Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Madrian

Strony: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 29
346
Inne gry / Odp: OpenTTD
« dnia: Sob, 10 Sie 2013, 20:53:54 »
OTTD to remake fanowski Słynnego Transport Tycoon Deluxe, powstały po udostępnieniu kodu źródłowego oryginału.
Oprócz obsługi wyższych wersji Windowsa, zmieniono w niej parę irytujących ograniczeń.
Do tego jest zintegrowana z grą biblioteka modów, które można ściągnąć sobie z poziomu gry i dowolnie włączać.
Nudzą cię samoloty jak z bajki? Modzik i mamy te prawdziwe. Nudzi cię łatwy przemysł? Modzik i mamy gospodarkę wprost z życia wziętą.

Gra wciąga, można ją dowolnie modyfikować (mody ściągnięte dają się dowolnie włączać i wyłączać), ma setki opcji. Rewelacja na długie, samotne wieczory.
I działa na komputerach klasy AT/XT :)

Polecam. Szczególnie miłośnikom pierwowzoru.

347
Poproś o pomoc / Odp: Dwa pytania
« dnia: Sob, 10 Sie 2013, 20:29:58 »
Lotki działają tylko i wyłącznie w atmosferze i to przy odpowiedniej wartości ciśnienia. Im rzadsza atmosfera tym słabsze działanie stateczników i lotek. W kosmosie - próżni, w ogóle nie działają. I nie ma znaczenia jak się majtają.

Wtedy znaczenie ma rozmieszczenie masy, SAS-ów (ASAS-ów) i RCS-ów, oraz silników.

348
Inne gry / Odp: Eve Online
« dnia: Pią, 02 Sie 2013, 17:58:57 »
Do EVE podchodziłem kilka razy. Dwa razy z abonamentem. Abonament 15$ to typowa opłata - ok 50zł/mc.
Szczerze - jak za pół nowej gry w sklepie. Nie drogo. W niektórych "darmowych" grach, systemy mikropłatności są tak skonstruowane, że wydaje się na miesiąc o wiele więcej, ale w małych kwotach i "nie zauważa się". Tu 5zł za potkę, tam 5zł za "oreny" czy inne kryształki, bez których gra jest prawie nie możliwa i okazuje się, że nasz portfel jest o wiele chudszy, niż gdy kupujemy jeden abonament na miesiąc.
Poza tym są promocje - kup abonament na 3mc - 10% taniej. Kup na pół roku 30% taniej. Kup na rok - pół ceny.

To co w EVE mnie osobiście lekko odstrasza to stopień skomplikowania gry. Właściwie to dość duża gra strategiczna. Ilość opcji - każda rasa, każdy statek, każdy config na danym statku, każdy skill, każda specjalizacja - to wszystko jest różne, wymagające ogarnięcia i doświadczenia.
Nie ma tak, że kupię statek, najmocniejsze działko, worek rakiet i rządzę galaktyką. Bo przyleci inny, z mniejszym statkiem, z mniejszym działkiem i mnie rozwali, bo lepiej kombinuje i lepiej zna grę.

Jeżeli korzystamy z Triala 3 tygodniowego, to da się zarobić kilka ładnych milionów kredytów, na podstawowej działalności. Da się nawet dojść do limitów konta, bez większych problemów i zarobić na lepsze statki, niż możemy kupić. Ale jest to mozolne ciułanie godzinami, po dziesiątki tysięcy kredytów.

Dość szybko się człowiek dorabia jakiegoś krążownika czy niszczyciela i zaczyna łupić statki piratów  - ale tu łupy są tak marne, że to nie wiele lepsze od dziabania skał fregatą.
Żeby zarabiać dobrze, to trzeba się bardzo dobrze rozwinąć i mieć jakiś sensowny biznes, generujący dochody. Ale wtedy zarobienie na plexa jest już normą.

