Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kadaf

Strony: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 107
811
 Świetna rada Youtubowiec, wydać dwa klocki i przyrżnąć w glebę rozwalając sprzęt na drzazgi. Póki nie masz Kuba wprawy, to kupuj z biedry, tylko się upewnij czy jest gwarancja i jak jest z zasilaniem. Widziałem jakiś czas temu śmigłowiec zdalnie sterowany, kosztował tyle co samochód, a bateria? 10 minut. Ale jakiego lotu! Więc to jakiś dziwnawy wyznacznik jakości ten czas lotu tu macie. Natomiast oczywiście baterie muszą dać się ładować, a nie że co lot to do biedry po nowe baterie :)

Jeszcze raz - jak na początek to sugeruję tani zakup, jak się rozleci na wskutek złego pilotażu, to cóż, lepiej że kosztował stówkę, niż tysiaka. Dodatkowo mając tani sprzęt możesz sobie pozwolić na podejmowanie ryzyka, czego nie zrobi nikt kto wyda kupę kasy na takie coś.

A co do kamerki, to aktualne urządzenia tego typu potrafią być mikroskopijne, więc dla kogoś z podstawową wiedzą z zakresu elektroniki dodać taki upgrade to chyba nie jest wielki problem.

812
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Space Engineers - prośba o pomoc!
« dnia: Pon, 01 Gru 2014, 23:41:26 »
Niezły kawał inżynierki zrobiony przez naszego forumowicza :)

Polecam, głosujcie ludzie, promujmy naszych gdzie się da, tym bardziej, że to solidny kawał roboty :D

813
Takie uroki modów, jedyne co do czego możesz mieć zawsze pewność że zadziała, to stock. Próbowałeś ładować na pas samolot ze złożonym podwoziem? Inna opcja jaka mi przychodzi do głowy to podwyższenie całego samolotu w SPH, bo może jest za nisko nad "podłogą" i się też tak wczytuje?

814
Poproś o pomoc / Odp: Wczytywanie save'u
« dnia: Nie, 30 Lis 2014, 10:42:39 »
Przytrzymaj klawisz F9. Tylko kilka sekund a nie klik.

815
Jak doda lotki, to poleci całkiem zwinnie :) Niestety modowe podwozia bardzo często robią takie jaja, bahamuto nie testowałem, ale podwozie z KAXa zachowuje się często dokładnie tak samo. Jak widzę to większe się zapada, ale to mniejsze nie, więc cóż, stosuj tylko to mniejsze, albo koła stockowe. Dodatkowo gra "nie lubi" przedziwnych konfiguracji, czyli sugeruję stosowanie popularnego trójpunktowego podparcia, bo tu to faktycznie widzę jakieś grube wydziwianie.

816
Problemy z modyfikacjami / Odp: RemoteTech- jak obsługiwać?
« dnia: Sob, 29 Lis 2014, 13:22:14 »
O właśnie, powyżej macie fachowo wykonaną sieć komunikacyjną. Tak to należy właśnie robić. Taki zestaw powinien krążyć wokół każdego ciała niebieskiego układu, plus w systemie Joola dodatkowe centrum kontroli. Wówczas transmisje jedynie zakłócać może gwiazda centralna. Oczywiście chyba, że kto zechce doładować jeszcze kilka zestawów na orbitach okołosłonecznych. Bo stabilna komunikacja Kerbin - Laythe to NIE JEST jedna antenka.

817
Propozycje & Uwagi / Odp: FAQ do KSP
« dnia: Sob, 29 Lis 2014, 01:41:16 »
Nie zaczynaj, bo jeśli gdzieś strzelisz gafę, to po pierwsze wprowadzisz w błąd użytkowników bez doświadczenia, a doświadczeni albo cię wyśmieją, albo wytkną błąd tłumacząc swoje stanowisko tak zawile, że nikt tego nie zrozumie, albo w ogóle rozgorzeje wielka dyskusja między doświadczonymi, bo każdy robi coś jednak trochę po swojemu, więc z FAQ zrobi się jeden wielki bajzel tak czy owak.
Takie coś mogły by zrobić tylko osoby doświadczone na tyle, żeby każdy inny użytkownik bez większego krzywienia gęby mógł powiedzieć, że tak to należy robić - z tych doświadczonych oczywiście. Kolejna sprawa to ogrom możliwości, a więc gigantyczna lista pytań, które na dodatek będą ze sobą powiązane, bo metaforycznie rzecz ujmując pytanie jak uzyskać cyfrę 5 może zawierać odpowiedzi:

