Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - MegaProize

Strony: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 15
136
Inne / Odp: AB-140 "Pionier"
« dnia: Nie, 02 Mar 2014, 22:01:03 »
Jak sam powiedziałeś przód leży! :P Ale na pewno poprawisz. Ciekawe że tym pojazdem bardziej się opłaca "pływać" niż jeździć bo jest po prostu szybciej. Chciałbym zobaczyć transportową wersję Twojego projektu... Chociaż jeżeli nie ty, to sam coś skombinuje. Kto wie? Rób dalej! Mk2 będzie lepszy. I załogowy! :)

137
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Filmy o kosmosie
« dnia: Nie, 02 Mar 2014, 21:56:46 »
Oczywista i naprawdę fajna "Grawitacja", głupi "Armageddon" i jeszcze głupszy "Apollo 18".

138
Poproś o pomoc / Odp: Tłumaczenie treningów i scenariuszy
« dnia: Sob, 01 Mar 2014, 16:55:11 »
Ktoś przetłumaczył? Przecież spolszczenia "ktoś" przetłumaczył... Olej te szkolenia. Jeżeli znasz podstawy to tylko praktyka Cię wyszkoli. Jeżeli jednak dalej sobie nie radzisz, pooglądaj "jutuberów" co KSP nagrywają (Tylko błagam nie Wonzia i Moskita bo to lamy straszne). Na pewno sobie poradzisz! Po za tym proszenie o gotowca jest trochę nie na miejscu... Sam popróbuj potłumaczyć. Wyjdzie Ci to tylko na dobre! :)

139
Aktualności / Odp: [KONKURS]Twoje logo w oficjalnym KSP? To możliwe!
« dnia: Czw, 27 Lut 2014, 17:49:40 »
Kropka na końcu jest oficjalna i nie mogłem jej usunąć! :)

140
Aktualności / Odp: [KONKURS]Twoje logo w oficjalnym KSP? To możliwe!
« dnia: Czw, 27 Lut 2014, 15:51:49 »
Stworzyłem moją propozycję! Już ją wysłałem. Czy wam się podoba czy nie, oceńcie sami. :D

141
Samoloty / Re: [0.22] Spiker II V-TOL I + misja na laythe
« dnia: Wto, 25 Lut 2014, 23:09:30 »
Na Laythe mało samolotów lata. I podejrzewam że również mało VTOLi. Myślę więc że takie cudeńko jest nawet na miejscu i z pewnością sobie poradzi. Dobrze że zlikwidowałeś ten okropny dziób z pierwszej wersji! :) Pasował tam jak pięść do nosa, a i tak używam delikatnych określeń bo pomysł na ogon zamiast dziobu był chu... ekhem... Nie ważne! :D
Chętnie teraz zobaczył bym konstrukcję samolotu, która stawia na prędkość i moc. Pokombinuj więc! Ja sam osobiście niedługo coś takiego wystawie!

142
Owszem. Jest dokładnie tak jak Shinzo mówi. Skopałem klikając w złą "kropkę". Jednak jak już napisał, zgodziliśmy się na obustronny remis i przyjęcie obu projektów naraz, na zasadach organizatora czyli Dawstera. Pozostaje tylko czekać właśnie na jego zdanie...

143

Buran 2

Korporacja Battle Claw miała kompletnie nie mieszać się do przetargu. Brak rozwiniętej, w kierunku budowy maszyn SSTO, technologi, całkowicie to uniemożliwiał.
A jednak. Przypadek sprawił, że pojazd który miał być zwykłym wahadłowcem kosmicznym wynoszonym na dodatkowej rakiecie stał się 100% SSTO. Pierwszym w historii naszej agencji. Udowodnił to zwykły lot próbny. Dosłownie dzień przed oficjalnym startem. Ostatni lot atmosferyczny w celu sprawdzenia awioniki, skończył się na zamknięciu orbity wokół kerbinu i zadokowaniem, już jako ukończony pojazd, do nowej stacji orbitalnej Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Buran 2 (bo tak nieoryginalnie został nazwany pojazd) jest wyjątkowo ekonomicznym SSTO. Posiadający 3 wysokościowe silniki "Jety" oraz 2 nowoczesne R.A.P.I.E.R'y
pozwalają bez przeszkód dolecieć na orbitę, gdzie po krótkim tankowaniu, wróci na ziemię cały i zdrowy!
Zawiera on 3 domyślne miejsca na załogantów... I to właściwie tyle! Prostota i banał. Ale skuteczna!

