Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kadaf

Strony: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 107
676
Szukam modyfikacji / Odp: Szukam: Mod Inflatable habitat dla wersji 0.25
« dnia: Wto, 17 Lut 2015, 20:44:54 »
Zawsze zostają proceduralne skrzydła i budowanie całych baz z nich.

677
Własna twórczość / Odp: Model Antares 500 - Launch Pad 0C - 1:400
« dnia: Pon, 16 Lut 2015, 15:23:02 »
Sama rakieta, straszna nuda. Ale za to platforma startowa i infrastruktura naziemna wygląda autentycznie ekstra, dobra robota agnorek :)

678
Kampanie / Odp: [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko!
« dnia: Nie, 15 Lut 2015, 13:55:34 »
Nikt nie ma ochoty prowadzić kolejnej części PMB. Nikt z doświadczonym graczy na forum w każdym razie, bo nie jest to przedsięwzięcie, które mógłby prowadzić skutecznie noob. Podkreślam wyraz "skutecznie", czyli prowadzone w sposób przemyślany i interesujący. Tu, na forum, ja widzę dwie aktywne osoby, które mogły by się tego podjąć i nie wyszedł by bełkot, siebie i Drangira. Tyle, że żaden z nas nie chce się babrać w organizowanie czegoś, w czym ich projekty zasadniczo by nie uczestniczyły.

679
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 14 Lut 2015, 19:46:35 »
Ale dziwaczne klepiecie domysły. Jestem pewien, że miejsce z surowcem 100% daje określoną ilość czasu wydobycia - powiedzmy 100 minut. Czyli surowiec 5% to 5 minut wydobycia i się skończy. I tyle. Proste że trudno bardziej. Kto idzie o zakład, że taka będzie właśnie metoda tych całych procentów?

680
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: AstroQuiz
« dnia: Sob, 14 Lut 2015, 00:39:38 »
Wiecie co, (pijany jestrem, shooktea milcz, bo cię znowu od noobów wyzwę) podoba mi się, że pytania przestały być banalne, typu wklejam pytanie w google, i kopiuję odpowiedź, tak trzymać!

681
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: AstroQuiz
« dnia: Pią, 13 Lut 2015, 17:36:42 »
A może chodzi o sondę Deep Space 1 wystrzeloną w 1998?

682
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: AstroQuiz
« dnia: Pią, 13 Lut 2015, 15:08:42 »
Brawo Benecjusz, o to właśnie mi chodziło. Faktura obejmowała szereg punktów takich jak; opłata za pierwszą minutę holowania (wykorzystano wówczas silnik lądownika księżycowego do zmiany trajektorii lotu), oraz znacznie niższą stawkę za każdy kolejny kilometr. Dodatkowo Grumman zaoferował rabat 2% w razie uiszczenia opłaty gotówką. Ponieważ by przeładować energię elektryczną tuż przed fazą wejścia w atmosferę z baterii lądownika, do kapsuły lądującej wykorzystano przewody elektryczne wydarte z modułu serwisowego, toteż faktura zawierała odpowiednią adnotację, która brzmiała następująco: "Kable własne klienta" Podobnych smaczków było jeszcze kilka, co dowodzi, że z NASA współpracowały, i, mam nadzieję dalej współpracują, firmy i ludzie z niezłym poczuciem humoru.

Łączny koszt holowania według firmy Grumman opiewał na kwotę 312 421 dolarów i 24 centy.

Benek, zadajesz pytanie :)

683
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: AstroQuiz
« dnia: Pią, 13 Lut 2015, 13:51:15 »
Jaki był najciekawszy dokument wysłany z firmy Grumman Aerospace Corporation do firmy North American Rockwell? Nie podam roku ani misji, którego ten dokument dotyczył, bo było by za łatwo :D

684
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: AstroQuiz
« dnia: Pią, 13 Lut 2015, 12:42:49 »
Myślę, że na pewno taki przypadek istniał. Skoro wokół Księżyca z powodzeniem utrzymują się nasze sztuczne satelity, a wokół Ziemii fruwa masa żelastwa, którego ruchy są do pewnego stopnia destabilizowane przez wspomniany Księżyc, a mimo to nic złego się nie dzieje, to why not? Czy aktualnie występuje gdzieś w układzie takie zjawisko, nie wiem, ale czy istniało w przeszłości? Jestem przekonany, że tak.

685
Modyfikacje / Odp: UbioZur Welding Ltd - Mod w którym się zakochasz!
« dnia: Śro, 11 Lut 2015, 18:54:13 »
Dodam, że jest z nim jeszcze jeden brzydki problem. Po zespawaniu z kilkudziesięciu części w jedną bardzo często bywa, że nasz punkt "node", czyli ta taka kulka, która jest punktem mocowania danej rzeczy do drugiej często bywa wywalona gdzieś w przestrzeń. Zbudowałem jakieś tam ustrojstwo kilka tygodni temu i okazało się, że po "zamocowaniu" obiekt zespawany lewitował trzy metry w górę i pięć metrów w bok od powierzchni do której miał być bezpośrednio przytwierdzony. Taki psikus...

686
No raczej nie obejrzę, czegoś, czego twórca nie wie jak się nazywa gra w którą gra. Bo to sugeruje żenujący, a może nawet ujemny poziom tego co prezentuje. Chyba że on nie lata tylko podłączył kółka do VAB i jakoś nim jeździ, albo co...

687
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 07 Lut 2015, 17:30:11 »
Ano właśnie, powyżej model 3d wykonany na podstawie tego co tam wrzuciłem wcześniej. Tylko to model fanowski, a nie squadowy o ile dobrze rozumiem, więc nadal nie ma żadnej pewności czy będzie to, czy pomalowani zboczeńcy.

688
Modyfikacje / Odp: Real Solar System + Realism Overhaul - instalacja
« dnia: Sob, 07 Lut 2015, 12:19:44 »
Czy ja dobrze zrozumiałem, że próbujesz grać na wersji 64 bity? Ta wersja wywala co moment nawet na stocku.

689
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Pią, 06 Lut 2015, 22:23:54 »
Aż się muszę wypowiedzieć... Ta ostatnia fotka z wzorowym renesansowym podziałem obrazu na partie, czysta, krystaliczna perfekcja. Rembrandt by się nie powstydził takiego kadru!
Tak ludzie pstrykajcie fotki, właśnie tak :D

690
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pią, 06 Lut 2015, 19:59:37 »
Niezmiernie jestem ciekaw jak Squad wykona tą płeć piękną. Albo pójdzie po najmniejszej linii oporu i wrzuci nam tu tych transwestytów z kerbalizera, albo nie. Ktoś dawno temu opracował graficznie kobiety kerbalki i zrobił to po prostu moim zdaniem perfekcyjnie:



Albo czekają nas pomalowani zboczeńcy...



Jak obstawiacie? Zrobią to porządnie ze smakiem, czy będziemy grali Helgą po operacji zmiany płci?


Strony: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 107