Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kadaf

Strony: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 107
796
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Wto, 16 Gru 2014, 15:51:23 »
ShookTea, tyle że mój problem jest taki, że nigdy nie miałem żadnych problemów montażowych, obojętnie co sobie wymyśliłem, więc nigdy nie było tak, żebym krzyczał do monitora - Ooooch!!! Dajcie mi gizmaaa!!!
Więc nie, może się tam to do czegoś kiedyś przyda, ale kiedy i czy do czegoś, to póki co nie wiem.
A katalogi SPH/VAB? Hm... A to to już w ogóle nie wiem do czego by mi miało być przydatne, bo jakoś nigdy się w częściach nie gubiłem.

797
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Wto, 16 Gru 2014, 13:18:40 »
No i mamy, wersja 0.90 jest... Niestety nie ma takiej opcji, by Squad wydał kiedykolwiek update, który jest dopracowany. Dostaliśmy nieco części lotniczych dużego kalibru, czyli części promowe. Faktycznie z zewnątrz wygląda ten zestaw nieźle, więc tu należą się brawa dla Porkjeta. Ale wnętrza już nie ma, czyli sobie z IVA nie polatamy. Minuch numer jeden. Części promowe są spore, więc w rezultacie nijak nie pasują do skrzydeł, które są za cienkie. Wyobraźcie sobie prom kosmiczny o skrzydłach grubości kartki papieru, bo jeśli zechcecie zbudować prom, to właśnie tak będzie wyglądał. Albo panienkę z mega seksownym tym i owym, ale z nóżkami i rączkami anorektyczki, bądź pana w pasiaku co pięć lat przesiedział w Auschwitz. To po prostu nie pasuje! Minuch numer dwa. Bawię się akurat karierą nieco, aczkolwiek ponieważ gram na hardzie (z włączeniem opcji quicksave, bo aż takim freakiem nie jestem by latać bez niej), to idzie to powoli. Ogromną nadzieję miałem, że wprowadzone zostanie zróżnicowanie płci, co Squad po wyjściu 0.25 zapowiadał. Patrzę, misja, ratunek dla kerbala, który utknął na orbicie. Jak się tam znalazł, trudno zgadnąć, ale to co mnie więcej niż mocno zainteresowało, to że nazywał się Jenny Kerman. A więc ona, a nie on. Sobie pomyślałem z nadzieją, jednak to wprowadzili! Będą kobity! Może po prostu zrobili niespodziankę, nad wyraz dla mnie miłą. Lecę! Co z tego, że rakieta na bardzo podstawowych częściach, co z tego, że tracking center nie obsługuje pokazywania manewrów, ani też się nie da kliknąć na guziczek TARGET. Randevous na oko! Trzeba ratować kerbalkę, nie ma opcji że nie! Przyznam, że było to bardzo trudne wyzwanie. Zero danych jak mają się do siebie orbity, żadnego znacznika gdzie jest cel, więc wiecie, hard-pro. Dałem radę. przełączam się na naszą drogą Jenny, by wciągnąć ją na pokład i.... przypomniała mi się znana piosenka, której tekst przypasował mi jak ulał:

"...Właśnie się dowiedziałem, że ona jest pedałem..."

Tutaj Squad dostał odemnie ogromną, ogromną krechę. Minuch, minuch, minuch!!! Za zawiedzione nadzieje i za kłamstwa.
 Kolejna sprawa. Budynki pierwszego tieru są paskudne, widać że robione na kolanie. Już chyba ciekawsze były proponowane szopy z drewna i przyczepy campingowe. Bo biedę można zrobić malowniczo również. Jest też niekonsekwencja, na wszystko brakuje, a trawniczki lepsze niż na stadionie narodowym. Spodziewałbym się raczej błotnistych dróg wyjeżdżonych przez koparki i spychacze, gdzieniegdzie jakieś kontenery, coś tam, żeby czuć było, że to po pierwsze nie finał, a po drugie, że faktycznie nie ma kasy. Nic z tego, bezsensowne trawniczki i fakt że zaczynamy i kończymy na betonie.

Ponarzekałem, więc teraz plusy.

hm...

Trudna kariera na poziomie hard. Konieczność rozbudowy poszczególnych budynków jest kosztowna i niezbędna dla rozwoju programu kosmicznego. Ograniczenia są ciekawe i wymagające. O kontraktach się nie wypowiadam, bo zrobiłem ich dopiero 20, praktycznie to samo co mieliśmy w poprzedniej wersji, więc powiew nudy dość porywisty. Jakkolwiek nie wykluczam, że może później jest lepiej.

To tyle, cztery minusy, jeden plus.

798
hłe hłe, gmeranie przy panelu mnie rozbawiło :) Ale czy to szczela?

799
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Wyprawa na Moho.
« dnia: Nie, 14 Gru 2014, 21:42:13 »
Niezła robota, jestem pod wrażeniem opracowania przekroju Mohola. Niezły statek kosmiczny, zgrabny, poza tym lot na Moho to już nie w kij dmuchał, więc też niezła inżynierka. Porządny lądownik na szeroko rozstawionym podwoziu, nieźle przemyślany i również estetyczny. Nie pamiętam kiedy widziałem tu na forum tak dobry lądownik. No no, kawał bardzo dobrej roboty Winged, tak trzymać ! :D


Więc niniejszym wręczam ci złoty klucz profesjonalisty KSP :)


800
Szukam modyfikacji / Odp: Budynki
« dnia: Nie, 14 Gru 2014, 14:21:45 »
Każdą konstrukcję jaką zechcesz możesz sobie zbudować z proceduralnych skrzydeł, a nawet przy odrobinie wyobraźni ze stockowych części.

