Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kadaf

Strony: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 107
331
Gotowe poradniki / Odp: Początki w KSP
« dnia: Śro, 09 Gru 2015, 16:38:57 »
Trudno mi powiedzieć, nigdy w życiu nie odpaliłem samouczka. Natomiast taki drobny tip jak latać na inne planety:

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Uważam, że powyższy kalkulator jest idealny. Dokładnie pokazuje pozycje w której należy się znaleźć, by dotrzeć na orbitę którejkolwiek planety. To coś co ci się mocno przyda, gdy już opanujesz latanie na Muna i Minmusa. Ufam, że klawisza M używasz często. Większość latania w kosmosie to latanie w trybie Mapy. Tylko, że jest jeden mały haczyk. Gdy grasz na karierze i nie masz uzdolnionego pilota (a nie masz) i rozbudowanego centrum (a nie masz) to nie dostaniesz żadnych informacji jak planować manewry. Dlatego też właśnie tryb kariery uważam za utrudniający zrozumienie mechaniki gry, a nie ułatwiający. Pograj chłopie w trybie otwartym, póki nie załapiesz jak to wszystko działa. Karierę zawsze będę uważał za zupełnie fatalne inwestowanie środków przez twórców gry. A mogli w tym czasie lifting planet zrobić...

332
Niby można, ale czy serio jest ktoś, to klika w linki jeśli nie musi? Osobiście nie jestem gorącym zwolennikiem sytuacji, kiedy jakaś cholerna reklama ustala czy jestem botem czy nie jestem i pokazuje mi obrazki na których mam znaleźć góry albo trawnik. W najlepszej sytuacji jakaś baba wrzeszczy, że przecież jest tyle metod zarabiania pieniędzy i że ja KONIECZNIE TEŻ MUSZĘ! TAK! JAK! ONA! I! JEJ! PRZYJACIELE!

Generalnie nie wduszę żadnego linka, jeśli nie jestem niezmiernie ciekaw co się pod nim znajduje. Dlatego linkowanie do kolejnej części opowiadania to pomysł moim zdaniem zły, bo szybciej przewinąć wątek, niż zastanawiać się na którym obrazku jest schabowy.

333
Drangir, ale niby jak, przecież jak wdusisz wątek, to jesteś kierowany na ostatnią automatycznie. I tak trzeba się cofać. Wystarczy pilnować, żeby części się pojawiały co jakiś czas, a nie że cały wątek zamieni się w dyskusję o niczym.

334
 Jeśli będziesz publikował kolejne części jako kolejne posty, to możesz nic nie linkować. Każdy zaglądając w wątek raczej cofa się jeśli się zainteresuje, a nie klika od razu na pierwszą stronę. Więc linkowanie tam nie ma moim zdaniem większego sensu. Więc po prostu kolejną część ładuj jako kolejny post, przynajmniej ja tak zawsze robiłem i nikt nie narzekał :)

335
Nieźle, nieźle, kontynuuj :)

336
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: "Zostało wykryte zagrożenie"
« dnia: Wto, 08 Gru 2015, 17:15:34 »
Mam to samo.

337
Gotowe poradniki / Odp: Początki w KSP
« dnia: Wto, 08 Gru 2015, 15:21:43 »
Poświęć kiedyś trochę czasu na obejrzenie "lets playi", nawet polskich youtuberów. Ja kupiłem kilka lat temu KSP po obejrzeniu kilku filmików nagranych przez Wonzia. Angielski? Cóż, mój angielski to raczej "Kali mieć" ale nie powiem, żebym z czymś miał problemy. Do KSP całkowicie wystarcza rudymentarna znajomość języka. Może ze 20 słów.

[Post scalony: Wto, 08 Gru 2015, 15:31:01]


Dodam jeszcze, że osobiście jestem przeciwnikiem trybu kariery. Gra "otwarta" ma dla mnie nieporównywalnie więcej zalet, bo argument, że części jest na początku za dużo, by je ogarnąć uważam za chybiony.

338
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Program "Red Odyssey"
« dnia: Wto, 08 Gru 2015, 15:01:19 »
Nie wiem czy używasz, ale jeśli nie, to zacznij używać moda KAS+KIS. I zawsze wysyłaj rozsądnie zapakowane zaopatrzenie składające się z części, które kerbale będą w stanie zainstalować. Oraz dźwig albo podnośnik. Nigdy nie wiadomo kiedy się przyda, ale przyda się na pewno.

