loty mające za zadanie uzupełnianie zapasów, występują konflikty. Placówki prywatnie należące do ED są ich problemem, ale te będące częścią PMB stają się solą w oku. Zamknięcie ich jest niemożliwe, bo zostało by sparaliżowane większość placówek, a całe przedsięwzięcie stało by się nierentowne. Postanowiliśmy więc by na chwilę obecną, do czasu odzyskania uprawnień, ED przekazało pełną kontrolę pod skrzydła PMB. W najbliższym czasie zażądamy by część agencji w tym Battle Claw, odbyło loty do owych obiektów w celu wymiany załogi zgodnie z przydziałem. Wszelkie straty zostaną zrekompensowane kolejno przez PMB jako instytucję oraz Eye of Dragon corp. Zdajemy sobie sprawę że kolejne obciążenie pieniężne tej spółki jest ryzykowne, lecz na chwilę obecną nie widzimy innego rozwiązania.
Następną do omówienia rzeczą jest zahamowanie pewnych lawinowych działań wszystkich korporacji. Tendencyjne zwiększanie się udziałów w branży zbrojeniowej lub ochronnej jest nie na miejscu i znacznie podsyca i tak gęstą atmosferę między społeczeństwem, a przemysłem kosmicznym. Owszem, słowa te wydają się słowami hipokryty, ze względu na ogromny w stosunku do reszty udział Battle Claw w owych częściach rynku, lecz pragniemy przypomnieć że był to ruch czysto ekonomiczny, mający na celu nie "prężenie muskułów" jak ocenił to członek zarządu Kadaf ind., a poprawę sytuacji finansowej firmy.
Zdając sobie sprawę, że nie możemy bezpośrednio ingerować w działania danych agencji, wysuwamy jednak oficjalną prośbę o odstąpienie od tej zatruwającej kontakty ze społeczeństwem części rynku.
Ostatnią rzeczą jest poruszona przez Moritz Shipyard Cons. kwestia zabezpieczenia niebezpiecznych dla środowiska efektów działań przemysłu kosmicznego. Głównym problemem jakim teraz zajmuje się dział projektowy, jest zabezpieczenie szczątków Konsula. Wstępnym pomysłem jest budowa sarkofagu wokół miejsca katastrofy. Niestety pozostaje również pobliskie jezioro które również nie uniknęło zatrucia. Tutaj jednak nie posiadamy oficjalnego stanowiska.
To wszystko co chciałbym przekazać opinii publicznej. Dokładniejsze informacje zostaną podane później wraz z rozdaniem broszur, dokładnie opisujących najważniejsze fakty i zmiany. Czy są jakieś pytania?

Wszyscy nagle wstali i zaczęli się przekrzykiwać. Flesze błyskały. Tylko po co?

50
Dyskusje ogólne / Odp: Prawdziwe misje kosmiczne
« dnia: Nie, 27 Kwi 2014, 14:00:46 »
Złota łopata za odkopywanie wątku sprzed 3 miechów, i napisanie poronionego pomysłu. Po pierwsze marnotrawstwo materiałów (same ładunki które trzeba jeszcze DOSTARCZYĆ na stację), po drugie co by było, gdyby nie wszystkie odłamki by się spaliły? Wybuch mógłby zmienić znacznie trajektorię wielu z nich. Jeżeli nie trafiły by na pewno w ocean to spadłby by na komuś na łeb. Tak to przynajmniej spadają  w kupie, a opanowanie całej zgrai szczątków jest nie możliwe... Pomyśl zanim napiszesz cokolwiek i zapoznaj się z netykietą...

51
Kampanie / Odp: [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko!
« dnia: Sob, 26 Kwi 2014, 22:46:23 »
Niestety nie. W przyszłości naprawię ten błąd (prawdopodobnie w przyszłym przetargu) :)

52
Kampanie / Odp: [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko!
« dnia: Sob, 26 Kwi 2014, 22:32:52 »

Zarząd PMB zalała masa oficjalnych listów dotyczących nowego przetargu na tor. Ogólne zdanie jest takie, że projekt jest dobry i pomysłowy, ale nie koniecznie wpisuje się w kanwę PMB! Głusi nie jesteśmy więc przetarg na tor wraz z całą otoczką zostaje zamrożony i oczekuje na inne czasy! Nie bójcie się więc fani prędkości. Kiedyś do niego wrócimy!




