Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Koper

Strony: 1 ... 5 6 [7]
91
Obsługa techniczna / Odp: Pożegnanie z KSP?
« dnia: Czw, 19 Gru 2013, 23:36:57 »
Ale jeśli to nie problem z KSP tylko ze Steamem to może spróbuj przeinstalować Steama?

92
Aktualności / Re: KSP 0.23
« dnia: Czw, 19 Gru 2013, 14:19:36 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Akurat utleniacz się przydaje, jak inaczej polecisz w kosmos? :D.

W atmosferze R.A.P.I.E.R. spala tylko paliwo, bo jako utleniacz wykorzystuje tlen z powietrza, więc zabieranie takiej samej ilości utleniacza co w przypadku tradycyjnych rakiet nie jest potrzebne, bo i tak wszystkiego nie zużyjesz.

93
Aktualności / Re: KSP 0.23
« dnia: Czw, 19 Gru 2013, 00:46:09 »
Poza tym przypominam, że za pomocą Tweakables można w VAB/SPH wyzerować ilość utleniacza w dowolnym zbiorniku, więc nie będzie on zbędną masą podczas lotu.

94
Aktualności / Re: KSP 0.23
« dnia: Nie, 15 Gru 2013, 23:33:52 »
Pewnie jedno i drugie tylko nie wiadomo jak bardzo widoczna będzie optymalizacja samej rozgrywki.

95
Aktualności / Re: KSP 0.23
« dnia: Nie, 15 Gru 2013, 20:12:30 »
Ja na nową aktualizację nie narzekam. Fakt wielu nowości nie ma, ale też została ona wydana dużo szybciej niż pozostałe. Za to bardzo się cieszę z dodania Tweakables, a w tym możliwości regulowania mocy silników - w końcu będzie można stworzyć stabilne, asymetryczne statki (np. promy kosmiczne). No i podwozie samolotowe z możliwością skrętu (tego mi brakowało od kiedy gram w kerbale).

96
Stacje kosmiczne / Odp: Station Kerbin I
« dnia: Pon, 25 Lis 2013, 19:27:17 »
Im lecimy szybciej tym każde kolejne zwiększenie prędkości daje większy efekt. Moim zdaniem powinieneś spróbować ustawić stację na bardzo ekscentrycznej orbicie, tzn. periapsis blisko Kerbinu około 70-80km, apoapsis najlepiej kilka milionów, powiedzmy mniej więcej jak orbita Minmusa. Swojego śmiałka wystrzel jak najbliżej perycentrum w kierunku prograde i moim zdaniem na 100% opuści SoI Kerbinu.

97
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Problem z modem MechJeb
« dnia: Nie, 10 Lis 2013, 10:35:51 »
Albo jeszcze nie odblokowałeś MechJeba w drzewku technologii, albo mod dodałeś już po odkryciu danej technologii która odblokuje go. W drugim przypadku musisz wejść do budynku R&D, odnaleźć odpowiednią technologię i po prawej stronie jak masz listę części jaką ona odblokowuje, MJ będzie wyświetlony (w przeciwieństwie do pozostałych części) jak niewciśnięty przycisk. Po prostu kliknij na tą część, zaakceptuj to co się pokaże w okienku które wyskoczy i gotowe.

98
Aktualności / Re: KSP 0.23
« dnia: Wto, 05 Lis 2013, 21:01:21 »
Squad właśnie podał co zostanie dodane w nadchodzącej aktualizacji.

Tutaj link do oryginalnego artykułu (po angielsku) Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Dla tych co nie znają angielskiego :

- optymalizacja kodu gry oraz zaktualizowanie silnika Unity do najnowszej wersji
- archiwum badań - dostępne jako nowa zakładka w budynku R&D, dzięki czemu będziemy mogli przeglądać badania jakie już wykonaliśmy
- w SPH oraz VAB będą działać menu kontekstowe części, przez co będzie możliwe np. budowa statku z rozłożonymi panelami słonecznymi itp
- zmiana systemu badań, nie będzie możliwe uzbieranie maksymalnej liczby punktów nauki z danego eksperymentu poprzez wielokrotną transmisję danych na Kerbin
- laboratorium - nowa część, sporych rozmiarów, jednak jeśli nie będziemy mogli wrócić z wynikami eksperymentów na Kerbin pozwoli zwiększyć skuteczność transmisji (Kerbale będą miały ze sobą całą niezbędną aparaturę)
- będzie możliwość przenoszenia danych poprzez EVA (np. przeniesienie próbek z jednej kapsuły do drugiej), a nawet przekazywanie ich pomiędzy kerbalami
- nowy interfejs
- wsparcie dla myszy/manipulatorów 3d
- drugorzędne (?) paliwo dla silników
- więcej biomów
- koła dla samolotów będą miały opcję skrętu
- jetpacki w EVA będą wykorzystywać monopropelant
- bugfixy
- ...

