Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - MegaProize

Strony: 1 ... 11 12 [13] 14 15
181
Dyskusje ogólne / Odp: Nasze faile w Kerbalach
« dnia: Czw, 16 Sty 2014, 16:52:35 »
Fakt. Często zdarzało mi się zapomnieć o prądzie. Czasami nawet o drabinkach i kerbale nie mogły wrócić do łazika.
Jednak wtedy dostałem prawie napadu szału.
Wiele godzin planowania i projektowania zestawu bazowego na Laythe. Potem godzina lotu. I już miałem wylądować, na barometrze jest niezbędnie minimum, walę w spacje... I nic. Zapomniałem o spadochronach...
Myślę sobie "Kij z tym! Na hamulcowych wyląduje!"
I pudło. Tu też nic. Baki suche jak pieprz bo coś z nazwą "Mainsail" zjadło mi bez powodu całe paliwo.  :-\

182
Statki kosmiczne / Odp: Flota wahadłowców KONDOR
« dnia: Czw, 16 Sty 2014, 16:21:44 »
Naprawdę profesjonalna flota! Zero kompromisu, albo towarowiec, albo pasażerski. Gratuluję bo wyglądają naprawdę dobrze jak na takie mozolne bydlaki! :)
Osobiście chciałbym jeszcze ujrzeć kilka innych wersji. Wiem, że większość z nich będzie miało małą częstotliwość lotów, ale jak robić specjalną serię, to niech posiada pojazdy do każdego typu zadań! Oto moje typy:
-Energetyczną w pełni przystosowaną do ładowania każdego typu pojazdu nawet o dużym zapotrzebowaniu.Rozumiesz, własny mega reaktor i panele słoneczne.
-Tankowiec RCS i Xenonu
-Specjalny z dronami oświetleniowymi (tak wiem, że można dołączyć do paki w transportowym, ale fajnie mieć większy wachlarz promów)
-Labolatoryjno-komunikacyjny ze wszelkimi przyrządami badawczymi!

183
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Śro, 15 Sty 2014, 20:05:11 »
Ja głównie, skrycie marzę o dokończeniu niedoróbek przy budowie statków np. Niedokończone kabiny, czy obiecany pełen IVA pozwalający poruszać się Kerbalem w środku naszej bazy czy stacji co zwiększyło by sens robienia kanałów do poszczególnych modułów. Przelecenie na statku z mostka do laboratorium by obejrzeć osprzęt było by ciekawym dodatkiem. Również dodatkowe symetrie w SPH mile bym widział. No i planety. Nudne są jak cholera i robić nie ma co na tych pustyniach. Ja wiem, że to Alpha, ale musi tak to wyglądać? Lądujesz, rozstawiasz sprzęt i... nic? I wiem, wiem Unity ma ograniczenia o czym już powiedzieli koledzy wyżej. Tak to już tradycja w tym silniku.
Wszystko powyżej to moje zachcianki na TERAZ. Oczywiście mógłbym napisać cały esej czego mi brakuje, a co przeszkadza, ale to tylko kolejna wersja z kilkoma dodatkami, których i tak nie użyje bo gram na sandboxie! A co wy myślicie? :)

184
Kampanie / Re: Stacja Kosmiczna FSK-01
« dnia: Nie, 12 Sty 2014, 23:26:38 »
Pomysł na zmixowanie tego co dzieje się w PMB jest genialny! I jak wyżej kolega powiedział,  chylę czoła nad tym świetnym kawałkiem tekstu!

185
Inne gry / Odp: Starmageddon 2 - polska zręcznościówka
« dnia: Nie, 12 Sty 2014, 16:59:19 »
Hmmmm... Niestety przysłowiowe "śity interactiwe" ma dość szemraną reputacje jako developer i wydawca gier. Jedyne co im się naprawdę udało to wyścigowo-stuntowa gra Crashday (w którą gorąco polecam zagrać).
Spróbuję obczaić ten Starmageddon, ale trailer niezbyt mnie nastraja do gry. Dla porównania - Crashday

 

186
Statki kosmiczne / Odp: Fregata klasy Nova
« dnia: Sob, 11 Sty 2014, 22:51:22 »
Robię coś podobnego. Projekt nazwałem Solar Exile, ale dopóki nie zachcę mi się go dokończyć i wysłać na orbitę, nie macie co liczyć na pokaz! :D
Może już niedługo? Kto wie! A co do fregaty to faktycznie przyjemnie się na nią patrzy. Czekam na więcej!

