Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Madrian

Strony: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 29
166
Inne gry / Odp: Elite : Dangerous
« dnia: Nie, 28 Wrz 2014, 22:18:04 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Witam

Znalazłem przed chwilą, co prawda premiera dopiero w listopadzie, ale jest wypas.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Ponoć do dyspozycji gracza będzie ponad 400 milionów gwiazd !


Pozdrawiam

Seria ożyje po 19,5 roku. Tyle minęło od wydania Elite III.
Jestem ciekaw jak się spiszą i jak będzie wyglądać mechanika gry.
Czy wprowadzą nowe możliwości, czy będzie to tylko odświeżona graficznie wersja.
Poza tym w trailerze piszą o 400 miliardach systemów. Taka mała rozbieżność mentalna - angielski bilion, to nasz miliard.

Zapowiada się ciekawie. Niezłe walki, bardzo dynamiczne, duże okręty, aktywna komunikacja miedzy jednostkami.
Zapowiada się pozycja, warta umieszczenia w portfelu.

167
Inne gry / Odp: From The Depths
« dnia: Nie, 21 Wrz 2014, 14:28:05 »
No właśnie nie wydawca tylko partner "oferujący tańszy dostęp". 8)
Sorry, ale na takie "okazje" lepiej się nie pisać.

168
Inne gry / Odp: From The Depths
« dnia: Sob, 20 Wrz 2014, 00:29:10 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Gra kosztuje ok. 85 zł, ale na GamesRocket można zdobyć za ok. 70 (tylko trzeba przygotować "selfie" z dowodem osobistym/legitymacją szkolną z powodu weryfikacji antyoszustowej).

I co jest zwykłym wyłudzaniem danych osobowych. Naprawdę myślisz, że dla weryfikacji, komuś potrzebne jest twoje zdjęcie i dokładne dane z oryginalnym dokumentem? ;)
O, słodka naiwności.

169
Poproś o pomoc / Odp: sterowanie samolotem na 20 km.
« dnia: Nie, 07 Wrz 2014, 13:38:39 »
Kolego, wszystko fajnie, ale pokazałeś filmiki z lotów na pułapie bardzo niskim, a my mówimy o lotach w stratosferze.
To jakbyś porównywał pływanie w smole, z bieganiem po łące.
To już zupełnie inna para kaloszy. Aerodynamika na tej wysokości pomału zanika. Większą rolę ogrywa już ciąg, gdyż skrzydła nie są w stanie podtrzymywać dłużej samolotu. Opór czołowy zanika. Oderwanie strug na skrzydle traci znaczenie i siłę. Samolot obraca się prawie pionowo, do generowania siły nośnej wykorzystując ciąg. Samolot jednak nadal ma sporą prędkość poziomą, ale obracając się przy coraz większym kącie natarcia, powoduje to różnicowanie oporu działającego na konstrukcję. Zamiast napierać na nos, napiera na spód maszyny. Inny opór daje usterzenie, inny skrzydła, a inny dziób. Powstaje moment obrotowy, którego nie są w stanie skompensować stateczniki, przy niskim ciśnieniu powietrza. Dlatego samoloty stratosferyczne mają małe skrzydła, wielkie silniki i niewielkie usterzenie. Ogromny stosunek mocy do masy, pozwala je rozpędzić na tyle, żeby prędkość niwelowała niższe ciśnienie.
Wystarczy się przyjrzeć choćby SR71 czy MIG-25, których elementem głównym są silniki, a cała reszta to dodatek. Seria Bell X (doświadczalne NASA), nie posiada praktycznie wcale skrzydeł a stery są szczątkowe.

Jeżeli zaś mówimy o KSP, to niezwykle ważne jest właściwe rozmieszczenie środka ciężkości (z pełnymi i pustymi zbiornikami - warto korzystać z tej opcji w trakcie budowy), tak by nie następowały istotne zmiany jego położenia, a silniki powinny być rozmieszczone tak, żeby kierunek ciągu (purpurowy znacznik) był w jednej linii ze środkiem ciężkości (żółty znacznik) i punktem obrotu (niebieski znacznik). Położenie środka ciężkości w samolocie powinno być minimalnie przed punktem obrotu i w całym okresie lotu, nie powinien się przesuwać za niego.
Jeżeli tak się stanie, na samolot zadziała moment skręcający.

Niską skuteczność sterów można lekko poprawić, stosując większą ilość SAS-ów.

170
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Nie, 07 Wrz 2014, 12:40:24 »
Sprawę załatwiłyby zawiasy sterowane. Taka wersja chowanego podwozia, tylko z możliwością określenia kąta otwarcia oraz możliwością podpięcia elementów konstrukcyjnych do drugiej część zawiasów.

171
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: EmDrive
« dnia: Wto, 26 Sie 2014, 19:45:58 »
Każdy zasób, używany do pracy urządzenia to paliwo.

172
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: EmDrive
« dnia: Nie, 24 Sie 2014, 03:09:38 »
Pierwszy samolot odrzutowy, zbudował Rumun. A konkretnie Henri Coanda w 1910 roku. A przy okazji oblotu, odkrył "efekt Coandy".
To tak przy okazji...  :P

173
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Pią, 22 Sie 2014, 22:19:51 »
Czyli mam lecieć "gdzieś", rakietą, którą już zbudowałem.
Wydobywać "coś", żeby znów zbudować rakietę...
Brzmi jak przepis na zanudzenie graczy na śmierć.

