Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - MegaProize

Strony: 1 ... 12 13 [14] 15
196
Inne gry / Recenzja Gry Na Androida- Towsmen
« dnia: Nie, 05 Sty 2014, 11:51:59 »

Ostatnimi czasy, byłem zajęty ogrywaniem wysoko budżetowych tytułów znanych developerów. Był to między innymi Modern Combat 3 czy FIFA 12. Jednak zaczęło mi brakować spokojnego gameplay'u przy którym nie skakałbym z telefonem jak głupi i mógłbym się zrelaksować. Właśnie w ten sposób na mój smartphone, trafiła znana z PC'tów strategia ekonomiczna Towsmen. Nie jest to kolejna część, a specjalna wersja na urządzenia mobilne. Czym się jednak rożni Towsmen od starego Towsmen'a 6 na Jave? Zaraz się przekonacie!



Handygames nie kłamało w opisie swojej produkcji na Google Play. Gra jest teraz większa, ładniejsza i lepsza od poprzednika. Jak zapewne się domyślacie, Towsmen polega na budowaniu i rozwijaniu własnego miasta. Dzięki wielu aspektom ekonomicznym np. dostępności pożywienia mieszkańcy naszej metropolii są bardziej lub mniej zadowoleni. Oprócz tych podstawowych potrzeb musimy dbać o dostęp do kultury czy religii, bo każda z tych wielu zmiennych, ma wpływ na rozwój miasta. Sprytnym zagraniem twórców było wprowadzenie punktów prestiżu, zdobywanych za wykonywanie zadań pobocznych. Dzięki nim, możemy szybciej budować domy czy przyspieszać rozgrywkę. Jest to bardzo przydatne i dzięki temu składnikowi, autorzy zmuszają nas do podejmowania owych misji, co oczywiście uatrakcyjnia czas spędzony z produkcją.


Tragedia i anarchia to typowy, na początku gry, obrazek...

Gamplay, w sumie, nie jest za łatwy, ani za trudny. Zdobywanie surowców do budowy miasta to kaszka z mleczkiem, ale pożywienie i ubrania na np. zimę dla naszych mieszkańców oraz liczne zagrożenia na które musimy baczyć, wymagają  by przewidywanie następstw naszych poczynań, weszło nam w krew zaraz po rozpoczęciu rozgrywki. Choć gra nie posiada właściwej linii fabularnej, mamy tu tryb kampanii oferujący wiele ciekawych i wyjątkowo dobrze skonstruowanych scenariuszy. Jednak esencją tej gry jest oczywiście tryb wolny, gdzie bez żadnych przeszkód budujemy miasto od zera.
Grafice nie mam nic do zarzucenia. Jest prosta i bajecznie kolorowa. Oczy cieszy także system pór roku, który ma duży wpływ na wygląd naszej krainy i jej działanie. Na mapie rzadko jest nudno i zawszę coś się dzieje. Liczne ludziki, które wykonują swoją pracę, czy chodzą w mieście do różnych budynków by zaspokoić swoje potrzeby dodają realizmu i uatrakcyjniają mechanikę rozgrywki, bo jeżeli mieszkaniec jakiegoś domku, nie dojdzie do np. gospody to faktycznie będzie miało to wpływ na poziom kulturalny miasta.Dźwięki i muzyka, choć nie wyróżniające się, są dobre i w pewnym stopniu przyczyniają się do tworzenia klimatu gry.

Towsmen jest grą bardzo dobrą, którą z pewnością polecam. Wszystkie wyżej wymienione składniki tworzą świetną ucztę dla każdego gracza. Pełne wsparcie developerów i prototypowy sposób punktacji i osiągnięć Google Play, nie pozwala przejść obok Towsmen obojętnie. Z pewnością ją polubicie!

197
Szukam modyfikacji / Odp: Poszukuje moda
« dnia: Nie, 05 Sty 2014, 04:48:32 »
Rozumiem, że sobie nie radzisz komputer odmawia współpracy przez zbyt niskie FPS. Hmmm...  Z takim modem się jeszcze nie spiknąłem bo z reguły KSP polega na tym. Jeżeli chodzi Ci o możliwości modyfikowana konstrukcji już w locie, to znów nie mogę Ci pomóc. Jedynie mogę doradzić modyfikację save co niestety jest dość trudne.