187

RUDE BOY 3 - ciężki księżycowy łazik zwiadowczy

Stało się. W końcu zostaje zaprezentowany jeden z największych osiągnięć Kerbalskiej technologii.
Battle Claw Corp. postanowiła po raz kolejny uczestnikiem przetargów P-M-B. A przedsięwzięcie  było ogromne. Dlatego z dumą prezentujemy wam nasze najnowsze dziecko!
 

Rude Boy 3 (Niegrzeczny chłopiec 3) jest właściwie 3 generacją serii ciężkich łazików serii Boy. Jest największy z nich co przekłada się na wyższą funkcjonalność. I ja jako prezes zarząd mogę śmiało powiedzieć, że jest tak w istocie. Czym jednak owy łazik jest?


Sam pojazd jest dwu śladowym transportowcem-naukowo-badawczym dalekiego zasięgu. Trzeba wyróżnić kilka jego zalet konstrukcyjnych:
-Dwu pasowa konstrukcja podwozia. Symetryczny układ kół i cztery niezależne legary podwoziowe genialnie amortyzują i pomagają w jeździe terenowej. Dodatkowo pozwala to na spadki z niewielkich skarp i klifów (nawet 20 metrów!).
Oto on!




Jednak to nie wszystko! Przygotowaliśmy jeszcze więcej. Rude Boy 3 posiada ogromną przestrzeń pokładową, pozwalającą na wszelkie prace manualne przy sprzęcie. Dwa możliwe zejścia z łazika zapewniają komfort pracy jak nigdy! W celu poprawy samo-wystarczalności łazika, zdecydowano się na dobudówkę z tyłu pojazdu. Zawiera ona praktyczny, oświetlony warsztat dla Kerbali!
Pokład


Tylna sekcja posiada również część badawczo-sprzętową która posiada cały możliwy sprzęt pomiarowy, wraz z generatorem mocy pokładowej. A dalej to tylko sam miód!
Ogromny nadajnik o mocy 3000 kerboWatów pozwala na nieskrępowany przesył najwyższej jakości danych z ogromną prędkością. Jest on dodatkowo wyposażony w oświetlenie, które można wykorzystać jako komunikator świetlny krótkiego zasięgu. Dodatkowe zbiorniki każdego rodzaju paliwa (RCS, Xenon, Liquid Fuel) oraz 2 doki umiejscowione dla pojazdów lądowych jak i latających, daje Rude Boy'owi 3 świetne pole do popisu pojazdu wspomagania.
Oświetlenie w nocy



Powyższy obraz prezentuje również dobre oświetlenie pokładu  pomagające podczas nocy księżycowej.
Łazik oprócz 10 miejsc dla załogi, posiada zdalny komputer o własnym zasilaniu i sprzęcie komunikacyjnym co pozwala prowadzić pojazd zdalnie. Laboratorium i wszelki sprzęt nawigacyjny jak SAS i ASAS pozwalają na bezpieczną jazdę. A i o niej szepnę słów kilka!


Pojazd mimo dość dużego promienia skrętu (który jednak dzięki niezależnemu układowi kół) udało się zredukować do 50 metrów. Świetne, wcześniej wspomniane właściwości terenowe są niezastąpione. Łazik poradzi sobie ze zjazdem jak i z podjazdem na nawet najbardziej strome góry. Należy jednak uważać na hamowanie, gdyż zbyt gwałtowne, potrafi zerwać kilka kół i podnosi tył pojazdu zmniejszając  przyczepność.
Kąt jest duży, a on jeszcze przyspiesza!


W razie uszkodzenia generatorów, lub wyczerpania zasobów energii, łazik może rozłożyć duże panele słoneczne w celu ponownego uzupełnienia braków.



Właściwości Specjalne

Tak. Rude Boy posiada ( w przeciwieństwie do swoich poprzedników) własne pojazdy dodatkowe. Pierwszym z nich jest podstawowa wersja Flash'a 1 (którego można obejrzeć dokładniej tutaj: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ)

Flash 1

Flash 1 jeszcze na łaziku


Jego umiejscowienie jest na samym tyle, ( w pobliżu warsztatu) co pozwala na prace naprawcze i zwiększa bezpieczeństwo całego łazika bo w razie awarii (której nie przewidujemy) bez problemu może zostać odrzucone i porzucone.
Następną innowacją jest latający dron krótkiego zasięgu, mający podstawowy sprzęt badawczy. Posiada on dok, więc może wrócić do bazy-matki i uzupełnić paliwo! Jego oszczędność pozwala wrócić na Kerbin, a nawet wylądować na MINIMUSIE!!!
Dron. W oddali widać Rude Boy'a 3

Udane lądowanie na Minimusie!


To nie wszystko co potrafi Rude Boy 3. Jednak by dowiedzieć się więcej musicie sami wypróbować!
LINK DO SAVE
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

GALERIA ZDJĘĆ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Dziękuje wszystkim za uwagę! Oddaje więc teraz głos konkurencji!

