Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kadaf

Strony: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 107
691
Tak jak testowałem jak chwilę działało, to jeszcze jedną rzecz bym zmodyfikował. Ten pasek z modami. Tak sobie myślę, że wypisując własne mody przy ich większej ilości dobrze mieć wgląd w to co się już wymieniło. Przynajmniej ja miałbym problem nie widząc całości listy. A są tu tacy co mają ich ze czterdzieści. Obawiam się że w rezultacie jedne będą się powtarzały, a inne zostaną zapomniane. Może by z tej jednej linijki zrobić sporawą ramkę?

692
Dodałbym jeszcze kartę graficzną, bo niektórzy się spodziewają cudów po integrze, a poza tym ufam, że w ramce na mody zmieści się i 40 sztuk, a nie że to tylko jedna linijka. Przetestowałem właśnie jak to działa, no i mi nie działa, nie ma ramki jak założyłem wątek w dziale poproś o pomoc.

693
Inne / Odp: KSS "Jebediah Kerman"
« dnia: Pią, 06 Lut 2015, 12:46:37 »
Ten statek płynie wolno dlatego, ponieważ impact tollerance skrzydeł proceduralnych z których zrobiony jest kadłub wynosi o ile dobrze pamiętam 8 m/s. Przekroczenie tej prędkości zakończy się rozpadem kadłuba. Przecież to oczywiste. Gdy budowałem hydroplany, to przy starcie i lądowaniu żaden element proceduralny nie mógł dotknąć wody. Oczywiście można by ten statek zbudować z blachy i byłby szybki, albo ustawić go na wlotach i zbiornikach, też byłby szybszy. Tylko jakoś tak mi się wydaje, że twórca tego okrętu obrał sobie za cel raczej stronę wizualną, a nie osiągi.

694
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Naturalny czy sztuczny?
« dnia: Pią, 06 Lut 2015, 12:42:25 »
Definicja druga jest logiczna, z tym że tutaj są dwa wyjścia. Albo określimy, że naturalne jest to, na zmianę orbity czego działanie człowieka jest niemierzalne (czyli skakanie po księżycu albo wykorzystywanie asyst grawitacyjnych), albo opcja druga. Jeżeli satelita sam z siebie zaczął orbitować wokół danego ciała w sposób stabilny, to jest satelitą naturalnym. Natomiast zmiana parametrów jego orbity nie stworzy z niego satelity sztucznego, bo już przecież w sposób naturalny stał się satelitą, nie? Jak coś jest na ucieczkowej to przecież nie jest satelitą, tylko ciałem przecinającym układ, obojętnie czy w międzyczasie pokręci się nieco wokół planet czy nie. Tak więc reasumując - naturalnym satelitą jest wszystko, co urodziło się jako naturalny satelita, obojętnie czy potem na wskutek czyjejś ingerencji zmieniło swoje położenie. Bo pomyślmy, jeśli w Księżyc przywali olbrzymia asteroida wyrzucając go z orbity, to nie stanie się on ciałem sztucznym, ponieważ działały na niego jedynie siły NATURALNE. I tyle.

695
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: AstroQuiz
« dnia: Czw, 05 Lut 2015, 16:06:51 »
Ale największego śmiecia wagowo czy objętościowo? Amerykanie wysłali w ramach eksperymentów (?) pół tony gwoździ. To jest teraz ogromna chmura.

696
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Czw, 05 Lut 2015, 01:08:15 »
Czekam więc Ruszka na relacje ze spektakularnych misji i oczywiście informuj o postępach :)

697
Faktycznie niezłe odzworowanie :) Co do faktu, że pojawił się tu drugi wątek o tym samym, to sugeruję scalenie ich w jeden pod szyldem wingeda, wszak był pierwszy, a oba wątki się wzajemnie uzupełniają.

698
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: AstroQuiz
« dnia: Pon, 02 Lut 2015, 21:48:25 »
No, Robson, nie do końca z tym cieplutko. Jeszcze przed Kambrem bywały wielomilionletnie okresy, kiedy nasza planeta była skuta lodem na całej powierzchni. Takie okresy zlodowaceń zdarzały się wielokrotnie, chociaż nie mają zbytniego związku z tzw epokami lodowcowymi, czyli glacjałami które aktualnie (prawdopodobnie) powtarzają się co jedenaście tysięcy lat.

699
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Nie, 01 Lut 2015, 17:45:51 »
Moskit, osoby kompletnie nie interesujące się astronautyką nie kupią KSP, tak samo jak ja nie kupię gry w której ubieramy w różowe wdzianka mangowe panienki. Bo mnie to nie interesuje.
Wgrywanie modów dla utrudnienia? Jasne, można, tyle że co aktualizację co bardziej długotrwała i skomplikowana misja leży. Wersja 0.90 zarżnęła moją misję na Eve, ponieważ każdą pierdołę musiałbym budować od początku. Real Solar System? Cóż, osoby ze zwichniętą estetyką mogą być zachwycone pikselami tekstur wielkości Księstwa Monako. Wyjątkiem jest Maciuś, który po prostu uwielbia obliczenia i grafika dla niego jest sprawą trzeciorzędną. Nie chce mi się tu sypać linkami, ale złożone wyprawy wielu graczy operującej na dużej ilości modów zazwyczaj kończą się nierozwiązywalnym bugiem bądź zmianami co aktualizację. Tak więc pewnym rozwiązaniem jest stock. Tyle że stock jest niestety dość banalny.
Kwestia ilości czasu poświęconej grze, sorry Moskit, w drugim locie od momentu uruchomienia KSP byłem na orbicie, w czwartym lądowałem na Munie, więc nie wiem gdzie te kilkadziesiąt godzin na docieranie na orbitę Muna. A poza tym wyraźnie zaznaczyłem że tu nie chodzi o trudno/łatwo, tylko ciekawie/nudno. Jeden surowiec nie jest ciekawy. Właściwie przypomina tryb godmode z nieskończoną ilością paliwa, skoro jest tak ogólnodostępne i niewymagające praktycznie niczego.
Tak więc masz moje przemyślenie, bo cóż, zdarza mi się ono dość często.

