Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
I elegancko! Zważywszy że to Twój pierwszy łazik, można śmiało powiedzieć że jest super! Wiadomo- By osiągnąć wysoki poziom trzeba doświadczenia i zanim się obejrzysz już będziesz robić maszynki pokroju VATACów z P-M-B. Miło mi i koledze, że do rad się zastosowałeś. Jak widzisz przydały się! Czy mógłbyś udostępnić plik .craft tego łazika? Objeździł bym go (za Twoim pozwoleniem i banderą) przerobił, a właściwie dodał kilka rzeczy od siebie! Spróbuj też wystartować w P-M-B Dawstera. Fajna zabawa, a i wiele się nauczysz.
Pierwsze spostrzeżenie- wygląda fajnie, ale... mogło by być o niebo lepiej! Spróbuj pobawić się tymi panelami bo karoseria może wyjść przednia. Druga rzecz- stabilność. Pojazd wygląda na ciężką rajdówkę na Dakar, a 80 km/h go wykłada. Obejrzyj mojego Flasha 1. Zasuwa szybciej, a nie ma problemu ^^ Pokombinuj coś z nóżkami, bo mogą dać duże wsparcie przy zakrętach i hamowaniach. Dorób jakiś fajny przód. Autko wygląda, jakby mu cały pas przedni po stłuczce odcięli.
Cały ten tekst jest w 100% humorystyczny i ma za zadanie, w komiczny oraz satyryczny sposób przedstawić moje dzieło. Jeżeli jednak nie masz, ani krztyny poczucia humoru, albo po prostu jesteś dupkiem - Nie czytaj dalej. Jednak jeżeli cenisz sobie fajne pojazdy i banana na twarzy zapraszam! Przed przeczytaniem tego poematu chwały i siły narodu ZSRK, załącz poniższą muzykę!
Zwazda 1
Witajcie towarzyszu! Pewnie wiem czemu tu przybyłeś! Obejrzeć dumę narodu, siłę i potęgę wspólnoty narodu! Zapraszam więc! Lecz bacz na szacunek! Tak jak pamięci świętej towarzysz Jurij Kekarin przed wejściem zdejmij jej buty i zasalutuj do naszego miłościwego przywódcy! Bo to dzięki jego sile autorytetu, i niesamowitej, wręcz tytanicznej pracy powstała Zwazda 1! Czym jest ten niesamowity pojazd? Po raz pierwszy od wielu lat powstał pojazd wojskowy, który w 100% miażdży pojazdy kapitalistów! Zwazda 1 jest "ciężkim samobieżnym działem rakietowo-transportowym". Jej niesamowity ciężki pancerz chroni przed każdym możliwym ostrzałem. Wyposażony w zestaw zdalnie sterowanych rakiet typu "S.T.A.L.K.E.R.B.A.L V18", które jako pierwsze są stworzone do działań dywersyjnych w warunkach kosmicznych. Imponujący zasięg pozwalający na zestrzeliwanie stacji orbitalnych z powierzchni księżyca, połączony z niesamowitą zwrotnością tworzy z Zwazdy 1 najgroźniejszego przeciwnika w historii!
Dane pojazdu: Siła ognia miażdży wszystkich przeciwników narodu! Wydawało by się że pojazd jest bezbronny, gdyby usunąć główną baterię rakiet. Ale nie! Nasi Towarzysze intelektualiści pomyśleli o wszystkim! Z tyłu Zwazda 1 posiada gładko-lufowe działo pod-kalibrowe. Co spostrzegawczy towarzysze zauważyli tajemniczy kształt na przodzie Zwazdy 1. Jest nim "łapacz krów" . Spisek kapitalistów spowodował, że ukradli ten rodzimy rosyjski wynalazek na rzecz własnych kolei! Ale my pomogliśmy wrócić mu do korzeni! Teraz skutecznie taranuje i odpycha wszelkie śmieci z drogi do chwały i honoru Zwazdy 1! Ale to nie najpotężniejsza część arsenału! Zwazda posiada własny silos z głowicą jąderkową! Ma ona tak potężny zasięg, że jest w stanie wspomóc z księżyca, jednostki naziemne Kerbinu!!! Osłona silosu nie pozwala podejrzeć ani krztyny technologii, nawet z orbity.