Na wczesnym etapie gry, przecenienie własnych możliwości często się kończy powrotem darmowym statkiem do domu, bez kasy i łupów. :)

349
Własna twórczość / Odp: [Opowiadanie] - KER-KONTAKT
« dnia: Pią, 02 Sie 2013, 17:10:37 »
Jak tylko znajdę wydawcę.  ;D

I dopiszę z 300 stron...  :P

350
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Projekt "Angry-Hawk"
« dnia: Czw, 01 Sie 2013, 22:17:04 »
To najpotężniejsza istota w uniwersum. Obdarzona mocą cofania czasoprzestrzeni.
 ;)
Nikt nie wie gdzie jest. Ale Billy Kerman mówił, że gdy ktoś jest w potrzebie, to jest tuż na wyciągnięcie palca... tuż tuż. Doznaj olśnienia i wezwij boga. ;D
Niestety. Wymaga modlitw w czasie misji do anioła stróża. Władczyni losów... Effive'y...
Obrażone bóstwa nie pomagają złym kerbalom...  :P

351
Propozycje & Uwagi / Odp: Usunięcie licznika postów.
« dnia: Czw, 01 Sie 2013, 18:20:54 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Po zastanowieniu... 
popieram usunięcie tego, jeśli ktoś ma 10 postów a ktoś 300 i się kłócą to nie istotne kto ma racje, ważne ile ma postów...

A nie sądzisz, że dzięki temu możesz łatwiej ustalić, kto tę rację ma?
Albo jak ci zwróci uwagę, ktoś kto od dawna w grę gra, że robisz błąd. Albo to samo, ale zwraca ci uwagę ktoś, kto wczoraj grę kupił? Kto ma rację? Kogo słuchać? Jak się odnieść do wypowiedzi? Jest poparta jakimś doświadczeniem, czy zwykłe widzimisię? Jest to dla ciebie jakąś wykładnią?


352
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Projekt "Angry-Hawk"
« dnia: Czw, 01 Sie 2013, 18:02:15 »
Czemu się nie pomodliłeś do wielkiego boga EFnine'a?  ;D
Ocaliłby może twojego załoganta.  8)

353
Samoloty / Odp: Kerbalski Dreamliner
« dnia: Czw, 01 Sie 2013, 17:57:38 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
No ale pożyjemy zobaczymy, może coś dodadzą. Bo te z modów to wyglądają jak papierowe pudełka.

Oj, chyba wszystkich modów nie widziałeś. :)


Tu masz niezły "kokpicik"

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Tu do kompletu, coś co jeździ.


Malutki stateczek do krótkich wycieczek.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
I tu też jest ciekawie.

354
Statki kosmiczne / Odp: 1. Flota Obrony Kerbinu
« dnia: Czw, 01 Sie 2013, 17:41:59 »
Kerbale nie są symulacją wojny międzygalaktycznej. Jak ktoś lubi gwiezdne bitwy to są inne gry. np. EVE online - Tam co dzień naparzają się stada takich jednostek, że superniszczyciel Lorda Vadera siedzi cicho skulony za asteroidą, żeby go nie zobaczyli. :) Bitwa kilku tytanów i parę setek czy tysięcy "drobiazgu", bije na głowę skalę wszystkich innych bitew w całym uniwersum SF.

A co najlepsze, każdego takiego potwora muszą zbudować sami gracze.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Co ciekawe, kiedyś EVE było na abonament 15$/m-c. Teraz, jeżeli zdołasz ugrać określoną kwotę wirtualnych kredytów, możesz sobie za nie wykupić następny miesiąc gry - czyli jest za darmo.

A po co z Kerbali na siłę robić symulator floty kosmicznej? Owszem - pro fun.
Ale są fajniejsze metody zabawy w wojnę.

355
Propozycje & Uwagi / Odp: Usunięcie licznika postów.
« dnia: Czw, 01 Sie 2013, 17:24:36 »
Licznik pozwala się zorientować, kto zacz. Jak widzisz, że to ktoś z dużą liczbą postów, to jest szansa, że to doświadczony gracz i wie co mówi.
Z drugiej strony widzisz, że kłóci się z nim ktoś kto ma jeden post. Od razu wiadomo, kto i jak jest aktywny.
Trolle łatwo wyłapać i ubić. Wystarczy czasowa blokada pisania za spamowanie tematu i posty nic nie wnoszące do dyskusji, czy zmieniające temat.
Ja bym jeszcze wnioskował o ujawnienie daty rejestracji na forum. Od razu wiadomo, kto jest starym wyga, a kto właśnie wpadł w odwiedziny (i nagle nabił 100 postów). ;)

356
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Czw, 01 Sie 2013, 17:19:25 »
Rzeczy do zrobienia jest jeszcze sporo.
Same surowce - kompletne przemodelowanie systemu i planet. Nowe mapy powierzchni, nowe metody generowania złóż. Nowe elementy do wydobywania i przetwarzania. Samo to, zajmie pewnie kilka aktualizacji.
Dodajmy rozbudowę systemu Kerbol. Asteroidy, komety. A gdyby chciano dodać np. pas Kuipera?
Następne kilka aktualizacji.
Poprawa fizyki, dopracowanie aerodynamiki. Dodanie i dopracowanie trybu kariery.
Bilansowanie gry... To jest bardzo dużo pracy, bardzo dużo do zrobienia.