Stocznia Rakiet na Minmusie [Wells]- Habitat dla inżynierów

A teraz powróćmy do ukochanego stałego działania PMB! Oto przed wami zadanie, wykonania habitatu dla inżynierów przyszłej stoczni rakiet.
Minmus jest daleko od groźnego Kerbinu i ma małe DeltaV. Więc czemu tego nie wykorzystać? Oto cała historia powstania projektu. Nie myślcie że będzie to bezużyteczna baza! Co to to nie! Na koniec zbudujemy, człon po członie rakietę na przygotowanej infrastrukturze. Potrzebują oni więc inżynierów, a i inżynierzy muszą odpoczywać. Zbudujcie więc moduł bądź moduły, w którym będą oni rezydować...

A więc panie i panowie, oto wymagania!

      -Limit części: 80
      -Pojemność dla załogi: 6 kerbali
      -Oświetlenie i samowystarczalność energetyczna
      -Lokalizacja: Minmus Blisko równika na jak najbardziej płaskim terenie

Przyjmowanie projektów trwa do godziny 22:00 dnia 1 maja (Czwartek) 2014r.

To wszystko! Spełnijcie wymagania, podeślijcie projekt i jeżeli szczęście dopisze, zwyciężcie!
Pamiętajcie też że operujemy na aktualnej wersji KSP: 0.23.5

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

53
Kampanie / Odp: [PMB] Okolicznościówki i prace graficzne
« dnia: Sob, 26 Kwi 2014, 13:39:56 »
6. Seria- Koniec I Edycji



Tak! To już koniec wszystkich pojazdów z I edycji PMB! Nie martwcie się jednak! Niedługo wkroczy tutaj seria II z waszymi nowymi pojazdami! A najlepsze jest to że możesz się tutaj znaleźć! Oczekuj na nowe przetargi w Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ wątku. Powodzenia!





SPECJAL: Wrangler i Space Bird



54
Samoloty / Odp: ZSRK Podbija Chmury, czyli IŁ-10 w akcji!
« dnia: Sob, 26 Kwi 2014, 10:37:48 »
Ciekawy samolot... Ja jednak jak zwykle (tak wiem to moja wada  ::) ) będę narzekać na "realizm" :). Wzorując się na oryginalnym samolocie, Twój IŁ jest strasznie... Nieproporcjonalny. I nic chodzi tu o części, a raczej ich ustawienie. Baniak z paliwem z przodu jest za duży do reszty pojazdu. Wraz z silnikiem powodował pewnie że samolocik lubi zarywać nosem o asfalt :D Ogólnie patrząc to jest to naprawdę niezła próba (bardzo podoba mi się "pozorowanie" wydechu), ale wymaga dopracowania. Mam nadzieję na wersję drugą, gdzie wszystko będzie wręcz wzorowo! :D

55
Samoloty / Odp: Jono-Lot "Bzyk" by MarQx
« dnia: Śro, 23 Kwi 2014, 22:00:00 »
Przyznam że jak na pierwszy post, to wejście masz konkretne i naprawdę przyjemne. Choć wiadomo- dzieło sztuki to nie jest, ale muszę przyznać że dobre (choć krótkie) opisanie pojazdu jest bardzo fajne! :) Czekam na więcej! Pewnie niedługo rozwiniesz swoje projekty i z pewnością zaprezentujesz coś ciekawego :)

56


Analitycy Battle Claw pragną wiedzieć, jakim cudem organizacja pod witryną DoLoveNotSpace.kerb mająca 68% poparcie społeczeństwa zmieściła się w tych marnych 6% zerwanych przez Swormap kontaktów? Czy na Kerbinie istnieje nieznana nam populacja dodatkowych Kerbali mogących jawnie głosować na wszelkie tego typu ruchy? Pytanie to chyba pozostanie bez odpowiedzi. Znanie się na żartach nie jest częścią przemysłu kosmicznego. Jakiekolwiek "żartowanie" z tak kryzysowych sytuacji, gdzie giną piloci maszyn i ranni zostają obywatele, jest niesmaczne moralnie i etycznie. Śmiesznie małe sumy "przekazywane" dla ochrony środowiska są tylko nędzną zasłoną dymną dla wszystkich działań za zamkniętymi drzwiami Swordmapu. Mowa jest również o "odwadze załogi Kerouli I udało się powstrzymać deorbitację". Jeżeli atak został przeprowadzony tym samym sposobem co kradzież rakiety Swordmapu i przesyłaniem danych anteną średniego zasięgu, można tylko współczuć tak niskich standardów "odwagi" w Swordmapie.
Po za tym: dlaczego dopiero teraz Swordmap informuje o ponownym ataku na dużą jednostkę? Przecież mogło dojść do katastrofy porównywalnej z Konsulem! Żałosna próba ratowania się od niewygodnych zarzutów jest wyjątkowym aktem rozpaczy zarządu Swordmapu. Żadna z korporacji nie dostała szczegółowych wytycznych dotyczących śledztwa w sprawie tego "ataku". Znalezienie sprawcy było by wtedy rzetelniejsze i z pewnością szybsze, i nie ma jakichkolwiek podstaw by wierzyć w rzetelność tej agencji.