198
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Które buty lepsze?
« dnia: Nie, 05 Sty 2014, 01:11:02 »

BEST BOOTS EVER
Tym bardziej, że do grania w gałę przyda się większy zasięg! :D

199
Robisz bazy jak ja (albo na odwrót?) : modułowo. Najczęściej ludzie robią kupę oddzielnych lądowników w jednym miejscu. Bazy tego typu jak Twoja ładnie wyglądają, są zwarte i schludne. Szkoda tylko że żrą FPS'y jak cholera. Mam tylko zastrzeżenie do "wózków" do wożenia sprzętu. Czy nie lepiej domontować same kółka na decuplerach? Oszczędzasz na masie i ilości części. Sam to stosowałem i jest to chyba bardziej ergonomiczne tym bardziej, że nie ma problemów z utylizacja po podłączeniu części. Co prawda właściwości terenowe prawie żadne, ale ląduje się zwykle max 2 kilometry od bazy więc nie potrzeba jakiś niesamowitości...

200
Poproś o pomoc / Odp: Zmiana Nazwy?
« dnia: Sob, 04 Sty 2014, 20:45:10 »
Już Ci z Mortizem (który swoją drogą nie wytrzymał psychicznie) tłumaczyliśmy. Albo na górze w pasku podczas budowy, albo po przez główny komputer w czasie lotu klikając Rename Vessel...

201

Battle Claw Space Laboratories ma zamiar debiutancko przystąpić do przetargów projektu Polish Munar Base.
Zarząd koncernu został do tego zmuszony, przez coraz niższy dochód z sektora prywatnego, spowodowanego coraz większej popularności lotów kosmicznych.

Temat przetargu był jasny. Jednostka zasilająca transferowej stacji ArchAngel. Zadanie pozornie łatwe.
Ale nie dla nas! Nasi inżynierowie nałożyli sobie maksymalnie wyśrubowane normy. W taki sposób, powstał
moduł zasilający Energy Core 1.
Oto kilka faktów:
  • Liczba części- 80
  • Waga- 10,5 t
  • Ilość jednostek energii- 8030
  • Ilość Jednostek Monopropylentu- 300
  • (Bonusowo 1200 jednostek Xenonu)

Sam moduł posiada 6 dużych paneli słonecznych w optymalnym układzie, gwarantującym stałe zasilanie niezależne od położenia stacji. Dodatkowo jest również 6 generatorów chłodzonych xenonem, zapewniających dostęp do prądu nawet w ekstremalnych warunkach. Ułatwiająca konserwację sprzętu konstrukcja zapewnia genialny kompromis między funkcjonalnością i wygodą użycia.

Podczas napraw jest dostępne dobre oświetlenie, pozwalające wygodnie pracować!

Mocne i dobre ustawienie ramion z panelami gwarantuje bezpieczeństwo!

Samo przedstawienie i wygląd ArchAngela po podłączeniu modułu!


SAVE Z MODUŁEM
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
PS Niektóre moduły bazy LEM mają problem: są pod powierzchnią gruntu. Dawster naprawisz? Bym był bardzo wdzięczny razem z kolegami!

202
Stacje kosmiczne / Odp: FSS - Forum Space Station!
« dnia: Sob, 21 Wrz 2013, 21:12:22 »
Ciekawe, ciekawe... Można zobaczyć różnice konstrukcyjne i zastosowania uczestników. Więc i mnie dopiszcie. Chętnie zajmę się modułem zasilania, albo modułem badawczym.

^up Na hosting Mediafire lepsze! :)

203
Własna twórczość / Odp: [Opowiadanie] - KER-KONTAKT
« dnia: Nie, 04 Sie 2013, 15:17:06 »
Oooo chłopie! Świetne! Potrafię docenić dobry tekst, a sam piszę i czytam wiele opowiadań i książek! Gratulacje! Świetny! :D

204
Humor / Odp: Corrupt-a-Wish!
« dnia: Nie, 04 Sie 2013, 15:06:39 »
Ale Twój komputer lubi robić crash testy i spada z okna

Chciałbym by ktoś zniszczył to życzenie! Hue, hue, hue...

