Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - MSSC

Strony: 1 [2] 3
16
Własna twórczość / Odp: [FILM]KerbalRover
« dnia: Śro, 28 Sty 2015, 06:15:05 »
@KubaAseph

Zaintrygowałeś mnie: sterowce?!
Muszę to wypróbować.

17
Własna twórczość / Odp: [FILM]KerbalRover
« dnia: Wto, 27 Sty 2015, 22:19:47 »
Szczerze to nie lubię wszystkiego co lata, wolę kolonie, bazy, pojazdy naziemne. Tu nie chodzi o wykonanie. Chodziło o pomysł.

18
Własna twórczość / Odp: [FILM]KerbalRover
« dnia: Wto, 27 Sty 2015, 21:26:13 »
@up

Nie wierze... Moskit się odezwał xD.
Interpretuj go sobie jak chcesz, to bardzo fajna maszynka.

P.S. Kiedy nowy Don't starve?

19
Własna twórczość / Odp: [FILM]KerbalRover
« dnia: Wto, 27 Sty 2015, 15:42:52 »
Własnie jakoś dzisiaj lub jutro to zrobię, a masz jakieś problemy z obejrzeniem? Z ciekwości pytanie.

20
Własna twórczość / [FILM]KerbalRover
« dnia: Pon, 26 Sty 2015, 20:28:40 »
Witam

Zacznę od tego, jak dawno mnie tu nie było. KerbalRover jest to mój projekt, mający na celu stworzenie roweru w świecie Kerbali. Wygląda bardzo "modern" i nie przypomina rzeczywistego roweru. Sterowanie nie jest trudne, posiada on mały silnik rakietowy, przez co potrafi osiągnąć duże prędkości, udało mi się "wyciągnąć" 452m/s. Jest bezzałogowy, jednak jest możliwości zastąpienia baterii external command seatem i nasz ukochany Jebiediah może już jechać na wycieczkę. Jakoby w tytule jest "[FILM]" to i taki element tu wprowadziłem, na razie "surowy", jednak jutro go poprawię. Pozdrawiam.

Update time! Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

A i bym całkowicie zapomnial :-D.
Wersja KSP to 0.26 to znaczy 0.90, wczesne zaczątki robiłem już w 0.25.
Użyte mody: brak :-O.

21
Problemy z modyfikacjami / Odp: Problem z oponami w KSO
« dnia: Wto, 09 Gru 2014, 16:11:49 »
@up

Hmmm... Chyba masz rację panie filozofie xD.

Ale tak wogule to mam chyba popularną konfigurację: win 7, i5-2430M, GT540M, 4gb ram, 750 dysk... Nie ogarniam...

I jeszcze 2 sprawy :-D.

1. Podczas ładowania gry pokazuje się komunikat modulemanagera, że mod "Firespitter" nie jest kompatybilny z 0.25. Nie znam tego modu, był dołączony do KSO.

2. Jakie inne mody na kółeczka (oprócz texture replacer) polecacie?

22
Problemy z modyfikacjami / Odp: Problem z oponami w KSO
« dnia: Wto, 09 Gru 2014, 15:53:27 »
@up

Próbowałem i tego, mam wrażenie,że koła są nie fizyczne (przenikają przez wszystko). Zaraz sprawdzę moją teorię.

23
Problemy z modyfikacjami / Problem z oponami w KSO
« dnia: Pon, 08 Gru 2014, 20:04:57 »
Witam

Dawno mnie nie było na tym forum, ale dalej gram w kerbale :-D. I mój problem wygląda następująco: po pobraniu i zainstalowaniu KSO
zacząłem bawić się z tąmodyfikacją, jednak, gdy uruchomiłem symulację mając zbudowany samochód jego koła po prostu zapadły się w ziemię. Revertowałem lot, za pomocą HE teleportowałem pojazd do różnych lokalizacji. Wszędzie to samo. Proszę o szybką pomoc.

24
Samoloty / Odp: Seria ciężkich samolotów transportowych ATMOS-A.
« dnia: Czw, 13 Lis 2014, 20:10:28 »
Ładne samoloty, ale Atmos to czeska firma produkująca piece :-D

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

25
Łaziki / Odp: Land Rover Defender
« dnia: Śro, 12 Lis 2014, 18:21:13 »
@SPS 22

Dzięki za słowa otuchy, ale wzoruje się na nowszym modelu,bez tuningu.

26
Łaziki / Odp: Land Rover Defender
« dnia: Śro, 12 Lis 2014, 14:38:56 »
@Drangir

Nwm po prostu tak mam :-D

Tak na serio mam 0.25, dlaczego sądzisz, że mam starszą?

A i fajnie by było, gdyby usunąć te komentarze nie dotyczące tematu...

P.S. W wersji 3 samochodu blachę w wiekszości zamienię na skrzydełka, porzucam wersję 2 biorę się za Land Rover Defender III Beta :-D

27
Łaziki / Re: Land Rover Defender
« dnia: Wto, 11 Lis 2014, 21:05:44 »
@Pan Kurczak
Wcześniej były w modzie, w wersji 0.25 zostały wprowadzone do stocka, jednak coś misie obiło o uszy o ciekawe skrzydła modowe, jednak nie pamiętam nazwy...

@Drangir
Do mnie czy do Kadafa to pytanie?

P.S. zaczynam pracę nad innym pijazdem z serii Land Rover Defender II

28
Łaziki / Re: Land Rover Defender
« dnia: Wto, 11 Lis 2014, 20:39:07 »
@up
Jak dla mnie radzi sobie świetnie, dopiero po zakrętach większych niż 90 stopni zaczyna się trochę przechylać.
Nie podobają mi się skrzydełka stockowe, a Spaceplane Plus... musze wypróbować, nie słyszałem o nich.

29
Łaziki / Re: Land Rover Defender
« dnia: Wto, 11 Lis 2014, 20:24:25 »
@up

xD

Ale serio nie lubie skrzydełek, z ciekawości Kadaf, działa ci KerbPaint na 0.25? bo mi nie.
Robiłeś crash testa z skrzydełkami? :-D
P.S. Jaki to mod na te kółeczka?

30
Łaziki / Re: Land Rover Defender
« dnia: Wto, 11 Lis 2014, 19:40:01 »
osobiście nie lubię skrzydeł, brzydko wyglądają. Jednak w tym pojeździe blacha ma inne zastosowania:
a) jest cięższa od skrzydeł, dzięki czemu pojazd dobrze trzyma się powierzchni Kerbinu
b) jest trwalsza od skrzydeł, co widać na crash teście (uwierz, że bez metalu Kerbale, by nie przeżyły.
A koła... Hmm... Spróbuję to poprawić w wersji 3, dodam też tylne światła itp. itd.

Strony: 1 [2] 3