[Post scalony: Nie, 01 Lut 2015, 18:12:25]


Drangir, no to wskaż mi gdzie to ja chwalę tak tą aerodynamikę :) Nie, ja jej wcale nie chwalę przy lotach w wyższych partiach atmosfery. Nienajgorzej sprawia się przy lotach lekkimi jednostkami do pułapu 5 km, chociaż i tak zachowuje się przedziwnie, bo to prawie jak latanie w zupie. Chociaż z drugiej strony wspominałem przy mojej replice B-17, że prędkości startu, lądowania oraz przelotową ma zaskakująco podobną do oryginału, co wychodzi na spory plus (ku mojemu zaskoczeniu). Co do hotelu na Dunie, nie ukrywajmy, że to był taki lekki żarcik nie mający wiele wspólnego z realizmem. Niestety nawet mody nie umożliwiają rzeczywistego montowania konstrukcji gdziekolwiek, ponieważ doki dokami, ale to jednak nie klucz dziewiętnastka i garść nakrętek :)

700
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Nie, 01 Lut 2015, 16:45:48 »
A ja poprę kamilsa. Jeden surowiec? To kpina jakaś. Statki kosmiczne używają trzech surowców by latać - paliwa, utleniacza i monopropu. Ale lenie w sombrerach stwierdzili że to wszystko jedno, bo każdy wie przecież, że w dowolnej bryle bazaltu jest cała tablica mendelejewa i jeszcze okolicznościowy koszyk owoców na dodatek. Co to argumentu, że jak chcę mieć trudno, to podkręcam jakieś suwaki ShookTea... no cóż, jesteś noobem w ksp, więc wybaczam klepanie bzdur. Tu nie chodzi o trudno/łatwo, tylko ciekawie/nudno. Bądź pomysłowo/bezmózgowo. Jeden surowiec to żadne myślenie i kombinowanie. Lądujesz gdzie chcesz, tankujesz co chcesz. Idiotyzm! Zrobisz orbitalną rafinerię przetwarzającą 5 surowców by tankować w niej statki dalekiego zasięgu? Nie, bo po co, skoro każdy statek sam się może zatankować gdziekolwiek. Zrobisz system zaopatrywania paliwa w układzie Joola gdzie z Laythe ciągniesz utleniacz, z Vall monoprop, a z Bopa kerazynę? Nie zrobisz, bo surowiec jest jeden. W tej chwili idea mobilnych rafinerii nie ma żadnego sensu przy jednym surowcu. Tak samo z rafineriami orbitalnymi, tak samo z transportem paliw by z wielu elementów składowych zrobić coś co się da nalać do baku. Dla mnie to skrajna porażka. Ale cóż, noobom może się spodobać.

701
Kampanie / Odp: [RP]Kerbal Space program Role-Play
« dnia: Nie, 01 Lut 2015, 11:37:22 »
No to chętnych do zabawy będziesz miał ze trzech... A proponowane misje nie są szczytem pomysłowości... Obowiązkowe proponowane mody to kiepski pomysł, przynajmniej ten zestaw, a tekst, że może być to wersja piracka prosi się o nożyczki od moderatora, oraz, jeśli nastrój Raynusa nie będzie cały w skowronkach, to również warn.

702
Poproś o pomoc / Odp: Nagle przyspieszająca stacja kosmiczna
« dnia: Śro, 28 Sty 2015, 14:50:40 »
Takie uroki modów. Chcesz latać z minimalnym ryzykiem bugów, lataj na stocku. Mając wiele modów sam się prosisz o tego typu akcje.

703
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: AstroQuiz
« dnia: Wto, 27 Sty 2015, 02:34:08 »
Po dłuższym zastanowieniu się nad kwestią nieprzecinających się nierównoległych, to faktycznie ciężka sprawa. Natomiast proste jest by się przecięły dwie równoległe. Wydaje się, że nie powinny co? A guzik. Nieeuklides miał zeza. Jak się ma zeza, to się będą przecinać!

704
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: AstroQuiz
« dnia: Pon, 26 Sty 2015, 23:21:50 »
Przecież zagadka jest banalna, twórcą podstaw matematyki nieeuklidesowej jest Nieeuklides z Aleksandrii. I tenże Nieeuklides zapewne gdzieś to tam zauważył na polu albo gdzie, obojętnie.

705
Obsługa techniczna / Odp: ZAKUP KSP
« dnia: Pon, 26 Sty 2015, 23:17:11 »
Ale tu nie chodzi o poziom gotówki przecież. Skoro są rozbieżności, to jest to najzwyczajniej podejrzane. Jak będziesz chciał se Ferrari kupić jako 75 samochód i wklepiesz ceny auta w neta i ci wyjdzie że w tym samym sklepie to samo auto niczym się na pozór nie różniące od drugiego raz kosztuje dwa miliony a raz milion to też zapytasz o co chodzi.
Bo może jeden klucz na allegro kosztuje 30 zyla, drugi 60 zyla i okaże się że może oba są fałszywe i żaden nie zadziała, może trzeba czekać aż pojawi się klucz za 90 zyla? Dlatego jak sądzę Raduch pyta o co chodzi z tymi cenami. Ja swoją radę wrzuciłem. Każdy poza może Robinsonem Cruzoe zna kogoś kto robi zakupy przez neta, a bezpieczny i pewny zakup, to tylko i wyłącznie HOMEPAGE producenta gry.

Strony: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 107