57

Kerbal około trzydziestki dziarskim krokiem wstąpił na podest. Jego neonowo czerwony krawat skutecznie informował wszystkich, że jest on członkiem najwyższego szczebla zarządu Battle Claw. Ulizane na brylantynie włosy świeciły się w jasnym świetle projektora. Odchrząknął, przewrócił stronę notatnika i rozpoczął przemówienie.

Dziękuje Panie Kezary za wstęp. Pierwszą kwestię jaką chciałbym poruszyć, jest ta, nad którą wszyscy łamią sobie teraz głowy: W jaki sposób tak poufne informacje jak te dotyczące akcji infiltracji obiektów będących pod lupą podejrzenia w sprawie odpowiedzialności za katastrofę Konsula wyciekły do informacji publicznej. Oczywiście, jak zwykle w przypadku ujawniania tak sekretnych informacji nastąpił niesamowity "boom" we wszelkich środkach masowego przekazu. Jednocześnie skutkiem takiej sytuacji jest wyjątkowo trudne do odnalezienia, prawdziwe źródło owej informacji. Jednak istnieją pewne poszlaki. Wszystkie ze znalezionych opisów i informacji o misji zawierają wiele wspólnych błędów rzeczowych. Nie są to błędy wynikające bezpośrednio z szumu informacyjnego, a wyjątkowe niedomówienia będące wynikiem, albo celowych pomyłek źródła informacji, albo, i co jest najprawdopodobniejsze, niedokładnych danych poznawczych. Z owych wniosków wynika fakt, że żadna z korporacji biorących udział w akcji i mających dostęp do wszystkich danych, nie mogła doprowadzić do przecieku.
Poproszę teraz was Panowie o otwarcie dostarczonych przez nas notatek, na stronie ósmej. Autor wpisu który spowodował tyle zamieszania, mówi jasno o tym, że ekipa znalazła źródło promieniowania. Owy autor nie napisał o późniejszych rozmowach w których wynika że jest to część dziobowa Konsula. Pozwala to nam przypuszczać, że wszelkie źródła informacji posiadają tylko szczątkowe stenogramy rozmów pomiędzy przeprowadzającymi akcję, a centrum dowodzenia.
To tyle co w tym temacie mamy do powiedzenia.
Teraz zaś chciałbym zająć się głównym powodem mojego przemówienia. Jest nim zbadanie wszelkich kontaktów agencji Swordmap z radykalnymi ruchami proekologicznymi. Owszem, jak wcześniej wspomniał Pan Kezary, główne informacje na temat tej sytuacji, pochodzą z wpisu na owej stronie. Poprzednim razem, musieliśmy brać owe wpisy zupełnie na poważnie, co nie było zbyt rozważne. Wymagaliśmy jednak wspólnie jakiegokolwiek punktu zaczepienia, a manifesty autora strony były jednym z nich. Teraz jednak, mamy spore potwierdzenie słów owej anonimowej osoby. Tym dowodem jest nagranie rozmowy będącej rutynową wymianą pewnych informacji i utrzymania stosunków politycznych z Swordmapem. Rozmowa choć oficjalna, była raczej niszowa i trwała ona na najniższym szczeblu sekcji kierowniczej Battle Claw. Niesamowitym zbiegiem okoliczności, świadkiem owej rozmowy był jeden z przedstawicieli 4E, który wspólnie z nami, omawiał niezbyt rozważne ruchy Swordmapu w kwestii polityki i ekonomi tej firmy, w tym ostrzeganie przed radykalnymi działaniami na rynku petrochemicznym. W związku z rozwojem dalszych wypadków, zostało wysunięte oficjalne orzeczenie. Panie Klarke? Mogę prosić nagranie?



Dziękuje... Proszę szanownych delegatów o zwrócenie uwagi na słowa przedstawiciela Swordmapu. Jasno on deklaruje ponad 94% poparcie u ekologicznych ruchów, a problematyczny wpis na blogu DoLoveNotSpace.kerb tylko potwierdza te słowa. Czym jednak zostało zbudowane te poparcie? Pieniędzmi? To jest pewne... Co jednak z pozostałymi? Sprzęt? Zaplecze logistyczne? Może nawet broń? Tak gwałtowne i nagłe zerwanie się do mobilizacji bojówek ekologicznych musi mieć przyczynę. Niestety to tyle co możemy powiedzieć w tej kwestii.
Teraz jednak proszę o zdanie delegata agencji Kadaf Ind. który być może wyjaśni kilka innych tematów[/i].

