Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kedorlaomer

Strony: 1 [2]
16
Jak wyżej. Nie wiem nawet czy trwają jakieś prace nad taką modyfikacją. Razem z proceduralnymi skrzydłami, taki mod dawałby niesamowite możliwości.

17
Samoloty / Odp: Kedorwing 1 (aktualizacja 04.06.2014)
« dnia: Śro, 04 Cze 2014, 23:49:00 »
Nowa wersja samolotu.

18
Statki kosmiczne / Odp: Prawie Wielka Podróż
« dnia: Pon, 26 Maj 2014, 18:30:47 »
Aj!  Ostatnio takie klimaty czułem, oglądając "Odyseję Kosmiczną 2001"(znowu). Mały/Wielki film :)

19
Łaziki / Odp: Repliki pojazdów wojennych - słynne trio [by Kadaf]
« dnia: Nie, 25 Maj 2014, 00:37:03 »
Świetne repliki! M4 wygląda niesamowicie!
Warto zerknąć na Youtube i oglądając współczesne filmiki o M4, posłuchać z uwagą tego, jak wspaniale brzmi ten 9-cylindrowy, lotniczy silnik. Późniejsze wersje miały jeszcze inne motory, co było podyktowane zwiększeniem masy i w związku z tym niewystarczającą mocą.
M4 miał napędzane przednie koła gąsienic, co oznaczało, że wał napędowy ciągnący się od skrzyni, był baaardzo długi :)

20
Samoloty / Re: Kedorwing 1 (aktualizacja 04.06.2014)
« dnia: Czw, 22 Maj 2014, 22:12:36 »
Aż takim estetą nie jestem ;) Miał być tylko podobny do tego typu samolotów. Właściwie, to lubię maszyny szybkie, brutalne i okrutnie proste(co odnosi się także do samochodów).
Co do prędkości samolotu, na 30-35km(bez FAR), osiągał blisko 2000m/s, więc taki wolny to on nie jest.
Trzeba jednak przyznać, że przy takich prędkościach maszyna jest trudna do opanowania, jeden błąd i koniec.
Wloty zamontowałem, żeby sprawdzić jak ten dziwoląg będzie latał na dużych wysokościach i jak wysoko wyniosą go turbojety. W następnej wersji samolotu, tych wlotów już nie będzie.
 Na silnikach turbo fan z B9, maszyna mało pali. Jak poprawię stery, sprawdzę jak daleko ten banan poleci.

Dzięki za rady.

21
Samoloty / Re: Kedorwing 1 (aktualizacja 04.06.2014)
« dnia: Czw, 22 Maj 2014, 19:31:38 »
Dlatego myślałem o dyszach zamiast steru kierunku.
Co ciekawe, po zainstalowaniu FAR samolot lata bardzo ładnie. Trudności są tylko przy starcie(podwozie wymaga poprawek). Samolot wytrzymał nawet ostre zwroty.
Oczywiście biorę pod uwagę to, że wiele osób nie uznaje FAR. Sam bawię się tym modem od 2 godzin.

Samolot składa się ze 161 elementów. Jest to bardzo prosta konstrukcja, tyle, że wlotów jest sporo.
Masa: 25,698kg.
TWR: 2,68(3,26 max)
Ciąg: 675KN
Wersja z 3 turbojetami jest aż za mocna. Spokojnie wystarczą 2 silniki.

22
Samoloty / Re: Kedorwing 1 (aktualizacja 04.06.2014)
« dnia: Czw, 22 Maj 2014, 18:36:28 »
Wiem co to znaczy "epicko".Napisałem tak specjalnie. No dobra poprawiam, żeby nie raziło w oczy.
Dlaczego tak mało powierzchni sterujących?
Chodziło o latające skrzydło, a nie o przerośniętą deltę z ogonem. Oczywiście zamontowanie takiego ogona ze sterami, poprawi aerodynamikę, ale to już nie będzie latające skrzydło.
Nie twierdzę, że wygląda wyjątkowo ładnie ;). Go 229 ma silniki w kadłubie i jest w miarę zgrabny, jednak wszystkie takie konstrukcje wyglądają dosyć dziwnie.

23
Samoloty / Kedorwing 1 (aktualizacja 04.06.2014)
« dnia: Czw, 22 Maj 2014, 18:17:09 »
Witam. Zawsze fascynowały mnie takie konstrukcje, począwszy od owianego tajemnicą Go 229, aż po B2. Na początku miał być full stock, ale taki samolot ma wyglądać, stąd maszyna na bazie B9.
Stworzyłem prototyp, a właściwie serię maszyn, testowałem wiele typów usterzenia, różne rodzaje silników w rozmaitych konfiguracjach.
Priorytetem było minimum sterów/lotek. Nie do końca to się udało. Nie mam zbyt dużego doświadczenia w montażu dysz wysokiego ciśnienia powietrza. Miały one zastąpić konwencjonalne stery aerodynamiczne.
Prototyp wygląda tak:





Samolot składa się ze 161 elementów. Jest to bardzo prosta konstrukcja, tyle, że wlotów jest sporo.
Masa: 25,698kg.
TWR: 2,68(3,26 max)
Ciąg: 675KN

Samolot jest trudny w sterowaniu :P. Tego się spodziewałem. W obecnej wersji, na skrzydłach zamontowane mini sas'y/żyroskopy. Są lotki, między kabiną pilota, a zbiornikiem zamontowany duży sas od B9.
Pod górę idzie bardzo ładnie, start praktycznie bez dotykania klawiatury. Manewry z głębokim przechyłem są niestety bardzo ryzykowne. Maszyna łatwo wpada w ślizg na skrzydło.
Na wysokościach powyżej 25km, gdy turbojety łapią "drugi oddech kaczuchy" i ciągną mocno - samolot potrafi wpaść w płaski korkociąg lub robi inne dziwne manewry.
Raz udało się wyciągnąć maszynę na 50km, na działających turbojetach(powstała wersja SSTO, ale to jeszcze zbyt trudne dla mnie).

