Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kadaf

Strony: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 107
376
Poproś o pomoc / Odp: Problem z dokowaniem.
« dnia: Nie, 08 Lis 2015, 17:25:54 »
No to musisz zetknąć oba doki ze sobą trafiając w nie co do centymetra, oraz zbliżając je do siebie dokładnie równolegle.

377
Łaziki / Odp: Kwasek Motors Corporation - Samochody przeróżne ;)
« dnia: Nie, 08 Lis 2015, 10:49:52 »
No ten kolejny jeszcze lepszy, "...ucz się i pracuj, a garb ci sam wyrośnie..." (ciekawe czy kto wie, z czego to ;) ) W każdym razie widzę potencjał :)

378
Łaziki / Odp: Kwasek Motors Corporation - Samochody przeróżne ;)
« dnia: Sob, 07 Lis 2015, 22:25:50 »
No no, widzę, że ktoś tu się pobawił proceduralami. Sympatycznie. Ale nie pstrykaj fotek pod słońce, bo mało co widać, no i tak się po prostu, no, nie pstryka, chyba że jako fotka dodatkowa. Przypomina golfa jedynkę. Tylko ta prędkość to aby na pewno kilometry na godzinę, a nie metry na sekundę? I co w nim tyle waży?

379
Poproś o pomoc / Odp: Stabilność rakiety
« dnia: Śro, 04 Lis 2015, 21:08:53 »
Pytaj ekspertów Tomasz, nigdy nie instaluj modów, które nie są niezbędne, albo dopóki nie będziesz na tyle wielkim specem, że będziesz wiedział, na które możesz sobie pozwolić zawsze. Procedural Parts nie należy do żadnej z tych kategorii.

380
Poproś o pomoc / Odp: Stabilność rakiety
« dnia: Śro, 04 Lis 2015, 20:42:08 »
Nie zgadzam się. Nie używam procedural parts, uważam, że mod jest zbędny. Stockowe zbiorniki są dla początkującego gracza lepsze, właśnie dzięki rozmaitości. A skoro można ze stocku ulepić niemal każdą zaplanowaną ilość paliwa, to po co mod? Każdy bez wyjątku zainstalowany mod powoduje procentowo większą szansę na crash. Tweakscale też jest malutkim modem i co? Jeden z najbardziej niepewnych modów (z tych popularnych) jakie znam. A zasada działania dość podobna do procedural parts.

Na stocku sto ton ładunku można wynieść na orbitę bez żadnego problemu na 60 częściach.


381
Poproś o pomoc / Odp: Stabilność rakiety
« dnia: Śro, 04 Lis 2015, 18:50:21 »
Faktem jest, że ta rakieta nośna nadaje się wyłącznie na złom. Ten ładunek można wysłać za pomocą kilku zaledwie części, ale nie tej średnicy. Jej aerodynamika jest też fatalna. Wywal nośną i zbuduj porządną, ta jest absolutnie do niczego.

382
Poproś o pomoc / Odp: Stabilność rakiety
« dnia: Śro, 04 Lis 2015, 18:36:34 »
No jak, zamontuj to na nośnej po prostu w pionie. Gdyby się kiwało, to na dodatkowym stejdżu dwuteowniki i do nich taśmy. I wszystko pakujesz pod owiewkę.