Nawet maciupeńki Minecraft miał dziesiątki aktualizacji, nim osiągnął wersję pełną. A potem i tak były następne.

Osobiście widziałbym modernizację powierzchni Kerbinu. W końcu tę planetę oglądamy najczęściej.
Przydały by się choćby miasta i osady, choćby w schematycznej formie. Drogi jako tekstury na powierzchni. I moje wielkie marzenie - Mapa nocnego Kerbinu - powierzchnia rozświetlona światłami miast, widziana na ciemnej części planety. To byłby piękny widok.
Obecnie po prostu się nie czuje, żeby ta zielona kula to była kolebka cywilizacji.

A gdzie np. chmury? Lecimy sobie, patrzymy w dół, a pod nami przesuwa się huragan nad oceanem...

Miasta - Przy każdym lotnisko. I w trybie kariery zadanie - doleć do miasta KXXXX i wyląduj. Brawo! Ustaliłeś nowe połączenie lotnicze z centrum kosmicznym. Przybędą nowi ochotnicy i materiały. Otrzymasz za połączenie XXXXXX pieniążków co miesiąc. Przydziel jednego kerbala na pilota, żeby utrzymywał linię.

A potem, lecąc w kosmos widzimy np. z orbity, jak się rysują smugi kondensacyjne samolotów. :)

Ale takie możliwości w grze... to baardzo daleka droga.  8)

357
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Odnośnie kabli pytań kilka
« dnia: Pon, 29 Lip 2013, 22:38:02 »
Video grabber. Takie ustrojstwo za ok. 30zł. Z jednej strony podłączasz sygnał analogowy, z drugiej wychodzi przez USB cyfrowy. Dowolny program do łapania video i grasz. Wystarczy windosowy Video Maker Ale jak masz wejście HDMI, to po prostu spróbuj podłączyć.

358
Statki kosmiczne / Odp: Kerbolius czyli Prom Kosmiczny 0.21
« dnia: Pon, 29 Lip 2013, 18:09:48 »
Mechaniczne manipulatory są w stocku, w zakładce Nauka. Jeden wzorowany na łapie z Burana, drugi na łapie z ISS. Można je wykorzystać. Niestety są dość duże. Ten z ISS to prawdziwy dźwig.

359
Poproś o pomoc / Odp: Jak polecieć na Ksieżyc za pomocą MechJeba
« dnia: Pon, 29 Lip 2013, 18:07:01 »
Każdy cel da się osiągnąć tradycyjnie, stosując jedynie podstawowe zasady lotów orbitalnych.
Jeżeli tego nie ogarniesz, to będzie ci trudno robić cokolwiek. Automaty też mają swoje ograniczenia.

Najpierw naucz się wchodzić na orbitę, jak najekonomiczniej. Stopniowo z coraz cięższymi ładunkami.
Później poćwicz zmiany orbity.
Potem zbliżania się do obiektów i dokowania.
Potem lotów na księżyce, wreszcie opuszczania strefy grawitacji Kerbinu i orbitowanie wokół gwiazdy (wchodzenie na orbity innych planet).

Zdziwisz się jak zobaczysz, jak można daleko zalecieć, na niewielkiej ilości paliwa, stosując podstawowe zasady lotów orbitalnych. Ale trzeba poćwiczyć.

Najczęstszy błąd, to próby siłowego latania - zużywa się mnóstwo paliwa i nie dolatuje do celu.
I człowiek się denerwuje. A tym czasem trzeba tylko zrozumieć jak to wszystko samo lata.

360
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Pon, 29 Lip 2013, 17:57:15 »
Co do Asparagusa - odszczekuję. Działa.

W wyniku błędu w konstrukcji (za mało taśmy) zrywał mi się w locie przewód paliwowy. Dopóki był cały, paliwko płynęło normalnie. Wygląda, że przewody paliwowe są mniej odporne na zrywanie.

Strony: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 29