Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - KubaAseph

Strony: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 23
196
Poproś o pomoc / Odp: "Sztywność" sieci komunikacyjnej w Remote Tech
« dnia: Śro, 24 Gru 2014, 10:09:30 »
Albo silnika dla mrówek z zmniejszonym ciągiem do 5%?

197
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Wto, 23 Gru 2014, 23:27:18 »
Niby PWingi są już na 0.90, ale nadal jest bugożydomasakra i nie da się używać.

198
Dyskusje ogólne / Odp: Najciekawsze ciało niebieskie w kerbalach ?
« dnia: Pon, 22 Gru 2014, 22:13:56 »
Eeloo - tajemnicza, lodowa planeta na która chyba nikt nie lata

199
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ)
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

200
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Pon, 22 Gru 2014, 10:54:50 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Proszę bardzo

201
Obsługa techniczna / Odp: KSP 64 bit
« dnia: Śro, 17 Gru 2014, 21:32:44 »
Właściwości gry i wybierasz betę 64bit.

202
Obsługa techniczna / Odp: Ciemny obraz
« dnia: Wto, 16 Gru 2014, 21:34:21 »
Za mało ramu, nowe sterowniki do grafiki, wyłącz shadery terenu.

203
Problemy z modyfikacjami / Odp: ksp ram saver master
« dnia: Wto, 16 Gru 2014, 08:05:33 »
Ja się dopiszę:
karta Palit GFX 750 Ti
windows 7 x64, gra na x32

Wypakowałem do folderu gry jak w instrukcji i KSP w połowie ładowania zdycha bez zostawiania logów. Czy KSP z ram saverem trzeba zawsze przez plik savera? Czy nie wystarczy w skrócie do gry -force-opengl?

204
Szukam modyfikacji / Odp: gąsienice w kerbal space program
« dnia: Nie, 14 Gru 2014, 13:52:40 »
Łapaj:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Daje gąsienice i repulsory.

205
Ten helikopter jest niezniszczalny. Róbta co chceta.

206
Problemy z modyfikacjami / Odp: ksp ram saver master
« dnia: Śro, 10 Gru 2014, 16:12:48 »
Graj na x32 i reins moda.

207
Problemy z modyfikacjami / Odp: Problem z Procedural Fairings
« dnia: Śro, 10 Gru 2014, 14:05:35 »
Te dodatkowe to stare screeny, a owiewki bierz z aerodynamics.

208
Gotowe poradniki / Odp: Kalkulator długich manewrów
« dnia: Pon, 08 Gru 2014, 08:15:58 »
Przydatny program, ale u mnie ciągłe minimalizowanie KSP w celu wpisania wartości kończy się crashem. Poza tym potrafi niestety mniej od stockowych manewrów (przy których odpalamu silniki gdy est. burn = czas do maneuver node). Ale gratulacje za wysiłek. Myślisz o wersji na Androida?

209
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Sob, 06 Gru 2014, 22:30:54 »
W końcu KSP staje się realistyczniejsze.
Mam nadzieję, że w 0.91 zaimplementują JSI RPM.

210
Poproś o pomoc / Odp: Punkty badań
« dnia: Śro, 03 Gru 2014, 21:33:52 »
Potrzebujesz 10098 punktów.

Strony: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 23