"Sorry, Jacek, nie mogę lecieć z tobą na Dune, bo muszę wydobyć jeszcze 100 ton kerbazjum na Munie..."

Kompletnie bez sensu. Dlaczego - Kto gra w Space Engineers, będzie wiedział dlaczego.
Ile może być gier o wydobywaniu surowców? Minecraft, Spacecraft, Starmade, Space Engineers, teraz zbliża się No man's sky. I wszędzie te surowce.
Na co to komu? Nudzisz się, bo nie ma co robić? To teraz będziesz stał i wiercił. Czyli nadal się nudził.

Piękne jest w KSP to, że możemy pokonać wszechświat i dotrzeć tam, gdzie nie było nikogo. Sprawdzić co tam jest.
Ile metod badawczych nie jest zasymulowanych? Co np. z deflektorami laserowymi? Ustaw minimum trzy, żeby naukowcy mogli mierzyć odległości.
Co z teleskopami, robieniem map. Odkrywaniem "dziwnych" miejsc? A czy to płynne na Eve, to woda, czy nie? Co w niej jest? Jakie ma właściwości. Jak zbadać co jest POD nią.
A ta góra to wulkan, czy nie? Co wyrzuca, co tam jest?

Dlaczego nie ma małych kratownic? Części proceduralnych. Dlaczego nie mogę sprawdzić jak podrasować już znany silnik?
Czemu ciągle części do siebie nie pasują? Czemu powierzchnie planet są tak ubogie? Ląduje na Dune i widziałem już całą?
Może jakaś zagadka dla graczy? Łamigłówki? Wyzwania? Czemu tylko jest tyle biomów?
A może konkurencja AI? Startujemy. Kto pierwszy wyśle Kerbala w kosmos. Kto pierwszy zdobędzie Mun? Kto zbuduje lepszą stację?

Gra ma potencjał. Ale zmienianie jej na siłę w kolejnego klona "Minecrafta" - to kompletnie marnowanie potencjału.
Zamiast się skupić na rozwijaniu tego co jest - wymyślają kolejne, zbędne rzeczy.
Jaki kosmonauta lata w kosmos kopać węgiel?
Po co go w ogóle kopać? Chcesz realizmu - niech naukowiec wymyśli hodowlę hydroponiczną. Zaopatrzenie? Dostarcz z Kerbinu. Po to masz program kosmiczny, żeby zbudować wielofunkcyjny pojazd wielokrotnego użytku. A nie wysyłać Kerbala z łopatą i niech się bawi w Minecrafta i dożyje do świąt.
Badamy kosmos - temperatura i ciśnienie? Słabo. A co z mapami, promieniowaniem, skutkami długotrwałych działań w kosmosie, badaniu gwiazd (teleskopy kosmiczne do różnych długości fal).

Jesteś kosmonautą - Badaj kosmos, a nie baw się w górnika. Chcesz być górnikiem - trzeba było zostać w domu i kopać doły.

Wg mnie, to najważniejsze powinno być:

- Optymalizacja (ZAWSZE!!!)
- Rozbudowa bazy części (od tego zależy, co możemy z nich zbudować).
- Urozmaicanie terenu działań (żeby mieć gdzie latać).
- Więcej narzędzi badawczych (żeby mieć co badać).
- Rozwój elementów (fajnie, że mamy ten generator... ale nie może być nieco mocniejszy, szybszy, lżejszy, wyższy?).


174
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Czw, 21 Sie 2014, 00:55:55 »
Co wy z tymi "surowcami"? ;)
Następny Minecraft? Lecieć w kosmos węgiel kopać?
Niech zrobią coś, żeby można było prowadzić normalne badania naukowe, szukać np. życia, mierzyć promieniowanie, przeprowadzać eksperymenty.
To kurcze program kosmiczny, a nie kopalnia Bełchatów. :)

175
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Wto, 19 Sie 2014, 22:40:48 »
Dodaj dopalacze... Dużo dopalaczy... :D

176
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: EmDrive
« dnia: Pon, 18 Sie 2014, 14:54:54 »
Ależ potrzebuje paliwa. :) Energi z nieba nie bierze, tylko wymaga zasilania.
A póki co - 2,5 kW za 25 gram ciągu, to deczko daleko do efektywnego napędu.
Chyba, że ktoś wymyśli jak zbudować zasilanie, ważące mniej niż 25 gram.

Na teście można się cieszyć z działania. Gdy cała potrzebna maszyneria stoi obok i waży dwie tony.
Ale gdyby ją załadować na pojazd i spróbować ruszyć, wesoło już nie jest.

Nadprzewodnika użytecznego też jeszcze nie ma.
Dlatego nawet jeżeli działa, to tylko ciekawostka.

177
Inne gry / Odp: Co sądzicie o tym:-)
« dnia: Pon, 18 Sie 2014, 14:39:50 »
Jest już temat o tej grze.

178
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Pon, 18 Sie 2014, 14:32:42 »
Wygląda prawie jak już istniejące elementy. Gdzie ta rewolucja? ;)

179
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: "Dogry.pl"
« dnia: Pią, 15 Sie 2014, 10:11:27 »
Taaa.... Np. zamówią na twój telefon płatnego SMS-a na 1000 golda... :D

180
Czyli zrobiłeś to, co zrobić należało i co będzie trzeba jeszcze powtórzyć dziesiątki razy. :)

Strony: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 29