a) 1+1+1+1+1=5
b) 3+2=5
c) 87-102+20=5
d) CAŁKI, RÓŻNICZKI, IKSY, PIERDYKSY=5

...i można by tak jechać dalej i dalej, a co user to przy bardziej zaawansowanych kwestiach inna droga. Dlatego właśnie wydaje mi się, że takie FAQ nie ma sensu. Tym bardziej, że co aktualizację należało by je pisać w sporej części na nowo, szczególnie w odniesieniu do modów, które też mają rozmaite wersje z których jedna działa pod 64 bitami, druga tylko na linuxie, a trzecia jedyne w czwartki o siedemnastej.
Niniejszym odradzam.

818
Propozycje & Uwagi / Odp: Reklamy nie zawsze fajne
« dnia: Sob, 29 Lis 2014, 00:54:13 »
Dzięki za odpowiedź ingwden, zdaje sobie sprawę, że nie maczałeś w tym palców, po prostu reklamodawcy nie mają często żadnych skrupułów i wciskają swój "towar" jak się da, ale również jak się nie da, łamiąc przy tym wszystkie możliwe zasady nie bycia kompletnym gnojem. Serio nie ma szans usunąć tego "earn money"? Ze wszystkiego jest to chyba najbardziej upierdliwe właśnie, nawet jeśli łaskawie usuną z tego cholerstwa wirusy, to nadal będzie męczące.

819
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Pią, 28 Lis 2014, 20:21:27 »
Antyscalacz na speczamówienie, BIP!

820
Propozycje & Uwagi / Odp: Reklamy nie zawsze fajne
« dnia: Czw, 27 Lis 2014, 20:27:31 »
haha, Skyline, myślę, że każdy doskonale zdaje sobie sprawę z faktu, że na każdym istniejącym forum istnieje grupa idiotów. To po prostu nieuniknione, więc nie widzę sensu w twoim zarzucie żadnego, natomiast z zainteresowaniem będę śledził czy ktoś nawiązując do któregoś z powyższych twoich postów klepnie coś w stylu "Tak! Dobrze gada!".
Natomiast co do twojego zarzutu "haniebnego zdarzenia" to czy na serio wydaje ci się, że ingwden wdział ciemne okulary, postawił kołnierz płaszcza i spotkał się z jakimś ciemnym typkiem w kapeluszu w jakiejś zadymionej mordowni, gdzie za neseser wypchany dolarami powiedział - Dobrze więc, zawirusowywujcie im te komputery, zabieram ten okrągły milion zielonych i znikam... Serio myślisz Skyline, że tak było?
Nie, nie było tak, Jestem pewien, że administrator nie odpowiada za treści reklam, a jedynie podpisuje umowę z reklamodawcą, który może tu nam wyświetlać co mu się żywnie podoba. Tylko wydaje mi się, że sytuacja w której okazuje się, że reklamodawca dopuścił się próby infekowania komputerów upoważnia reklamobiorcę do zerwania umowy w trybie natychmiastowym bez ponoszenia kar umownych. Na co właśnie liczę.

Więc Skyline, nie spinaj się, Kaczyński może być tylko jeden.

821
Propozycje & Uwagi / Odp: Reklamy nie zawsze fajne
« dnia: Czw, 27 Lis 2014, 19:34:47 »
Chwila, chwila! Bez szaleństw proszę! Pisałem wyraźnie, że rozumiem konieczność istnienia reklam, mimo że ta, która się wysuwa z prawego dolnego rogu jest mocno denerwująca. Ale reklamy muszą być! Sorry, czy ktoś myśli, że płacenie z własnej kieszeni za serwer i pilnowanie bandy głąbów to taka ciekawa robota? Może przez trzy dni, ale nie przez trzy lata! Dlatego jestem zwolennikiem reklam, niech będą, ALE nie takie, które próbują mi ryć w systemie jak ta wspomniana w moim pierwszym poście.


