Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Koper

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7
46
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Czw, 31 Lip 2014, 10:31:23 »
Z tego co piszą w weekly to bardziej zajęli się usuwaniem niepotrzebnych plików niż kodem.

47
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Fizyka niezwykle wysokiej wieży
« dnia: Śro, 23 Lip 2014, 22:45:08 »
Na intuicję to stacja zadokowana czy nie nadal znajduje się na orbicie. W przypadku zadokowania i tak musi się poruszać wraz z ruchem obrotowym planety (poprzez połączenie z wieżą).

48
Poproś o pomoc / Odp: Kupno KSP
« dnia: Śro, 23 Lip 2014, 15:50:51 »
Jak na to nie patrzeć to na każde oprogramowanie kupuje się licencję pozwalającą korzystać z niego, zamiast program jako taki. Różnica tylko taka czy dostaniemy pudełko z fizycznym nośnikiem zawierającym kopię programu czy pobierzemy z internetu.

49
Poproś o pomoc / Odp: Kupno KSP
« dnia: Wto, 22 Lip 2014, 17:09:16 »
1. Ceną.
2. Nie.
3. To chyba wie tylko SQUAD.
4. Tak.
5. Ja kupowałem z allegro gift na Steam.

50
Obsługa techniczna / Odp: Czy ktoś ma może link do Toolbar 1.7.3 ???
« dnia: Wto, 22 Lip 2014, 16:48:15 »
Wersji 0.35 czego?

51
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Śro, 16 Lip 2014, 21:53:18 »
Info od SQUAD - 0.24 miało mieć premierę wczoraj, ale podczas szykowania wersji finalnej napotkali problem ze zaktualizowaną wersją Unity. O ile problem nie jest trudny, to wymagał trochę czasu. W drodze jest kolejna wersja eksperymentalna - jeśli testerzy nie wykryją błędów, 0.24 zostanie wydane.

Tak więc przypuszczam, że może dzisiaj późnym wieczorem, albo jutro (a na 95% do końca tygodnia), powinniśmy otrzymać aktualizację. No... chyba, że nagle jeden błąd wywoła "reakcję łańcuchową" i pojawi się masa kolejnych.

52
Aktualności / Odp: Box-art KSP
« dnia: Czw, 29 Maj 2014, 20:41:33 »
Czyli pisało "Stworzone przez fanów. Tak mogłaby wyglądać okładka, gdybyśmy chcieli wydać wersję pudełkową."

53
Aktualności / Odp: Box-art KSP
« dnia: Czw, 29 Maj 2014, 19:45:11 »
Widzę, że nie doczytałeś treści postu...

Na razie nie jest planowana ŻADNA wersja pudełkowa.

Ten obrazek to twórczość fanów "a co by było gdyby".

54
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: FAR + Procedual dynamics.
« dnia: Pon, 26 Maj 2014, 22:04:56 »
Procedural Dynamics jak najbardziej. Co do pozostałych, to te najpopularniejsze typu B9 również działają (a przynajmniej powinny).

55
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: W jakim języku programujecie?
« dnia: Pią, 16 Maj 2014, 20:19:39 »
Przeglądarkę i pewnie przy okazji serwer. Wymyślając coś na szybko, to ja bym wysyłał do serwera zapytanie z pozycją aktualnego gracza. W takim wypadku, jeśli mapę przechowujesz w czymś na kształt tablicy dwuwymiarowej, musiałbyś sprawdzić jakieś r^2 innych pozycji dookoła otrzymanej pozycji (r - zasięg pola widzenia). Potem możesz odesłać listę graczy w pobliżu wraz z innymi potrzebnymi informacjami. Albo pustą jeśli niczego nie ma.

Chociaż nie wykluczam, że pewnie są jakieś lepsze sposoby żeby to zaimplementować, bo jednak gry, a w szczególności przeglądarkowe, to nie moja specjalność.

56
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Czw, 15 Maj 2014, 00:46:01 »
3-4 tygodnie raczej nie, bo tyle pewnie potrwa testowanie nowej wersji, a przecież jest ona ciągle rozwijana. Moim zdaniem bardziej realnym terminem jest lipiec lub sierpień.

57
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: W jakim języku programujecie?
« dnia: Pią, 02 Maj 2014, 12:36:12 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Poza tym na pingwinku nie działa KSP.

Na laptopie pobrałem ze Steama i działa, chociaż fakt, o płynności (w przeciwieństwie do Win7) nie ma mowy.

Wracając do tematu wcześniej trochę próbowałem Javy oraz Pythona, teraz ze względu na studia oraz zainteresowania (elektronika/mikrokontrolery) najwięcej piszę w C/C++. Zamierzam się też bliżej zapoznać z C#. No i stosunkowo dużo pisałem w Lua.

58
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Pią, 11 Kwi 2014, 13:57:23 »
Z tego co wyczytałem na oficjalnym forum to te quicksave'y były od dawna w grze jako narzędzie do debugowania, jednak dopiero w ostatniej chwili przed opublikowaniem 0.23.5 postanowili to zostawić domyślnie aktywne w grze.

59
Świetny zbieg okoliczności, bo ostatnio sam zrobiłem sobie FreeTracka, jednak ja użyłem diód podczerwonych i całość zasilam z USB komputera. Jeśli ktoś lubi pomajsterkować to gorąco polecam sobie zrobić, radość z grania razy dziesięć. W kerbalach jeszcze nie próbowałem, ale już trochę pojeździłem w Euro Truck Simulator 2 i trudno mi sobie wyobrazić teraz grę bez mojej czapeczki.

Ze swojej strony jeszcze dodam, że istnieje program FaceTrackNoIR - odpowiednik freetracka, też darmowy, ale chyba lepiej rozwijany. Posiada łatwiejsze do opanowania GUI, oprócz tego jest w stanie analizować nie tylko świecące punkty, ale też wykrywać twarz na obrazie z kamerki, choć jest to dość obciążające dla procesora. Muszę jeszcze trochę poczytać, ale jest chyba też opcja podłączenia czujnika akcelerometru-żyroskopu na podstawie którego FaceTrackNoIR też jest w stanie odczytywać dane. Odpada wtedy wąski kąt widzenia kamerki, złe oświetlenie oraz taki sposób nie wymaga prawie żadnych obliczeń ze strony komputera.

60
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Śro, 26 Mar 2014, 20:32:35 »
Ale moment, nie mieszajcie Asteroid Redirect Mission (patch 0.23.5) z 0.24. Jeśli 0.24 ma wyjść za 5 tygodni to w sumie nawet nie tak długo, tym bardziej, że chyba nie jest jeszcze w fazie testów. Natomiast ARM podejrzewam, że wyjdzie najpóźniej w przyszłym tygodniu, zresztą sam Felipe pisał, że w ARM wielu błędów nie wykryto, a te znalezione zostały szybko poprawione.

@UP

Nie wiem czy jest sens dawać grawitację do tak małych obiektów, żeby odczuć ich wpływ należałoby wrzucić przyspieszenie czasu x10 000.

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7