801
Dzięki za info koledzy :) To się dziecioki nalatają, ciekawe tylko jak długo. Chociaż poprzywalałem tym mnóstwo razy i póki co na odporność nie narzekam, z drugiej strony nie robiłem testów typu rozpędzić na maksa i jebut w ścianę, więc może na trochę mi starczy :)

802
A mam pytanko. Kupiłem takie śmiglaki jeszcze dwa, dla dzieciaków kuzynów na gwiazdkę. Ma ktoś z was wiedzę, czy te radia mają jakąś swoją unikalną częstotliwość, czy też nie będzie się dało latać dwoma naraz? W sensie żeby sobie nie wchodziły na tą częstotliwość właśnie. To że je rozwalą w drzazgi w pół godziny to tego akurat się spodziewam, ale fajniej jakby latały oba naraz niż tylko jeden :)

803
W życiu nie miałem sprzętu zdalnie sterowanego, więc sobie dziś kupiłem śmiglaka z biedronki. A co! Kto bogatemu zabroni! :D
Dałem 8 dych i sobie fruwam po chacie, zabawa przednia, bateria pewnie wytrzymuje 10 minut, sterowanie jest proste, żeby nie powiedzieć że prostackie, precyzja taka sobie, ale fun naprawdę jest hehe


Quadrocopterów nie było, więc brałem co mieli, póki co to po godzinie pękłem dopiero kawałek podwozia, ale na co mi podwozie, skoro tu o latanie się rozchodzi :D

Może i to badziew, ale i tak polecam :)

804
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Czw, 11 Gru 2014, 22:11:34 »
Osobiście stawiam na tą wersję:


805
Problemy z modyfikacjami / Odp: Problem z oponami w KSO
« dnia: Wto, 09 Gru 2014, 15:58:51 »
Wnikanie w powierzchnie to problem wszystkich modowych kół. Niektórym to działa, a niektórym uparcie nie, więc wydaje mi się, że problem tkwi w niedostatecznym przetestowaniu modów na różnych konfiguracjach sprzętowych. Ale cóż, moderzy nie robią tego za pieniądze, więc nie spodziewajmy się cudów. Lepiej wykorzystywać koła stockowe.

806
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Pon, 08 Gru 2014, 15:57:18 »
 Zupełnie nie pojmuję czym się zachwycacie. Ta cała kariera to strzał w stopę twórców KSP. Kompletny debilizm! A dlaczego tak uważam? Ponieważ większość nowych graczy zaczyna od kariery, bo takie ochy i achy. Odblokowywują z mozołem te idiotyczne drzewko ze skrajnie kretyńskimi punktami nauki (widział ktoś kiedyś w realnym świecie coś takiego jak punkt nauki?), a po odblokowywaniu wszystkiego zabierają się za kolejną grę. No bo przecież tą skończyli, to co tu robić dalej? Deinstalacja i nara kerbale. Dowód? Pokażcie mi chociaż jednego tu na forum, co zaczynał od kariery, a potem zrobił spektakularną misję na sandboxie.

...

Ciekawe, że nie ma ani jednego co?

807
Gotowe poradniki / Odp: Kalkulator długich manewrów
« dnia: Pon, 08 Gru 2014, 10:41:37 »
To jest kalkulator DŁUGICH manerwów Kuba. I w tym przewyższa stockowy system, bo nie opiera się na punkcie manewrowym właśnie. A po co minimalizujesz Kerbale? Wystarczy mieć je odpalone w oknie i wówczas nie ma żadnych problemów.

808
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Pią, 05 Gru 2014, 16:33:41 »
Specprzedziałek raz!

809
Jednak się potwierdza to co pisałem wcześniej, więc agnorek, jesteś w zdecydowanej mniejszości. Cóż, jak ktoś chce się ścigać to kupuje cinkieciento, punto, czy podobny badziew, którym jak przydzwoni w coś ostro, to po prostu wyrzuca. Oj widywałem takich co to na wyścigach pojawiali się autem za sto tysięcy i więcej. Ale zawsze widywałem ich tylko raz... Pewnie, można se kupić Lancera czy subaru imprezę, ale sens ma to tylko wówczas, kiedy przed tą imprezą przesiedziało się pięć lat w jakimś pogiętym golfie, punto czy cinkieciento. Nie przelatałeś setek godzin? Kupuj tanie!

810
Poproś o pomoc / Odp: Podstawy obsługi Decuoplerami
« dnia: Śro, 03 Gru 2014, 00:07:59 »
Stosuj separatrony, które się będą odpalać razem z dikaplerem odsuwając pusty zbiornik od rakiety. Separatrony to takie malutkie silniczki na paliwo stałe. Przy montażu uważaj, żeby płomień z silników nie kierował się w stronę rakiety. Ja zazwyczaj stosuje po cztery na jeden odrzucany zbiornik.

Strony: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 107