Odrzucanie pokrywy! (Domyślnie pod klawiszem 1) Niespodzianka dla nacjonalistów pod klawiszem 2 Pojazd dzięki opancerzeniu pozwala na pełne IVA. 12 miejsc w tym 4 specjalne kabiny kapitańskie. Piętrowy układ niektórych części daje optymalną ilość miejsca. Część naukowa, generator i załadowcza daje pełne możliwości walki! Podnośniki na łazik i dodatkowe pakiety zbrojeniowe.
To wszystko Towarzysze! Teraz widzicie, że każdy, czy z klasy robotniczej siły, rolniczej cierpliwości, czy szlachetnej inteligencji, ma wkład w tym czym nasze państwo stoi. I chwalcie naszego najwyższego przywódcę, którego imieniu jest patronowany ten łazik! Bo jego siła to nasza siła!
Podbijam kolegę. Mam np. zapisaną dość ładną antenę do dużych pojazdów. Po wyciągnięciu i przypięciu rury paliwowe które są tam dla ozdoby, łączą się z innymi częściami niż ja ustaliłem. Czasami nawet wystrzeliwują gdzieś w kosmos. Moja rada to nie stosować ich do subassembly, a przypinać taśmy i rury na sam koniec budowy!
To nie jest bak z paliwem tylko structural fuselge zrobiłem tak żeby silnik atomowy lepiej komponował sie z resztą pojazdu.
Nawet wtedy nie jest to możliwe. Części w KPS bardzo nie lubią na siebie nachodzić, i nawet jeżeli to się uda, to rozsadzą pojazd jak tylko włączy się fizyka. Fuselge różni się od baku tylko brakiem paliwa i masą. Moje screeny teraz masz:
Taki efekt chcieliśmy uzyskać na czysto. Nie da się, bo nie ma do czego podłączyć części
A to już na Alt+F12. Jak widać efekt jest identyczny z Twoim. To nie żadna sztuczka, a zwykłe oszustwo. Takie coś jest zabronione. Powinieneś wiedzieć jeżeli przeczytałeś regulamin...
Przyznam że bardzo ciekawy mod. Wygląda i nadaje takiego odczucia profesjonalizmu przeprowadzania jakiegokolwiek przejazdu. Można też z góry wyznaczyć "autostrady" dla łazików. Chwalenie się podróżą ma sens, i można urządzać różne zabawy w np. podchody. Jako przeciwnik modów jestem zaskoczony tą modyfikacją. Sprawdzę ją na pewno. I innym radzę to samo!
I znowu. BC wystawia swój pomysł na przetargi P-M-B. Tym razem ekipa inżynieryjna została okrojona do niezbędnego minimum! Może nie dało to spektakularnych efektów, ale z pewnością nasz pojazd spełnia wszystkie wymogi! Zapraszam do zapoznania się z White Zehirem 5!
DANE -Części- 97 -Waga- 18 ton -330 jednostek RCS, 2200 Xenon, 3430 jednostek energii
Pojazd jest kołowym transporterem orbitalnym. Dzięki takiemu rozwiązaniu, bez problemu radzi sobie z mniej doświadczonymi pilotami nie potrafiącymi lądować z dużą dokładnością. Zawiera on 4 hermetyczne i wygodne kabiny, które pozwalają zrelaksować i pilotowi, i pasażerom.
Wygodne i bezpieczne umiejscowienie ładowni razem z przedziałem paliwowym, optymalnie wykorzystuje przestrzeń ładunkową. Standardy skrzynek KAS i wszelkiego rodzaju wtyczki i wlewy zwiększają jego wszechstronność!
White Zehir jest sprytnie zaplanowany. Dzięki możliwości startu pionowego, (ukrytego pod przyciskiem 1) zawsze będziemy pewni lotu i tego, że nie uszkodzimy infrastruktury kosmodromu. Pozwala również wykazać się precyzją innym pilotom.
