Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - KubaAseph

Strony: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 23
166
Obsługa techniczna / Odp: ZAKUP KSP
« dnia: Wto, 27 Sty 2015, 10:14:57 »
Zrób sobie konto PayPal jak nie masz, zweryfikuj, przelej na nie ok. 125 zeta i kup - jak masz dużą bibliotekę Steam, to kupuj na Steam, jak chcesz od twórców, to chyba na to samo wyjdzie, a KSP nie zostanie dodane do zakupów na Steam, więc w zasadzie trochę tracisz. A cd. walut PayPal wszystko przekonwertuje sam - nie baw się w to.

167
Obsługa techniczna / Odp: ZAKUP KSP
« dnia: Pon, 26 Sty 2015, 22:17:58 »
Zapewne koleś kupił na promocji (albo z kradzionej karty). Zakupów kluczy na Allegro nie polecam, support fatalny, PayPal karze poszkodowanego, a ty nie możesz nic zrobić - nie dostaniesz od nikogo nowego klucza ani nie udowodnisz oszustwa. Kup klucz od twórców albo kup na promocji Steam - pozbierasz karty i dostaniesz fajną tapetkę na profil. Jednakże jeżeli chcesz założyć konto tylko dla KSP, to lepiej kup standalone na stronie KSP, a nie wypożyczaj grę od Grubego.

168
Rakiety / Odp: nuclear propulsion
« dnia: Pon, 26 Sty 2015, 11:10:47 »
Do pomarańczki dałem klaster 4x atom, a wyniosłem największymi od NASA.
Tutaj masz przykładową rakietę, co doleci wszędzie (nie wiem czy nie używałem modów na części, startowała na NEAR):
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

169
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pon, 26 Sty 2015, 11:07:43 »
I IVA  dla Inline Mk. 1.

170
Rakiety / Odp: nuclear propulsion
« dnia: Nie, 25 Sty 2015, 22:43:57 »
Nadaje się tylko do manewrów w przestrzeni. Ma dość niski ciąg ale jest o wiele oszczędniejszy - 4 atomówki i pomarańczka dowiozły mnie na Eeloo.

171
Rakiety / Odp: nuclear propulsion
« dnia: Nie, 25 Sty 2015, 22:20:00 »
Dzięki wykorzystaniu reaktora jako czynnika ogrzewającego i przyspieszającego paliwo silnik ten jest o wiele bardziej wydajny od innych. W dodatku w atmosferze jest bardzo słaby i paliwożerny.

172
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 24 Sty 2015, 22:27:31 »
Skoro o modach mowa, to nie powinno zabraknąć uproszczonego KER, IVA do Mk. 2 i 3 (pełna wersja, a w środku ciemno jak u Murzyna pod koszulą...), zdejmowania hełmów na Kerbinie i Laythe oraz katapult załogi.

173
Problemy z modyfikacjami / Odp: Modyfikacja FASA problem
« dnia: Sob, 24 Sty 2015, 12:25:53 »
Wrzucasz to do Ships\SPH, nie do saves.

174
Poproś o pomoc / Odp: Problem z Obritowaniem
« dnia: Pią, 23 Sty 2015, 10:39:48 »
Troszkę offtop, ale czy jak bardzo opłacalny jest ciśnięcie gazu aż AP=70/80 km, potem czekanie aż T do AP = 20 s, przechył i w ten sposób zwiększanie orbity?

175
Poproś o pomoc / Odp: Odzyskiwanie stopni
« dnia: Czw, 22 Sty 2015, 22:26:02 »
Spróbuj Stage Recovery. Daje trochę hajsu nawet przy rozbiciu.

176
Humor / Odp: Memy/filmy o Kerbalach
« dnia: Wto, 20 Sty 2015, 12:53:24 »

177
Humor / Odp: Memy/filmy o Kerbalach
« dnia: Pon, 19 Sty 2015, 10:35:45 »

178
A może po prostu przywalasz o glebę? Wysokość mierzysz wskaźnikiem na górze ekranu czy KER?

179
Mam konto na dogry i powinienem już nieć z WoT, WT i HeroZero z 3 tysi, a nie dostałem ani jednego. Support milczy. Zapraszam do hejtowania strony za pomocą WOT

180
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Pią, 16 Sty 2015, 18:51:08 »

Strony: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 23