Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Madrian

Strony: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 29
241
Własna twórczość / Odp: Plusz-kerb, czyli szmaciany kerbal
« dnia: Nie, 12 Sty 2014, 14:10:49 »
Gdybyś robił następnego, to szyj od środka, ściegiem liniowym lub okrężnym. Po zszyciu i wywinięciu na właściwą stronę, szwy nie będą tak widoczne. Teraz wygląda jak miniaturka Potwora dr. Frankensteina.
 ;D

Trzeba było od razu szyć go w kombinezonie. I najwyżej dołożyć dodatki.

242
Samoloty / Odp: SDZ I - Samolot dalekiego zasięgu
« dnia: Pią, 10 Sty 2014, 12:38:24 »
Niech zgadnę... Czas się dłużył i użyliśmy przyśpieszenia czasu? ;)
Wtedy gra robi dziwne rzeczy z fizyką. Odpadają części, zdawałoby się mocno przymocowane.

Podpowiedź - Wieeelkie skrzydła i silniki wysokościowe. Jak najwyżej i jak najszybciej - tak dolecisz najdalej.
Pułap ok 20-25km, szybkość ponad 1200m/s. Przyda się duuuużo wlotów powietrza.

243
Poproś o pomoc / Odp: Przewrócona rakieta co teraz ? :(
« dnia: Pią, 10 Sty 2014, 12:30:03 »
Jeżeli będziesz hamował dokładnie na znacznik retrograde, to zawsze wytracisz prędkość boczną. Wskaźnik się przesuwa w trakcie hamowania. Gdy dotknie bieguna - spadamy pionowo. Wtedy tylko hamujemy na tyle, by się za mocno nie rozpędzić. Ostatnie 100m utrzymujemy prędkość w okolicach 20m/s. Hamujemy do mniej niż 5m/s przed przyziemieniem.

Ogromnie pomaga, jeżeli w trybie budowy, przypiszesz silnikom klawisze numeryczne w zakładce Action Group. Wtedy masz gaz na full ustawiony i tylko włączasz i wyłączasz silniki impulsowo, klawiszem.

Inny myk, to wykorzystać moduł podróżny (orbitalny) do hamowania. Kiedy albo zużyjemy paliwo, albo zbliżamy się do powierzchni, wtedy go odrzucamy. Dzięki temu oszczędzamy cenne paliwo z samego lądownika.

244
Aktualności / Re: KSP 0.23
« dnia: Pią, 10 Sty 2014, 12:11:22 »
Wstaw po prostu łączówkę z kolejnymi rozgałęzieniami. :)

Co do R.A.P.I.E.R-a, to ja lubię taką opcję:

Buduję zwykły kadłub na zbiornikach MK2. Po ładny. Kończę go zwykłym kołpakiem.
Po bokach dodaję zbiornik rakietowy, ten cienki i długi. Do jego końca R.A.P.I.E.R, czasem z chłodnicą, czasem bez. Na drugim końcu mam albo dodatkowy zbiornik MK1, albo od razu wlot powietrza. Kadłub łączę przewodem paliwowym (ostatni segment kadłuba) ze zbiornikiem rakietowym.
Paliwa do lotu w powietrzu mam do wypęku, i zbiornik rakietowy pozostaje praktycznie nieruszony.
Jak nawet zużyję oxy i hamuję atmosferycznie, to mam jeszcze paliwo na zwykły lot w atmosferze.

W skrócie, mój napęd R.A.P.I.E.R to Chwyt powietrza, zbiornik zwykły, zbiornik rakietowy, silnik. Kadłub robi za zbiornik zwykłego paliwa.
SSTO na R.A.P.I.E.R-ze jest teraz dość banalne, pod warunkiem, że konstrukcja jest mała i lekka. To słabszy silnik niż starsze. Problem się robi, gdy chcemy zbudować większą konstrukcję z kilkoma silnikami. Trzeba budować spore skrzydła, by wszystko dźwignęły przy lekkim niedoborze mocy.

245
Gotowe poradniki / Odp: [Tutorial] Dokowanie według fullje
« dnia: Czw, 26 Gru 2013, 18:13:56 »
Najtrudniejszy pierwszy raz. ;)
Jakby było łatwo, to nie byłoby zabawy.

246
Inne gry / Odp: Pomoc w zakupie gry na Orginie
« dnia: Sob, 21 Gru 2013, 11:44:30 »
Chłopie... Miesięcznie wychodzi kilka tysięcy gier, z czego ogromna cześć darmówek - a ty nie masz w co grać? ;)

Jak lubisz klimaty strzelankowe, to na Steamie jest obecnie za darmo, otwarta beta Americas Army: Proving Grunds - W poprzedniczkę (Americas Army 3), również pograsz w 100% gratis.

Jakiego byś gatunku nie wymyślił, to znajdziesz dobre i darmowe gry.
Nawet słynne Diablo, doczekało się darmowego covera Path of Exile - uważanego nawet za lepszego niż oryginał.

Nie szkoda ci 50zł? ;)

A jak chcesz pograć "w stylu GTA", to zainteresuj się serią Saints Row. Totalna parodia GTA, w świetnym i zabójczym stylu. W jednym z archiwalnych CD Action, jest nawet pełna wersja "dwójki".
Znajdziesz tam to samo, co w GTA, tylko "bardziej" i bez niedomówień.

247
Obsługa techniczna / Odp: Pożegnanie z KSP?
« dnia: Pią, 20 Gru 2013, 17:10:26 »
Faktycznie. Poleciał mi Steam. Nie dało się zainstalować żadnej gry i nawet zmienić ustawień dla folderów.
A co ciekawe sprawcą był... moduł oszczędzania energii w W7. Z jakiegoś powodu "psuł" mi pliki na dysku SSD, przy przechodzeniu w tryb czuwania.
Wyłączyłem oszczędzanie energii, może zabiję planetę, ale chociaż sobie pogram. :)
Dysk przestał się sypać, a Steam po reinstalacji zaskoczył.