205
Inne / Odp: EPP-elektryczny pojazd powietrzny
« dnia: Czw, 25 Lip 2013, 12:34:30 »
@up
Zdziwię cię, bo w wersji 0.20.2, moja baza księżycowa (która dla ozdoby ma turbiny od jet'ów) ma w danych współczynnik Intake Air. Jeżeli wierzyć im to tam jest tlen, a w rezultacie atmosfera. Mogę screena na dowód podesłać! :D

206
Inne / Odp: EPP-elektryczny pojazd powietrzny
« dnia: Śro, 24 Lip 2013, 12:28:03 »
Pomysł świetny! Często na coś wpadam, ale na to? W życiu! Dobre zastosowanie ma to na np. munie gdzie potrzebny jest szybki transport kerbali z lądownika do bazy! :)

207
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Re: White Soul - Baza na księżycu
« dnia: Śro, 24 Lip 2013, 12:24:32 »
Wiertło ma własny komputer i jestem w stanie stale kontrolować jego obroty. Samo w sobie jest bardzo czułe i naprawdę niewiele ciągu z tych 2 małych silników trzeba wyciągnąć. Pożerają tak mało, że paliwa jest na 30 min wiercenia, a nie mam zamiaru się tyle gapić w obracające się wiertełko! :D Mam pytanie. Chcecie może, bym projekty wstawiał na hosting plików i wam je udostępniał? Co prawda wersje bez rakiet nośnych (te mojego projektu są nieokrzesane i idę w zakład, że znacie lepsze rozwiązania! :)

208
Aktualizuje screeny i prezentuje 3 moduł bazy! Zapraszam do oglądania! :D

209
Co do screenów lotu to niestety nie posiadam. Moje konstrukcje wymagają 100% skupienia i nie zaprzątam sobie głowy ich robieniem. Kokpit samolotu jest tam z powodów konstrukcyjnych (równowaga w czasie lotu to podstawa) i nie myślałem o jego usunięciu po wylądowaniu. Nie przeszkadza mi. Jeśli chodzi o wiertło to na pewno umieszczę zbliżenia konstrukcji byście mogli sobie podpatrzeć i sami coś wykombinować! :D

210
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / White Soul - Baza na księżycu
« dnia: Pon, 22 Lip 2013, 21:30:21 »

White Soul


Baz księżycowych było wiele. Każdy wysłał choć po jednym większym, lub mniejszym module mieszkalnym. Takie bazy to zwykle "sieczki" czyli kilka nie powiązanych elementów. Sam takie robiłem, jednak postanowiłem przejść na wyższy poziom technologiczny.Cel był jeden- duża baza modułowa, która ma wszystko co potrzebne i wiele mniej wymaganych, ale ciekawych bajerów.
Naturalnie budowa takiej bazy wymaga nie lada wysiłku i chęci. Dla uprzyjemnienia sobie całej operacji postanowiłem opisywać moje projekty byście mogli i wy z nich skorzystać. Nie uważam się za znawcę KSP i sam cały czas się uczę więc proszę czytelniku, byś mi pomógł w postępie nad bazą dobrym słowem i ciekawymi pomysłami. Z pewnością Twój nick znajdzie się w zasłużonych osobach! :)

Dlaczego WhiteSoul? Nazwa Biała dusza jak się domyślasz wzięła się od koloru księżyca i tego, że każdemu życiu przypisuje się duszę. A właśnie Kerbale mają tam żyć. Prezentację zaczynam już niestety po ukończeniu 2 modułu, ale spodziewajcie się więcej! :D

RDZEŃ


Rdzeń składa się z:
1.Nadajnika o dużej mocy (antena po lewej
2.Części mieszkalno- dowódczej (główny człon)
3.Sterowni energetyczno- inżynieryjnej (moduł po prawej)
4.Farmy energetycznej (panele za bazą)
Dodatkowo na pierwszym planie widać łazik o którym kiedy indziej! :D

WIERTNICA

Baza ta posiada część wydobywczo wiertniczą! Co więcej, wiertło jest zbudowane na stockowych częściach, a mimo to działa! Co prawda nie ma praktycznego zastosowania, ale się obraca. Składa się ona wiertnicy i dwóch sterowni. Posiada również anty zapylacze, które pilnują by widoczność zawsze sięgała maksimum!





MODUŁ INŻYNIERYJNY

Nowo dodana 3 część bazy. W głównej części jest to garaż dla bez załogowego łazika. Garaż ma własne wewnętrzne oświetlenie i załogowy moduł naprawczy.





A OTO BAZA W CAŁYM MAJESTACIE!


Strony: 1 ... 12 13 [14] 15