Cytuj
MEGA SKROMNE DANE
Waga-  36 ton
Części- 78(!!!  :o )

Klawiszologia
"1" - Tryb lotu atmosferycznego
"2" - Tryb lotu orbitalnego







PS- Zdjęcia z dokowania nie są z Archangela. Są z Goliatha 2 który jest o jakieś 50 km niżej. Jednak przed zadokowaniem zostało mu 30% paliwa i jest pewne że dałby radę do Archangela dolecieć. W następnych dniach z pewnością to zrobię by dać dowód!

144
Pogratulować! Świetnie napisane! Bardzo mi się podoba ten mieszany styl. Ciekawe przedstawienie obu historii i fabuła która jest interesująca, choć punktów kulminacyjnych i zwrotów akcji ze świecą szukać. Jest trochę powtórzeń i niezbyt czytelnych opisów (np. przy oblodzonym statku) ale dalej trzyma poziom.
I tak samo jak Ray piszę: Zmniejsz czcionkę! Lubię popić kawusie przy czytaniu, a ciągłe odkładanie kubka by zascrollować trochę irytuje. Pisz dalej bo widać że masz do tego dryg znacznie lepszy niż ja! :)

145
Stacje kosmiczne / Goliath 2 - Gigantomania zerwana z łańcucha
« dnia: Sob, 22 Lut 2014, 21:08:47 »

Gigantomania z dozą szaleństwa, czyli Battle Claw i jego konik w KSP

Oczekiwanie. Jest to jedna z tych rzeczy, których inżynierzy Battle Claw Corp. nienawidzą najbardziej. A teraz?  Cały sztab VAB zdrowo się telepał ze zniecierpliwienia.
W końcu w wąskiej szparze, ogromnych grodzi hangaru, pojawia się kerbal. Od razu widać że z zarządu korporacji. Garniturek, teczka ze skóry, włosy na brylantynie. Ale nikt ważny. Krawat o tym świadczy. Niebieski jak morze kerbinu kolor, mówi o jego niskim stanowisku. Główny inżynier nieźle by się zdziwił, gdyby wparował czerwony. Te cholery rzadko tu przychodzą,  a jak już się pojawiają zwykle nie zwiastują nic dobrego.
Młody kerbal usiadł przy turystycznym stoliku, rozstawionym na szybko by wszystko było gotowe do omówienia. Kierownik prac i główny inżynier przysunęli kawę bliżej eleganckiego gościa, który z wdzięcznością upił łyczek. Zawartość teczki mimo ogromnej ilości papierzysk w mig znalazła się na stoliku.
-Panowie mam bardzo dobre wiadomości! Dzięki udziałom w P-M-B nasza korporacja znacznie powiększyła swój udział w rynku. Sprzedaż akcji idzie jak miodzio, o technologiach ciężkich łazików nie wspomnę, choć tutaj niestety nie mamy monopolu. - skrzywił się kerbal z zarządu- Ale to was nie interesuje... Ciekawi was na pewno budżet na nowy rok... - Wszyscy pracownicy VAB nagle ucichli by się przysłuchać rozmowie.
-Wynosi on imponujące 143 miliardy kerbodolarów.- W całym hangarze rozszedł się podniecony szmer - Tak, tak nie przesłyszeliście się! Sześć razy więcej niż w ubiegłym roku. Ale niech was duże liczby nie zwiodą! Mam tu listę projektów na następne 2 kwartały. - Główny inżynier z wątpliwościami przyjął grubą jak cholera kopertę z szarego papieru. W środku była cała dokumentacja wymaganych projektów.
-No panowie to chyba wszystko!- Młody kerbal wygładził błyszczące włosy, przy okazji brudząc sobie rękę. - Zwijam się bo zostało jeszcze SPH, i zebranie zarządu niższego szczebla! Do widzenia!-
Kierownik zajrzał przez ramię koledze, który właśnie wyjął pierwszy do zrealizowania projekt.
-Matko boska...- szepnął z niedowierzaniem.
Można było mu to wybaczyć. Szczególnie zważywszy na nazwę sterczącą szyderczymi literami w nagłówku. Nazwę w której każdy z pracowników Battle Claw, czuł siłę i manię wielkości połączonej z szaleństwem.
GOLIATH 2