188
Poproś o pomoc / Odp: Początki nauki
« dnia: Śro, 08 Sty 2014, 08:47:40 »
Ogólnie zacznij od robienia orbity. Jest to w zasadzie podstawa KSP, więc wyćwicz ją jak najlepiej. Pobaw się nią, naucz wyrównywać i modyfikować. Potem opanuj dokowanie. Mamy kilka dobrych poradników na ten temat na forum. Następnie mun. A jak mun to i narzędzie do projektowania orbity. Jak wykonasz kilkanaście udanych lotów na mun to w zasadzie już masz podstawy opanowane. Poczytaj też o budowie statków, rakiet, lądowników i rakiet nośnych.

Zacznij od sandboxa. Ja sam lubię tylko ten tryb. A kariery nie wybierzesz bo w 0.21 jeszcze nie jest zaimplementowany. Musisz zpiracić (Grrrrr) nowszą wersję! Mam nadzieję, że pomogłem! :D

189
Gotowe poradniki / Odp: EFEKT OBERTHA - Latajmy ekonomicznie.
« dnia: Wto, 07 Sty 2014, 00:57:36 »
Kurde jakieś kalkulatory, a ja to sam wyliczałem, chociaż też nie wpadłem na pomysł z kątomierzem...
Wszystko robiłem metodą "Mniej więcej... Tutaj!!!"
Dzięki za podsunięcie kilku bajerów do tej metody!

190
Ładne i symetryczne. Niestety, albo ja jestem ślepy, ale oprócz ułożenia paneli nie widzę powiązania z ISS.
Ale i tak jest naprawdę fajne, więc rób dalej. Chcę zobaczyć jak projekt się rozwinie w przyszłości! :)

191
Poproś o pomoc / Odp: Przewrócona rakieta co teraz ? :(
« dnia: Pon, 06 Sty 2014, 15:33:49 »
Podczas hamowania poszukaj na busoli (ta kula ze sztucznym horyzontem) żółtego kółka z "X" w środku. Jest to kierunek idealnie przeciwny do kierunku Twojej trajektorii. Jak chcesz wyhamować prędkość do 0 musisz lecieć w kierunku tego znaczka. On zacznie się powoli przesuwać, a jak będzie już na samym środku brązowej  części busoli reprezentującej grunt, możesz spokojnie wylądować! :D
 Co do naprawy wywróconej rakiety:  Jesteś gdzieś na stoku? Jeżeli tak i jesteś skierowany ku jego szczytowi, możesz spróbować po prostu odlecieć. W każdym innym przepadku zrób to co kolega wyżej powiedział! :)

192
Szukam modyfikacji / Odp: Nowy System Gwiezdny
« dnia: Nie, 05 Sty 2014, 18:28:36 »
Szczerze? Osobiście bardzo chciałbym taki mod! I chodź wiem, że to irracjonalne i brak w tym sensu to jednak kusi by mieć coś takiego. Kiedyś z myślą o tym wybudowałem ogromny statek. Nazwałem go Solar Exile i nie mam zamiaru porzucać nadziei dalekich podróży dla mojego planeto-łamacza! :D

193
Łaziki / Odp: Flash 1 czyli postawmy na szybkość!
« dnia: Nie, 05 Sty 2014, 14:38:55 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Proszę! Naprawdę na prostej drodze łazik jest prawie niemożliwy do wywrócenia.  Medal z kartofla dla tego, który tego dokona! :D
A i pamiętaj o zdjęciu Falsh'a z rakiety! Musiałem go czymś przewozić do testów terenowych! ;)

194
Łaziki / Odp: Flash 1 czyli postawmy na szybkość!
« dnia: Nie, 05 Sty 2014, 14:21:49 »
Klatka choć nie pozorna jest zadziwiająco skuteczna! Sam byłem zaskoczony, bo na początku nogi miały służyć wyłącznie wizualnie. Potem wyewoluowały w coś naprawdę działającego. :)
Jak chcesz to dam Ci plik .craft do testów!