KSP instaluje się właśnie na nowo. ;D

Pamiętajcie dzieci - Windows i Microsoft to ZUO... :)
Nawet program wyłączający komputer potrafią zwalić...

248
Humor / Odp: Corrupt-a-Wish!
« dnia: Czw, 19 Gru 2013, 20:13:28 »
Niestety, wypadł z samochodu w drodze do rakiety i zginął pod kołami.

Chciałbym... żeby ktoś odgadł moje życzenie... :)

249
Obsługa techniczna / Pożegnanie z KSP?
« dnia: Czw, 19 Gru 2013, 20:11:33 »
No właśnie.
Mam problem.

Zaczął mi wywalać się Steam, nie można było się zalogować na konto.
Wreszcie się udało. Wiem już co wykrzaczało.

Ale nie mogłem zaktualizować KSP do 0.23
Postanowiłem pójść na całość i odinstalowałem KSP, licząc na pełną instalację od nowa.
A tu zonk. Próba instalacji KSP ze Steam, kończy na starcie,  się przy 0% komunikatem "nieznany błąd".
W dodatku, instalator Steam, źle odczytuje informacje o stanie dysków innych niż C:
Wszystkie "0 MB dostępnego miejsca". Co jest oczywiście nieprawdą. Ale nie chce mi zainstalować KSP nigdzie indziej.

Miał ktoś taki problem? Można coś pomóc? Czy czekać na aktualizację Steam i KSP?

250
Poproś o pomoc / Odp: Science z sond.
« dnia: Pon, 16 Gru 2013, 01:05:44 »
Wysłane dane automatycznie trafiają do puli punktów centrum.
Nic się nie zamienia.
Wysłanie oczywiście następuje ze stratą, a powtórzenie eksperymentu zmniejsza ilość punktów.
Na końcu transmisji pojawia się komunikat ile punktów "poszło".
np:
"Transmision Done 100%.00 +2,3 science add"

251
Dyskusje ogólne / Odp: Prawdziwe misje kosmiczne
« dnia: Pon, 16 Gru 2013, 01:02:28 »
Oj nie pierwszy...
W 2009 dotknął powierzchni Księżyca hinduski Chandrayaan-1.

I mała uwaga -
księżyc - to ciało niebieskie, orbitujące wokół innego.
Księżyc - to naturalny satelita Ziemi.
Widzisz różnicę? ;)

252
Samoloty / Odp: G.N.O.M.E.
« dnia: Czw, 12 Gru 2013, 17:34:42 »
Jak na użycie skrzydeł o bardzo dużej nośności, lekką konstrukcję i mało części a silnik wielki - wynik jest raczej smętnie niski.


Jak lubisz takie eksperymenty z lekkimi konstrukcjami, spróbuj zbudować samolot napędzany silnikami jonowymi.

253
Humor / Odp: Corrupt-a-Wish!
« dnia: Czw, 12 Gru 2013, 17:26:02 »
Dostałeś darmową grę typu tycoon: "Plant Explore - Dry Doom of Home Cactus".

Chciałbym zrobić orbitę, na jednym silniku jonowym. :P

254
Humor / Odp: Corrupt-a-Wish!
« dnia: Śro, 04 Gru 2013, 17:07:45 »
Niestety jesteś w pętli temporalnej...
Po każdej śmierci budzisz się dzień wcześniej...
 
Niestety jesteś w pętli temporalnej...
Po każdej śmierci budzisz się dzień wcześniej...

Niestety jesteś w pętli temporalnej...
Po każdej śmierci budzisz się dzień wcześniej...

Niestety jesteś w pętli temporalnej...
Po każdej śmierci budzisz się dzień wcześniej...

Niestety jesteś w pętli temporalnej...
Po każdej śmierci budzisz się dzień wcześniej...

Niestety jesteś w pętli temporalnej...
Po każdej śmierci budzisz się dzień wcześniej...

Niestety jesteś w pętli temporalnej...
Po każdej śmierci budzisz się dzień wcześniej...

Niestety jesteś w pętli temporalnej...
Po każdej śmierci budzisz się dzień wcześniej...

Niestety jesteś w pętli temporalnej...
Po każdej śmierci budzisz się dzień wcześniej...

Niestety jesteś w pętli temporalnej...
Po każdej śmierci budzisz się dzień wcześniej...

 ;D

Chciałbym... żeby ta zabawa się nigdy nie skończyła... ;)

255
Obsługa techniczna / Odp: Kerbale crashują, 64bit system,8gb Ram
« dnia: Pon, 02 Gru 2013, 12:23:37 »
Grafikę łatwo wyeliminować.

Ustaw widok tak, by wyświetlało tylko niebo. Jeżeli nie pomoże, to nie jest wina grafiki.

Wtedy sugerowałby zacząć od porządków. Najpierw od wyczyszczenia komputera i zasilacza, potem dysku i menu programów startowych ze zbędnych sieci.

Zapuścić kilka benchmarków, monitorować temperaturę podzespołów i zużycie zasobów.
Sprawdzić czy nie ma nowych sterowników do karty, czy wszystkie aktualizacje systemu są nagrane - szczególnie te dla procesorów.

Problem nie koniecznie musi leżeć w samej grze. Może tylko gra po prostu odsłania problem. KSP nie szafuje grafiką. Szata graficzna jest uboga na dzisiejsze standardy. Za to obliczenia dla procesora są mocno skomplikowane. W efekcie, jeżeli procesor nie działa optymalnie, GPU nie potrafi mu pomóc i odciążyć.


Strony: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 29