Goliath 2 jest drugą generacją stacji orbitalnych spod serii "Goliath". Ogromny wysiłek i nie mały pieniądz wrzucony w budowę tej generacji, z pewnością wpłynęło na poprawę możliwości i praktycznego zastosowania. O dziwo sam projekt Goliatha 2 wpłynął na wielki postęp w budowie statków typu SSTO!
Jednak zacznijmy od początku. Czym wyróżnia się "dwójka" na tle poprzedników jakimi były stacje Ares (od I do XIV) i pierwszy Goliath?
Po pierwsze posiada w 100% kompatybilny moduł paliwowy do tankowania pojazdów. Jest on pierwszą wersją Liquid Power, które posiada specjalne ramię na pojazdy potrzebująca tankowania.
Drugą rzeczą jest nowe laboratorium badawcze oraz autonomiczny, zdalnie sterowany ewakuator, mieszczący 5 kerbali na raz.
Sam podstawowy moduł posiada 2 ogromne anteny dalekiego zasięgu, bezproblemowo radzące sobie w każdej sytuacji, na każdą odległość.
Specjalny dodatkowy mały 1 osobowy ścigacz, mogący bez problemu zmienić stację, lub wylecieć na serwis dowolnej satelity na orbicie!

Cytuj
Dane:
Waga- 243,7 tony
Części- 772
Energia elektryczna- 42690 jednostek
Paliwo- 5670
Xenon- 16800
RCS- 1837




Goliath 2 wreszcie posiada własny zestaw dwóch lekkich, aczkolwiek maksymalnie "uzbrojonych" w sprzęt badaczy, satelity! Mogą być one kontrolowane z jednego ze stanowiska na stacji! Również świetne oświetlenie skutecznie walczy z mrokiem w pozwala na bezpieczną i łatwą pracę na stacji!
I najważniejsza innowacja! Działające SSTO! Owszem jest zadokowane do stacji, ale zapewniam, że całkowicie legalnie doleciał z pasa startowego w naszym KSC.
Buran 2 (bo tak nieoryginalnie nazwała go nasza korporacja) bez problemu radzi sobie z dolotem do Goliatha! Po szybkim zatankowaniu może wrócić na Kerbin i bezpiecznie wylądować!







146
Samoloty / Odp: Desantowiec "Spider" + Wsparcie "Bogeyman II"
« dnia: Czw, 20 Lut 2014, 22:48:11 »
Nie tępię modów :) Fakt że ładnie mu to wyszło, ale niestety mam taki głupi zwyczaj że jak widzę mody to kręcę nosem. Mam urazę chyba właśnie po felernym B9 który przy stocku wypada olśniewająco, i zniszczył mi pogląd na niego. A bez stocka nie da się zrobić nic. Dlatego odwróciłem się od modów i tak długo siedziałem z podstawową wersją, że ją właściwie szaleńczo pokochałem! I bronię jej jak nic innego w KSP :D

147
A ja się zastanawiam, że jeszcze nikt nie łyknął patentu na jakieś artykuły na temat prawdziwych misji kosmicznych. Było by to nader ciekawe i na pewno mądrzejsze od durnych gierek typu "skojarzenia" czy coś podobnego. Wyobrażacie sobie dział u nas na forum z takimi tekstami? To było by genialne! Takie rzeczy można czytać całymi godzinami.
Wiem że wyszukiwanie materiałów i zredagowanie dobrego tekstu jest trudne, ale myślę że jeżeli ktoś chcę się pokazać lub zrobić to dla zabawy (która naprawdę jest zaskakująco niezła) powinien coś takiego zrobić. Zachęcam też naszych największych pisarczyków forumowych! Dawster! Kadaf! Napiszcie coś takiego! Na pewno społeczność, jak i ja będziemy wdzięczni.

PS I może... Jak skończę Srebrny Glob to dla odskoczni skrobnę coś sam?