Pod przyciskiem 2 mamy główny silnik. Jest on na tyle mocny, że bez problemu poradzi sobie nawet z powrotem na rodzimą planetę. Wiedząc, że ktoś może tak postąpić, przygotowaliśmy 2 spadochrony gwarantujące bezpieczne lądowanie!
Po krótkiej lecz bardzo budującej przerwie, Battle Claw SL. postanowiło po raz 3 stworzyć moduł dla stacji Arch Angel. Tym razem jednak nie chodziło o zwyczajny moduł, a orbiter zdolny do wielu czynności, od wywożenia części po dostarczanie załogi na ową stacje. I tym razem nasi specjaliści starali się jak najlepiej, by dostarczyć produkt najwyższych standardów. Jako szef głównego zarządu zaświadczam o jego jakości i z pełnym przekonaniem prezentuje wam Iron Fist'a 2!
Dane podstawowe: - Waga razem z nośną - 536 ton - Ilość części z nośną - 251 ={SAM ORBITER}= - Części - 80 - Waga - 35 ton - Paliwa - 650 jednostek RCS, 1090 paliwa podstawowego + 1332 utleniacza, 1600 jednostek xenonu - Maksymalna załoga - Optymalne 3 - Ilość jednostek energii - 5125
Orbiter charakteryzuje się kilkoma świetnymi usprawnieniami w stosunku do wersji pierwszej. Głównym usprawnieniem jest zmiana silników głównych. Cud techniki pod nazwą R.A.P.I.E.R pozwala na oszczędniejsze loty i lądowania. Również znacznie powiększone zbiorniki paliwowe, mogą przewozić wszystkie trzy typy paliwa.
Również pojemnik na części zapasowe KAS pozwala na skuteczne przeprowadzanie misji serwisowych. Niesamowita wydajność napędów jest tak dobra, że osiągnięcie stacji orbitalnych muna nie stanowi żadnego problemu! Dodatkowe skrzydełka stabilizują cały pojazd nawet przy wchodzeniu w atmosferę.
Zastosowanie doków w miejscu decuplera części załogowej, pozwala na orbitalną wymianę rdzenia ładunkowo-rakietowego w zależności od upodobań użytkownika. Również umieszczenie nóg do lądowania czyni z Iron Fista'a 2 skuteczny lądownik.
RAKIETA NOŚNA
Tym razem w kwestii rakiety nośnej postanowiono postawić na schludność i skuteczność. Główne człony wykonane w technice asparagusa, radzą sobie bezproblemowo z wynoszeniem ładunku na orbitę. Następna, faza orbitalna składająca się z ultra wydajnych silników atomowych pomaga osiągnąć cel.
Wiem że wątek umarł, ale i tak doradzę dla innych użytkowników! Zobaczcie na dowolny obrazek na waszym kompie. W czym jest domyślnie otwierany? Chyba nie jeśli masz takie problemy... Ustaw domyślny program na Podgląd obrazów Windows, a wszystko wróci do normy! Still not works? Wtedy pewnie masz pirata... Wklej go do głównego folderu z programami! Mam nadzieje że pomogłem teraz i na przyszłość!
Zdeorbitować. Spalić. Pozbyć się wyjątkowo dużego śmiecia z kosmosu. Niestety. Może znajdzie się ktoś kto hojnie dofinansuje ISS i zrobi z niego kosmiczny hotel? Kto wie!
Niby fajnie... Ale tak szczerze to nie widzę sensu takiego moda. Wszystko w KSP ma odpowiednią skalę i jest ona dość odpowiednia. Takie części to trochę ułatwienie, bo mimo mniejszej masy i rozmiarów, dalej zachowuje funkcjonalność pełno wymiarowego pojazdu. Może niektórym się przyda, do np. małych dronów. Mi? Nie za bardzo, ale w sumie to fajnie, że wstawiłeś!
Zacznijmy od tego, że nie zadaliśmy podstawowych pytań: -Używasz modów? Jeżeli tak to czy coś zmieniałeś ostatnio? -Miałeś na orbicie minimusa inne satelity? -Jak koledzy wyżej - Czy orbita była nachylona? -Czy nie wyszedłeś z gry na chama, lub czy Ci się nie zcrashowała? Odpowiedz na pytania, to znajdziemy odpowiedź!