Niedawno ktos zapostowal b nowszy odpowiednik, jak się nazywał?
SCANsat, sam zaczynam go używać. Szkoda, że mody typu Kethane czy właśnie SCANsat nie dodają punktów Science za wykonanie pomiarów.
Co do modów, ja polecam te z których sam korzystam, tj.
- RemoteTech (chociaż z powodu błędu powodującego duplikowanie statków i w konsekwencji ich autodestrukcję musiałem go odstawić na bok)
- Kethane
- B9 - bardzo zasobożerny ale moim zdaniem bardzo dopracowany mod posiadający ogromną liczbę części do budowy wahadłowców
- KW Rocketry - masa nowych części do rakiet, w tym nowy wymiar 3,75m
- InfernalRobotics - dodaje ruchome części (np. siłowniki)
- Kerbal Attachment System (KAS) - dodaje wyciągniki (przykładowe zastosowanie - skycrane) oraz pompy do transferu surowców, dodatkowo umożliwia transport i montaż części zamiennych (przechowywanych w kontenerach i montowanych podczas EVA) np. mniejsze silniki rakietowe, lampy,...
- EdTools - dodaje nowe opcje podczas budowy rakiet, np. więcej opcji symetrii, autocentrowanie obiektów itp.
- SelectNewRoot - bardzo przydatne narzędzie w SPH/VAB, dzięki któremu można wskazać nowy "korzeń" pojazdu (czyli obiekt który będzie tym pierwszym)
- TAC Life Support - od teraz kerbale potrzebują do przetrwania w kosmosie energii, wody, tlenu i pożywienia
- Kerbal Alarm Clock - ustawianie przypomnień na pewne wydarzenia, np. zmiana SoI, optymalne ułożenie planet do podróży międzyplanetarnych itp.
- Procedural Fairings - proceduralne (czyli tworzone przez grę na bieżąco, same dostosowujące się do warunków) osłony
Chyba wymieniłem wszystko i niczego nie pominąłem.