383
Inne gry / Odp: Lagi w nfs mw 2012
« dnia: Śro, 04 Lis 2015, 10:59:24 »
Nie pomyliłeś forów?

384
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Filmoteka Sci-Fi Człowieka
« dnia: Wto, 03 Lis 2015, 22:44:09 »
Zaraz posypią się warny za offtop, więc odzywam się na temat interstellara ostatni raz. No stek bzdur piszesz Mithrill. Wiesz jakie przyciąganie generuje czarna dziura? Skoro potrafi wessać światło, to wprost gigantyczne. Wiesz ile paliwa trzeba by było, by wykonywać manewry w pobliżu takiej? Ten ich marny statek powinien być wielkości kontynentu Australia wypełnionego bo brzegi paliwem, żeby w ogóle myśleć o jakimkolwiek manewrze w pobliżu czarnej dziury. A co to znaczy to stwierdzenie, że lecąc odpowiednio można przeżyć? Bo zamiast milion G jest jedynie sto tysięcy?:) No fakt, przecież ludzie przyszłości będą wstanie ciągnąć na łańcuchu lotniskowiec po polu, więc co im tam sto tysięcy G :) Pesteczka. Z tą dylatacją czasu, powtarzam, no jedna z większych głupot kinowych wszechczasów. Kilka minut, ok. Kiedyś znalazłem tabelę dylatacji czasu, gdzie określano wpływ prędkości poruszania z różnymi prędkościami dwóch ciał. Dopiero przy prędkościach przyświetlnych dylatacja czasu rośnie w sposób znaczący. A w ośrodku gdzie dwa obiekty orbitują wokół jednego ciała dylatacja powinna być liczona w sekundach.
I ostatnie, wyszkolenie. Jest sobie taki dość poważny symulator lotu, Rise of Flight. Kiedyś byłem tam postrachem serwerów. Ale jak poszła w diabły moja karta graficzna, to latać przestałem. Potem, jak zmieniłem kompa, to jakoś tak nie wróciłem do fruwania. Wróciłem dość niedawno, po dwóch latach przerwy. I mimo mojej niegdysiejszej praktyki to ja byłem ten cienias, któremu każdy częsty gracz był w stanie nakopać. Wniosek? Wystarczy rok braku treningów, by cofnąć się w doświadczeniu o wieki. A ten facet z interstellara ile miał lat przerwy w lataniu? Kilkanaście? Kilkadziesiąt? Latał identycznym statkiem? Nie. Jego doświadczenie, jako pilota było więc warte zero. Bo kolesie w symulatorach znali sprzęt, którym przyjdzie im latać. Wsadzisz pilota boeinga 737 do śmigłowca bez treningów, a zabije się przy pierwszym lądowaniu. A tamci mieli praktykę. Bo chyba poziom realizmu symulatorów w przyszłości nie cofnął się do czasów Atari XT. Jeśli - co wydaje się logiczne - ktoś umie zbudować statek kosmiczny dalekiego zasięgu, to chyba potrafi też zbudować do niego symulator inny niż ze sznurków i desek. W interstellarze zrobione źle jest niemal wszystko i niemal nic nie trzyma się kupy. Badziew absolutny. To tytuł który jedzie wyłącznie na "oo, pokażmy coś czego nie pokazali jeszcze inni, nie ważne, że nie mamy o tym pojęcia, te buraki co kupują bilety przecież też nie, więc wszystko gra."

385
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Filmoteka Sci-Fi Człowieka
« dnia: Wto, 03 Lis 2015, 13:30:09 »
No każda możliwa teoria wejścia w czarną dziurę przewiduje rozmazanie pilota na miazgę grubości neutronu. Planeta krążąca wokół czarnej dziury, żeby utrzymała tor kołowy powinna zapierrrrrrdalać ze znaczącym procentem prędkości światła i prawie na pewno była by zawsze zwrócona jedną stroną w kierunku powyższej. Czyli nie mogła by mieć oceanów na całej powierzchni. A ta cała sprawa z dylatacją czasu? Ja rozumiem, że różnica mogła by wynieść kilka minut. Ale ile tam im się zrobiło z 5 minut eksploracji? 2 lata? I to jest niby różnica między powierzchnią a orbitą tej planety! No stek bzdur! Już abstrahując od tego, że jacyś tajniacy zbudowali ultranowoczesną rakietę, ale załogę skompletowali moment przed startem. Żadnych szkoleń, nic, jakiś koleś zapukał do bramy i voila, bądź pan naszym pilotem. Bo jakoś żeśmy nie pomyśleli, że będzie potrzebny i jest wolny wakat. Takich kretynizmów w Interstellarze jest od groma.

Obejrzałem film w całości i uważam, że w całości jest to gniot porównywalny z Prometeuszem.

386
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Filmoteka Sci-Fi Człowieka
« dnia: Pon, 02 Lis 2015, 18:55:37 »
No ja akurat interstellara nie polecam wcale. Film w żadnym punkcie nie nawiązuje nawet luźno do science. Tyle samo w nim elementów naukowych, co w królewnie śnieżce. A fabuła też jest marna i, no sorry, trudną bym jej nie nazwał, po prostu nie trzyma się kupy, co w marnym świetle może uchodzić za ambitną, bo pozostawia jakieś tam może pytania, tyle że nie bardzo wiadomo o co ani jakie.