148
Samoloty / Odp: Desantowiec "Spider" + Wsparcie "Bogeyman II"
« dnia: Czw, 20 Lut 2014, 19:28:00 »
Dość zgrabne, ale obecność modów odejmuje punkty za "dizajn". Postaraj się wykombinować coś na podstawowych częściach. Zawsze powtarzam, że o umiejętnościach budowania mówi to, jakie projektujesz statki na stocku.
Szkoda że nie dałeś jakiegoś opisu. Takie łyse screeny przejeżdża się scrollem (ile tych angielskich słów na "s"!) nawet nie uważając! Dodaj jakiś ciekawy skrawek tekstu. :) Nie musisz pisać od razu książki, ale jakiś klimatyczny wstęp to  żaden problem! I dane pojazdu. Wiesz takie niuanse jak waga czy ilość części też jest miło widziane! Mam nadzieję że skorzystasz trochę z tych moich wypocin!  ;D

149
Samoloty / Hydra 1 - Czyli nadwyżka funduszy w akcji!
« dnia: Pon, 17 Lut 2014, 14:50:44 »

Hydra 1

Po prawie miesiącu pracy części finansowej naszej korporacji, główny księgowy z wielkim zadowoleniem poinformował zarząd, iż po mimo pracowitego roku, została ogromna suma na koncie Battle Claw. Postanowiono więc wydać ją na te wszystkie pierdoły, o których nikt nie myśli cały rok.
Nowe tace w stołówce, globalny remont części rekreacyjnej, nowe ławki w parku "pomysłów" dla inżynierów. Nawet zostało zakupione nowe krzesełko i telewizor do budki strażniczej pana Kmietka.
Jednak dalej na koncie korporacji widniała okrągła sumka. Co gorsza nie było już na co jej wydać, a budżet na nowy rok pracy (który czterdziesto-ośmiokrotnie przewyższał rynkową wartość spółki) był już zamknięty.
Postanowiono dać wolną rękę największym pracusiom w firmie. Tak tak... Mimo sezonu wypoczynkowego wszystkich największych agencji kosmicznych, znajdywali się tacy, co i tak zostawali i dalej pracowali. Brak konkretnego projektu i celów przyjęli z wielkim szczęściem!
Tak oto powstała Hydra 1!



Hydra 1 jest dość przeciętnym samolotem. Lecz wiadomo- musi być coś jeszcze!
Tą rzeczą jest specjalne krzesełko które pozwala się bawić w iście szalony sposób!!!



Zdolny pilot może wycisnąć ze swojego kolegi ostatnie soki! Ale to jeszcze nie wszystko. Hydra 1 po odłączeniu zarzyganego nieszczęśnika (który bezpiecznie opadnie na spadochronie) zamienia się w 100% HYDROPLAN!
Po zwolnieniu do małej prędkości (>80 m/s) odpalane są spadochrony pozwalające na bez stratne wodowanie. Dzięki technologii hydro skrzydeł, Hydra 1 zawsze unosi się na powierzchni! Wtedy można załączyć silniki i z mocą 70% przemieszczać się po toni wodnej.






Nie byli byśmy sobą gdyby to było tyle. Pewnie wielu z was zapyta- "Popływałem, polatałem i co dalej?" Odpowiedź jest prosta!
Jeżeli jesteśmy blisko brzegu to po prostu wyjeżdżamy z wody. Ale co jeśli jesteśmy na samym środku oceanu? Po prostu startujemy! Hydro skrzydła pozwalają na bezpieczny start mimo dużych prędkości niszczących wiele innych konstrukcji!


Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

150
Własna twórczość / Odp: [FILM][TRAILER]STS-107
« dnia: Nie, 16 Lut 2014, 22:11:37 »
Hmmmm... Fajnie że rozmowy są. Mało ludzi wie skąd się wzięły tak naprawdę. Jak dla mnie to bardzo chciałbym byś trochę efektów graficznych nałożył. Wiadomo - takich w miarę subtelnych. Efekty tunelowe przy przeciążeniu i takie tam.
Również trochę więcej pracy kamery było by mile widziane! Wprowadza to dynamikę i dłuższy brak akcji nie nuży. :)
Mam nadzieję że coś Ci pomogłem tymi uwagami i chociaż wpadniesz na jakiś nowy pomysł czytając  to!
Rób dalej filmiki. Może wyjdzie z tego coś naprawdę wielkiego!

Strony: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 15