58
--- OFICJALNY RAPORT ---
Dane potwierdzone przez niezależne agencje

***

Po raz kolejny na stronie  DoLoveNotSpace.kerb pojawił się długi i niepokojący wpis twórcy i zarazem przywódcy nowego, pro-ekologicznego ruchu.

Cytuj
43,8% głosujących "Czy Eye of the Dragon kradło paliwo?" odpowiedziało przecząco. Z góry mogę ws zapewnić że jest to 100% manipulacja! Opłacane przez największe korporacje, agencje marketingowe sztucznie próbują zawyżać wyniki głosowania i załagodzić sytuacje! Wszyscy wiemy że Eye of Dragon próbuje zatuszować wszelkie niedogodności. Liczne problemy tej firmy oraz oszustwa zostaną czarną plamą na szali całego przemysłu kosmicznego. Plam takich zaś, przybywa coraz więcej i nie tylko od głównego prowodyra. Trujące dodatki wzbogacające paliwo od 4E, czy produkcja niesprawdzonych przez rzetelne służby, do spraw ekologii, tankowców Kadaf industries, doprowadzają do tego że owej szali nie opłaca się prać! Trzeba ją spopielić i zniszczyć bo pogrąży ona nas w swoim brudzie!
Ostatnie działania również pozostawiają wiele do rzeczenia. Nieautoryzowany atak na ostatnią oazę tego globu, wolną od lotów kosmicznych, uznano za zagrożenie i postanowiono zniszczyć okolicę!
Zrzucone tam bomby EMP (Elektrofale Mordujące Pulsacjami) są groźną bronią nie dla elektroniki, jak zapewniają twórcy, a ogromnym niebezpieczeństwem dla zwierząt i fauny! Nagła fala elektromagnetyczna większość procesów życiowych i powoduje powolną agonię. I jak to ma działać przeciw komputerom? 




Spreparowane "zniszczenie" jednego z samolotów, miało pokazać że cała ta akcja była słuszna. Każdy kto ma choć trochę oleju w głowie, wie że to tylko żenujący pretekst do dalszej eksploatacji terenu. Stenogramy mówią same za siebie! Mówione jest ta jasno o dużym poziomie radioaktywności. Choć przedstawiono to jako "nie używany reaktor" wiemy bardzo dobrze że w tym górzystym ośrodku znajdują się ogromne pokłady uranu które są niezbędne do odbudowania następcy Konsula! Wszystko to jest finansowane z pojemnych kieszeni Kadaf Ind. i Battle Claw. Otwarcie w pełni militarnej części tej ostatniej firmy daje ogromne zyski! W dodatku wszystkie urządzenia i pojazdy produkowane przez BC Military Tech. są dedykowane NASZYM DZIAŁANIOM! Postrzegane za niebezpieczne, pokojowe manifestacje na rzecz obrony natury, są niewygodnym tematem dla całego lobby kosmicznego. Produkują już nie tylko pojazdy podawane za "transportery dla ochrony" ale i ciężki sprzęt mający za zadanie, krwawo stłumić wszelkie oznaki niezadowolenia! Przeznaczone wstępnie dla skorumpowanego wojska, takie pojazdy wraz z uzbrojeniem są w pełni dozwolone dla ogromnych korporacji, które mając w garści przemysł naftowy, transportowy i kosmiczny, mogą pozwolić sobie na skuteczną kontrolę i szantaż CAŁYCH PAŃSTW!



Ja zaś mówię DOŚĆ!!! Musimy zakończyć ten reżim potentatów kosmicznych, który wkrótce może zamienić się w rzeki przelanej, w ochronie życia, krwi! Czy pozwolicie by każdy wasz ruch był kontrolowany? Oczywiście że nie! Musimy działać już teraz, dopóty nie urośli w siłę na tyle by nas powstrzymać! Uderzmy razem z całą siłą!!! A obiecuję wam: świat stanie się lepszym miejscem do życia! Czy nie pięknie by było, gdyby morza nie były zasłane kanciastymi sylwetkami platform wiertniczych? Czy nie było by wspaniale, gdybyś mógł podziwiać z dzieckiem prawdziwe chmury, nie skalane śmiercionośną strugą spalin samolotów i rakiet? Pewnie że tak! Zrealizujmy tą wizję!!! Doprowadźmy do upadku brzemienia natury!
Martwicie się że jesteśmy sami? Nie! Mamy w tym całym diabelskim kręgu przyjazną duszę. Swordmap jest jedyną spółką będącą z nami i środowiskiem w zgodzie. Finansuje ona nasze przyjazne manifestacje i ogłosiła bierną wrogość wobec takich firm jak Battle Claw czy 4E. Pamiętaj jednak Kerbalu! Jeżeli widzisz pracownika innej firmy niż Swordmap- przeklnij go! Porysuj mu auto! Przebij opony! Spraw by uciekł i porzucił swoją pracę w służbie śmierci!