195
Łaziki / Flash 1 czyli postawmy na szybkość!
« dnia: Nie, 05 Sty 2014, 13:44:50 »

Lokalizacja- Mun, 20 kilometrów na zachód od bazy White Soul.
Obiekt - Łazik klasy Rider.
Kierowca - Bill Kerman w stanie... Zaburzonej percepcji, wywołanej zatruciem hydroksyetanem.
Misja - powrót z inspekcji nadajnika InfoBlast C


-Pułkowniku Bill, co wy tam do cholery robicie?- Odezwał się komunikator. To niewątpliwie dowodzący misją Rupert Kerman. Kawał Kerbalsyna, ale dobry z niego kapitan. Potrafił zachować zimną krew w ekstremalnych sytuacjach, a dla ironii dopiero gdy robi się spokojnie, Rupert zaczynał się denerwować.
-Baza tu Bill. Misja niespodziewanie się przedłuży. Pojazd MunRider 3 nie daje rady... Hick! Szybciej nie mogę. Nawet jak bym spr... spróbw... eee... Kuźwa podjął próbę, ale ten złom prędzej odwali fikoła... Hick!-
-Coś jest nie tak z wami pułkowniku! Macie rozkaz przyspieszyć! NATYCHMIAST!-
Bill westchnął i delikatnie nacisnął pedał gazu. 7 m/s, 9 m/s, 13 m/s... Zużycie energii wzrosło. I końcu  przerosło możliwości generatora. W celu optymalizacji komputer wyłączył oświetlenie kabiny.
15 m/s, 17 m/s, 17,9 m/s... Bill się rozluźnił. Tym razem jest dobrze.
 Nagle się stało coś dziwnego: busola zakręciła się jak bąk. Bill (i chodź wydaje się to niemożliwe) zrobił jeszcze większy wytrzeszcz oczu niż normalnie. Nic nie poczuł!
Chrobot rozdzieranego metalu zabrzmiał jak jęki potępieńca. Pojazd dachował i przeturlał się w srebrnej pustyni księżyca niczym pies w błocie, świeżo po kąpieli.

Po wyjściu z kabiny, oględziny nie były zbyt optymistyczne. Cały mały jednoosobowy łazik, nadawał się na złom.
-Kurdę gdzie ten lokalizator... Jest!- Bill złapał dorodny kamień i kilkoma mocnymi uderzeniami zlikwidował szatańskie urządzenie.
-Jak mnie znajdą to znów wyjdzie, że piłem na misji. A ja już jedną naganę za picie mam! Wolę z buta podrałować i potem się tłumaczyć...-
Jak powiedział, tak zrobił!

Dwa tygodnie później, po odzyskaniu i przeanalizowaniu danych z komputera pokładowego uznano, że:
[...] astronauta nie miał żadnego udziału w wypadku. Przyczyną była wysoka niestabilność pojazdu, brak ograniczeń szybkości i źle skonstruowany układ kierowniczy. Przyczyną wypadku mógł być również uszkodzony lokalizator (który wyraźnie zniszczony już w fazie budowy), który spowodował spięcie SAS."

Chyba nie muszę mówić jaka ulga odmalowała się na twarzy Bill'a...

Całe to wydarzenie zmusiło Battle Claw corp. do wdrożenia projektu nowego łazika. Zarząd postawił jasne wymagania w stosunku do niego:
  • Szybkość i niezawodność
  • Samowystarczalność energetyczna
  • Bezpieczeństwo
  • Wygoda użycia
  • Sportowy design
Inżynierowie długo debatowali długo debatowali nad projektem. Łazik z założenia był jednomiejscowym pojazdem szybkiego zwiadu. Wielu z nich zaprotestowało, i stwierdziło: albo szybkość, albo bezpieczeństwo.
Mimo przeciwności losu, 3 dni później został pokazany światu Flash 1 !
FLASH 1
Jest to niesamowity pokaz techniki kosmicznej i sportowej. Niesamowite możliwości stosowania prawie w każdych warunkach, czyni Flash 1 najlepszy samochód wyścigowo-badawczy w historii BC corp.
Niskie zawieszenie, szeroki rozstaw kół i aerodynamiczna sylwetka czynią ten pojazd niesamowicie stabilnym. Dobre oświetlenie i bezpieczna osłonięta pozycja kierowcy gwarantuje, że Flash 1 bez problemów poradzi sobie z najgroźniejszymi wypadkami! Co więcej posiada rozkładaną KLATKĘ bezpieczeństwa zapobiegającą przed uszkodzeniami od dachowania i dzięki niej pojazd zawsze wraca na 4 koła niczym kot!
Teraz garść informacji:
  • Waga - 2.8 t
  • Ilość części - 51 (!) w tym 4 generatory prądu
  • Prędkość maksymalna- 28 m/s (Około 100 km/h)
  • Ilość jednostek energii 800
  • Promień skrętu przy 10m/s - 7 metrów

PS Jak chcecie, to udostępnię .craft byście mogli zobaczyć jak fajnie ta klatka bezpieczeństwa działa i zastosować ją u siebie! Co wy na to? I wy też napiszcie o swoich najlepszych konstrukcjach pół wyścigowych!

GALERIA



Strony: 1 ... 11 12 [13] 14 15