387
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Filmoteka Sci-Fi Człowieka
« dnia: Nie, 01 Lis 2015, 11:25:09 »
Jest wysoce prawdopodobne, że Twoja połowica zniesie Marsjanina całkiem nieźle Element. Bo film to Robinson Cruzoe, albo Cast Away, tylko w nieco odmiennej scenerii. A to co się szczególnie spodoba graczom w KSP, to fakt, że nareszcie ktoś sobie przypomniał co to takiego m/s przy próbach dokowania, bądź przejęcia ładunku, oraz, co nie mniej nowatorskie, można pokazać trajektorię lotu, trochę matematyki i okazuje się, że 3/4 widzów jednak z seansu nie ucieka.

388
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Filmoteka Sci-Fi Człowieka
« dnia: Nie, 01 Lis 2015, 00:51:59 »
Pozwolę sobie na lekki odkop, a to dlatego, że właśnie wróciłem z kina, gdzie sobie z przyjemnością obejrzałem film pt "Marsjanin".





W przeciwieństwie do największego chłamu ostatnich lat, czyli "Prometeusza", "Marsjanin" okazał się być filmem całkiem, naprawdę całkiem niezłym! Są pewne dziury logiczne i naciągania, ale zdecydowanie mniejsze, niż na przykład w również nienajgorszej "Grawitacji". Ujęcia niezłe, idea niezła, realizacja nie pozostawia wiele do życzenia, gra aktorów też niczego sobie. Twórcy bardzo starali się oszczędzić nam steku bzdur i myślę, że im się udało. Jest może kilka pomysłów dość, no, słabych, ale sporo całkiem niezłych, więc generalnie zdecydowanie polecam!

PS. Szczególnie, że jeszcze grają go w 3D :)

389
Statki kosmiczne / Odp: Załogowy przelot nad Wenus (RSS) - wideo
« dnia: Nie, 25 Paź 2015, 20:36:31 »
No panie, zadziwiłeś mnie! Bardzo ciekawa misja i doskonale wykonana! Ale po kolei. Cieszę się, że wykonałeś calutką misję proponowaną przez planistów NASA. Tak, faktycznie był dokładnie taki plan. Chylę czoła, że aż tyle szczegółów udało ci się wyszukać! No rewelacja. Zastosowanie pustego członu rakiety jako miejsce do życia to świetny pomysł, bo faktycznie moduł załogowy Apollo nie nadawałby się do dłuższych podróży ze względu na swoją ciasnotę. Ale wiesz, ja rozumiem, dlaczego tę misję wywalono z grafiku, pewnie jako pierwszą. Wszystkie misje apollo borykały się z mniejszymi bądź większymi kłopotami inżynieryjnymi. A to wysiadało to, a to owo. Dokładnie w każdej coś nawalało. Kontrola naziemna ratowała dupę kosmonautom za każdym razem, czego nie mogli by już zrobić tak skutecznie na dystansie Ziemia- Wenus. Więc abstrahując od cięć budżetowych, misja zupełnie nierealna. Mnie boli, że wypadła budowa bazy na Księżycu. Został jakiś badziewny Skylab.

Ale robotę wykonałeś pierwszorzędną!

Wiesz czego mi nagle niespodziewanie zabrakło w kwestii modów? Moda na KOSMONAUTÓW. Po prostu, Gdyby istniał taki mod, to twoje zdjęcia mogły by być prezentowane jako symulacja misji na jak najbardziej poważnych forach. A tymczasem Kerbale mimo że urocze, to całościowy efekt nieco psują.

390
Szukam modyfikacji / Odp: Przenośne KSC
« dnia: Czw, 22 Paź 2015, 16:42:28 »
Brawo Ty!

Ale gdybyś się tak bardziej zastanowił, to może być doszedł do wniosku, że nie wszystko zrobione jest z węglowodorów, łańcuchów karboksylowych i Fe.

A idiom "pi razy drzwi" nie odnosi się do dużej częstotliwości wykonywania jakiejś czynności. Nie stosuj zwrotów których nie rozumiesz, bo wychodzisz jednak na tego, którym starasz się usilnie nie być.

Strony: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 107