339
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Program "Red Odyssey"
« dnia: Wto, 08 Gru 2015, 14:03:10 »
Odradzam tego typu rozwiązania jak "nie zadziałało mi, to zmienię" Fabułę budują najlepiej problemy i robią to samoczynnie. W przeciwnym razie robisz słabą relację w której właściwie niewiele się dzieje ciekawego. Ot start, dolot, lądowanie. Nie wziąłeś kółek? Męcz się bez kółek. Jedyna sytuacja, kiedy uważam za zasadne zmienianie czegokolwiek, to bugi, gdy coś co powinno działać nie działa z powodu błędów gry. Ja tak miałem przy łapach claw. Miały się złapać gruntu, a rozrywały konstrukcję, bo były trzy. Nie moja wina, że to bugowało, więc zlikwidowałem. Ale to co ty zrobiłeś, to był krok w złym kierunku.

340
NIE MA spolszczenia do KSP. Tyle w temacie.

341
Gotowe poradniki / Odp: Początki w KSP
« dnia: Pon, 07 Gru 2015, 22:18:24 »
Zdrowy rozsądek to po pierwsze. Ale niestety niewątpliwie, bez podpórki w rodzaju pomocy od starych wyjadaczy się nie obędzie. Bo latanie rakietą w kosmos, to nie latanie na wprost. Trzeba znać mechaniki orbitalne i do nich się stosować. Kosmos to świat okręgów i łuków. Zupełnie inne zasady panują na powierzchni planety. Więc wyrabiamy wszędzie okręgi (orbity) a nie latamy jak idiota na wprost. Z tych zdroworozsądkowych zasad pamiętaj na początek o:

 1. Rakieta powinna być opływowa.
 2. Nie powinna się wyginać.
 3. W miarę możliwości używaj silników na paliwo ciekłe z wektorowaniem ciągu. To ważne! Silniki z wektorowanym ciągiem pozwolą ci na dużo lepszą kontrolę kursu.
 4. Pilnuj stanu baterii. Jeśli będziesz grał na karierze, to zwracaj uwagę które silniki mają generator prądu.
 5. Nie próbuj lądować na spadochronach tam gdzie nie ma atmosfery.
 6. Możliwie szybko zacznij używać czegoś co się zwie "reaction wheel" bądź "ASAS". To piekielnie przydatne urządzenia, które pozwolą ci na kontrolę pozycji pojazdu mimo wyłączonych silników.

No i mógłbym te punkty mnożyć i mnożyć, ale jeśli nie liźniesz podstaw mechaniki orbitalnej to daleko nie zalecisz.

342
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Nie, 06 Gru 2015, 00:16:05 »
Nie wiem czy tu, czy gdzie, czy jak, ale ja filmikiem jestem zachwycony. Chociaż nie o kerbalach:

<iframe width="560" height="315" src="" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>


343
Inne / Odp: Spis opowiadań z forum
« dnia: Sob, 05 Gru 2015, 15:12:26 »
Wydanie książki z opowiadań z forum? Słaby pomysł. Żadne, bądź prawie żadne z publikowanych tu opowiadań (łącznie z moimi) nie prezentuje sobą na tyle wysokiego poziomu, by obroniło się w wersji książkowej. Można oczywiście wypuścić jakieś byle co, ale po co? Nikt tego nie kupi. A w czynie społecznym? Zna ktoś drukarnię, która w czynie społecznym wydrukuje ileś tam egzemplarzy, a potem w czynie społecznym ktoś zajmie się kolportażem? Bo żeby kupić, zapomnijcie, NIKT takiej książki nie kupi z ludzi z poza forum, a ci co są na forum mają opowiadania pod ręką tutaj. Wydruk książki raczej nie będzie tańszy niż 20 złotych. Bo musiałyby być kolorowe zdjęcia. A to tylko jeden z czynników generujących cenę.

Jednym słowem, zapomnijcie, pomysł chybiony całkowicie.

344
Modyfikacje / Odp: Scatterer - atmosphere scattering mod
« dnia: Pią, 04 Gru 2015, 23:35:50 »
Łał, no to się chłopaki postarały! Woda wygląda eligancko! Ojj, czas będzie odpalić amfibię na Evce coś czuję :)

345
Poproś o pomoc / Odp: Masa rakiety a problem z doborem ciągu
« dnia: Nie, 29 Lis 2015, 21:15:59 »
O szlag, faktycznie nie ma obrazków. Wie ktoś, co może być tego przyczyną?

Strony: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 107