 Skyline, ciesz się że nie jestem moderatorem, bo byś dostał warna za działanie na szkodę forum przez podburzanie idiotów.

822
Propozycje & Uwagi / Reklamy nie zawsze fajne
« dnia: Czw, 27 Lis 2014, 16:55:55 »
 Ja rozumiem, że forum żyje z reklam, więc mimo że mnie męczą nieco, to siedzę cicho. Ale dziś mój antywir się rozszalał jak kliknąłem linka od jednego z użytkowników informując mnie o ataku wirusów. No to już jest gruba przesada panie Ingwden...
Rozumiem, że z czegoś trzeba opłacać serwer, jeśli by coś tam wpadło Ci do kieszeni, okej, jestem jak najbardziej za, ale błagam, nie kosztem komputerów użytkowników! Konkretnie rzecz biorąc kliknąłem na link z tego posta:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Włączyła się ta cholerna reklama "earn money", reklama której nie trawię na tyle, że praktycznie nie klikam w linki, reklama, która zapuszcza mi jakiś pieprzony filmik i jak się okazuje reklama, która próbuje zawirusować mój komputer. Sorry, drogi administratorze, zarobiłeś dziś ode mnie grubą krechę.

Proszę o zlikwidowanie tego popapraństwa, bo w przeciwnym razie nikt nie będzie sprawdzał linków żadnych użytkowników, co w rezultacie spowoduje zanik wymiany często przydatnych danych, a co dalej za tym idzie niechęć do forum, które jak się dziś okazało usiłuje infekować komputery.

Przegięcie, po prostu przegięcie...

823
Statki kosmiczne / Odp: Wycieczka po księżycach Jowisza
« dnia: Czw, 20 Lis 2014, 18:43:00 »
Dokładnie tak jak pisze Robson! Dla mnie ten przydługi start wcale nie jest przydługi, bo mogę sobie na nim obejrzeć w jaki sposób odpalane są poszczególne fazy tej największej stworzonej przez polskiego gracza rakiety. Pewnie, można by poczarować ujęciami, a to z tej, a to z owej, ale właśnie nie! Bo straciłbym z oczu stronę techniczną przedsięwzięcia. Obecność GUI w tym momencie też uważam za doskonały pomysł, a znajdą się wariaci co by chcieli na pół ekranu wykresy rozmaite pewnie też. To jest dokument a nie film, dokument w którym im więcej danych i wyraźniejsze działania Maciusia, tym lepiej. Muzyka jest po prostu kwestią gustu, tym bardziej że generalnie w filmie tego typu nie jest niezbędna, więc tym milej, że jednak jakaś jest. Co do ujęć itp itd to konstrukcje Maciusia, ale twoje również Skyline nie powalają designem, więc cóż, można dawać wymyślne ujęcia, ale to i tak będzie "leczenie syfa pudrem". Jedyne czego mi brakuje to nieco dłuższej wersji, może nawet z podpisami typu" "Rok 1 Dzień 183 Godzina 17.12 uruchomienie silnika w celu zamknięcia orbity wokół obiektu X - DeltaV 228 m/s^2".

Bo to jest dokument a nie film.

824
Statki kosmiczne / Odp: Wycieczka po księżycach Jowisza
« dnia: Czw, 20 Lis 2014, 16:23:50 »
Przecież film Maciusia nie pretenduje do bycia cinematicem w żadnym miejscu Skyline, więc nie wiem o co ci chodzi. Trochę jakbyś produkował autobusy i zwrócił uwagę koledze który produkuje wyścigówki, że powinien dołożyć więcej okienek i fotelików, bo przecież do tej dwuosobowej sportówki nie zmieści się baba z siatami.

825
Trzeba było Taicz zapytać na czacie, czy w ogóle warto instalować. Spolszczenie jest jakości niewiarygodnie miernej, na poziomie "Zbudój Rakete With Enginami". A tak serio, do grania w KSP wystarczy znajomości kilkunastu słów, po co wam spolszczenie?

Strony: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 107