Oczywiście do tej listy mogą zostać dodane nowe elementy, a jeśli twórcy nie zdążą się z czymś wyrobić zostanie to przesunięte na kolejną aktualizację.

99
Stacje kosmiczne / Odp: YAKSS - Yet Another Kerbin Space Station
« dnia: Pon, 04 Lis 2013, 20:44:44 »


Mała aktualizacja.

Na orbitę zostały wysłane dwa dodatkowe moduły.

Pierwszy to zbiornik o pojemności 5.000 jednostek na monopropelant wraz z czterema dokami na zbiorniki paliwa.

Drugi to moduł-przystań.  Posiada dwa średnie i dwa duże doki. Każdy dok posiada odpowiednie oświetlenie (lampy z modu Aviation Lights), dzięki czemu można łatwo je zauważyć nawet podczas dokowania po zacienionej stronie Kerbinu.




100
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Wto, 29 Paź 2013, 19:03:37 »
Też mam ten bug i z tego co patrzyłem to został niedługo po wydaniu 0.22 zgłoszony, więc może to poprawią przed 0.23. O ile się orientuję to ten bug dotyczy także, choć w mniejszym stopniu, czujnika mierzącego przyspieszenie grawitacyjne.

101
Stacje kosmiczne / YAKSS - Yet Another Kerbin Space Station
« dnia: Pon, 28 Paź 2013, 20:44:50 »


Witam!

Żeby nie zapomnieć jak się dokuje postanowiłem zbudować stację kosmiczną na orbicie Kerbinu.

W obecnej chwili stacja składa się z dwóch modułów - głównego, mieszkalnego, oraz modułu zasilania.

Moduł mieszkalny może pomieścić szesnastu kerbonautów oraz wyposażony jest w centralny komputer sterujący stacją. Natomiast moduł zasilania składa się z 18 największych paneli słonecznych, mogących dostarczyć ponad 320 jednostek energii w ciągu sekundy, oraz baterii mogących przechować 24 tysiące jednostek energii.





Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ <- galeria

Stacja ma w przyszłości służyć do tankowania na orbicie statków międzyplanetarnych.

Obecnie stacja jest zbudowana wyłącznie ze stockowych części, jednak mam zamiar użyć modu Aviation Lights, aby doki były lepiej widoczne po zacienionej stronie Kerbinu.

102
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Wto, 22 Paź 2013, 19:58:15 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
mam 2 gb ramu więc może być

To dziwne bo ja też mam 2GB i tak jak pisałem wyżej od 0.19 nie mam tego problemu.

103
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Pon, 21 Paź 2013, 18:22:26 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
update fajny, trochę lagów zniknęło, ale wciąż ten sam problem: po dwóch lotach(nieważne czy udanych czy nie) gra wywala przy próbie wysłania/wczytania następnego. problem pojawił się w 0.21 i chyba nie był tak nasilony

Czyżby to ten problem ze zbyt małą ilością pamięci RAM? Miałem ten problem na moim komputerze stacjonarnym w 0.18.4 ale od 0.19 wszystko u mnie działa poprawnie.

104
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Sob, 19 Paź 2013, 17:47:07 »
Moim zdaniem bardzo ciekawa aktualizacja. Nareszcie trzeba trochę pomyśleć nad konstrukcją rakiety, żeby z dostępnych części zbudować coś co doleci na Muna (przynajmniej w początkowej fazie gry) albo dalej. Naprawdę podziwiam osoby, które zaraz po rozpoczęciu nowej gry są w stanie polecieć na Minmus i w drodze powrotnej zahaczyć o Muna (Scott Manley) lub nawet odbyć podróż na Dunę. Niestety ja aż tak pomysłowy nie jestem.

Podoba mi się też nowe KSC, a najbardziej to, że nie zauważyłem spadku FPS w porównaniu do 0.21.

Strony: 1 ... 5 6 [7]