Ogłaszam więc mobilizację! Wyjdźmy na ulicę! Sprawmy by się przestraszyli! Razem mamy moc![/i]

KONIEC RAPORTU



W związku z, wręcz ogromnym i co gorsza aktywnym, odzewem na powyższy manifest, główna agencja Battle Claw Space Tech. prosi o zebranie wszystkich spółek i korporacji kosmicznych.
Na owym zgromadzeniu zostaną poruszone tematy:
    1. Zapobiegnięcia skutków potencjalnych ataków
    2. Ochrona interesów branży
    3. Wyciągnięcie konsekwencji łamania prawa przez autora powyższego wpisu w tym:
          -Nawoływanie do agresji i nienawiści
          -Ogólne szkodzenie dobremu imieniu poszczególnych agencji
    4. Omówienie współpracy Swordmap corp. z ruchami eko-terrorystycznymi


59
Humor / Odp: Historyjka!
« dnia: Wto, 22 Kwi 2014, 20:00:48 »
...go usunął ku uciesze całej ludzkości i kerbości! THE END

Rekłesta in pacze

60
Łaziki / Stell Shell 3 - Nowa jakość ochrony!
« dnia: Wto, 22 Kwi 2014, 18:17:37 »

STELL SHELL 3


Witajcie! Na dzisiejszej prezentacji jak widać zebrała się sama śmietanka przedstawicieli wielu agencji! Czy widzę tam ministra obrony? Oczywiście...
Dlaczego tu jesteśmy? Odpowiedź jest prosta: dzisiejsze czasy nie są spokojne. Każdy z nas boi się o swoich współpracowników, rodzinę i miejsce pracy. A ostatnie ruchy pseudo ekologicznych terro-organizacji, nasz strach jest jeszcze większy! Jednak wydział Battle Claw odpowiedzialny za sprzęt OCHRONY, jest tu, by całkowicie ulżyć wszystkim tym problemom! Pojazd Iron Crusher był hitem. Wiele zamówień nawet państwowych organów bezpieczeństwa, a nawet samych agencji kosmicznych potrzebujących rzetelnego sprzętu do ochrony własnego mienia i pracowników.

Mimo działań floty Iron Crushera, działania na całym Kerbinie stają się coraz bardziej niebezpieczne i radykalne. Protesty, ataki, podpalenia czy porwania wymagają większych nakładów sprzętu. W celu zoptymalizowania wszystkich działań na frontach tej cywilnej wojny postanowiliśmy wypuścić na rynek nową generacje sprzętu- oto STELL SHELL 3!



Cytuj
DANE:
Waga: 18 ton
Części:216

Czym jest jednak ten niesamowity pojazd? Jest to ciężki transporter opancerzony, mający za zadanie być szybką siłą uderzeniową wszelkich jednostek ochronnych czy agencji obronnych. Mieszcząca pięć kerbali załoga, w którą skład wchodzi dwóch techników i kierowców oraz jeden działowy.




Pełne IVA i genialne oświetlenie pozwala na niesamowicie wygodną obsługę pojazdu. Gruby pancerz i szynowe ustawienie kół skutecznie uodparnia pojazd na wszelkie uszkodzenia i ataki!




Potężny silnik V-12 zasila dwa zestawy kół dając ogromną stabilność i skrętność. Jednak nie osiągami pojazd żyje! Stell Shell nosi na plecach działo kalibru 120mm. Choć działo ma mechanizm uniwersalny, zalecamy korzystanie tylko z gumowych pocisków burzących i zapalających. Również zestaw anten będących na wieżyce pozwala na skuteczną komunikacje z centrum





To wszystko! Już dziś są dostępne pierwsze jednostki więc zapraszam! Pamiętajcie: inwestując w Stell Shell'a, inwestujesz w swoją przyszłość i bezpieczeństwo!

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15