Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Koper

Strony: 1 [2] 3 4 ... 7
16
Obsługa techniczna / Odp: Crash przy uruchomieniu - zawsze
« dnia: Śro, 29 Paź 2014, 21:15:22 »
Mod Active Texture Management.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Zmniejsza zapotrzebowanie gry na RAM poprzez zmianę formatu tekstur oraz zmniejszenie rozdzielczości map wypukłości o połowę.

17
Obsługa techniczna / Odp: Crash przy uruchomieniu - zawsze
« dnia: Śro, 29 Paź 2014, 21:00:15 »
Może masz pecha i przy ostatnim się sypie, z komunikatu jasno wynika, że KSP brakuje pamięci.

Masz zainstalowany Active Texture Management?

18
Obsługa techniczna / Odp: Crash przy uruchomieniu - zawsze
« dnia: Śro, 29 Paź 2014, 20:18:14 »
Nie jakiś  problem z RAM tylko brakuje pamięci. Drugi błąd wynika z pierwszego.

19
Samoloty / Odp: F-22 Raptor
« dnia: Nie, 26 Paź 2014, 18:30:05 »
Wydaje mi się, że tak ma być - powyżej 70%, czy ile tam jest ustawione, uruchamia się dopalacz (afterburner).

20
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Nowy Pc czy PS4
« dnia: Nie, 26 Paź 2014, 11:31:53 »
Bo SteamBoxy to tak naprawdę będą zwykłe PC, produkowane przez różne firmy, ale działające pod kontrolą systemu SteamOS (bazującego bodajże na Debianie). Miały chyba mieć premierę gdzieś teraz, ale z powodu przeprojektowania pada Valve przesunęło premierę chyba na początek 2015.

21
Szukam modyfikacji / Odp: Nauka
« dnia: Wto, 21 Paź 2014, 21:36:40 »
Chyba nawet nie trzeba modyfikować save, bo jeśli dobrze pamiętam można dodawać je z poziomu Debug Menu (ALT+F12).

22
Wersja KSP 32 czy 64 bitowa?

23
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Pią, 17 Paź 2014, 18:11:57 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
czyli opcja w menu Complex Flight Model. Kto będzie chciał to sobie odznaczy, wtedy będzie miał lekko poprawioną aktualną aerodynamikę, pro gracze zaznaczą i dostaną znacznie bardziej skomplikowaną.

Pomysł może i dobry tylko pytanie czy wykonalny. Może inaczej, wykonalny, ale ile więcej pracy jest, żeby części działały jednocześnie w jednym i drugim? Ile nowych bugów się przez to zapewne będzie pojawiać?

Mają swoją wizję i niech ją stworzą, jak komuś się nie podoba to pobierze moda. Po to są mody - nie podoba się jakiś aspekt gry, to nikt nie broni Ci zmienić go na swój sposób (najczęściej ktoś zrobił już to wcześniej i wystarczy pobrać paczkę z forum).

24
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Czw, 16 Paź 2014, 19:02:09 »
Tylko FAR w żadnym wypadku nie będzie implementowany. Jedyne co jest w artykule to mowa o ulepszeniu aerodynamiki tak, żeby była "bardziej realistyczna, przewidywalna i zdecydowanie mniej tajemnicza".

25
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Pią, 10 Paź 2014, 10:04:11 »
@JackRyanPL

Też myślę, że jesteś trochę zbyt surowy. EnhancedNavBall miałem zawsze w modach i dam sobie rękę uciać, że to dodane w 0.25 wcale nie jest gorsze. Nawet nie zwracałem ostatnio specjalnie uwagi, ale ENB nie miał strzałek tylko "duszki" wskaźników jak się do nich zbliżałeś. Z wyjątkiem wskaźnika manewru i tak trzeba chyba dość blisko danego wskaźnika się obrócić, żeby pokazał się "duszek".

Co do niszczenia budynków to VAB raczej nikt przypadkiem nie zniszczy (no, chyba, że nie uda się próba lądowania VTOLem na dachu...), ale pas startowy jest podzielony na mniejsze części z których każdą można zniszczyć. Na pewno prędzej czy później nie uda Ci się poprawnie wylądować samolotem albo twój prototyp nie będzie chciał latać tak jak tego chcesz i się rozbije ryjąc kokpitem w asfalcie. Na filmiku Danny'ego wydaje mi się, że zniszczył platformę startową... zdmuchując ją silnikami rakiety, czyli może przed startem trzeba będzie powoli zwiększać ciąg zamiast tradycyjnego "gaz w podłogę i spacja"?

Jak dla mnie aktualizacja jak najbardziej na plus. Szczególnie te nowe części a już w ogóle stockowe ładownie.

Na temat reszty nowości się nie wypowiadam, bo nie miałem jeszcze czasu pograć trochę dłużej po aktualizacji.

26
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Sob, 04 Paź 2014, 12:03:16 »
Za sandbox pewnie się wezmą dopiero jak skończą karierę. Co do szybkości to czy ja wiem... dla mnie to 0.24 powstawał wyjątkowo długo. Od kiedy gram (luty poprzedniego roku) to aktualizacje wychodziły co mniej więcej trzy miesiące, czyli tak jak teraz. Potem był dopiero przestój na wersji 0.23(.5).

27
Poproś o pomoc / Odp: Problem z poroszuniem rakietą.
« dnia: Pon, 22 Wrz 2014, 20:43:14 »
A może po prostu nie wyciągasz NavBall'a w widoku mapy?

28
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Nie, 21 Wrz 2014, 10:25:40 »
Wkleiłem to specjalnie... dla mnie kilka obrazków jeden pod drugim to jednak "nie ten efekt" co sklejone razem...

29
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Sob, 20 Wrz 2014, 23:29:09 »
Jeszcze Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ od Maxmaps odnośnie eksplozji.

30
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Sob, 20 Wrz 2014, 15:30:34 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Squadcast jest jeśli się nie mylę w czwartki w nocy, lub w piątki rano naszego czasu.

Wczoraj sprawdzałem akurat godziny bo chciałem oglądać, ale stream u nas wypada między 2:00 a 3:00 rano w sobotę.

Strony: 1 [2] 3 4 ... 7