Jestem bardzo początkującym graczem. Chętnie zapoznam się z Waszymi sugestiami i radami, dotyczącymi takich konstrukcji. Może ktoś z Was ma doświadczenia z budowaniem podobnych dziwolągów.

04.06.2014
Kolejna poprawiona wersja "latającego skrzydła".
Samolot otrzymał nowy kadłub, skrzydła mają nieco inny kąt natarcia. Całość jest znacznie lepiej wyważona. Zamontowane hamulce aerodynamiczne.
Brak typowego steru kierunku - zastosowałem dysze powietrzne.



Odważyłem się i wybrałem na długi przelot. Samolot doleciał do bieguna północnego, zużywając około 120 litrów paliwa.
Połowa drogi na biegun:

Początek czapy lodowej:

Nad biegunem:

Jesteśmy na miejscu:


Trochę danych.
Ilość części - 52
Napęd - 1x F119 Turbofan Engine.
Ciąg - 198 kN.
Ilość paliwa - 500 litrów.
Masa startowa - 8613 kg.
TWR - 2,34
Vmax -
450 m/s na wysokości 10 000 metrów.
360 m/s na wysokości 4 000 metrów.
Przelotowa/ekonomiczna - 300 m/s(10 000 metrów).
Nie sprawdzałem maksymalnej prędkości na 20 000 metrów - samolot jest już trudny do opanowania. Powyżej 400 m/s trzeba prowadzić ostrożnie.
Pułap - około 20 000 metrów. Samolot obecnie ma zamontowany tylko jeden niewielki wlot.
Rozbieg - 10 metrów.
Dobieg - przy włączonych hamulcach aerodynamicznych można wylądować prawie jak samolotem typu vtol. Podczas lądowania na biegunie, jeszcze nie było klap i urwałem jedną lotkę.
Zasięg - ???
 Prawdopodobnie da się oblecieć Kerbin dookoła na 500 litrach paliwa, lub nawet mniej.
Użyte mody - Firespitter, B9.

Niestety dałem plamę i wkradł się jeden bug. Takie mocowanie skrzydeł, do tego typu kadłuba(i kabiny pilota) uniemożliwia wyjście na zewnątrz. Dlatego Jebediach nie wbił flagi na biegunie :P
Chyba jednak nie będę tego zmieniał, bo samolot lata zupełnie przyzwoicie.



24
Samoloty / Odp: Samolot Fokker Dr1 [by Kadaf]
« dnia: Czw, 08 Maj 2014, 23:38:46 »
Kadaf, dawaj D7, albo coś od Żabojadów - może Potez 25 ;D

25
Samoloty / Re: Słynny Samolot [by Kadaf]
« dnia: Wto, 06 Maj 2014, 00:05:51 »
Bardzo ładnie zachowane proporcje płatowca. Kółka można by wziąć z firespittera(może by podeszły), ale i tak samolot wygląda niesamowicie i w dodatku złowieszczo.
Trudny do zbudowania model, bo dziwaczne skrzydła robią wrażenie kanciastości, a samolot ma sporo krągłości.
Oj wylatało się trochę godzin na tym samolocie, grając w Ił-2 Szturmowik:Forgoten Battles. Oprócz syreny jeszcze te, wyjące niesamowicie, hamulce aerodynamiczne - czysta adrenalina. Tylko to wznoszenie - wolnooo i dłuuuugo.

26
Samoloty / Odp: Trochę złomu...
« dnia: Pon, 05 Maj 2014, 14:56:35 »
F-16 Falcon i F-18 Hornet wyglądają rewelacyjnie!
F-4 powinien latać ociężale :). Wszak amerykańscy piloci mawiali, że ten samolot to "amerykański dowód na to, że nawet cegła potrafi latać". Gruby, ciężki, dymi i grzęźnie w ostrych skrętach. Wyszedł Ci bardzo "historycznie".
Zmienna geometria skrzydeł - to coś, co spędza mi sen z powiek, od czasu, gdy gram w KSP. Trzeba skorzystać z modów. Ja wciąż(ku przerażeniu mojego brata - Benecjusza) tworzę samoloty zamiast rakiet i jakoś nie mogę się wybrać na orbitę i dalej :-\

27
Samoloty / Re: Słynny Samolot [by Kadaf]
« dnia: Pon, 05 Maj 2014, 14:31:40 »
Nie widzę dokładnie czy to "siódemka", czy "jedenastka", ale stawiam na ten drugi :)
Pięknie zrobione skrzydła i koła, wraz z zawieszeniem. Kawał historii polskiego lotnictwa - brawo!

Strony: 1 [2]